خصوصیات مردادماهی ها+ عکس نوشته های زیبا و خواندنی

خصوصیات مردادماهی ها+ عکس نوشته های زیبا و خواندنی

شخصیت Character و خصوصیات ماه های تولد بر اساس بررسی شخصیت های بدنیا آمده در ماه ها جمع آوری شده است و نمی توان خصوصیات ذکر شده برای تمام ماهها را صددرصد حقیقی در نظر گرفت. /خصوصیات مردادماهی ها+ عکس نوشته های زیبا و خواندنی / ولی می توان تا حد زیادی می توان با توجه به جمع آوری خصوصیات اخلاقی افراد مشهور در جهان به شخصیت افراد در ماه های مختلف سال پی برد و شناخت بیشتری نسبت به آنها بدست آورید.

 

خصوصیات اخلاقی و رفتاری زن و مرد متولدین مردادماه

متولدین مرداد ماه افرادی پر محبّت، متنفّر از دروغ، واقعاْ قدرتمند، ثابت قدم، عاشق شهرت، بسیار مغرور، سر حال و بشّاش، خودخواه و جاه طلب، بد پیله، مقتدر، مؤدّب، فعّال و کوشا، با ثبات و پایدار، قوی و با اراده، اهل معنویّات، خود نما، عاشق تعریف و تمجید، با جرأت و شهامت، رهبر و فرمانروا، زود گول می خورد، پر انرژی، بلند نظر، صدّیق و مهربان، سخاوتمند، وفادار، شجاع، علاقه مند به زندگی تجمّلی، لجوج، حساس، پر تحمّل، دوستِ واقعی، یک پدر نمونه، بی ریا، رام شونده، دارای خشمی طوفانی، مدافع و پشتیبان اطرافیان، علاقه مند به موسیقی، باید مورد ستایش قرار گیرد،کار آمد، دست و دلباز و تا حدودی ولخرج، با گذشت ولی خودخواه، بدون کینه، فاقد بد ذاتی، خون گرم، ظریف کار، سریع الانتقال، خوش سیما و شکیل، همیشه تمیز، یک دفعه و ناگهانی عصبانی میشود، بسیار مؤدب و مورد احترام مردم.

 

خصوصیات مردادماهی ها+ عکس نوشته های زیبا و خواندنی

خصوصیات اخلاقی و جنسی مرد متولد مرداد

یک شیر ژیان و سر کش، یک عاشق پاکباز، یک دوست واقعی و یک پدر نمونه، بی عشق نمی تواند زندگی کند دل او از آئینه پاکتر و روشنتر است اما خشم او هم توفانی هم سهمگین خواهد بود. اغلب آدمهای کارآمدی هستند به نحوی که اغلب کارهای منزل را شخصا و با مهارت تمتم انجام می دهند.

متولدین این ماه عموماً دارای طبعی گرم و خشک بوده خوشرو و مهربان هستند. گاه زود خشمگین می‎شوند ولی زود آرام می‎گیرند. اینان افرادی خوش گذران هستند.

گاه مورد تهمت قرار می‎گیرند، اما چون با گذشت هستند، از آن می‎گذرند. اینان معمولاً در زندگی راه راست در پیش می‎گیرند و کمتر به انحراف کشیده می‎شوند. اغلب افرادی با عزت و دارای طبعی بلند هستند. بعضاً به مقامات بالا می‎رسند. اغلب والدینشان را زود از طبعی بلند هستند. بعضاً به مقامات بالا می‎رسند. اغلب والدینشان را زود از دست می‎دهند.

در زندگی زناشویی، اغلب در اختلاف هستند، اما از فرزند خیر و نفع می‎بینند. عموماً در سن ۷ و ۱۹ سالگی باخطر مرگ مواجه می‎شوند و اگر از آن بگذرند، بیش از ۷۰ سال عمر خواهند کرد. شراکت برای آنان سازگار نیست. با هر کس شراکت کنند، زیان خواهند دید. رزهای یکشنبه، روز خوبی برای آنان است. در ضمن انگشتر عمیق با آنها سازگار است .

 

خصوصیات مردادماهی ها+ عکس نوشته های زیبا و خواندنیخصوصیات مردادماهی ها+ عکس نوشته های زیبا و خواندنی

 

خصوصیات جنسی مردان مرداد ماه:
برای مردان مرداد س-ک-س مانند رینگی است تا قدرت خودش را نشان دهند.به همین دلیل با زنی که او نیز خودش را قدرتمند بداند خوشبخت نمیشودو مانند زنان مرداد ماهی از تعریف و تمجید بسیار خوشش می آید.دوست ندارد مدام و زود به زود س-ک-س داشته باشد اما اگر کارهایش رو به راه باشد میلش به س-ک-س افزایش میابد.

 

خصوصیات مردادماهی ها+ عکس نوشته های زیبا و خواندنی

خصوصیات شخصیتی و جنسی زن متولد مرداد

متولدین زن این ماه طالع بلندی دارند. اینان ذاتاً خوش بیان، خوش طبع، بلند بالا و اغلب لاغر می‎باشند. اینان در اوایل زندگی با مشکلات و رنج مواجه می‎گردند، اما هر چه جلوتر می‎روند، به آرامش و آسایش دست می‎یابند. به خصوص پس از ازدواج، اغلب زندگی خوبی خواهند داشت و همواره در رفاه و آرامش به سر خواهد برد.

باهوش، گرم و جذاب، شیک پوش، با شخصیت، خواهان تجمل، ریاست طلب، دوستدار تعریف و تمجید و کدبانو، در دوستان تاثیر بسیار مطلوب بر جای می گذارد. مادری مهربان و صمیمی که می کوشدفرزندان خود را مستقل و دارای اعتماد به نفس بار بیاورد.

 

خصوصیات مردادماهی ها+ عکس نوشته های زیبا و خواندنیخصوصیات مردادماهی ها+ عکس نوشته های زیبا و خواندنی

 

خصوصیات جنسی خانم های متولد مرداد ماه

در عشق مانند هر چیزی دوست دارد مورد تعریغ قرار بگیرد.در عشق س-ک-س برای او اهمیت بالایی دارد و به تشریفات بسیار اهمیت میدهد و حتما به احساساتش واکنش مثبت نشان دهید.دوست دارد در س-ک-س هیجان داشته باشید اما عشق بازی با او را فراموش نکنید.با توجه به هوش بالا و زیبایی که دارد توجه ها را به خودش جلب میکند.
آنچه بعد از پایان س-ک-س میگویند:اعتراف کن در آمیزش فوق العاده بودم
پوزیشن مورد علاقه شان در مقاربت جنسی:در پشت او قرار بگیرید
مکان مورد علاقه برای س-ک-س:مکان های آینه دار

 

خصوصیات مردادماهی ها+ عکس نوشته های زیبا و خواندنی

 

این زنان اگر چه فرزندان کمتری نسبت به زنان متولد ماه های دیگر خواهند داشت، اما لازم است آنان را از قسم دروغ برحذر دارند و همچنین از به دست آوردن مال حرام. عیب این زنان این است که اغلب زود به جوش می‎آیند و خوشتنداری خود را از دست می‎دهند. در ضمن یک خطر بزرگ اغلب این زنان را تهدید می‎کندو انشا الله با صدقه و توسل، برطرف خواهد شد. لباس‎های سفد و سبز و همچنین انگشتر فیروزه با آنان سازگار است .

 

خصوصیات مردادماهی ها+ عکس نوشته های زیبا و خواندنی 

 

شغل متولدین مردادماه

در زمینه‌ کاری‌، آنها در هر شغلی‌ که‌ احتمال‌ ارتقاء و پیشرفت‌ وجود داشته‌ باشد،موفقند. آنها سیاستمدارانی‌ قدرتمند از آب‌ در می‌آیند و مایلند که‌ از موقعیتی‌ قوی‌برخوردار باشند.

در زمینه‌ تجارت‌ می‌توانند در صدر قرار گیرند و مدیران‌، ناظران‌ وسازمان‌ دهنده‌های‌ فوق‌ العاده‌ای‌ محسوب‌ می‌شوند و اغلب‌ مقدمات‌ کار را برای‌پروژه‌های‌ جدید مطرح‌ می‌کنند. اگر هم‌ در مقام‌ صنعتگر یا کارگر فنی‌ در جامعه‌مشغول‌ به‌ کار باشند، همیشه‌ خواهان‌ رئیس‌ شدن‌ هستند، چون‌ کارهای‌ یدی‌ رادوست‌ ندارند و ترجیح‌ می‌دهند که‌ آن‌ را به‌ عهده‌ دیگران‌ بگذارند، زیرا ذاتا بلندپرواز و جاه‌ طلب‌ زاده‌ شده‌اند.

 

خصوصیات مردادماهی ها+ عکس نوشته های زیبا و خواندنی

 

در زمینه‌ هنر، آنها می‌توانند ستاره‌های‌ صحنه‌ یا پرده‌نمایش‌ شوند. در زمینه‌ موسیقی‌ می‌توانند به‌ عنوان‌ رهبر ارکستر، موسیقی‌ دانان‌ بزرگ‌و نقاشانی‌ مطرح‌ شوند. در کل‌ تمام‌ کارها و القاب‌ پر زرق‌ و برق‌ و بزرگ‌ برایشان‌جالب‌ است‌. زنهای‌ متولد مرداد ماه‌ به‌ طرز خارق‌ العاده‌ای‌ در خدمات‌ بهزیستی‌،رفاهی‌ و اجتماعی‌ خوب‌ انجام‌ وظیفه‌ می‌کنند.

متولدین‌ مرداد ماه‌ در روابط و مناسباتشان‌ با دیگران‌ باز، بی‌پرده‌، صادق‌، بی‌غل‌ وغش‌، بی‌ریا، شریف‌، اصیل‌، ساده‌ دل‌، خوش‌ بین‌، برون‌ گرا، اجتماعی‌، خونگرم‌،خوش‌ خیال‌، خودجوش‌، مهربان‌، رئوف‌، دلسوز، رک‌، بی‌رو دربایستی‌ و صریح‌هستند و هرگز در محبت‌ کردن‌ کم‌ نمی‌آورند.

 

خصوصیات مردادماهی ها+ عکس نوشته های زیبا و خواندنی

 

ولی‌ اگر از بابت‌ اشخاصی‌ که‌ به‌ آنهااعتماد دارند، مأیوس‌ شوند، حقیقتا سرخورده‌ و پریشان‌ می‌شوند. آنها نمی‌توانند به‌راحتی‌ روی‌ اطرافیانشان‌ قضاوت‌ کنند و اعتقاد و ایمانی‌ بیش‌ از حد و افراطی‌ به‌پیروانشان‌ دارند.

آنها به‌ سرعت‌ علاقه‌مند می‌شوند ولی‌ متأسفانه‌ وفاداری‌ برایشان‌کاری‌ دشوار است‌. ممکن‌ است‌ با این‌ حال‌ اگر عشق‌ و علاقه‌ به‌ همسر در آنها به‌ طول‌بینجامد، صادق‌، بلندنظر و بخشنده‌ می‌شوند. به‌ جرأت‌ می‌توان‌ گفت‌ آنها خواستارخدمتگزاری‌ و کمک‌ هستند ولی‌ در ارایه‌ آن‌ ناتوانند.

 

خصوصیات مردادماهی ها+ عکس نوشته های زیبا و خواندنی

 

بیماری‌ها و مشکلات‌ احتمالی‌ متولدین‌ مرداد ماه‌:

صورت‌ فلکی‌ اسد بر کمر، ساعدها، مچ‌ دست‌، ستون‌ فقرات‌ و قلب‌ حکومت‌ می‌کند.در نتیجه‌ متولدین‌ مرداد ماه‌ در معرض‌ ابتلاء به‌ بیماری‌ها و ناخوشی‌های‌ متعدد و بی‌شماری‌ هستند، مثل‌: کمردرد، ناراحتی‌ و عفونت‌ ریه‌، دردهای‌ مربوط به‌ ستون‌ فقرات‌و تیره‌ پشت‌، مشکلات‌ قلبی‌ و خونی‌، درد در پهلوها و دنده‌ها، تشنج‌، تب‌های‌ شدیدو در قدیم‌ آنها بیشتر به‌ طاعون‌، یرقان‌ و برخی‌ عفونت‌های‌ چشمی‌ و بیماری‌های‌ همه‌گیر مبتلا می‌شدند.

 

خصوصیات مردادماهی ها+ عکس نوشته های زیبا و خواندنی

علاقه مندیها:

کارهای‌ مخاطره‌آمیز و خطرناک‌، زندگی‌ پر ریخت‌ و پاش‌، مراسم‌ ومهمانی‌های‌ باشکوه‌، بچه‌ها، نمایش‌ و تئاتر.
بیزاریها:

انجام‌ کارهای‌ یکنواخت‌ و خالی‌ از هیجان‌ و عادی‌، افراد خودخواه‌، کینه‌توز و تنگ‌ نظر، خست‌ و ناخن‌ خشکی‌، امور رذیلانه‌ و حقیر.

 

خصوصیات مردادماهی ها+ عکس نوشته های زیبا و خواندنی

مشکلات‌ احتمالی‌ و شیوه صحیح‌ برخورد با آنها:

مشکل‌:

هنگامی‌ که‌ اوضاع‌ بر وفق‌ مرادتان‌ پیش‌ نمی‌رود، با دیگران‌ بد رفتاری‌می‌کنید. این‌ نوع‌ واکنش‌ دلیل‌ اصلی‌ تمام‌ اختلافات‌ و ناسازگاری‌های‌ مربوط به‌زندگی‌ مشترک‌ شما محسوب‌ می‌شود.

 

خصوصیات مردادماهی ها+ عکس نوشته های زیبا و خواندنی

راه‌ حل‌:

شما نباید هرگز تصور کنید که‌ به‌ تمام‌ توقعات‌ و خواسته‌های‌ خود می‌رسیدو تمام‌ انرژی‌ و قوای‌ خود را در جهت‌ رسیدن‌ به‌ آنها بکار ببندید، در عوض‌ بهترست‌در حد توانایی‌ خودتان‌ و با رعایت‌ اعتدال‌ در جهت‌ خواسته‌ها و تمایلاتتان‌ پیش‌بروید. با پیروی‌ از این‌ قاعده‌ در می‌یابید که‌ خانه‌ای‌ آرام‌، شاد و در صلح‌ و صفاخواهید داشت‌ و اختلافاتتان‌ به‌ حداقل‌ می‌رسند.

مشکل‌:

گاهی‌ اوقات‌ متأسفانه‌ شما بزرگترین‌ دشمن‌ خودتان‌ می‌شوید، به‌ خصوص‌وقتی‌ که‌ در تلاش‌ برای‌ جلب‌ توجه‌ و تحت‌ تأثیر قرار دادن‌ دیگران‌ هستید، به‌ این‌ترتیب‌ آنها نه‌ تنها جذبتان‌ نمی‌شوند، بلکه‌ از شما روی‌ بر می‌گردانند.

 

خصوصیات مردادماهی ها+ عکس نوشته های زیبا و خواندنی

راه‌ حل‌:

اولین‌ اقدام‌ متوقف‌ ساختن‌ سعی‌ و تلاش‌ زیاد برای‌ جلب‌ توجه‌ است‌، بهتراست‌ به‌ مردم‌ فرصت‌ بدهید که‌ شما را بشناسند. ابتدا باید دریابید چه‌ چیزهایی‌ شمارا تحت‌ تأثیر قرار می‌دهد، تا بتوانید راحت‌تر دیگران‌ را تحت‌ تأثیر قرار دهید.

مشکل‌:

گاهی‌ اوق‌ آن‌ چنان‌ خودخواه‌، خودبین‌، لاف‌ زن‌، خودپرست‌ می‌شوید ومنم‌ منم‌ می‌زنید که‌ اطرافیانتان‌ احساس‌ کوچکی‌ و حقارت‌ می‌کنند. بنابراین‌ از شمادوری‌ می‌گزینند.

 

خصوصیات مردادماهی ها+ عکس نوشته های زیبا و خواندنی

راه‌ حل‌:

یک‌ مردادی‌ روشنفکر ذاتا برای‌ خود ارزش‌ زیادی‌ قایل‌ است‌ و خود راشخص‌ بزرگ‌ و مهمی‌ می‌پندارد، اگر این‌ حالت‌ از کنترل‌ خارج‌ شود و به‌ افراطکشیده‌ شود، موجبات‌ نفرت‌ و بیزا را فراهم‌ می‌آورد. پس‌ بهتر است‌ یاد بگیرید که‌به‌ افراد بالا دست‌ و مهمتر از خودتان‌ نیز بها دهید تا به‌ شما بها دهند.

 

خصوصیات مردادماهی ها+ عکس نوشته های زیبا و خواندنی

مشکل‌:

از آنجایی‌ که‌ به‌ کرات‌ در معاملات‌ ریسک‌ می‌کنید و غیر عاقلانه‌ پول‌ هدرمی‌دهید، به‌ خانواده‌تان‌ ضرر می‌زنید و رفاه‌ و آسایش‌ آنها را نیز به‌ خطر می‌اندازید.
راه‌ حل‌:

لازم‌ است‌ که‌ قبل‌ از هر گونه‌ سرمایه‌گذای‌ خوب‌ تحقیق‌ کنید و جوانب‌ کاررا بسنجید و قبل‌ از آن‌ که‌ حتی‌ یک‌ ریال‌ خرج‌ نمایید، با همسرتان‌ مشورت‌ و تبادل‌نظر کنید تا او هم‌ به‌ مشکلات‌ احتمالی‌ آن‌ آگاه‌ شود.
سیاره‌ حاکم‌ بر شما «خورشید» است‌.

 

خصوصیات مردادماهی ها+ عکس نوشته های زیبا و خواندنی

 

خورشید منبع‌ انرژی‌ و حیات‌ روی‌ کره‌ زمین‌ محسوب‌ می‌شود و حدود ۱۵۰ میلیون‌کیلومتر دورتر از ما قرار دارد. خورشید حدود ۳۰۰۰۰۰ مرتبه‌ سنگین‌تر از زمین‌است‌ و اطراف‌ محور خود را در حدود ۲۷ روز طی‌ می‌کند.

 

خصوصیات مردادماهی ها+ عکس نوشته های زیبا و خواندنی

حقایق‌ جالب‌ و شگفت‌ انگیز دیگری‌ راجع‌ به‌ مرداد:

شیرهای‌ نر شکارگران‌ خوبی‌ به‌ شمار نمی‌آیند، در حقیقت‌ این‌ وظیفه‌ اصلی‌ شیرهای‌ماده‌ محسوب‌ می‌شود. نرها طعمه‌ خود را به‌ سمت‌ مخفی‌گاههای‌ خود هدایت‌می‌کنند و قبل‌ از ماده‌ها به‌ خوردن‌ سهم‌ خود مشغول‌ می‌شوند. شکار شب‌ها یا درمواقع‌ سردتر روز رخ‌ می‌دهد و ساعات‌ گرم‌ به‌ استراحت‌ در سایه‌ اختصاص‌ داده‌می‌شود. یال‌ فقط پشت‌ شیرهای‌ نر رشد می‌کند که‌ این‌ امر می‌تواند به‌ ۵ سال‌ نیز به‌طول‌ بیانجامد.

 

خصوصیات مردادماهی ها+ عکس نوشته های زیبا و خواندنی

رنگ و سنگ محبوب متولدین مرداد

رنگ‌ انتخابی‌، خوش‌ یمن‌ و محبوب‌ متولدین‌ مرداد ماه‌ «طلایی‌» است‌. سنگ‌ خوش‌ یمن‌ برای‌ متولدین‌ مرداد ماه‌ یاقوت‌ قرمز سیر است‌، که‌ به‌ عنوان‌سنگی‌ اشرافی‌ و با شکوه‌ شناخته‌ شده‌ است‌. این‌ سنگ‌ می‌تواند در مواقع‌ برخورد،درگیری‌، نزاع‌، مناقشه‌ و کشمکش‌ موفقیت‌ را از آن‌ متولدین‌ مرداد ماه‌ سازد. این‌سنگ‌ ملاطفت‌ و ملایمت‌ را افزایش‌ داده‌ و از خشونت‌ ممانعت‌ به‌ عمل‌ می‌آورد. این‌سنگ‌ بهترین‌ محافظ و سپر بلا برای‌ آنها محسوب‌ می‌شود و آنها را از آسیب‌ها وگزندهای‌ احتمالی‌ جسمانی‌ به‌ دور نگه‌ می‌دارد. در نهایت‌ شخص‌ را به‌ سعادت‌ وخوشبختی‌ می‌رساند.

 

خصوصیات مردادماهی ها+ عکس نوشته های زیبا و خواندنی

 

افراد مشهور متولد مرداد ماه‌:

پروفسور مجید سمیعی (جراح مغز و اعصاب)
محمود دولت آبادی (نویسنده)
علی حاتمی (کارگردان)
انوشیروان روحانی (آهنگساز)
عارف عارفکیا (خواننده)
شقایق فراهانی (بازیگر)
حسن جوهرچی (بازیگر)
داریوش فرضیایی عمو پورنگ(بازیگر)
منیرو روانیپور (نویسنده)
امین تارخ (بازیگر)
پوپک گلدره (بازیگر)
رضا صادقی (خواننده)
مهدی مهدوی کیا (فوتبالیست)
داریوش ارجمند (بازیگر)
امین زندگانی (بازیگر)
آلدوس هاکسلی (نویسنده آمریکایی)
جورج والتر اسکات (نویسنده اسکاتلندی)
جان گالز ورثی (نویسنده آمریکایی)
جورج برنارد شاو (نویسنده انگلیسی)
دوروتی پارکر (نویسنده انگلیسی)
کارل گوستاو یونگ (روانشناس سوئیسی)
آلفرد هیچکاک (کارگردان انگلیسی)
اعظم مارنانی (وب مستر)
موسیلینی (دیکتاتور ایتالیایی)
فیدل کاسترو (رهبر انقلابی کوبا)
ناپلئون بناپارت (پادشاه فرانسه)
لوسیل بال (کمدین آمریکایی)

Characteristics of August + photos of beautiful and readable writings

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان