پیشگویی و طالع بینی 168 ساعت آینده شما هفته 2 اسفند

پیشگویی و طالع بینی 168 ساعت آینده شما هفته 2 اسفند

با پیام های فرشتگان در کائنات که بر بالای ابرها این اجسام مرطوب بهشتی نشسته اند آینده ای زیباتر را با کائنات هماهنگ کنید!

هدف گروه نازوب از ارائه این بخش بالابردن سطح فکری و مثبت اندیشی شما کاربران عزیز است که به باور برسید هر آنچه که فکر کنید همان به وقوع می پیوندد و این خود ما و افکار و ذهنیت ما هست که سرنوشت را می سازد نه چیز دیگری.

 

پیشگویی و طالع بینی 168 ساعت آینده شما هفته 2 اسفند

 

فال هفتگی تاروت کائنات

 

پیشگویی و طالع بینی 168 ساعت آینده شما هفته 2 اسفند

 

متولدین فروردین
Six of Pentacles
شش سکه (پنج ضلعی)

از تاریکی خارج شده و به نور قدم می گذارید. موفقیت شما از اعماق درون رشد می یابد و برای دیگران نیز سودمند و الهام بخش خواهد بود. هم اکنون زمانی است که می دانید خوشبختی در سهیم بودن است.
نیاز است که درمورد یک ناسازگاری به مذاکره بپردازید. روی موضوعات با پاکدلی کار کنید تا به تساوی حقوق و رضایت برسید. با مشکلات تا مرحله پیروزی مقابله کنید. در زمینه های احساسی و عاطفی نیز پیشرفت های غیرمنتظره پیش خواهد آمد.

 

متولدین اردیبهشت
Page of Swords
نوباوه شمشیر

نوباوه شمشیر از شما می خواهد که این وضعیت های دشوار را بپذیرید و نسبت به پرگویی و شایعه پراکنی های اطرافیان هشیار باشید. با پذیرش این آزمایشات و مستولی شدن بر آنها نیرومندتر و مقاوم تر خواهید شد. نوباوه شمشیر ضمنا می تواند نمایانگر فرزند یا نوجوانی در زندگی شما باشد که موجبات اینگونه مبارزات را در شما بوجود می آورد.
در حال حاضر عاقلانه آنست که در سرمایه گذاری های جدید یا تعهدات عمده شرکت نکنید. مگر آنکه در زمینه مطالعه و یادگیری مهارت ها باشد.

 

متولدین خرداد
Knight of Swords
شوالیه (دلاور) شمشیر

دلاور شمشیر به شما هشدار می دهد احتیاط کنید، حقوق خود را به آسانی به دیگران تسلیم نکنید. در صورتیکه در قبال این تهدید با شهامت و ایمان مقابله کنید می توانید نیروی مهاجم را محو کنید.
اکنون زمان شکست و تردید نیست. برای تفکر به تصمیمات و انتخاب های جانبی فرصت چندانی ندارید. این کارت به شما توصیه می کند که در یک بحران، اقدامات بموقع حائز اهمیت است.
با وجود آنکه دلاور شمشیر نماد اقدام و عمل است ولی در عین حال برای شروع تعهدات عاطفی و یا روابط احساسی طولانی مدت پاسخ منفی می دهد. زیرا عاملی است که بطور غیرمترقبه به زندگی شما وارد شده و طی مدت کوتاهی نیز خارج می گردد.

 

متولدین تیر
The World
جهان

نگاه کن، همه چیز از نو متولد شده است. صحنه برای شروع جدید یا دوره مطلوبی تنظیم شده است. گشایشی در وضع شما ظاهر می گردد که نویدبخش اطمینان، آسودگی و نیل به مقصود است. با اشتیاق گام های اجرایی را طی کنید. شما می توانید مشکلات را به فرصت های مناسب تبدیل نموده و طرح های خود را به واقعیت پیوند دهید.

 

متولدین مرداد
The Lovers
عشاق (عاشق و معشوق)

هم اکنون زمانی است که حضور جذبه های عشق را در وجود خود احساس می کنید. نماد عشاق، نویدبخش رویای عشق و لطافت است و به ظهور و پرورش یک ارتباط پرمعنی و عاشقانه اشاره می کند.
در صورتیکه شریک زندگی خود را انتخاب کرده اید، این کارت به شما توصیه می کند که به روابط مشترک خود حیاتی تازه بخشید و در جهت پرورش و دوام آن اقدام کنید. انعطاف پذیر و خلاق باشید.

 

متولدین شهریور
درویش (زاهد گوشه نشین)

تنهایی خود را بپذیرید! هم اکنون زمانی است که نیاز به سکوت و انزوا دارید تا حقایق عمیق تری را در قلب خود بیابید. مدتی از زندگی روزانه کناره گیری کنید تا بتوانید ضمیر درونی خود را بیدار و فعال سازید. با اشخاصی که شما را درک نمی کنند و ترجیح می دهند که نسبت به شما تکبرورزی نمایند خودتان را مرتبط نسازید.

بلکه با اشخاصی که در یک راه مشترک با شما گام برمی دارند همراهی و همدلی کنید. اگر قرار است یک مربی یا راهنمای خردمندی را ملاقات کنید با تواضع به سوی او بروید!

 

متولدین مهر
The Star
ستاره

غم ها و غصه های شما همچون ابرهای آسمان پراکنده گشته و ستاره شما ظهور خواهد کرد. نماد ستاره به شما هدیه ای پر از مهر تقدیم می کند اما به خاطر داشته باشید که هدایای ستاره همیشه مادی نیستند. ستاره دریای آرام پس از طوفان است.

 

متولدین آبان
The Emperor
امپراطور (شاه-سلطان)

هم اکنون برای طرح و اجرای تعهدات و نقشه های طولانی مدت، لحظه ی مساعد و خوش یمنی است. برای یک تغییر یا یک حرکت جدید به نیروی خود اعتماد کنید و با افکار بزرگ پیش بروید. با رهبری خردمندانه، کنترل وضعیت کنونی را بعهده گرفته و برای پیشرفت خود و دلبندانتان بهترین امکانات را فراهم سازید.

 

متولدین آذر
Eight of Cups
هشت جام

شما به قدر کافی انرژی خود را صرف موقعیت ها و یا اشخاصی کرده اید که در قبال تلاش و ایثار شما هیچ چیز نپرداخته اند. شما آنها را از انرژی خود سیراب کرده اید، اما آنها همانند بشکه های بدون ته بوده اند. هرچقدر بیشتر سعی می کنید به یک رابطه ی کاذب قدرت و زندگی تازه بدهید، بیشتر احساس ضعف و خالی بودن می کنید. به ندای قلبتان گوش فرا دهید، و از درون هدایت بطلبید!

 

متولدین دی
Nine of Cups
نه جام

رویای شما به حقیقت می پیوندد. یک خوش اقبالی قابل ملاحظه زندگی شما را نظم می بخشد. قدر آنچه را که دارید بخوبی بدانید و مسئولیت هایی را که با این موفقیت در مقابل شما قرار می گیرند، با خوشرویی پذرا باشید.

 

متولدین بهمن
Page of Pentacles
نوباوه سکه (پنج ضلعی)

نوباوه سکه پیام آور فرصت های درخشان است. او شما را به آستانه تجربیات ثروت، فراوانی، امنیت و اهداف مستحکم هدایت می کند. شما می بایست طی انجام کار مهارت هایی بدست آورده و پذیرای مسئولیت هایی گردید. برای دستیابی به مقصود خود بطور جدی و مداوم تلاش کنید.

 

متولدین اسفند
Two of Wands
دو چوب دست

دو چوبدست شما را تشویق می کند که افکار خود را تبادل نظر نموده و آنها را به حرکت وادارید. می بایست با مشکلات تا مرحله پیروزی مقابله نمایید. زمان برای کارهای خلاق و مبتکرانه مناسب است.قدرتی را که نیاز دارم در کانون وجود خود می یابم.

 

فال هفتگی قهوه هفته دوم اسفند ماه

 

 

پیشگویی و طالع بینی 168 ساعت آینده شما هفته 2 اسفند

متولدین فروردین

 نهنگ: خیر و روزی – مسئله بزرگ قابل حل
 سد: موانع و دفاع در برابر هیجانات و مشکلات به وجود آمده
خنجر: گرفتاری – کسالت – از دوستان ناباب بپرهیزید

متولدین اردیبهشت

 کمان: فرزندی نیکو از خویشان و اطرافیان به دنیا می آید، فرزندی پسر – به دست آوردن موفقیت به سختی – به مشقت نیز تعبیر می شود.
 گردن بند پاره: قهر و جدائی – فاصله

بیل: بر اثر پشتکار موفقیت نصیب شما خواهد شد، کوشش کنید.

 

متولدین خرداد

 

ساعت: نشان قلب است، معنای احساسات و عواطف انسانی را میدهد.
 دامن: رنج و اندوه در برابر عشق – ناامیدی – در مقابل عشق پایداری به خرج بدهید تا موفق شوید.
 بطری: به فکر سلامتی خود باشید – جرو بحث نکنید.

متولدین تیر

 نعل: نشانگر محاصره دوستان به ظاهر دوست می باشد، راه نجات برایتان باز است – گاهی به معنی سفر است
 پلکان: در کار خود ترقی و پیشرفت خواهید کرد و در آن کار استقرار پیدا میکنید.
 قطار: مسیر زندگی سختی را طی کردن و از اهداف خود بیمناک بودن.

متولدین مرداد

 ساعت: نشان قلب است، معنای احساسات و عواطف انسانی را میدهد.
 چادر: حجاب و پوشش است – جای امن و امان مخصوصا برای مسافرت دسته جمعی.
 آفتاب: سمبل دانش، هوشیاری و دلالت بر کامل بودن عقل و هوش میباشد.

 

متولدین شهریور

 درخت: فراوانی – پیروزی در بازی – گشاده دستی – شانس در بخت آزمایی
 پلکان: در کار خود Progress ترقی و پیشرفت خواهید کرد و در آن کار استقرار پیدا میکنید.
 دو انسان چهره به چهره: گفتگو و سازگاری در پیش دارید

متولدین مهر

 مورچه: نشانگر داشتن پشتکار و دوراندیشی – با حوصله به کارتان ادامه بدهید موفق میشوید – باغیرت بودن – دریافت مزد زحمات
 آتش کوتاه: نزدیک شدن به مقامی والا – در کار بسته شما گشایش ایجاد می شود.
 نرده بام: موفقیت و پیروزی – موفقیت شما حتمی است با شکیبائی آن را دنبال کنید – کار زیاد و پیشروی – رسیدن به رفاه اقتصادی – موفقیت اجتماعی – ترقی – تغییر

متولدین آبان

 تبر: با مشکلات مقابله کنید تا شکست نخورید.
 فنجان: در اثر کار و کوشش، نتیجه مطلوب بدست آوردن – هدیه و پاداش گرفتن.
 در: کار با ادارات دولتی – کار اداری

متولدین آذر

 کژدم: دشمن ضعیف – تحمل دردسر و ناراحتی از طرف یک دشمن نادان شما را غمگین میکند.
 خط کج: دوستی های ساختگی و ظاهری – دو رویی – فریب
 لب: نشانگر قرابت و خویشی است – از زخم زبان ها نهراسید – احترام و عزت پیدا می کنید.

متولدین دی

 آتش: از تصمیم گیری عجولانه بپرهیزید، مرور زمان به نفع شما خواهد بود.
 حلقه هایی كه نقطه هایی در میانشان است: میل به داشتن فرزند تحقق مییابد.
 جارو: خادم و خدمتکار – مرتفع شدن غم و اندوه – به انتها رسیدن مشقت ها – پشت سر گذاشتن بدی ها

متولدین بهمن

 کوه: از بین رفتن موانع سخت و یا تحقق یافتن آرزوها
 بادام: رزق و روزی و نعمت است که با دردسر و دعوا بدست می آید – طالع خوش
 استخوان: نشان موضوعی مالی است که معیشت و زندگی شما از طریق آن می گذرد.

متولدین اسفند

کفش: برای مرد: زن کدبانو و زیبائی میگیرید – برای زن: قوت و نیرومندی می باشد، ارثیه – مهمانی – دریافت خبرهای تعجب انگیز – مهمان ناخوانده – خواستگار
 لامپ: به سوی روشنی و خوشبختی گام بر میدارید – در ازدواج خوشبخت خواهید شد.
 خرچنگ: بد اخلاقی – کینه توزی – فرومایگی – احتیاط را از دست ندهید

 

فال هفتگی احساسی ورق، فال عشق، رابطه احساسی

 

 

پیشگویی و طالع بینی 168 ساعت آینده شما هفته 2 اسفند

 

متولدین فروردین

 این کارت هشدار می دهد که ممکن است کورکورانه چیزی را بپذیرید که باید بیشتر نسبت به آن محتاط باشید. مداخلاتی ممکن است وجود داشته باشد و بهتر است مواظب فریب ها و بدخواهی ها باشید.

متولدین اردیبهشت

 این کارت یک زن را توصیف می کند. این زن شخصی است که در موردش دارید فکر می کنید، شخصی است که خیلی با مسئله مورد نظر شما مرتبط است، یا شخص جدیدی است که به زودی وارد زندگی تان می شود.

این کارت نشان دهنده یک زن مو تیره مطمئن به نفس است؛ یا به معنای زنی است که علائم عنصر آتش (برج حمل، برج اسد، یا برج قوس) در نمودارش غالب است. او ممکن است توصیه خوبی به شما بکند. یا اینکه: این کارت نشان دهنده یک رابطه مثبت و پایدار بین شریکان است.

متولدین خرداد

 این کارت، کارت عشق و خوشبختی است! این کارت نشان دهنده یک رابطه موفق و پیشنهاد بلند مدت است. شانس دومی به شما داده می شود، بنابراین از آن استفاده کنید و لذت ببرید! این کارتی است که نشان می دهد شانس در حال روی آوردن به شما است.

متولدین تیر

 این کارت نشان دهنده یک رابطه غیر منتظره است.

متولدین مرداد

 این کارت نشان دهنده یک زن مو بور و خوش ذات است؛ یا به معنای زنی است که علائم عنصر آب (برج سرطان، برج عقرب، برج حوت) در نمودارش غالب هستند.

این کارت نشان دهنده یک زن با محبت و مراقب است. بعضی اوقات این کارت می تواند نشان دهنده مادر یا یک زن شبیه مادر باشد. یا اینکه: توصیه مهربانانه ای خواهید شنید که از ته قلب می آید.

متولدین شهریور

 پایدار باشید! پیشرفت هایی هر چند کوچک در روابطتان رخ خواهد داد. همین پیشرفت ها حتما مسائل مربوط به پرسشتان و زندگی عاشقانه تان را در آینده بهبود خواهند بخشید. سعی کنید بی صبر نباشید، چون اوضاع به آرامی بهتر می شود و به اصطلاح دیر و زود دارد، ولی سوخت و سوز ندارد.

 

متولدین مهر

این کارت نشان دهنده یک مرد مو بور یا سفید مو یا یک مرد است که علائم عنصر خاک (برج ثور، برج سنبله یا برج جدی) در نمودارش غالب هستند.

این یک مرد با اقتدار، با منزلت یا با تاثیر است. اگر از دیدگاه منفی نگاه کنیم، ممکن است خیلی کله شق باشد. یا اینکه: این کارت نشان دهنده بلوغ و واقع بینی است.

متولدین آبان

این کارت می تواند هم خوشایند و هم ناخوشایند باشد. اگر امیالتان خالص باشند، خوشبختی و عشق زیادی بدست خواهید آورد. اگر اینطور نباشد، این کارت می تواند به معنای آن باشد که شریکتان (همسرتان) به راحتی نمی تواند در ارتباط با رابطه با شما تصمیم گیری کند و ممکن است در نتیجه این موضوع دچار مشکلات عاطفی شود.

متولدین آذر

این کارت نشان دهنده آن است که این شخص یک دوست صمیمی است یا خواهد شد. این شخص می تواند یک شخص مو بور یا جوان باشد که علائم عنصر آب در نمودارش غالب هستند. او مثل یک ستایشگر برایتان است.

متولدین دی

 این کارت یک زن را توصیف می کند. این زن شخصی است که در موردش دارید فکر می کنید، شخصی است که خیلی با مسئله مورد نظر شما مرتبط است، یا شخص جدیدی است که به زودی وارد زندگی تان می شود.

این کارت نشان دهنده یک زن مو تیره مطمئن به نفس است؛ یا به معنای زنی است که علائم عنصر آتش (برج حمل، برج اسد، یا برج قوس) در نمودارش غالب است. او ممکن است توصیه خوبی به شما بکند. یا اینکه: این کارت نشان دهنده یک رابطه مثبت و پایدار بین شریکان است.

متولدین بهمن

 این کارت یعنی چیز جدیدی در کارها! بی قرار هستید و به تغییر نیاز دارید. شگفتی ها ظاهر می شوند و تغییر اجتناب ناپذیر است. لذت ببرید!

متولدین اسفند

 این کارت، کارت عشق و خوشبختی است! این کارت نشان دهنده یک رابطه موفق و پیشنهاد بلند مدت است. شانس دومی به شما داده می شود، بنابراین از آن استفاده کنید و لذت ببرید! این کارتی است که نشان می دهد شانس در حال روی آوردن به شما است.



برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان