طالع بینی و شگفتی های سال 99 متولدین هر ماه+ رمز عدد 9

طالع بینی و شگفتی های سال 99 متولدین هر ماه+ رمز عدد 9

طالع بینی و شگفتی های سال 99؛ نگاهی به رمز عدد 9. حقایقی خواندنی درباره سال 1399. سال 99 با نماد حیوانی موش بر متولدین هر ماه چگونه پیش بینی شده است؟ در ادامه جذاب ترین بخش تفریحی نازوب شما را به مطالعه این بخش جالب و پی بردن به سالی که دو عدد 9 را در کنار خود دارد پی می بریم.

 

سال 99 سال موش، بررسی اجمالی عدد 9 و سالی که دو عدد 9 را در کنار خود دارد!!!

 

بیشتر بدانید: تکرار اعداد چه پیام هایی به ما می دهد/ راز اعداد فرشتگان

 

طالع بینی و شگفتی های سال 99 متولدین هر ماه+ رمز عدد 9

 

در یک نگاه ساده شاید بتوان گفت 9 عددی است که همه جا حضور دارد و ویژگی های جالب زیادی نسبت به اعداد دیگر دارد.

یک کد پنهانی در عدد 9 وجود دارد که بزرگترین حقیقت ها را فاش می کند! این کد و عدد به طور عجیبی در ساختار هستی و جهان پیرامون ما تاثیر گذاربوده و هست. همچنین بر همه جانداران تاثیر مستفیم دارد و آن را را جهان هستی می دانند.

مثلا با قدرت عدد 9 در هر دایره شروع می کنیم. هر دایره 360 درجه است اما چرا؟ آیا کاملا به طور تصادفی محاسبه شده است؟

اگر رقم های عدد 360 را با هم جمع کنیم حاصل آن می شود 9. حال دایره را به دو نیمه تقسیم کنیم یعنی دو نیم دایره با زاویه 180 درجه. این بار رقم های 1 و 8 را جمع می بیندیم می شود 9!

این روند را ادامه می دهیم و دایره را به 4 قسمت مساوی تقسیم می کنیم اینک زاویه 90 درجه بدست آمد!! جمع رقم های 90 درجه باز 9 هستند! و این تقسیم بندی دایره ها را تا n  نهایت جمع آنها 9 می شود!

 

طالع بینی و شگفتی های سال 99 متولدین هر ماه+ رمز عدد 9

 

 

شگفتی عدد 9 و حاکم بودن آن بر زمان و فضا

1440 دقیقه در روز، 10080 دقیقه در هفته، 525600 دقیقه در سال وجود دارد و جای شگفتی است که همیشه جمع ارقام دقیقه، ثاینه، روز، هفته، ماه و سال برابر با عدد 9 است به طور کلی این حقیقت با تغییر تعداد روزها و ماه ها و ساله ها به عنوان سال کبیسه تغییری نمی کند و حاصل آن همواره ریشه دیجیتال 9 است.

 

طالع بینی و شگفتی های سال 99 متولدین هر ماه+ رمز عدد 9

 

اینک می رسیم به سال 99! سال موش. سالی که جمع دو عدد 9 می شود 18 و جمع 1 و 8 می شود 9! ضرب 9 می شود 81 و جمع 1 و 8 می شود 9!

پس این سال یکی از خاص ترین سال هایی است که در ماه آذر نیز بر حسب ثانیه، دقیقه، ساعت، روز، ماه و سال این گونه ست عدد 9 را داریم. ساعت 9″:9:9 روز 99/09/09

 

طالع بینی و شگفتی های سال 99 متولدین هر ماه+ رمز عدد 9

 

همگرایی و یگانگی یا واگرایی عدد 9

 

در قسمت بالا فهمیدیم زمانی که دایره به دو نیمه تقسیم می شود زاویه های به دست آمده همواره به عدد 9 ختم می شود و با تقسیم شدن خود به سوی همگرایی حرکت می کنند تا یک شکل واحد را تشکیل دهند. حال اگر مجموع اراقام زاویه های جند ضلغی های منظم درون یک دایره را هم بررسی کنیم به الگوی معنادار مشابهی دست پیدا می کنیم و آن عدد 9 به عنوان حاصل جمع زوایا است.

نکته قابل توجه این است که چند ضلعی های منظم محیطی درون دایره خلاف الگوی همگرایی تقسیم شدن دایره ها را نشان می دهند این یعنی اضلاع از هم دور می شوند و واگرایی دارند. در این جا عدد 9 به طور همزمان از خود دوگانگی خطی و وحدت یگانگی را نشان می دهند که در تضاد با هم هستند  این تضاد نشانگر قدرت عدد 9 است!!!!

 

طالع بینی و شگفتی های سال 99 متولدین هر ماه+ رمز عدد 9

 

بررسی اجمالی طالع بینی سال موش سال یکهزار و سیصد و نود و نه

 

طالع بینی و شگفتی های سال 99 متولدین هر ماه+ رمز عدد 9

 

سال جاری در زودیاک چینی سال موش است و اگر می خواهید بدانید بر اساس سال تولدتان، در سال موش چه چیزی در انتظار شما خواهد بود با ادامه مطلب همراه باشید.

سال جدید فرا رسیده و علیرغم شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان و به ویژه در چین، بازار پیشگویی ها و طالع بینی برای سال جدید در این کشور و به طور کلی آسیای شرقی داغ است. سو مانگ فونگ پیتر معروف ترین پیشگوی هنگ کنگی است که دفتر کارش را بر اساس قوانین فنگ شوی (هنر و علم مکان و محیط) چیده است.

 

طالع بینی و شگفتی های سال 99 متولدین هر ماه+ رمز عدد 9

 

این مرد ۶۰ ساله استاد فنگ شوی، خواندن چهره، کف خوانی و بازی (خواندن الگوهای تولد) است. بر اساس علم ستاره شناسی و فنگ شوی چینی، نمی توان سرنوشت کسی را تغییر داد یا به طور دقیق از اتفاقاتی که در آینده نزدیک یا دور برای یک فرد رخ می دهد سخن گفت.

سو در این باره چنین می گوید: «این ها محاسبه احتمالات و مطالعه آمار هستند. این موضوع به یافتن قانون و جریان جهان هستی مربوط می شود. وقتی که شیوه محاسبه آن را یاد بگیرید می توانید سیر همه چیز را پیش بینی کنید.

اگر در یک مسیر خوش شانسی به سر می برید، دانستن این موضوع به افزایش اعتماد به نفس و شجاعتی که برای شروع کسب و کار خودتان نیاز دارید کمک خواهد کرد. واگر با بدشانسی روبرو شوید، پذیرفتن آن می تواند به شما کمک کند که از ریسک های غیرضروری اجتناب کنید».

 

 

سال موش: ۱۹۱۲, ۱۹۲۴, ۱۹۳۶, ۱۹۴۸, ۱۹۶۰, ۱۹۷۲, ۱۹۸۴, ۱۹۹۶, ۲۰۰۸, ۲۰۲۰

سال گاو: ۱۹۱۳, ۱۹۲۵, ۱۹۳۷, ۱۹۴۹, ۱۹۶۱, ۱۹۷۳, ۱۹۸۵, ۱۹۹۷, ۲۰۰۹

سال ببر: ۱۹۱۴, ۱۹۲۶, ۱۹۳۸, ۱۹۵۰, ۱۹۶۲, ۱۹۷۴, ۱۹۸۶, ۱۹۹۸, ۲۰۱۰

سال خرگوش: ۱۹۱۵, ۱۹۲۷, ۱۹۳۹, ۱۹۵۱, ۱۹۶۳, ۱۹۷۵, ۱۹۸۷, ۱۹۹۹, ۲۰۱۱

سال اژدها: ۱۹۱۶, ۱۹۲۸, ۱۹۴۰, ۱۹۵۲, ۱۹۶۴, ۱۹۷۶, ۱۹۸۸, ۲۰۰۰, ۲۰۱۲

سال مار: ۱۹۱۷, ۱۹۲۹, ۱۹۴۱, ۱۹۵۳, ۱۹۶۵, ۱۹۷۷, ۱۹۸۹, ۲۰۰۱, ۲۰۱۳

سال اسب: ۱۹۱۸, ۱۹۳۰, ۱۹۴۲, ۱۹۵۴, ۱۹۶۶, ۱۹۷۸, ۱۹۹۰, ۲۰۰۲, ۲۰۱۴

سال گوسفند: ۱۹۱۹, ۱۹۳۱, ۱۹۴۳, ۱۹۵۵, ۱۹۶۷, ۱۹۷۹, ۱۹۹۱, ۲۰۰۳, ۲۰۱۵

سال میمون: ۱۹۲۰, ۱۹۳۲, ۱۹۴۴, ۱۹۵۶, ۱۹۶۸, ۱۹۸۰, ۱۹۹۲, ۲۰۰۴, ۲۰۱۶

سال خروس: ۱۹۲۱, ۱۹۳۳, ۱۹۴۵, ۱۹۵۷, ۱۹۶۹, ۱۹۸۱, ۱۹۹۳, ۲۰۰۵, ۲۰۱۷

سال سگ: ۱۹۲۲, ۱۹۳۴, ۱۹۴۶, ۱۹۵۸, ۱۹۷۰, ۱۹۸۲, ۱۹۹۴, ۲۰۰۶, ۲۰۱۸

سال خوک: ۱۹۲۳, ۱۹۳۵, ۱۹۴۷, ۱۹۵۹, ۱۹۷۱, ۱۹۸۳, ۱۹۹۵, ۲۰۰۷, ۲۰۱۹

 

سال جاری در زودیاک چینی سال موش است و اگر می خواهید بدانید بر اساس سال تولدتان، در سال موش چه چیزی در انتظار شما خواهد بود با ادامه مطلب همراه باشید.

سال موش

 

طالع بینی و شگفتی های سال 99 متولدین هر ماه+ رمز عدد 9

 

اگر در سال موش بدنیا آمده اید و می خواهید در سال ۲۰۲۰ که سال موش است یک رابطه عاشقانه را شروع کنید، خبر خوب این است که خوش شانسی شما در روابط عاشقانه که از سال گذشته آغاز شده بود تا ۴ آوریل ۲۰۲۰ (۱۶ فروردین ۱۳۹۹) ادامه خواهد داشت. روابطی که تا ماه می (اردیبهشت ۱۳۹۹) دوام داشته باشند شانس زیادی برای طولانی مدت شدن دارند. اکنون نوبت خبرهای بد است. افرادی که در سال موش به دنیا آمده اند با ستاره تای سوی که نماد خداوند حاکم این سال است ناسازگار هستند.

ممکن است در سال جاری با افکار منفی و مشکلاتی در زندگی تان مانند تصادفات روبرو باشید. برای دوری از این تاثیرات بد باید در سال ۲۰۲۰ بیشتر سفر کرده و برای جلوگیری از ریختن خون از راه تصادف، بهتر است به طور داوطلبانه خون بدهید. اما همه چیز برای متولدین سال موش بد هم نیست. در سال جاری، متولدین ماه موش می توانند ثروت بیشتری بیندوزند به ویژه اگر کسب و کار خودتان را داشته و کارآفرین باشید. افرادی که در ماه های پاییز و زمستان سال موش به دنیا آمده اند باید از تصمیم های آنی برای خروج از هر چیزی خودداری کنند.

سال گاو

 

طالع بینی و شگفتی های سال 99 متولدین هر ماه+ رمز عدد 9

 

افرادی که در سال گاو به دنیا آمده اند، به دلیل سازگار بودن سال تولدشان با ستاره تای سوی، می توانند انتظار سالی آرام و بدور از سورپرایز و تغییرات غیرمنتظره را داشته باشند. امسال چندین ستاره خوش شانسی در فال شما دیده می شود. ممکن است در سال ۲۰۲۰ از اشخاص قدرتمند و یا روسای خود کمک و مشاوره های مفیدی دریافت کنید به ویژه افراد مذکر. اگر چه سال جاری سال خوبی برای کسب اعتماد و دریافت پیشنهادهای کاری است اما ممکن است این پیشنهادها در لحظات آخر پس گرفته شوند.

سال ببر

 

طالع بینی و شگفتی های سال 99 متولدین هر ماه+ رمز عدد 9

 

ستاره یی ما که نماد تحرک است، در سال ۲۰۲۰ بر سر افرادی که در سال ببر بدنیا آمده اند خواهد درخشید. این بدین معناست که سال جاری پر از تحرک و سفر خواهد بود. جدای از آن، ببرها امسال ستاره های خوش شانسی و بدشانسی بسیار تاثیرگذاری ندارند. متولدین سال ببر باید در سال جاری بسیار مراقب سلامت روانی شان باشند زیرا اخلاق شان ممکن است تحت تاثیر ستاره گو چن که نماد حال و احوال بد و غم است قرار بگیرد. بدین ترتیب ممکن است در سال جاری، متولدین سال ببر بدون دلیل خاصی احساس غمگین بودن داشته باشند.

سال خرگوش

 

طالع بینی و شگفتی های سال 99 متولدین هر ماه+ رمز عدد 9

 

کسانی که در سال خرگوش به دنیا آمده اند سال ۲۰۱۹ تجربه بسیار خوبی از روابط را تجربه کردند. سال جاری نیز سال خوبی برای متولدین سال خرگوش از لحاظ روابط بین فردی و عاشقانه خواهد بود. به لطف هونگ لوان، ستاره ای که با خود روابط مثبت می آورد، شما شانس زیادی برای ملاقات با فردی خاص و ویژه در سال جاری خواهید داشت.

اگر متولد سال خرگوش بوده و به ازدواج کردن فکر می کنید، سال ۲۰۲۰ سال بسیاری خوبی برای عملی کردن این ایده است. در سال جاری ممکن است از طرف اشخاص مونث قدرتمندی، کمک یا مشاوره دریافت کنید. یک نکته مهم دیگر برای متولدین سال خرگوش در ۲۰۲۰ این است که بهتر است تحصیلات خود را ادامه داده و بر مهارت کاری خود بیفزایند.

سال اژدها

 

طالع بینی و شگفتی های سال 99 متولدین هر ماه+ رمز عدد 9

 

سال گذشته برای کسانی که در سال اژدها به دنیا آمده بودند سال بسیار خوب و موفقی در زمینه روابط شخصی و عاشقانه بود که به لطف ستاره هونگ لوان میسر شد. تاثیر این ستاره تا آوریل ۲۰۲۰ ادامه خواهد داشت. باقیمانده سال ۲۰۲۰ اما با شایعات، خیانت ها و دعاوی حقوقی احتمالی همراه خواهد بود.

در سال جاری اگر با درگیری و مشاجره روبرو شدید بهتر است که کمی عقب نشینی کنید. اما زیاد نگران نباشید زیرا برج فلکی تولد شما با ستاره تای سوی سازگار است و این باعث خواهد شد که برخی از مشکلات شما در رابطه هایتان حل گردد. ستاره سان تای نیز در سال ۲۰۲۰ با متولدین سال اژدها سازگار است که نماد ارتقای جایگاه اجتماعی شماست. اگر کارمند هستید با کمی تلاش می توانید در سال جاری ارتقا سمت پیدا کنید.

سال مار

 

طالع بینی و شگفتی های سال 99 متولدین هر ماه+ رمز عدد 9

 

افرادی که در سال مار بدنیا آمده اند، سال گذشته را سالی بی ثبات و تغییرات غیرمنتظره فراوان یافتند. خبر بد برای آن ها این است که این شرایط تا آوریل امسال نیز برایشان ادامه خواهد داشت. خبر خوب اینکه در سال ۲۰۲۰ ستاره اقبال شما با تای سوی سازگار است و این بدین معناست که کمکی هر چند کوچک به شما در راه است.

ستاره خوش شانسی یو دی که نماد تبدیل شدن بدبیاری به منبع خیر است در فال شما دیده می شود. این بدین معناست که رفتارهای نیک و با حسن نیت شما، مانند بخشیدن دیگران، می تواند بدشانسی را به خوش شانسی تبدیل کند. در سال جاری، برای متولدین سال مار، تلاش و سختکوشی با افزایش درآمد و ثروت همراه است.

در سال ۲۰۲۰ هنگام قرض دادن به دوستانتان بسیار محتاط باشید زیرا ممکن است تا مدت زیادی توان بازگرداندن این قرض به شما را نداشته باشند.

سال اسب

 

طالع بینی و شگفتی های سال 99 متولدین هر ماه+ رمز عدد 9

 

اگر متولد سال اسب هستید در ۲۰۲۰ ستاره اقبال شما با تای سوی سازگار نیست. اما تاثیر این امر کاملاً منفی نیز نیست. در حالی که افرادی که در پاییز و زمستان سال اسب به دنیا آمده اند باید در سال جاری بسیار مراقب بوده و محتاط باشند، کسانی که متولد فصول بهار و تابستان هستند ممکن است از تناقض با تای سوی سود ببرند. همچنین متولدین سال اسب، سالی پر از تغییر در روابط را پیش روی خود دارند.

این ممکن است به معنای وارد شدن به یک رابطه عاشقانه جدید، ازدواج کردن، جدایی یا بدنیا آمدن فرزند باشد. در سال ۲۰۲۰ بسیار مراقبت مسائل مالی خود بوده و باید انتظار تلاش و کار بیشتری نسبت به سال گذشته را داشته باشید. ممکن است در سال جاری با هزینه های سنگینی مواجه شوید، چه تغییر خانه باشد چه هزینه ترمیم دندان ها.

سال گوسفند (بز)

 

طالع بینی و شگفتی های سال 99 متولدین هر ماه+ رمز عدد 9

 

کسانی که در سال گوسفند به دنیا آمده اند با ستاره تای سوی ناسازگاری دارند. این موضوع ممکن است به بروز شایعات و درگیری های لفظی در سال ۲۰۲۰ برای شما منجر شود اما این برای بدشانسی آوردن کافی نیست. سال ۲۰۲۰ برای متولدین سال گوسفند سال خوبی برای آزمایشات پزشکی است به خصوص برای افراد مونث. خبر خوب برای متولدین سال گوسفند این است که این افراد در طالع امسال خود دو ستاره خوش شانسی دارند. وجود این ستاره ها معمولاً به معنای سود بردن از مشاوره و کمک های موثر در زندگی است.

سال میمون

 

طالع بینی و شگفتی های سال 99 متولدین هر ماه+ رمز عدد 9

 

سال ۲۰۲۰ سال سازگاری و صلح بین متولدین سال میمون و ستاره تای سوی است. می توان سال ۲۰۲۰ را سالی باثبات و خوب برای روابط شخصی این افراد توصیف کرد. کسانی که در سال میمون به دنیا آمده اند ممکن است در سال جاری قدرت کافی برای بالا رفتن از نردبان جایگاه اجتماعی و محیط کاری بدست آورند.

اگر مدتی است به یک فرصت شغلی فکر کرده اید، سال ۲۰۲۰ سال خوبی برای دست به کار شدن به منظور بدست آوردن آن است. اما سال ۲۰۲۰ ممکن است با ضررهای مالی غیرمنتظره ای برای متولدین سال میمون همراه باشد به همین دلیل سرمایه گذاری در زمینه های مطمئن و حساب های سپرده بهتر از گزینه های ریسکی است.

سال خروس

 

طالع بینی و شگفتی های سال 99 متولدین هر ماه+ رمز عدد 9

 

سال ۲۰۲۰ برای کسانی که متولد سال خروس هستند دوره خوبی برای شکل دادن به روابط عاشقانه بادوام است. اگر از قبل در یک رابطه تثبیت شده قرار دارید سال ۲۰۲۰ سال خوبی برای بردن این رابطه به یک مرحله جدید و بالاتر است. همچنین در سال جاری در محیط کارتان قدرت بیشتری یافته و روابط خوبی شکل خواهد گرفت. اگر به دنبال ترفیع مقام هستید از جاه طلبی نترسید. مجله تفریحی نازوب؛ در مورد سلامتی نیز، متولدین سال خروس باید بدانند که در سال ۲۰۲۰ بسیار آسان تر از گذشته دچار صدمه و جراحت جسمی می شوند. بدین ترتیب بهتر است در سال جاری داوطلبانه خون بدهید یا به دندانپزشکی مراجعه کنید.

سال سگ

 

طالع بینی و شگفتی های سال 99 متولدین هر ماه+ رمز عدد 9

 

متولدین سال سگ شانس بسیار زیادی برای ملاقات با یک شخص خاص و ویژه در ماه های ابتدایی ۲۰۲۰ دارند. در سال ۲۰۲۰ ستاره اقبال متولدین سال سگ ناسازگاری چندانی با تای سوی ندارد و این به معنای ثبات و آرامش در سال پیش روست. بعد از یک سال پرتلاش و سخت در ۲۰۱۹، می توانید بالاخره استراحت کرده و خود را تقویت کنید. سال ۲۰۲۰ ممکن است برای میمون ها با ترفیع مقام یا افزایش اعتبار در کسب و کار همراه باشد به ویژه اگر کسب و کار خودتان را داشته باشید.

سال خوک

 

طالع بینی و شگفتی های سال 99 متولدین هر ماه+ رمز عدد 9

 

متولدین سال خوک در سال گذشته شرایط بسیار سختی را تجربه کردند که از این بابت باید به آن ها خسته نباشید گفت. در حالی که تاثیرات سال گذشته ممکن است در ماه های اول ۲۰۲۰ نیز همچنان حاکم باشد اما انتظار می رود که در ادامه سال خوش شانسی به شما روی بیاورد. خوش شانسی برای متولدین سال خوک از لحا

سال خوک با ستاره مو یو که ستاره جایگاه اجتماعی است سازگار بوده و این به معنای ترفیع یا بهبود کسب و کار در سال جاری برای متولدین سال خوک است. همچنین این افراد در کنار آمدن با دیگران شرایط بهتری خواهند داشت. با این وجود در سال موش باید بیشتر مواظب دارایی ها و متعلقات شخصی تان باشید. علاوه بر این ممکن است در سال ۲۰۲۰ روابط عاشقانه کوتاه عمری را نیز تجربه کنید.

 

فردا خاص ترین اعداد تقویم ایران+ توالی اعداد فرشتگان و کائنات

تعبیر خواب اعداد/ اعداد فرشتگان

تکرار اعداد چه پیام هایی به ما می دهد/ راز اعداد فرشتگان

خاص و معروف ترین اعداد جهان با معانی پنهانی و شفگت انگیز

 

Astrology and Wonders of the Year 99 Born Every Month + Number 9

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان