جلسه محرمانه 10 مقام ارشد کشوری با رئیس جمهور

مجموعه : اخبار
جلسه محرمانه 10 مقام ارشد کشوری با رئیس جمهور
انتقادات از وضعیت اقتصادی شرایط را به گونه‌ای پیش برد که برخی سایت‌ها خبر از جلسه محرمانه‌ای با حضور 10مقام ارشد با رئیس‌جمهور دادند.

محور این جلسه موضوعات اقتصادی و مشکلاتی بود که کشور در این زمینه‌ها با آن درگیر است. البته از آنجا که سر مقامات کشور در این روزها بسار گرم رتق و فتق امور است، جمع شدن آنها به دور یکدیگر فرصت مناسبی بود تا درباره موضوعات دیگر مانند ضرورت تعامل قوا و پرهیز از تنش و اختلاف نظرات با یکدیگر به گفت‌وگو بنشینند و درباره افزایش قیمت سکه و ارز تصمیماتی اتخاذ کنند.

جالب است که این جلسه در مقطعی برگزار شد که مجلسیان از رئیس‌جمهور خواسته‌اند تا به مجلس بیاید و پاسخگوی سوالات آنها باشد و محور سوالات نمایندگان هم نه سیاسی بلکه اقتصادی است.

براساس شنیده‌ها، غلامرضا مصباحی مقدم و محمدرضا باهنر نمایندگان تهران و رضا عبداللهی نماینده ماهنشان از طرف مجلس شورای اسلامی، رئیسی معاون اول رئیس قوه قضائیه از طرف این قوه، سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران، یکی از مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح و وزرای اقتصاد و اطلاعات از جمله افراد حاضر در این جلسه بوده‌اند.

روزنامه آرمان بسیار تلاش کرد تا با گفت‌وگو با یکی از این افراد صحت و سقم این خبر را جویا شود اما تنها رضا عبداللهی تلفن همراه خود را پاسخ داد و زمانی که متوجه شد موضوع مورد پرسش چیست از پاسخگویی امتناع کرد و پرسید که برای شما چه تفاوتی می‌کند که این جلسه برگزار شده است یا خیر. چنین پاسخی از جانب عضو کمیسیون برنامه و بودجه به معنای تایید تلویحی برگزاری این جلسه بود و زمانی شک آرمان بیش از قبل به یقین تبدیل شد که او در پاسخ به این سوال که پس شما برگزاری جلسه 10نفره را تایید می‌کنید؟

پاسخ داد: مگر نمی‌گویید رئیس‌جمهور در این جلسه بوده است، پس به دفتر او زنگ بزنید و ببینید که ماجرا چیست؟ برگزاری چنین جلسه‌هایی در شرایطی که تمام مسئولان کشور درصدد تبدیل تهدیدها به فرصت برای نیل به پیشرفتی بیش از گذشته هستند، موضوع عجیبی نیست و به نظر می‌رسد برگزاری چنین جلسه‌ای در راستای همین موضوعات است.

از سویی برخی برگزاری چنین جلسه‌ای را به موضوع سوال از رئیس‌جمهور در مجلس مربوط می‌دانند و معتقدند که شاید با پادرمیانی اعضای حاضر در این جلسه، رئیس‌جمهور برای پاسخ به سوالات نمایندگان به بهارستان نرود. اکنون که هیچ یک از افراد نامبرده شده در این جلسه حاضر به توضیحی درباره جزئیات آن نیستند، باید منتظر آینده ماند و دید ماحصل علنی این جلسه چه خواهد بود؟


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان