ramazan
ramazan

خصوصیات خفن اپل واچ ساعت مچی سری 44.6

مجموعه : علم و فناوری
خصوصیات خفن اپل واچ ساعت مچی سری 44.6

اگر از طرفداران شرکت اپل هستید، حتما استفاده از ساعت هوشمند این شرکت را تجربه کرده‌اید. از ابتدای معرفی اپل‌ واچ، این ساعت هوشمند به‌ سرعت توانست خود را در دل کاربران جای دهد و با وجود ساعت سازان سوئیسی، خود را در رتبه‌ اول پرفروش‌ترین ساعت‌های مچی جهان قرار دهد اپل واچ کارآمدترین و جذاب ‌ترین The most efficient and attractive Apple Watch گجتی است که می‌توانید در کنار آیفون خود از آن استفاده کنید. با ما همراه باشید تا با مشخصات این ساعت زیبا و خوش دست آشنا شوید.

 

خصوصیات اپل واچ سری 44.6

مشخصات فنی اپل واچ سری 6 نسخه 44 میلی‌متری آلومینیوم

 

خصوصیات خفن اپل واچ ساعت مچی سری 44.6

 

بدنه

ابعاد 10.4 × 38 × 44 میلی‌متر

وزن 36.5 گرم

سیم‌کارت eSIM – فقط نسخه GPS + Cellular

– بدنه آلومینیومی

– مقاوم در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متر

 

نمایشگر

نوع – نمایشگر Retina

– همیشه روشن (Always On)

سایز 1.78 اینچ (~60.0% نسبت نمایشگر به بدنه)

رزولوشن 448 در 368 پیکسل (~326 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

نمایشگر همیشه روشن Retina LTPO OLED با روشنایی 1000 نیت

 

پلتفرم

سیستم‌عامل WatchOS 7

تراشه – اپل S6 مبتنی بر پردازنده A13 Bionic به کار رفته در آیفون 11

– تراشه W3

– تراشه U1

پردازنده مرکزی 2 هسته‌ای و 64 بیت

 

حافظه

حافظه داخلی 32 گیگابایت

 

صدا

اسپیکر: بله، بلندگو با 50 درصد صدای بلندتر نسبت به نسل قبل

 

باتری

باتری: عمر باتری 18 ساعت

 

 

خصوصیات خفن اپل واچ ساعت مچی سری 44.6

 

قابلیت‌ها

حسگرها: حسگر افتادن، سنجش اکسیژن خون، حسگر ضربان قلب الکتریکی و حسگر اپتیکال ضربان قلب نسل دوم، قطب‌نما، ارتفاع‌سنج

هشدار افت و افزایش بیش از حد ضربان قلب، هشدار ریتم نامرتب ضربان قلب، پشتیبانی اپلیکیشن از الکتروکاردیوگراف، تماس اضطراری، SOS و تشخیص افتادن

 

شبکه

فناوری LTE و UTMS (فقط نسخه GPS + Cellular)

 

اتصالات

شبکه بی‌سیم WiFi
بلوتوث بله، نسخه 5.0
GPS بله

 

بررسی تخصصی اپل واچ سری 5

 

خصوصیات خفن اپل واچ ساعت مچی سری 44.6

 

اپل واچ سری 5 دستخوش تغییرات و بروزرسانی‌هایی بوده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نمایشگر همیشه روشن آن اشاره کرد. با این ویژگی جدید می توانیم حتی در زمان خاموش بودن نمایشگر آن هم از ویژگی‌های خوب آن بهره‌مند شویم.

مثلا برای چک کردن ساعت نیازی به روشن کردن نمایشگر نیست و یا اینکه شاهد اعلان‌های موجود بر روی صفحه هستیم.
قابلیت های دیگر اپل واچ سری 5 دارا بودن قطب‌نمای داخلی Having an internal compass، امکان برقراری بین‌المللی تماس با مراکز اورژانس در بیش ‌از ۱۵۰ کشور بدون نیاز به آیفون می باشد. اپل واچ سری 5 نسخه هرمس در 20 سپتامبر روانه بازار شد و اپل واچ سری 5 در نسخه نایکی نیز در تاریخ 4 اکتبر سه هفته بعد از تاریخ معرفی نسخه هرمس عرضه شد.

در مورد جنس و رنگ بدنه هم باید بگوییم که اپل واچ با بدنه آلومینیمی در رنگ‌های طلایی، مشکی فضایی و نقره‌ای قابل به بازار عرضه شده است. آلومینیوم به‌ کار رفته در بدنه اپل واچ 5 نیز 100 درصد قابل بازیافت است. در مورد قیمت اپل واچ 5 هم باید بگوییم که محصولی گران محسوب می ‌شود و اما آیا این ساعت واقعا ارزش صرف هزینه بالا را دارد یا خیر.

در زمینه سخت افزاری، مورد جدیدی به چشم نمی خورد. ضربان سنج قلب به طور مستقل کار می کند و دقیق است. مکان یاب و شتاب سنج نیز به شما اطمینان می دهند که آخرین سری از اپل واچ همراه خوبی برای شما در حفظ تناسب اندام است.

از جمله دیگر تفاوت های اپل واچ سری ۵ با نسخه های قبلی خود میزان حافظه داخلی آن است که در سری ۵ دو برابر شده و حافظه این مدل تا ۳۲ گیگابایت ارتقا پیدا کرده و این خبر بسیار خوبی برای کسانی که به دانلود موسیقی و فایل های حجیم علاقه دارند مناسب می باشد.

اپل تاکنون از اینکه برنامه برای پیگیری خواب خود را بسازد خودداری کرده، پس اگر چنین برنامه ای برای شما مهم است باید از برنامه های پیشنهادی دیگری استفاده کنید. معلوم نیست چرا اپل هنوز به فکر ساختن این برنامه نیفتاده، اما ممکن است برای یک برنامه پیگیری خواب، یک باتری فوق العاده قدرتمند که شب و روز پیاپی کارکند نیاز باشد و اپل تلاش میکند شاید برای سال آینده چنین باتری ای بسازد.

اپل واچ سری 5 مانند نسخه پیشین 18 ساعت کار مداوم را برای عمر باتری تضمین خواهد کرد. البته در مواردی مشاهده شده که عمرباتری اپل واچ 5 نیز بیشتر از این دوام خواهد آورد. اما موردی که باعث توجه می‌شود، ویژگی نمایشگر همیشه روشن اپل واچ سری 5 است که در عمر باتری تأثیرگذار است Affects battery life. این تاثیر چندان زیاد نیست، ولی به هر حال باعث کاهش هر چند کمتر طول عمر باتری نسبت به نسخه قبلی می‌شود و شاهد پیشرفت زیادی در این زمینه نیستیم.

 

جدید و زیباترین مدل ساعت مچی دخترانه زنانه مد سال جدید

مشخصات ساعت مچی خفن هواوی واچ GT + تصاویر

برترین مدل ساعت مچی زنانه و مردانه kenzo

مدل ساعت مچی های خاص و زیبا از برندهای مشهور

 

Hot Features of Apple Watch Series 44.6

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان