توهین جنجالی ریحانا با مدل لباس های س ک س در برابر ملکه الیزابت

توهین جنجالی ریحانا با مدل لباس های س ک س در برابر ملکه الیزابت

بی احترامی جنجالی ریحانا با مدل لباس های س ک س در برابر ملکه الیزابت

 

به گزارش نازوب، ریحانا خواننده جنجالی و زننده باز هم با انتشار تصاویر و اقدامی تکان دهنده با بی احترامی با مدل لباس های پورن و س ک س خشم مردم بریتانیا و کاربران و طرفداران خود را بر انگیخت.

 

 

در ادامه این بخش از سایت نازوب علت و چگونگی این اقدام بی شرمانه خواننده معروف در برابر ملکه الیزابت را دنبال کنید.

 

ریحانا هیچوقت از جنجال به پا کردن ابایی ندارد و پستهای روز شنبه اش هم از این قاعده مستثنا نیستند؛

 

 

او چهار تا از سکسیترین و خاصترین نمونه های مشابه با لباسهای ملکه را برای به تن کردن انتخاب کرد و تصاویر گریمی غیرمنتظره ای از خود منتشر نمود، که باعث نگرانی هوادارانش شده است.

 

این پستها به فاصله فقط پنج ماه از آن منتشر شدند که این خواننده اهل باربادوس، به عنوان بخشی از سفرش به این جزیره در ماه دسامبر، به نیروهای همراه شاهزاده هری نوه ملکه در کشور اصلیش پیوست تا هر دو به مناسبت روز جهانی ایدز آزمایشHIV  بدهد.

 

انگلیسی هایی که از بابت اینکه او، در یک جشن تولد عجیب و غریب، سر ملکه را بر روی عکسهای جلف خودش گذاشته بود احساس مورد توهین قرار گرفتن کرده بودند با واکنش منفی شدیدی مواجه شده است.

 

در زمانی که حاکم بریتانیا نود و یکمین سالروز تولدش را در آخر هفته جشن گرفته بود، این خواننده سرشناس رسوا در اینستاگرامش چهار عکس گذاشت که در آنها سر ملکه الیزابت به صورت سکسیش ضمیمه شده بود.

 

در حالی که مجموعه¬ای از 52.4 میلیون فالور جنبه شوخطبعانه این کار مسخره را لحاظ کرده¬اند، ولی بخش کامنتهای این عکسها مملو از هجوم چشمگیر نظرات منفیی شد که در آن او یک “دختر بچه احمق” خطاب شده بود که عکسهایی “موهن” را منتشر کرده است.  

 

در این بخش تصاویر اهانت به ملکه الیزابت توسط ریحانا با مدل لباس های موهن را مشاهده می کنید.

 

مترجم: سعید رمضان پور

 

توهین جنجالی ریحانا با مدل لباس های س ک س در برابر ملکه الیزابتتوهین جنجالی ریحانا با مدل لباس های س ک س در برابر ملکه الیزابتتوهین جنجالی ریحانا با مدل لباس های س ک س در برابر ملکه الیزابتتوهین جنجالی ریحانا با مدل لباس های س ک س در برابر ملکه الیزابتتوهین جنجالی ریحانا با مدل لباس های س ک س در برابر ملکه الیزابتتوهین جنجالی ریحانا با مدل لباس های س ک س در برابر ملکه الیزابتتوهین جنجالی ریحانا با مدل لباس های س ک س در برابر ملکه الیزابتتوهین جنجالی ریحانا با مدل لباس های س ک س در برابر ملکه الیزابتتوهین جنجالی ریحانا با مدل لباس های س ک س در برابر ملکه الیزابتتوهین جنجالی ریحانا با مدل لباس های س ک س در برابر ملکه الیزابتتوهین جنجالی ریحانا با مدل لباس های س ک س در برابر ملکه الیزابتتوهین جنجالی ریحانا با مدل لباس های س ک س در برابر ملکه الیزابتتوهین جنجالی ریحانا با مدل لباس های س ک س در برابر ملکه الیزابتتوهین جنجالی ریحانا با مدل لباس های س ک س در برابر ملکه الیزابتتوهین جنجالی ریحانا با مدل لباس های س ک س در برابر ملکه الیزابت

 

منبع: dailymail


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان