ramazan
ramazan

قتل عجیب و حیرت آور کارگردان سینمای ایران در اکباتان

مجموعه : اخبار حوادث
قتل عجیب و حیرت آور کارگردان سینمای ایران در اکباتان

امروز هم نازوب با خبرهای داغ به استقبال شما عزیزان آمده است لطفا با ما همراه باشید تا از اخبار حوادث داغ امروز Hot news today بیشتر آگاه شوید از قتل فحیع کارگردان سینما به دست پدر و مادرش تا زلزله ی شدید در خراسان شمالی.

 

 

قتل کارگردان سینما در اکباتان

 

قتل عجیب و حیرت آور کارگردان سینمای ایران در اکباتان

 

بابک خرم دین کارگردان سینمای ایران به قتل رسید؛ پدر و مادر وی که توسط پلیس بازداشت شدند تحت بازجویی قرار دارند و هنوز از انگیزه این قتل اطلاعاتی در دست نیست.

جسد مثله شده یک مرد جوان صبح 26 اردیبهشت 1400 در یک سطل زباله در خیابان نفیسی، محله اکباتان کشف شد، این پیکر بعد از مرگ قطعه قطعه شده است.

مأموران کلانتری 135، تشخیص هویت و تجسس Identification and investigation با حضور در محل کشف جسد و تشکیل پرونده به بررسی ابعاد این قتل پرداختند.

 

اعترافات پدر بابک خرمدین

 

پدر بابک خرمدین کارگردان سینما در اعترافات خود گفت: پسرم مجرد بود، به خاطر اختلافاتی که داشتیم صبح قتل – روز یکشنبه- او را با خوراندن مواد بیهوشی، بیهوش کردم سپس با ضربات چاقو به قتل رساندم و برای خارج کردن جسدش آن را تکه تکه کرده و در نزدیک‌ترین سطل آشغال خیابانی انداختم. 😞😲😲😲😲

 

بیوگرافی بابک خرمدین کارگردان

 

قتل عجیب و حیرت آور کارگردان سینمای ایران در اکباتان

 

بابک خرمدین سال ۱۳۵۳ در تهران متولد شد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد سینما از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران و فارغ التحصیل ۱۳۸۸ است، این کارگردان سال ۱۳۷۹ در دوره فیلم سازی یک ساله انجمن سینمای جوانان دفتر تهران شرکت کرد.

بابک خرم‌دین در سال ۸۹ به‌عنوان دانشجو راهی لندن می‌شود و در آن‌جا با مساله مهاجرت و غربت درگیری پیدا می‌کند. وی فیلم «سوگنامه ای برای یاشار» را تا حد زیادی با الهام گرفتن از آن دوره زندگی خود ساخته است؛ این فیلم روایت زندگی روزمره یاشار مهاجر ایرانی ترک تبار در لندن است که با ویزای دانشجویی وارد لندن شده است.

همزمان با اتمام کالج، دچار مشکل مالی و دلتنگی برای خانواده‌اش و ایران می‌شود و بین ماندن و برگشتن مردد است.
فیلم «سوگنامه‌ای برای یاشار» یک اثر مستند داستانی به شمار می‌رود که در گروه هنر و تجربه اکران شد.

 

 

دختر ۱۶ ساله طبسی قربانی لایو اینستاگرام شد

 

دختر نوجوان ۱۶ ساله طبسی که ۲۱ اردیبهشت‌ماه امسال و به گفته شاهدان حادثه و خانواده الهه، زندگی و جان شیرین‌اش، فدای لایو اینستاگرامی زن جوانی شد که هنگام رانندگی در خودروی پراید خود برگزار کرده بود.

خبر مرگ الهه فقط در حد یک خبر کوتاه شاید ۵۰ کلمه‌ای از سوی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان طبس اعلام شد و در حد و اندازه همان خبر هم باقی ماند، اما صدای گرفته و پر از خش و گریه مادر الهه، نشان از فاجعه‌ای بزرگ دارد.

پس از حادثه، هیچ‌کدام از اعضای خانواده الهه با هیچ خبرنگاری در مورد شب حادثه صحبت نکردند و هیچ‌کس نفهمید الهه چرا فوت شد. احوال مادر را که می‌پرسیم، با صدای شکسته و پر از غمی به ما می‌گوید: «معلوم است که خوبم … معلوم است حالم خیلی خوب است … بچه‌ام از دستم رفت … ما چهار نفر بودیم، حالا شده‌ایم سه نفر. از چه بگویم….» مادر دوباره گریه می‌کند. گلویش دیگر توان یاری او را ندارد و صدایش به‌سختی از ته گلویش بیرون می‌آید.

 

مرگ الهه ۱۶ ساله در لایو اینستاگرامی راننده پراید

 

قتل عجیب و حیرت آور کارگردان سینمای ایران در اکباتان

 

کمی که آرام می‌شود، از شب حادثه تعریف می‌کند: «ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه شب بود که با دخترم برای پیاده‌روی بیرون رفتیم. همیشه مراقب دخترم بودم و هنگام عبور از خیابان از هر طرف، خودم را در معرض خطر قرار می‌دادم تا از او محافظت کنم. حوالی بلوار شهدای گمنام طبس بودیم که ناگهان چیزی مانند شبح به‌سرعت از جلوی چشمانم رد شد.

فکر می‌کردم الهه کنارم یا پشتم باشد، اما هر طرفم را نگاه کردم، او را ندیدم. همه گفتند ماشین به الهه‌ام زده است، اما من متوجه نشدم آن ماشینی که از جلویم رد شد، به الهه‌ام زد. در آن لحظه، هیچ ماشینی جز ماشین پلیس به صحنه نرسید و خودم جلویش را گرفتم و کمک خواستم. آن لحظه سعی‌کردم شماره همسرم را بگیرم.

حالم آن‌قدر بد بود که به مردمی که به صحنه حادثه آمده بودند گفتم به پدرش بگویید بیاید.»

مادر ادامه می‌دهد: «شدت حادثه آن شب آن‌قدر شدید بود که چیز زیادی یادم نمی‌آید. یکی از شاهدان می‌گفت خانم، زن راننده بین ۱۴۰ تا ۱۶۰ کیلومتر سرعت داشت و آن زن با طی فاصله زیادی شاید در حد ۲۰۰ متر تازه توانسته بود ترمز کند.

من از جایی که بودم و حادثه رخ داده بود، حتی نمی‌توانستم مدل ماشین را تشخیص دهم، خودتان تصور کنید راننده چه سرعتی داشت که با آن فاصله از ما ترمز کرده بود. سرعت آن زن، آن‌قدر زیاد بود که گفتند حتی دستش هم شکسته است. ببینید چقدر سرعت داشت که دستش شکسته است.

یکی به ما گفت آن زن همان‌طور که داشت لایو می‌گرفت، به مخاطبانش گفت با یکی تصادف کرده است. دخترکم را مردم به زور و با نور چراغ‌قوه پیدا کردند که به‌شدت و بعد از برخورد با آن راننده به هوا پرتاب شده بود.

رفتم بالای سرش، اما جان نداشت بچه‌ام. فقط داد زدم و گفتم بگویید اورژانس بیاید. خدا خیرشان بدهد، اورژانس دیر نیامد. آمدند و سعی کردند چند بار دخترک بی‌جان مرا احیا کنند، اما الهه‌ام جان نداشت.»

مادر عکس خندان الهه را در آغوش گرفته و با ما صحبت می‌کند: «بعد از حادثه، هیچ‌کس با ما تماس نگرفت؛ نه از پلیس و نه از طرف خانواده ضارب. شما که خبرنگار هستید بگویید مگر نباید از چنین فردی، تست الکل و اعتیاد بگیرند؟ ما حتی نمی‌دانیم پلیس از او تست گرفته است یا نه. حتی الان نمی‌دانیم بازداشت است یا نه.

به پلیس بگویید الهه من فقط فرزند یک خانواده نبود، فرزند ایران هم بود. چه اقدامی برای احقاق حقوق من مادر عزادار انجام داده‌اند؟ دسته‌گل ۱۶ ساله من پرپر شد چرا هیچ‌کس در مورد آن حرف نزد و ننوشت و کاری نکرد؟ همه می‌دانند آن بلوار روشنایی کافی ندارد، آیا فقط یک خط عابر حق قانونی ما برای حفاظت از جان‌مان است.»

امیر انصاری‌فرد، برادر الهه هم با لحنی پر از خشم و ناراحتی A tone full of anger and sadness از مرگ خواهرش می‌گوید: «شاهدان به ما گفته‌اند آن زن همان لحظه از تصادف استوری گذاشته بود. مگر می‌شود آدم با یک انسان با امید یک خانواده تصادف کند و بعد خبرش را با استوری به مخاطبانش بدهد؟!»

تنها درخواست خانواده الهه از مراجع قضایی و پلیس این است که به پرونده آن‌ها عادلانه رسیدگی شود تا جان و زندگی جوانان دیگر بازیچه عده‌ای که بیشتر زندگی‌شان در فضای مجازی می‌گذرد و به زندگی انسان‌های دیگر بی‌توجه هستند نشود.

 

 

انفجار دیگ ذوب آلومینیوم در فشافویه شهرستان ری/ 4 نفر کشته شدند

 

قتل عجیب و حیرت آور کارگردان سینمای ایران در اکباتان

 

ساعت 16 و 19 دقیقه عصر یکشنبه حادثه انفجار در محل کارخانه ذوب آلومینیوم واقع در شهرک آلومینیوم کاران بخش فشافویه شهرستان ری اتفاق افتاد.

وی افزود: در ابتدای ورود عوامل امداد و نجات به محل حادثه مشخص شد که 2 نفر از کارگران جان باختند و 4 نفر مصدوم شدند لذا 2 نفر از مصدومان از طریق اورژانس هوایی به مراکز درمانی منتقل و 2 نفر نیز سرپایی درمان شدند.

بخشدار فشافویه در ادامه بیان کرد: 2 مصدومی که به بیمارستان منتقل شده بودند به علت شدت جراحات جان باختند و تعداد فوتی‌های این حادثه در حال حاضر به 4 نفر رسیده است.

رئوف در پایان خاطرنشان کرد: در این حادثه با حضور به‌موقع عوامل آتش‌نشانی شهرک صنعتی شمس‌آباد، اورژانس، نیروی انتظامی، اداره گاز، عوامل بخشداری فشافویه و حراست شهرک صنعتی شمس‌آباد اقدامات لازم برای جلوگیری از بروز گسترش حریق به عمل آمد.

 

 

زمین لرزه ۵.۵ ریشتری خراسان شمالی را لرزاند

 

قتل عجیب و حیرت آور کارگردان سینمای ایران در اکباتان

 

به گزارش نازوب به نقل از مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۴ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر)، ساعت ۵.۲۴ بامداد دوشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه، استان خراسان شمالی، حوالی سنخواست را لرزاند.

این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین واقع شده است.

همچنین دقایقی بعد زمین لرزه‌ای به بزرگی ۳.۶ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر)، ساعت ۵.۳۳ این منطقه را لرزاند.

همچنین ساعت ۳.۳۴ امروز زمین لرزه دیگری به بزرگی ۵.۵ ریشتر سنخواست در خراسان شمالی را لرزانده بود.

۰۰،‏ ۵:۵۲
مدیر کل ستاد مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه تاکنون تلفات جانی گزارش نشده است گفت: ترک خوردگی منازل گزارش شده است.

به گزارش صداوسیما جواد نظری مدیر کل ستاد مدیریت بحران استانداری Governor’s Crisis Management Headquarters خراسان شمالی درخصوص زلزله پنج و نیم ریشتری سنخواست تا پنج صبح امروز گفت: تیم‌های ارزیاب به منطقه ارسال و جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون تلفات جانی گزارش نشده است گفت: ترک خوردگی منازل در روستاهای عمارت، قلی، سنخواست، کلاته ترک‌ها در جاجرم و روستای حاور در شهرستان مانه و سملقان گزارش شده است.

 

عکس جالب مهناز افشار در واکنش به حوادث پاریس

تجاوز جنسی وحشیانه 5 مرد همزمان به دو نوجوان تهرانی + اخبار حوادث روز

3 تصویر متحرک از حوادث بسیار عجیب و باورنکردنی

 

The strange and astonishing murder of the director of Iranian cinema in Ekbatan

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان