ramazan
ramazan

تصاویر دیدنی ملاقات ملکه الیزابت با قربانیان برج سوخته لندن

تصاویر دیدنی ملاقات ملکه الیزابت با قربانیان برج سوخته لندن

تصاویر دیدنی ملاقات ملکه الیزابت با قربانیان برج سوخته لندن

 

 

طی حادثه ای دلخراش در برج مسکونی و مسلمان نشین لندن تماما طبقات فوقانی این برج عظیم در آتش نابود شد که بیش از 70 کشته و مفقود داشت.

 

تظاهرات مردمی از روند کند امداد و نجات در این ساختمان خشم و انزجار قربانیان را بیشتر کرد از این رو ملکه الیزابت برای تسکین دادن به قربانیان به همراه نوه اش از این قربانیان و برج سوخته دیدار داشت.

 

  ملکه الیزابت و شاهزاده ویلیام با آتش نشانان، امدادگران و ساکنان برج گرنفل دیدار کرد. ترزا می نخست وزیر انگلیس هم پس از بالا رفتن انتقادها به دیدار مجروحان این حادثه در بیمارستان رفت.

 

تصاویر دیدنی ملاقات ملکه الیزابت با قربانیان برج سوخته لندنتصاویر دیدنی ملاقات ملکه الیزابت با قربانیان برج سوخته لندنتصاویر دیدنی ملاقات ملکه الیزابت با قربانیان برج سوخته لندنتصاویر دیدنی ملاقات ملکه الیزابت با قربانیان برج سوخته لندنتصاویر دیدنی ملاقات ملکه الیزابت با قربانیان برج سوخته لندنتصاویر دیدنی ملاقات ملکه الیزابت با قربانیان برج سوخته لندنتصاویر دیدنی ملاقات ملکه الیزابت با قربانیان برج سوخته لندنتصاویر دیدنی ملاقات ملکه الیزابت با قربانیان برج سوخته لندنتصاویر دیدنی ملاقات ملکه الیزابت با قربانیان برج سوخته لندنتصاویر دیدنی ملاقات ملکه الیزابت با قربانیان برج سوخته لندنتصاویر دیدنی ملاقات ملکه الیزابت با قربانیان برج سوخته لندن

 

 

منبع: نازوب – www.nazweb.ir

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان