ramazan
ramazan

بازگشت جنجالی معشوق سابق آقای رئیس جمهور + عکس

بازگشت جنجالی معشوق سابق آقای رئیس جمهور + عکس

 ماجرای جنجالی بازگشت دوباره ی معشوق آقای رئیس جمهور . به گزارش نازوب به نقل از نشریه دیلی‌تلگراف، مونیکا لوینسکی کارمند سابق کاخ سفید که ماجرای رسوایی جنسی وی با بیل کلینتون، رئیس جمهوری اسبق آمریکا منجر به یک بحران بزرگ برای دولت این کشور شد، در سخنانی اعلام کرد که عاشق کلینتون بوده است. بنا به گفته وی “زمانی که کلینتون با چشمانی گریان در مورد این رسوایی که به تحقیر جهانی او منجر شد،‌ توضیحات خود را ادا می‌کرد عاشق وی شده بود.

 

”  لوینسکی با انتقاد از فرهنگ غلط حاکم بر اینترنت اعلام کرد که وی “اولین شخصی است که حیثیت وی از طریق اینترنت به طور کامل و در سطح جهان بر باد رفته است.” وی که در مجمعی از فعالان اقتصادی که توسط مجله فوربز برگزار شده بود سخنرانی می‌کرد، گفت: “زمانی که من 22 ساله بودم عاشق رئیسم شدم، اما رئیس من رئیس جموری ایالات متحده بود.”

 

بازگشت جنجالی معشوق سابق آقای رئیس جمهور + عکس

 

به گفته لوینسکی: “ما روابط خود را در سال 1995 آغاز کردیم که تا دو سال ادامه یافت. و در آن زمان، این (رابطه) همه چیز من بود. من فکر می‌کنم بتوانم اینگونه عنوان کنم که (آن دوران) برای من به مثابه حبابی طلایی بود. اما بخش بد آن علنی شدن این موضوع بود.”

 

لوینسکی در زمانی که روابطی پنهانی خود را با رئیس جمهوری آمریکا آغاز کرد یک کارآموز در کاخ سفید بود و زمانی که این ماجرا در همه جا پیچید یک فرد 25 ساله شده بود. پوشش خبری گسترده و وحشتناک این رسوایی جنسی در زمانی رخ داد که وبگاه‌های پخش شایعات اینترنتی نیز به تازگی راه‌اندازی شده بود و به گفته لوینسکی “این پدیده ویروس‌مانند، اولین لحظه واقعی خلق «رسانه‌های اجتماعی» بود.” وی در این سخرانی اعلام کرد که قصد دارد زندگی خود را وقف تغییر فرهنگ اینترنتی کند به طور روزمره و عادی حیثیت افراد را در انظار عمومی بر باد داده و آن‌ها را تحقیر می‌کند.

 

لوینسکی هرچند طی دهه گذشته خارج از عرصه عمومی بود اما اخیرا گام‌هایی را برای بازگشت به صحنه عمومی برداشته و به عنوان یک ستون‌نویس برای مجله ونیتی‌فیر فعالیت خود را آغاز کرده است. وی همچنین روز دوشنبه به شبکه توئیتر پیوست و طی تنها چند ساعت پس از اولین پیام خود بیش از 16 هزار عضو این شبکه دنباله‌روی او شدند.

 

منبع: pardad.ir

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان