عجیب و مخوف ترین مکان های ایران و جهان با تصاویر

عجیب و مخوف ترین مکان های ایران و جهان با تصاویر

عجیب و مخوف ترین مکان های دیدنی ایران و جهان The strangest and most spectacular places in Iran and in the world در این بخش به شما معرفی می شود. تا کنون شهرهای مختلفی از اقصی نقاط ایران با داشتن طبیعتی عجیب و ترسناک شناخته شده است. در این بخش نگاهی داریم به برخی از این مکان های مخوف در ایران و دیگر شهرهای جهان.

ایران پر از شهر ها و جاذبه های زیبا و دیدنیست. در کنار این طبیعت ها و مکان های زیبا سفری کوتاه داریم به عجیب ترین مکان های شناخته شده با ما همراه باشید.

 

عجیب و مخوف ترین مکان های ایران و جهان با تصاویر

 

جاذبه های شگفت انگیزی که در سراسر ایران وجود دارد بسیار ترسناک و حیرت انگیز اند این مکان های دیدنی که در شهرهای مختلفی از ایران وجود دارد با داشتن طبیعت یا ویژگی های خارق العاده توانسته اند در جهان شناخته شده باشند. جنگل جیغ یکی از این جاذبه ها و مکان های عجیب ایران است که در اطراف طرقبه واقع شده است و در حالی بسیار عجیب و ترسناک صدای جیغ از درون این جنگل شنیده می شود.

 

بیشتر افراد علاقه دارند تا در سفرهای خود به دنبال ماجراجویی باشند و به همین دلیل به نقاط مختلیف از جهان سفر می کنند. اما جالب است بدانید که در ایران نیز این Amazing Attractions جاذبه های شگفت انگیز که توجه ماجراجویان را به خود جلب می کنند کم نیست و دارای جاذبه هایی بیسار حیرت انگیز است.

 

عجیب و مخوف ترین مکان های ایران و جهان با تصاویر

 

هر یک از این مکان های دیدنی شگفت انگیز در ایران به دلیل گره خوردن با افسانه های مختلف دارای ارزش و اهمیت هستند و موجب می شوند تا گردشگران زیادی از این مناطق دیدن کنند.

 

 

-دره ستارگان قشم:

 

عجیب و مخوف ترین مکان های ایران و جهان با تصاویر

 

قشم به دور از جاذبه ها و چشم اندازهای طبیعی بسیاری که دارد دارای دیدنی های تاریخی بسیاری نیز می باشد. یکی از مناطق عجیب ایران که در قشم واقع شده است دره ستارگان است در بسیاری از داستان ها بیان شده است که این محل توسط ارواح شناخته شده است و در شب رفتن به این دره بسیار خطرناک است.

افسانه ها نشان می دهد که مردم در گذشته بر این عقیده بوده اند که با افتادن ستاره ای بر روی زمین و شکاف بزرگ ایجاد شده این دره و اشکال هندسی صخره های آن ایجاد شده است.

 

-گورستان جن ها:

 

عجیب و مخوف ترین مکان های ایران و جهان با تصاویر

 

این گورستان در یکی از روستاهای سیستان و بلوچستان با نام تیس قرار دارد که از قبرهای بسیار بزرگ و سنگ های عظیمی برخوردار است. بزرگ بودن این قبرها موجب شده است تا انسان به این باور برسد که این گورستان متعلق به انسان ها نیست همچنین وجود حفره ای بزرگ در این منطقه نیز شگفت انگیز است. این گورستان نیز از مکان های عجیب ایران است که شناخته شده و شگفت انگیز است.

 

-کویر وحشت:

 

عجیب و مخوف ترین مکان های ایران و جهان با تصاویر

 

این کویر به مثلث برمودای ایران شهرت دارد و نام آن ریگ جن است این منطقه دارای باتلاق هایی ترسناک و مخوف هستند که در کویر سمنان وجود دارد. تپه های ماسه ای، نبود آب، باتلاق های هولناک شن زار و نبود هیچ گونه پوشش گیاهی و حیوان موجب می شود تا خطر سفر به این منطقه افزایش پیدا کند.

 

-جنگل جیغ:

 

عجیب و مخوف ترین مکان های ایران و جهان با تصاویر

 

این جنگل نیز یکی از مکان های عجیب ایران است و در روستای سربرج که یکی از روستاهای طرقبه شاندیز است قرار دارد و به دلیل صدای وحشتناکی که در این جنگل به گوش می رسد برای گردشگران جالب است.

 

-غار قاتل:

 

عجیب و مخوف ترین مکان های ایران و جهان با تصاویر

 

این غار با نام غار پروا شناخته می شود که در روستای اطراف کرمانشاه واقع شده است این غار بسیار عمیق است و دارای جانوران بسیار ترسناکی است. بازدید از این غار می تواند بسیار مشکل باشد و برخی از غارنوردان در این منطقه محبوس شده اند و بعدها جسد آن ها کشف شده است

 

-تالاب ارواح:

 

عجیب و مخوف ترین مکان های ایران و جهان با تصاویر

 

در فاصله ای از شهر نوشهر مازندران تالابی با وجود دریاچه و .پر از مه قرار دارد که با وجود صداهای ترسناک در منطقه بسیار شگفت انگیز و عجیب است.

 

-دریاچه گنج:

 

عجیب و مخوف ترین مکان های ایران و جهان با تصاویر

 

این Lake دریاچه با نام تخت سلیمان شناخته می شود و در آذربایجان غربی واقع شده است شواهد و افسانه ها نشان می دهد که این دریاچه در اثر برخورد عصای حضرت سلیمان در این منطقه ایجاد شده است.

 

 

-قلعه آدم خوار:

 

عجیب و مخوف ترین مکان های ایران و جهان با تصاویر

 

این منطقه هولناک که یکی از مکان های عجیب ایران است در اردبیل واقع شده و دارای بنایی متروک است. در گذشته ساکنین این منطقه اعتقاد داشته اند که برخی از افراد با وارد شدن به این قلعه توسط قلعه بلعیده شده اند.

 

روستای دوقلوها

یکی دیگر از عجایب جالبی که در ایران وجود دارد به روستای دو قلوها شهرت دارد که به دلیل وجود تعداد زیاد فرزندان دو قلو در این منطقه به این نام شهرت پیدا کرده است.

 

اینک نگاهی داریم به مکان های عجیب در دیگر نقاط جهان. با جمله ی اصلا شب به دیدن چنین مکان هایی نروید!

مکان های گردشگری معمولی همانند موزه، بناهای تاریخی یا مناظر طبیعی را فراموش کنید. قرار است در اینجا شما را با «توریسم سیاه» آشنا کنیم.

Black tourism توریسم سیاه به مکان های تاریخی اطلاق می شود که به نوعی با مرگ یا تراژدی مرگ ارتباط دارد. مکان هایی که قرار است در این مطلب به شما معرفی کنیم، همه شامل این تعریف می شوند؛ از گورستان شیلی با گورهای باز گرفته تا جنگل خودکشی در ژاپن، مکان هایی هستند که به هیچ عنوان شب نباید از آنها بازدید کنید.

پارک Okpo – کره جنوبی
Okpo Land, South Korea

 

عجیب و مخوف ترین مکان های ایران و جهان با تصاویر

 

پارک Okpo، در حومه شهر Okpo در کره جنوبی قرار دارد و محلی برای تفریح به شمار می رفته است. البته این شهربازی، فقط یک ترن هوایی و چند دستگاه بازی محدود داشته است. این پارک در سال های اولیه ساخت، بسیار پربازدید بوده است اما پس از دو حادثه مرگبار، در سال 1999 میلادی بسته شد.

هر دو قربانی دو کودک بودند که از دستگاه بازی پرت و کشته شده بودند. پس از دومین مرگ، مدیر این پارک آن را تعطیل کرد. دستگاه های این شهربازی به حال خود رها شدند.

پس از سال ها، گیاهان و درختان اطراف آن رشد کردند و منظره ای Strange and scary عجیب و ترسناک درست کردند. به همین دلیل، در سال 2011 میلادی، این پارک به طور کلی منهدم و تخریب شد و زمین آن برای فروش گذاشته شد. اما همچنان خریداری برای آن پیدا نشده است.

گورستان La Noria – شیلی
La Noria Cemetery, Chile

 

عجیب و مخوف ترین مکان های ایران و جهان با تصاویر

 

La Noria زمانی یک روستای معدنی پررونق بود اما پس از چندین رکود اقتصادی، این روستا به طور کامل تخلیه و بی رونق شد. این شهر خودش همانند شهر ارواح و به اندازه کافی ترسناک هست، اما گورستانی هم دارد که آن را مخوف تر و ترسناک تر کرده است. افسانه های زیادی در مورد این گورستان وجود دارد.

یکی از آنها این است که مرده ها شب هنگام از گورها بیرون می آیند. بسیاری از بازدیدکننده ها از این صحنه ها عکس برداشته اند تا ادعای خود را ثابت کنند. این گورستان گورهای روباز دارد که موجب تعجب بازدیدکننده هاست که چرا در آن زمان این کار را می کردند.

دخمه زیرزمینی لندن – انگلستان
London Dungeon, England

 

عجیب و مخوف ترین مکان های ایران و جهان با تصاویر

 

این دخمه در سال 1974 میلادی در مرکز لندن گشایش یافت و در حال حاضر یکی از پربازدیدترین مکان های گردشگری لندن به شمار می رود. در این دخمه، بسیاری از رویدادهای ترسناک و خونین شهر در طول تاریخ بازسازی شده است.

از جمله می توان به قاتل زنجیره ای زنان به نام Jack the Ripper اشاره کرد که قربانی های خود را سلاخی می کرده است. این مکان، یکی از مکان های توریسم سیاه است.

زندان آلکاتراز – کالیفرنیا، آمریکا
Alcatraz Federal Penitentiary, California, USA

 

عجیب و مخوف ترین مکان های ایران و جهان با تصاویر

 

آلکاتراز یکی از زندان های مریکا بود که به شدت از آن محافظت می شد و فرار از آن تقریبا ناممکن به شمار می رفت. این زندان، در جزیره آلکاتراز قرار داشت و حدود 1.25 مایل از نخستین خشکی یعنی سان‌فرانسیسکو فاصله دارد. به گزارش ناز وب، در این زندان خطرناک ترین زندانی های آمریکایی نگهداری می شدند تا هیچ گونه راه فراری نداشته باشند. 1576 خلاف کار، قاتل زنجیره ای، گانگستر و قاتلان بی رحم در این مکان نگهداری می شدند و اکنون به موزه تبدیل شده است. این موزه سالانه 1.5 میلیون بازدیدکننده دارد.

جزیره عروسک ها – مکزیک
Island of the Dolls, Mexico

 

عجیب و مخوف ترین مکان های ایران و جهان با تصاویر

 

این جزیره روی رودخانه Teshuilo در Xochimilco در نزدیکی مکزیک واقع شده است. این جزیره یکی از ترسناک ترین جاذبه های گردشگری مکزیک است. این مکان داستان غم‌انگیزی دارد. تنها ساکن آن فردی به نام «دان جولیان سانتانا» بوده که جسد دختری را که در کانال آب غرق شده بوده را پیدا می کند.

این مرد توسط روح این دختر تسخیر می شود و برای او عروسک می خریده است. برای تامین هزینه خرید عروسک ها میوه ها و سبزیجات زمین خود را می فروخت. اما گویا اینها روح دختر را ارضا نمی کرده است. زیرا جسد این م

رد در همان قسمت کانال که دختر غرق شده بود، پیدا شد. در حال حاضر، همه این عروسک ها همچنان در این جزیره هستند و به همین دلیل، به یک مکان گردشگری سیاه تبدیل شده است.

Ridges – اوهایو، آمریکا
The Ridges, Ohio, USA

 

عجیب و مخوف ترین مکان های ایران و جهان با تصاویر

 

تا پیش از اینکه نام Ridges روی این مکان گذاشته شود، به بیمارستان روانی اوهایو شهرت داشته که از سال 1874 تا 1993 میلادی فعال بوده است.در حال حاضر به منطقه ای در نزدیکی های دانشگاه اوهایو تعلق دارد. این بیمارستان برای جراحی «لب برداری» (جراحی مغز) شهرت داشته است.

در حال حاضر، این ساختمان به عنوان سیزدهمین مکان مشهور دنیا که توسط ارواح تسخیر شده است، شناخته می شود. داستان های عجیب بسیاری برای این بیمارستان نقل شده است. اما از همه وحشتناک تر مربوط به زن بیماری است که از بیمارستان فرار می کند و تا 6 هفته خبری از او نمی شود. سپس جسد او را پیدا می کنند. او لباس هایش را درآورده بوده، آنها را بسیار مرتب تا کرده بوده و در کنار خود گذاشته بوده است. روی سطح بتنی دراز کشیده و مرده بوده است.

Belchite – اسپانیا
Belchite, Spain

 

عجیب و مخوف ترین مکان های ایران و جهان با تصاویر

 

شهرکی که در 25 مایلی جنوب غربی Zaragoza در Belchite قرار دارد را ارواح تسخیر کرده اند. در ژوئن سال 1809 میلادی، ارتش دو کشور فرانسه و اسپانیا با هم وارد جنگ شدند. در خلال ماه های اوت و سپتامبر سال 1937 میلادی این روستا خراب شد. پس از سال 1939 میلادی، یک روستای جدید روی ویرانه های قبلی شناخته شد. اما گفته می شود ارواح این مکان را تسخیر کرده اند و به همین دلیل یکی از جاذبه های گردشگری این منطقه به شمار می رود.

میدان جنگ سم – فرانسه
Somme battlefields, France

 

عجیب و مخوف ترین مکان های ایران و جهان با تصاویر

 

این میدان در منطقه روستایی در کنار رود سم در شمال فرانسه است. در جنگ جهانی اول نیروهای فرانسه و انگلیس با هم متحد شده بودند تابر علیه آلمان ها بجنگند. جنگی که در خلال اول جولای و 18 نوامبر سال 1916 روی داد یکی از بزرگ ترین جنگ های جهانی اول بود. در این جنگ، یک میلیون انسان کشته شدند. در این میدان موزه ای برای یادبود کشته شده های این جنگ خونین و عظیم ساخته شده است.

Choeung Ek – کامبوج
Choeung Ek, Cambodia

 

عجیب و مخوف ترین مکان های ایران و جهان با تصاویر

 

این منطقه در جنوب کامبوج قرار دارد و قبلا باغ بزرگی بوده است. اما اکنون گورستان کشته شده ها و قربانی های رژیم Khmer Rouge است که در خلال سال های 1975 تا 1979 میلادی ادامه داشته است. حدود 9 هزار جسد و 5 هزار جمجمع و اسکلت انسان در این بنا نگهداری می شود.

اردوگاه آشوئیتس – لهستان
Auschwitz concentration camp, Poland

 

عجیب و مخوف ترین مکان های ایران و جهان با تصاویر

 

این اردوگاه کار اجباری در جنوب لهستان در Oswiecim قرار دارد. در این اردوگاه، بیش از 1.1 میلیون زندانی کشته شده اند که 90 درصد آنها یهودی بوده اند. شرایبط زندگی در این کمپ کار اجباری بسیار غیرانسانی و دشوار بوده است. بسیاری از زندانی ها در اتاق های گاز کشته می شدند و برخی نیز در اثر عفونت، اع

دام یا در نتیجه آزمایش های پزشکی غیر انسانی جان خود را از دست می دادند. پس از جنگ جهانی دوم، این کمپ به عنوان نماد هولوکاست به موزه تبدیل شد. در یکی از اتاق های این موزه کوهی از عینک ها و کفش و … وجود دارد.

قلعه Bran – رومانی
Bran Castle, Romania

 

عجیب و مخوف ترین مکان های ایران و جهان با تصاویر

 

این قلعه در مرکز رومانی قرار دارد و متعلق به حاکم ظالم رومانی در قرن 15 میلادی است. در طول خلافت این حاکم، هر که با او مخالفت می کرده است به صلابه کشیده می شد یا به کشورهای دور همانند آلمان یا دیگر نقاط اروپا تبعید می شده است.

فوکوشیما – ژاپن
Fukushima, Japan

 

عجیب و مخوف ترین مکان های ایران و جهان با تصاویر

 

در اول ماه مارس، یکی از بزرگ ترین فجایع هسته ای دنیا در فوکوشیما روی داد. در اثر تسونامی، نیروگاه هسته ای فوکوشیما منفجر شد و پرتوهای رادیواکتیو در منطقه منتشر شدند. پس از فاجعه چرنوبیل، این بزرگ ترین انفجار هسته ای دنیا بود. مکان این نیروگاه به موزه تبدیل شده است.

گورستان جاشمعی – کانزاس، آمریکا
Stull Cemetery, Kansas, USA

 

عجیب و مخوف ترین مکان های ایران و جهان با تصاویر

 

گورستانی در کانزاس قرار دارد «دروازه جهنم» نیز نامیده می شود. گفته می شود این منطقه تقدس ندارد و روحانیون مسیحی حتی حاضر نیستند از بالای این گورستان پرواز کنند. مردم بسیاری دوست دارد وارد این منطقه بشوند. اما پلیس برای هرکسی که بی اجازه وارد شود، یکهزار دلار جریمه نقدی تا 6 ماه حبس تعیین کرده است.

 

خط پایانی: سفر همانند صرف یک فنجان قهوه برای همه لذت بخش نیست! سفر کردن روحیات خاص خود را می طلبد تا با تمام سختی ها و کم کاستی هایی که برای سفر قدم بر می دارید به شما لذت بدهد و آنچه که در سفر و  سیر و سیاحت می خواهید بدست آورید. پس با روحیه ی خاص قصد سفر کنید و از عجیب و زیباترین مناطق ایران و جهان دیدن کنید.

 

عجیب ترین دریاچه ها و تالاب های ایران + آدرس و عکس

عجیب ترین دختر دنیا با رویش برگ روی صورت! تصاویر 18+

این افراد ترسناک و عجیب ترین چشمهای دنیا را دارند

روح شیطانی و چهره ترسناک پسر این روزهای شبکه مجازی | تصاویر


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان