ramazan
ramazan

فلج شدن بازیگر مشهور سینما بخاطریک اشتباه (عکس)

فلج شدن بازیگر مشهور سینما بخاطریک اشتباه (عکس)
 
شهاب عسگری بازیگر پیشكسوت تئاتر، سینما و تلویزیون که آخرین بازی او به سریال ستایش برمی‌گردد، در خصوص بیماری و جراحی‌اش، گفت: حدود 2 سالی در آلمان به سر می‌بردم و تازه به ایران برگشتم. رگ گردن من دچار مشكل شد و پزشكان كشور آلمان تشخیص گذاشتن فنری كنار رگ را دادند این خبر بسیار ناراحت کننده است برای مردم ایران و همچنین خانواده ی او بسیار این خبر بسیار دردناک است..پزشكان آلمانی به علت یك اشتباه باعث فلج شدن "شهاب عسگری" دوبلور و بازیگر پیشكسوت كشورمان در سریال ستایش شده اند.
بازیگر فیلم سینمایی "دست‌های آلوده" تصریح كرد: به خاطر اشتباه یك پزشك آلمانی ستون فقراتم عفونت كرد و كیستی در اولین مهره ستون فقرات جمع شد. با رخ دادن این اتفاق حدود 45 درصد از سمت راست و چپ بدنم فلج شد.وی ادامه داد: برای دیدن دوستان و اعضای فامیل خود به ایران بازگشتم و طی روزهای آینده باید برای ادامه درمان به كشور آلمان برگردم.
عسگری در خصوص علت فلجی خود افزود: در حال حاضر با واكر راه می‌روم و فلجی من ربطی به سكته مغزی و قلبی ندارد و علت آن به اشتباه پزشكان آلمان در گذاشتن فنر برمی‌گردد. البته امیدوارم با درمان و فیزیوتراپی از درصد فلجی من كم شود.
شهاب عسگری در سال 1324 در تهران متولد شد. او بازی در تئاتر را از سال 1359 در تئاتر نصر تجربه كرد.همچنین بازی در سینما را از سال 1357 با فیلمی به نام كوسه جنوب كاری از ساموئل خاچیكیان آغاز كرد.او در فیلم‌های ‌سینمایی چون: آقای رئیس‌جمهور، دست‌های آلوده، جنجال بزرگ، تكیه بر باد ،سریال کوچه اقاقیا و بسیاری دیگر به ایفای نقش پرداخته است.
 
 شهاب عسگری بازیگر پیشكسوت تئاتر، سینما و تلویزیون که آخرین بازی او به سریال ستایش برمی‌گردد، در خصوص بیماری و جراحی‌اش، گفت: حدود 2 سالی در آلمان به سر می‌بردم و تازه به ایران برگشتم. رگ گردن من دچار مشكل شد و پزشكان كشور آلمان تشخیص گذاشتن فنری كنار رگ را دادند.پزشكان آلمانی به علت یك اشتباه باعث فلج شدن "شهاب عسگری" دوبلور و بازیگر پیشكسوت كشورمان در سریال ستایش شده اند.
بازیگر فیلم سینمایی "دست‌های آلوده" تصریح كرد: به خاطر اشتباه یك پزشك آلمانی ستون فقراتم عفونت كرد و كیستی در اولین مهره ستون فقرات جمع شد. با رخ دادن این اتفاق حدود 45 درصد از سمت راست و چپ بدنم فلج شدوی ادامه داد: برای دیدن دوستان و اعضای فامیل خود به ایران بازگشتم و طی روزهای آینده باید برای ادامه درمان به كشور آلمان برگردم.
عسگری در خصوص علت فلجی خود افزود: در حال حاضر با واكر راه می‌روم و فلجی من ربطی به سكته مغزی و قلبی ندارد و علت آن به اشتباه پزشكان آلمان در گذاشتن فنر برمی‌گردد. البته امیدوارم با درمان و فیزیوتراپی از درصد فلجی من كم شود.شهاب عسگری در سال 1324 در تهران متولد شد. او بازی در تئاتر را از سال 1359 در تئاتر نصر تجربه كرد.همچنین بازی در سینما را از سال 1357 با فیلمی به نام كوسه جنوب كاری از ساموئل خاچیكیان آغاز كرد.او در فیلم‌های ‌سینمایی چون: آقای رئیس‌جمهور، دست‌های آلوده، جنجال بزرگ، تكیه بر باد ،سریال کوچه اقاقیا و بسیاری دیگر به ایفای نقش پرداخته است.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان