قتل یک دانش آموز در درگیری مدرسه در ملایر

مجموعه : اخبار
قتل یک دانش آموز در درگیری مدرسه در ملایر
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت که درگیری دو دانش آموز ملایری در یکی از هنرستان های این شهر، منجر به مرگ یکی از آنها شد. به گزارش نازوب به نقل از مهر سرهنگ ابراهیم سعیدی افزود: نهم آبانماه سال جاری، ساعت 12:50 دقیقه پس از اعلام پلیس 110، مطلع شدیم که در یکی از هنرستان های پسرانه ملایر درگیری بین دو دانش آموز رخ داده است.
 
وی اظهار داشت: بلافاصله ماموران نیروی انتظامی به محل اعزام شدند و در بررسی های به عمل آمده، مشاهده شد که دو دانش آموز با هم درگیر و یکی از آنها مصدوم شده که فورا توسط اورژانس به بیمارستان امام حسین(ع) ملایر انتقال داده می شود. وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل خونریزی و عمیق بودن جراحت، دانش آموز مصدوم فوت می کند.
 
سعیدی بیان داشت: دانش آموز ضارب (محسن-س) 16 ساله و دانش آموز مضروب (مصطفی-الف) 18 ساله و همکلاسی بوده اند که به گفته شاهدان عینی، دانش آموز ضارب با استفاده از چاقو به گردن همکلاسی خود ضربه هایی وارد می کند.
 
فرمانده انتظامی ملایر گفت: مشاجره این دو همکلاسی از کلاس درس آغاز شده و سپس در محیط مدرسه هنگام زنگ تفریح به درگیری سخت کشیده می شود و در نهایت یکی از آنها بر اثر ضربات چاقو فوت می کند. سعیدی اضافه کرد: در حال حاضر، دانش آموز ضارب متواری است.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان