ramazan
ramazan

مصاحبه جنجالی و 430 میلیون تومانی علی کریمی!

مجموعه : اخبار
مصاحبه جنجالی و 430 میلیون تومانی علی کریمی!

 

 

نامه کریمی از باشگاه تراکتورسازی خواسته تا به تعهدات خود نسبت به مسائل مالی و مالیاتی اقدام کند. ما هم در روز 20 مردادماه به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شده بودیم ولی لایحه کامل به همراه دفاعیات را در 8 بند به فدراسیون فرستادیم.

 

دبیر کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی تبریز با تشریح جزئیات جریمه میلیونی علی کریمی و کسر قرارداد این بازیکن، گفت: کریمی بیش از 300 میلیون تومان از باشگاه تراکتور طلب داشت ولی به خاطر انجام یک مصاحبه، کسر 15 درصد قرارداد و همچنین پرداخت مالیات و مواردی دیگر، مبلغ 129 میلیون تومان بدهکار شده است!

قاسم حیدرنژاد در خصوص اعتراض علی کریمی به اقدام باشگاه تراکتورسازی مبنی بر کسر قراردادش با بیان مطلب فوق اظهار کرد: علی کریمی اوایل سال جدید در مصاحبه‌ای که روی یکی از وب‌سایت‌های خبری قرار گرفته بود، با اهانت به مدیرعامل باشگاه موجب تشویش افکار عمومی شده بود. این در حالی است که ماده 27 آیین نامه انضباطی باشگاه می‌گوید بازیکنان باید برای انجام مصاحبه با روابط عمومی باشگاه هماهنگ کنند و یا از کلماتی استفاده نکنند که موجب تشویش اذهان عمومی شود و یا اهانت به دیگران باشد.

وی افزود: با استناد به این آئین‌نامه، 20 درصد از کل قرارداد علی کریمی را کسر کردیم. حتی این رای را در نامه‌ای به علی کریمی ابلاغ کردیم. طبق آئین‌نامه کریمی می‌توانست تا 48 ساعت نسبت به این رای در شواری عالی انضباطی باشگاه اعتراض کند ولی این اقدام را انجام نداد.

دبیر کمیته انضباطی تراکتورسازی تبریز در ادامه خاطرنشان کرد: علاوه بر این، مبلغ 15 درصد از قرارداد کل بازیکنان هم به خاطر عملکرد ضعیف در لیگ برتر کسر شد. این مبلغ از کل بازیکنان کسر شد که کریمی هم شامل آنها بود.

وی درباره اینکه کریمی گفته بود مبلغ 370 میلیون تومان از تراکتورسازی طلب داشته، یادآور شد: اینطور نیست. هر بازیکن صورت وضعیت پرداختی دارد. علاوه بر مسائلی که ذکر شد، پرداخت سه درصد مالیات قرارداد بر عهده خود بازیکن است. همچنین کسر حق عضویت و سایر موارد هم در رای کمیته انضباطی باشگاه دیده شده است. کریمی تا 48 ساعت فرصت داشت که اعتراض کند ولی این کار را نکرد.

حیدرنژاد در پاسخ به این پرسش که “با این حساب کریمی چقدر به تراکتورسازی بدهکار شده”؟ تصریح کرد: ما صورت وضعیت پرداختی به علاوه میزان کسری‌ها را به کریمی ابلاغ کردیم. او حدود 300 و خرده‌ای میلیون تومان از تراکتورسازی طلب داشت ولی بعد از جریمه‌های صورت گرفته، 129 میلیون تومان به باشگاه بدهکار شد! ما ریز هزینه‌ها را هم داریم و هر موقع که کریمی یا نماینده‌اش بخواهد، اسناد را در اختیارشان می‌گذاریم.

وی افزود: این رای در تاریخ اول اردیبهشت‌ماه 93 صادر شده بود. کریمی هم به آن اعتراضی نکرد ولی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت نامه‌ای به دستمان رسید که امضای کریمی زیر آن بود. در این شکایت

نامه کریمی از باشگاه تراکتورسازی خواسته تا به تعهدات خود نسبت به مسائل مالی و مالیاتی اقدام کند. ما هم در روز 20 مردادماه به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شده بودیم ولی لایحه کامل به همراه دفاعیات را در 8 بند به فدراسیون فرستادیم.

دبیر کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی در پایان درباره اینکه سرانجام این پرونده چه خواهد شد، گفت: یا کمیته انضباطی بر اساس مستندات طرفین رای صادر می‌کند و یا مجددا بررسی آن به زمان دیگری موکول خواهد

شد. همانطور که گفتم مستندات کاملی از صحبت‌هایمان داریم و اگر نیاز باشد آن را به خود کریمی هم می‌دهیم.
 

جام جم


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان