ramazan
ramazan

زنان و دختران در غرب تهران مواظب باشند!

مجموعه : اخبار
زنان و دختران در غرب تهران مواظب باشند!

اعضای باندی كه در غرب تهران با خودرو سمند زرد رنگ اجاره‌ای اقدام به زورگیری از مسافران زن و سرقت طلا و زیورآلات آنها می‌كردند، دستگیر شدند. به گزارش نازوب، سرهنگ خوئینی‌، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح این حادثه، گفت: از آذرماه سال جاری در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر زورگیری توسط سه سرنشین یك دستگاه خودرو «سمند» زردرنگ از مسافران در غرب تهران اقدامات پلیسی جهت شناسایی خودرو آغاز شد.

تحقیقات در خصوص این پرونده در حالی انجام می‌شد كه بررسی‌های اولیه نشان داد: سارقان با سوء استفاده از اعتماد مسافران به آرم تاكسی پس از طی مسافتی با تهدید چاقو اقدام به سرقت اموال آنها می‌كنند، از سوی دیگر با توجه به این كه پلاك عقب خودرو متهمان مخدوش شده بود، شناسایی آنها با مشكل مواجه شده بود.

سرانجام پس از انجام تحقیق بر روی 50 خودرو سمند كه پلاك آنها به پلاك خودرو سارقان شباهت داشت، موفق به كشف پلاك خودرو متهمان شده و مالك آن را شناسایی كردیم كه در بازجویی‌ها اظهار كرد: 10 ماه پیش، این تاكسی را در اختیار فردی به نام «یداله ـ ف» به صورت اجاره قرار داده است.

پس از اعلام پلاك خودرو به واحدهای گشت و با استفاده از شگرد چهره‌نگاری، یكی از متهمان به نام «یداله» در حالی شناسایی و دستگیر شد كه به ارتكاب 10 فقره سرقت به عنف مشابه با همدستی دو تن به نام‌های «كامبیز ـ ق» و «سحر»، معروف به «آرمینا» اعتراف كرد.

با اعترافات متهم دستگیر شده، «سحر» كه 22 سال سن دارد در تاریخ دوم اسفند ماه سال جاری در موقعیت خیابان «كمیل» شناسایی و دستگیر شد.

به گفته سرهنگ خوئینی، همچنین «كامبیز» كه از دو سال پیش با «سحر» رابطه نامشروع دارد و چند روز قبل به جرم جعل و روابط نامشروع ‌دستگیر شده و در زندان بسر می‌برد، به دایره پنجم اداره آگاهی منتقل و به جرایم ارتكابی اعتراف كرد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان با اشاره به این كه سارقان با سوار كردن مسافران در منطقه غرب تهران و خیابان‌های مرزداران،‌ پونك، خیابان آزادی، اقدام به سرقت كرده بودند، به ایسنا گفت: از میان10 فقره سرقت صورت گرفته، 9 مورد آن سرقت از زنان بوده كه ارزش كل سرقت‌ها 20 میلیون تومان ارزیابی شد كه بیشتر آن زیورآلات بوده است.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان