کلیپ رابطه جنسی مردی با ماشینش! رابطه جنون و خودارضایی

کلیپ رابطه جنسی مردی با ماشینش! رابطه جنون و خودارضایی

رابطه جنسی مرد آمریکایی با ماشینش Hot media subject سوژه داغ رسانه ها و شبکه های اجتماعی شد. به گزارش مجله ناز وب، این مرد آمریکایی این چنین گفت: من با ماشینم ازدواج کردم و با آن رابطه جنسی دارم! بعد از ترویج و گسترده شدن روابط شوم و غیراخلاقی همجنسگرایی و ازدواج با حیوانات در کشورهای غربی و به ظاهر متمدن و تبدیل به قانون شدن آن در برخی کشورها، حال آمریکایی ها هوس ازدواج با جامدات را در سر می پرورانند.

پس از اینکه چندی پیش یک زن آمریکایی از ازدواج خود با برج ایفل در پاریس خبر داد، این بار نوبت به ازدواج یک مرد آمریکایی با خودروی شخصی اش شده است.

“ادوارد اسمیث” یک آمریکایی ۵۹ ساله در اقدامی عجیب عاشق خودروی شخصی اش شد و اعلام کرد: من با ماشینم ازدواج کردم و با آن رابطه جنسی دارم!

بنا بر گزارش رسانه های آمریکایی ، این مرد اعلام کرده است که ماشین خود را بیش از زنش دوست دارد.

گفتنی است همسر دوست داشتنی این آمریکایی عجیب یک “فولکس واگن” مدل ۱۹۷۴ می باشد که قرار است رابطه صمیمانه این دو که گفته می شود به دور از هر گونه زندگی انسانی است، در شبکه ” نشنال جئوگرافی” پخش شود.

“هلین فیشر ” کارشناس روان شناسی در این باره گفت: اخیرا مسئله روابط جنسی افراد با جامدات و از این قبیل وسائل در آمریکا بسیار رایج شده که یکی از نادرترین بیماریهای روانی و مشکلات جنسی می باشد.

لازم به ذکر است که اخیرا یک زن آمریکایی نیز اظهار داشته است که با دیوار برلین رابطه عاشقانه دارد و احساس می کند که این دیوار نیاز شدیدی به رفتارهای رومانتیک دارد!

سبک زندگی در غرب به ویژه آزادی جنسی افسارگسیخته منجر به اعمالی شده است که مردم به فکر برقرار کردن رابطه جنسی و سکس با اتومبیل هایشان افتاده اند.

 

رابطه جنون و خود ارضایی

آماری که توسط تحقیق و نظرسنجی یک دانشگاه در آمریکا صورت گرفت نشان می دهد که ۷۰% مردان خودارضایی می کنند. اما خود ارضایی برخلاف تصور برخی افراد که فکر می کنند یک عمل مردانه است در زنان نیز وجود دارد و برطبق همان آمار۶۰ درصد از خانم ها نیز این عمل را در طول زندگی خود حداقل یکبار انجام داده اند.

Man sex with his car! The relationship between madness and masturbation

دکتر اسـپایـتک متخصص برجسته کالبد شناسی امریکایی و رئـیس جامعه عصب شناختی نیـویورک در کـتـاب خـود بـا عنوان “انرژی خالق” اظهار میدارد کـه جنـون هـای متفاوتی بـه واسـطه ی خـود ارضایی و آزار و اذیت های جنسی پدید خـواهد آمـد، چراکه مایـع مـغزی ابتـدا سـرشـار از لسیـتـین است و سپس بـواسطه انـزال غیـرمترقبه، از لسیتین خالی می شود. به همین دلیل ارگان ها بـه جـای آن باید از سایر بافت ها و اعصاب موجود در مغز استفاده کنند.

در هـر بار انـزال مـردها چیـزی در حـدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ میـلیون اسپرم به همراه مقادیر زیادی انرژی از دست می دهند. واقعاً چه می شد اگر انسانها می دانستند که چگونه می توانند این انرژی را به جای خارج کردن از بدن، در بدن خود ذخیره نمایند؟! نتیجه حتماً انسانی شبیه به سوپرمن می شد!

بد نیست بدانید بچه هایی که پدر آنها خودارضایی می کرده، نمی توانند در سلامت کامل روحی و روانی به سر برند. آنها دارای بیماری های گوناگونی هستند چراکه از یک تخم نه چندان سالم بوجود آمده اند.

خود ارضایی همچنین در خانم ها هم دیده می شود و امری زجر آور و دردناک قلمداد می شود.

خود ارضایی سبب ایجاد ناتوانی جسمی و انزال زوردس می شود. Self-indulgence can lead to physical disability and ejaculation این امر به وفور در میان مردهای سنین زیر۴۰ سال قابل مشاهده است.

ساموئل اون ویر در کتاب دیگر خود با عنوان «آموزش های بنیادین» در بخش «نوجوانی» اینطور نوشته است که: «جرم های خاموشی وجود دارند و پی آمدهای منفوری در پی آن گریبانگیر افراد می شود. اگر فرد مشکلات جنسی اش را مخفی نگه دارد، مرتکب گناه می شود. اگر در مورد مشکلات خود اطلاعات غلط بدهد نیز مرتکب جرم دیگری شده است.»

 

حکم خود ارضایی؛ روش های خود ارضایی در طول تاریخ

روش عجیب لذت جنسی این زوج خون آشام

عاقبت زشت خودارضایی مردی با حلقه + تصاویر بدون سانسور

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان