سانسور باورنکردنی در یکی از سریال های تلوزیون

مجموعه : فرهنگ و هنر
سانسور باورنکردنی در یکی از سریال های تلوزیون
به گزارش نازوب به نقل از پایگاه خبری تحلیلی اعتدال این سریال که تاکنون انتقاد های مختلفی را از طیف های مختلف بر خود حمل نموده است ، قرار بود از امشب وارد قسمت های جنجالی شود که با دخالت مدیران عالی صدا و سیما ، سانسور شده و مسیر آن به کلی عوض می شود تا فردا شب به پایان برسد.
شدت انتقادها از این سریال به حدی بوده که شبکه یک ، روز پنج شنبه را که روز پخش سریال های این شبکه نیست ، برای این امر انتخاب کرده است. بنا بر اطلاعات خبرنگار اعتدال ، قسمت های حذف شده این سریال ، شامل بارداری «ثریا» از «سرهنگ» و دیالوگهای بسیار جنجالی در این زمینه بوده است. همچنین در زمان دادگاهی شدن «ثریا» ، ماجرای ارتباط شرعی او با مردی از طریق «صیغه» در سالهای پس از فوت شوهرش آشکار می شود، که این مرد ، شخصیتی جنجالی داشته است.
مسئولین عالی صدا و سیما با توجه به عواقب پیش بینی نشده پخش چنین مجموعه ای از تلویزیون ، ترجیح داده اند با حذف 12 قسمت و بیش از 500 دقیقه ، تا ثریا ، تا ثریا ادامه نباید. لازم به ذکر است که در هفته جاری مسئولین عالی صدا و سیما به کمیسیون فرهنگی مجلس احضار شده و در رابطه با این سریال مورد بازخواست قرار گرفتند.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان