استفاده جالب از پوست تخم مرغ

استفاده جالب از پوست تخم مرغ

 

با کمی خلاقیت و ابتکار و سلیقه می توانید از مواد دور ریختنی که به نظر هیچ استفاده ای دیگر ندارند بهترین و جالب ترین موارد تزئینی را خلق کنید

این تکنیک از تکنیک های آسان و کم هزینه است. ” بعد از یادگرفتن آن، هرگز پوست تخم مرغ ها را دور نمی ریزید و از آن برای پوشش هر ظرف بلااستفاده و دورریز استفاده می کنید و جلوه هنری به آن می بخشید

 

وسایل مورد نیاز

▪ جعبه کوچک چوبی
▪ چسب
▪ حدود یک و نیم فنجان پوست تخم مرغ خرد شده
▪ رنگ سفید صدفی
▪ قلم مو یا اسفنج
▪ چهار عدد مهره تزئینی

● طرز تهیه
ابتدا پوست های تخم مرغ را بخوبی خرد کنید. برای این کار کافی است آنها را درون یک کیسه کلفت ریخته و شی ء سنگینی را روی آن بغلتانید.
با استفاده از قلم مو یا اسفنج یک طرف جعبه را به چسب آغشته کرده و سپس پوست تخم مرغ را روی آن ریخته و با دست فشار دهید.
این کار را برای تمام وجوه جعبه بجز قسمت پائین آن تکرار کرده و اجازه دهید تا خشک شود. پس از خشک شدن، مجدداً این کار را تکرار کنید تا سطح جعبه بطور کامل با پوست تخم مرغ پوشیده شود.
سپس با استفاده از قلم مو یا اسفنج جعبه را رنگ آمیزی کرده و اجازه دهید تا خشک شود. سپس چهار عدد مهره یکسان را زیر جعبه و در چهار طرف آن به عنوان پایه بچسبانید.
اآرزو محمودی

▪ جعبه کوچک چوبی▪ چسب▪ حدود یک و نیم فنجان پوست تخم مرغ خرد شده▪ رنگ سفید صدفی▪ قلم مو یا اسفنج ▪ چهار عدد مهره تزئینیابتدا پوست های تخم مرغ را بخوبی خرد کنید. برای این کار کافی است آنها را درون یک کیسه کلفت ریخته و شی ء سنگینی را روی آن بغلتانید. با استفاده از قلم مو یا اسفنج یک طرف جعبه را به چسب آغشته کرده و سپس پوست تخم مرغ را روی آن ریخته و با دست فشار دهید.این کار را برای تمام وجوه جعبه بجز قسمت پائین آن تکرار کرده و اجازه دهید تا خشک شود. پس از خشک شدن، مجدداً این کار را تکرار کنید تا سطح جعبه بطور کامل با پوست تخم مرغ پوشیده شود. سپس با استفاده از قلم مو یا اسفنج جعبه را رنگ آمیزی کرده و اجازه دهید تا خشک شود. سپس چهار عدد مهره یکسان را زیر جعبه و در چهار طرف آن به عنوان پایه بچسبانید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان