ramazan
ramazan

روش های جذب یک پسر (جنس مذکر)

مجموعه : عشق و ازدواج
روش های جذب یک پسر (جنس مذکر)

روش های جذب یک پسر (جنس مذکر)

 

راز سر به مهر عاشق شدن دخترها و پسرها همیشه ادامه دارد. که چرا ذاتا یک پسر باید دختر را انتخاب کند. اما امروزه با تفاوت های رفتاری و دنیای جدید و مدرن این راز سر به مهر توسط روانشناسان با راه کارهای ساده رفع شده است در این بخش با 7 روش ساده و کار آمد جنس مذکر مورد نظرتان را جذب کنید.

 

 

روش های جذب جنس مذکر (عاشق کردن مردان) خداوند هر چیزی را جفت آفریده. حسی غریزی که بلافطر در وجود همه موجودات وجود دارد. پس تمایل جنس مخالف به سمت یکدیگر چیزیس بدیهی اما تصور غالب بر افکار عمومی این است که همیشه اول یک آقا باید از خانم خوشش بیاید سپس هنگامی که پیشنهاد ازدواج یا رابطه دوستانه به او داد خانم بررسی کند که آیا او شیفته این آقا میشود یا خیر. ناز وب، به همین دلیل اگر دختر خانمی از یک پسر خوشش آمد ولی از سمت خود تمایلی ندید نمیداند چگونه موفق به جذب آن پسر میشود تا به مراد دل برسد پس اگر دگیر چنین حسی شده اید راهکارهای زیر بسیار در امر جذب طرف مقابل به شما دختر خانم های عزیز کمک خواهد کرد. پس با ما همراه باشید.

 

روش های جذب یک پسر (جنس مذکر)

آیا شما عاشق پسری شده اید که دوست داشته باشید او هم همین حس را به شما داشته باشد. روش های زیر برای این منظور بسیار مفیدند.

 
روش ۱:

اولین کاری که باید انجام بدهید این است که از اطرافیان بپرسید که سایت ارتباط جمعی مثل Face book و ….عضویت دارد یا نه؟ این روش بهترین راه برای فهمیدن علایق او در موسیقی، فیلم و ایده های عمومی است. شما می توانید از این اطلاعات برای شروع یک بحث داغ در آینده استفاده کنید.

 

 
روش ۲:

باید متوجه شوید که او از چه تیپ دختری خوشش می آید.اگر شما در مورد ظاهرتان اعتماد بنفس ندارید سعی کنید روی آن کار کنید. از شر جوش ها خلاص شوید، چند کیلو وزن کم کنید اگر تاریخچه روابط او را بدانید خیلی به شما کمک می کند و اینجاست که شبکه اجتماعی کمک می کند.

 

روش ۳:

باید شرایط یک ارتباط ساده را فراهم کنید یک دوست در حد سلام و خداحافظ باشید. از دوستان مشترک برای دستیابی به این قضیه استفاده کنید. اگر دوستتان را در حال صحبت با وی می بینید شما هم وارد بحث شوید، دوستتان زحمت معرفی شما را به دوش می کشند. وقتی که او را می بینید خوشحال باشید و سلام کنید.

 

روش های جذب یک پسر (جنس مذکر)

 

روش ۴:

باید چند قدم جلوتر بگذارید. کارهای کوچکی برای اینکه توجه او را جلب کنید انجام دهید. به او ثابت کنید که همیشه در هر حالی برای وی هستید. به او نشان دهید که دوستش دارید بدون اینکه حرفی از زبان شما شنیده باشد.

 

 

روش ۵:

پسر ها دوست دارند که به دختر ها آرامش دهند پس بگذارید حس مرد بودن را تجربه کند. دست از کنترل کردن آنها بردارید، آنوقت خواهید دید که چگونه در شرایط سخت از شما محافظت می کند. به او اجازه بدهید که حس کند می تواند در خوب کردن حال شما نقش مهمی داشته باشد.

 

 
روش۶:

پسر ها دخترانی را دوست دارند که خودشان هستند. پس سعی کنید طبیعی و نرمال رفتار کنید. باعث خندیدن آنها شوید. خوشحال و شاد باشید و از جلب توجه زیادی دوری کنید.

 

 

روش 7:

به پسری که شیفته شما شده است فرصت دهید تا قدمی بر دارد. نظر دوستانتان در مورد اینکه او به شما علاقه دارد یا نه اکثر وقت ها درست از آب در می آید. سعی کنید سخت به دست بیایید اما همیشه صادق باشی.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان