ramazan
ramazan

جنایت دختر ماساژور و بوکسور معروف تهرانی/ اخبار داغ

مجموعه : اخبار حوادث
جنایت دختر ماساژور و بوکسور معروف تهرانی/ اخبار داغ

مهم ترین خبرهای هفته در ایران و جهان The most important news of the week in Iran and the world با مجله تفریحی نازوب، جزئیات جنایت بوکسور تهرانی با دختر ماساژور. 2/ دختر عصبانی که روحانی امر به معروف را کشت! 3/ جزئیات مرد فاسق افغانی که زن ایرانی را به قتل رساند و ….

 

ماساژ همانا و قتل همانا!

جزئیات و ماجرای جنایت بوکسور تهرانی از آن جایی شروع شد که او برای ماساژ دادن بدن و عضله های خود به دنبال ماسازوری حرفه ای در کانال های تلگرامی می گشت تا اینکه دختر جوان راضی شد تا با ۳۰۰ هزار تومان دستمزد به خانه او رفته و وی را ماساژ دهد اما بنا به دلایلی این قرار کنسل شد و بوکسور جوان برای ساکت کردن دختر جوان او را با ضربه های مشت خود به تقل رساند.

 

جنایت دختر ماساژور و بوکسور معروف تهرانی/ اخبار داغ

دیگر جزئیات قتل توسط بوکسور تهرانی

صبح ۹ شهریور سال ۹۶ جسد دختری ۳۰ ساله در کانال آبی واقع در منطقه سیدخندان پیدا شد. از مرگ دختر جوان دو روز می‌گذشت و هویت جسد نیز ناشناس بود.

چند روز بعد کارشناسان هویت مقتول و خانواده‌اش را شناسایی کردند. به‌گفته آنها «نگار» کارشناس ارشد فیزیک بود و در یکی از دانشگاه‌های اروپایی برای تحصیل در مقطع دکترا پذیرفته شده بود اما از آنجا که وضع مالی خوبی نداشتند

دختر جوان مجبور بود کار کند و پول مورد نیازش را فراهم کند. در ادامه مشخص شد وی با چند دختر دیگر در خانه‌ای زندگی می‌کرده اما از چند روز قبل به‌طرز مرموزی ناپدید شده بود.

بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد نگار آخرین بار با مرد جوانی به‌نام سعید قرار ملاقات داشته است. بدین ترتیب به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران سعید بازداشت شد. او که ابتدا منکر جنایت بود پس از ۴۰ روز به قتل دختر جوان اعتراف کرد و گفت:

در یکی از کانال‌های تلگرامی با آگهی ماساژور در خانه مواجه شدم وقتی تماس گرفتم نگار را به من معرفی کردند.

قتل و جنایت بوکسور تهرانی

او برای این کار ۳۰۰ هزار تومان می‌گرفت. فردای آن روز حدود ساعت ۳ با نگار قرار گذاشتم. من سوار خودرو به محل قرار رفتم اما با دیدن نگار پشیمان شدم. به او گفتم قرار ماساژ به هم خورده است اما او به من گفت باید ۲۵۰ هزار تومان برای خسارت پرداخت کنم. سر همین موضوع باهم بحثمان شد،

او شروع به داد و فریاد کرد. از آنجایی که محل قرارمان نزدیک خانه‌ام بود و می‌ترسیدم کسی متوجه شود چند مشت به او زدم تا بترسد. اما مشت‌های من باعث مرگ او شد چرا که من سال‌هاست ورزشکارم و بوکس کار می‌کنم. با مرگ او تصمیم گرفتم جسد را در سطل زباله بیندازم اما ترسیدم که کسی ببیند. بنابراین صبر کردم تا هوا تاریک شود و جسد را داخل رودخانه انداختم.

بدنبال اعترافات متهم او به بازسازی صحنه قتل پرداخت و با درخواست اولیای دم برای قصاص، کیفر خواست او به دستور بازپرس غلامی صادر شد. مرد ۴۴ ساله بزودی در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه خواهد رفت.

تصویری از دختر ماساژور که به دست بوکسور تهرانی به قتل رسید.

 

جنایت دختر ماساژور و بوکسور معروف تهرانی/ اخبار داغ

 

جزئیات قتل روحانی آمر به دست دختر جوان

حجت‌الاسلام کیهانی سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان کبودرآهنگ در جریان امر به معروف به 2 دختر توسط یکی از آنها و با خودروی شخصی‌ زیر گرفته و مجروح شد.

حجت‌الاسلام کیهانی، سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ، که دیشب به خاطر امر به معروف دو خانم که در حال سگ‌گردانی بودند و توسط یکی از آنها با خودروی شخصی‌ زیر گرفته شد، به تشریح جزئیات ماجرا پرداخت.

وی با بیان اینکه شب گذشته در حین بازگشت به منزل دیدم یک خودروی‌ شاسی بلند در ورودی محوطه منزل ما پارک شده و به خاطر پارک نادرست سد معبر کرده است گفت:

به همین خاطر از خودروی خودم پیاده شدم و اطراف را نگاه کردم شاید صاحب آن را پیدا کنم، اما خبری از ایشان نشد، حتی مدتی هم منتظر شدم تا صاحب خودرو بیاید و آن را جای دیگری منتقل کند ولی باز هم خبری نشد.

کیهانی با بیان اینکه در اطراف منزل ما یک پارک هست که به آنجا رفتم تا شاید صاحب خودرو را پیدا کنم گفت: داخل پارک دو خانم در حال سگ‌گردانی بودند، وقتی پرسیدم و مطمئن شدم خودرو متعلق به آنهاست درخواست کردم آن را به جای دیگری منتقل کنند.

جنایت دختر ماساژور و بوکسور معروف تهرانی/ اخبار داغ

وی افزود: بعد هم با بیانی آرام به آنها گفتم «چون مردم و کودکان در این پارک رفت و آمد می‌کنند بهتر است این حیوانات را داخل پارک نیاورید».

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه از آنها خواستم برای جلوگیری از آلودگی محل، سگ را به جاهای دیگری که تردد مردم کمتر است انتقال دهند گفت: در این حین یکی از آن خانم‌ها شروع به فحاشی کرد و گفت که شما چه کاره‌اید؟

وی ادامه داد: در آن هنگام حرفی نزدم و تنها با پلیس 110 تماس گرفتم، گفتم صبر کنید پلیس بیاید و بررسی کند چه کسی مقصر است، اما باز شروع به فحاشی کردند آن هم فحش‌های رکیک، بعد هم سوار ماشین شدند و با سرعت گاز آن را گرفتند و به من زدند.

کیهانی با تاکید به اینکه وقتی توسط خودرو زیر گرفته شدم، پرت شدم و سرم گیج رفت افزود: صاحب خودرو در حین فرار که با سرعت هم رانندگی می‌کرد به چند خودرو هم ضربه زد و آسیب رساند.

 

جزئیات قتل زن شوهر دار ایرانی توسط یک مرد افغانی در منزلش

مرد افغانستانی که به گفته پدرش مرد فاسق و بد کاره ای بود و با زنان غریبه رابطه برقرار می کرد مضنون اصلی ماجرای مرگ زن شوهر دار در خانه خودش بود این مرد که پول های زیادی به زن جوان به رابطه پنهانی خود داده بود با فهمیدن اینکه زن جوان شوهردارد این موضوع باعث شد

تا تمامی پول های خود را از زن جوان طلب کند اما زن جوان هیچ پولی به آن مرد نداد و همین باعث ایجاد مشاجره در بین آن ها شد

 

جنایت دختر ماساژور و بوکسور معروف تهرانی/ اخبار داغ

محاکمه مرد فاسق افغانستانی

مرد افغانستانی که زنی ایرانی را در ملاقاتی پنهانی به قتل رسانده و جسدش را در حیاط یک برج دفن کرده بود با درخواست اولیای دم مبنی بر Retribution قصاص بزودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه خواهد شد.

رسیدگی به این پرونده از یک سال و نیم قبل با گزارش ناپدید شدن زن میانسال از سوی دخترش در دستور کار کارآگاهان ویژه قتل اداره آگاهی قرار گرفت.

او به کارآگاهان گفت: مادرم برای پیاده روی از خانه بیرون رفته بود اما دیگر از او خبری نشد. در حالی که ردیابی‌ها از سوی پلیس ادامه داشت چند روز بعد دختر بزرگ خانواده نزد مأموران رفت و گفت اطلاعاتی درباره مادرش دارد که شاید سرنخی برای مأموران باشد.

او مدعی شد: مدتی بود که متوجه Immoral relations روابط غیراخلاقی مادرم با چند مرد شده بودم و به‌خاطر آنکه پدر و برادرم از موضوع اطلاع پیدا نکنند چیزی نمی‌گفتم. روز آخری هم که مادرم از خانه بیرون می‌رفت دستبند، گردنبند و گوشواره‌های طلایش را همراه برد. همین مسأله باعث شد که مطمئن شوم او برای پیاده روی از خانه خارج نشده است و من فکر می‌کنم با مرد غریبه‌ای قرار گذاشته بود.

به این ترتیب مأموران به سراغ خط تلفن زن گمشده رفتند و شماره‌های تماس او را مورد بررسی قرار دادند اما در میان شماره‌ها یک خط بیشتر از بقیه تکرار شده بود. با این سرنخ مأموران به سراغ صاحب خط که جوان ۳۰ ساله افغانستانی به‌نام کریم بود رفتند و وی بلافاصله بازداشت شد.

دستگیری مرد فاسق افغانستانی

کریم آشنایی با زن گمشده را انکار کرد اما چندی بعد در بازجویی‌ها گفت: این خط به‌نام من است اما پدرم شیرمحمد از آن استفاده می‌کند.ما در یک خانه بسیار بزرگ سرایدار بودیم اما پس از چندی آن خانه را خراب کردند و در آنجا برج ساختند و ما هم سرایدار آنجا شدیم.

پدرم پس از رها کردن مادرم در افغانستان روابط نامشروع زیادی داشت و من هم از کارهایش ناراحت بودم. حتی او را مقصر فوت مادرم می‌دانستم و به همین خاطر رابطه خوبی با او نداشتم. شاید گم شدن آن زن هم با کارهای غیراخلاقی پدرم بی‌ ارتباط نباشد.

 

جنایت دختر ماساژور و بوکسور معروف تهرانی/ اخبار داغ

 

با اظهارات کریم، پدرش شیرمحمد بازداشت شد و بلافاصله به قتل زن میانسال اعتراف کرد. او در خصوص جزئیات این جنایت گفت: چند وقتی بود که با این زن آشنا شده بودم اما نمی‌دانستم متأهل است و با پرداخت مبالغی به زندگی این زن کمک می‌کردم در حالی که او با پول‌های من برای خودش طلا می‌خرید.

بعد از آنکه متوجه شدم متأهل است خواستم رابطه‌مان را قطع کنیم اما او حاضر به قطع رابطه نبود. روز حادثه بار دیگر پیش من آمد و از ندادن پول آنقدر گلایه کرد که از شدت عصبانیت مشتی به سرش زدم و با همان ضربه هم فوت کرد.

در آن لحظه تنها فکری که به ذهنم رسید این بود که طلاهایش را بردارم. تلفن همراهش را شکستم و او را در باغچه برجی که سرایدارش بودم دفن کردم.

بدین ترتیب پرونده متهم با تکمیل تحقیقات و با درخواست فرزندان مقتول مبنی بر قصاص با صدور کیفر خواست به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

مهم ترین اخبار هفته ایران و جهان

 

اخبار داغ جنجال دختر پزشکیان و همسرش در مجلس/ دختر خوشگلای مجلس

تجاوز گروهی به 40 دختر در ایرانشهر / اخبار داغ، تصاویر و جزئیات

داغ ترین اخبار تاسف بار ایران در هفته ای که گذشت | سیاسی، اجتماعی

داغ ترین اخبار و تصاویر هنرمندان مشهور کشور

 

Famous masseur girl and boxer Tehrani famous / hot news


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان