فال روزانه Daily Omen جمعه 30 بهمن 94

فال روزانه Daily Omen جمعه 30 بهمن 94

پیش بینی و طالع بینی کائنات برای متولدین امروز جمعه 30 بهمن ماه

 

فال روز متولدین فروردین:

ممکن است این روزها از اینکه نگران و مضطرب باشید از اینکه نمی دانید بالاخره از دل تان پیروی کنید یا عقل تان؛ حقایق یک طرف جمع شده اند، اما دل شما چیز دیگری می گوید. اطلاعاتی که امروز دریافت می کنید محکم و مورد اعتماد نیستند. ممکن است آنچه که فکر می کنید امروز درست است، فردا اشتباه از آب دربیاید. ممکن است حتی در تضاد با عقایدتان باشد، اما شما به احساس تان اعتماد کنید. مطمئن باشید که غریزه شما هیچ وقت گمراه تان نمی کند.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

صبحدم مرغ چمن با گل نوخاسته گفت***ناز کم کن که در این باغ بسی چون تو شکفت

گل بخندید که از راست نرنجیم ولی***هیچ عاشق سخن سخت به معشوق نگفت

تعبیر: از حرف سنجیده و درست ناراحت نشو. بدان که مصلحتتورا می خواهند هر چند که فکر کنی کسی درکت نمی کند. کاری را که اصرار به انجام آن داری عاقبت خوشی ندارد. در افکارت تجدید نظر کن. مشورت با اهل فن به تو کمک می کند، خر در کنار صبرنیازهای تو را نیز برطرف می سازد.

فال روزانه Daily Omen جمعه 30 بهمن 94

فال روز متولدین اردیبهشت:

اگرچه شور و هیجان احساسی اکنون فروکش کرده است، اما هنوز هم دچار اشتباه شدن برایتان خیلی عجیب است. فردی به شما نزدیک می شود و امکان دارد این فرد حقایق و تصویرهایی که جلوه ای از خوش بینی بیش از اندازه هستند را به شما تلقین کند. شما نمی خواهید که فردی منفی باف به نظر برسید، اما نمی توانید درستی اطلاعات را تشخیص دهید. به خاطر تفکرات دیگران نگران نباشید؛ با خودتان صادق باشید. اگر نسبت به چیزی احساس خوبی نداشتید آن را خریداری نکنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست***آن جا جز آن که جان بسپارند چاره نیست

هر گه که دل به عشق دهی خوش دمی بود***در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست

تعبیر: در انجام کاری که در پیش داری درنگ و شتاب نکن. عشق و محبت و ایمان به هدف تو را بهتر و زودتر به هدف می رسانند. در امر ازدواج موفق خواهی شد.

فال روزانه Daily Omen جمعه 30 بهمن 94

فال روز متولدین خرداد:

امرزو تلاش می کنید تا احساسات واقعی خود و ناراحتی هایتان را مخفی کنید. اما در این امر موفق نخواهید بود. اطرافیان خیلی خوب تشخیص می دهند که چندان اوکی نیستید. غباری از ابهام و ابرهای تیره روی آسمان ذهن شما را پوشانده که نمی توانید دید درستی به مسایل اطراف داشته باشید. اما به جای عصبانیت یا جنگدین با اطرافیان، باید برای حل آنها راهی پیدا کنید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

بیا با ما مورز این کینه داری***که حق صحبت دیرینه داری

نصیحت گوش کن کاین در بسی به***از آن گوهر که در گنجینه داری

تعبیر: کمی نصیحت پذیر باش و فقط حرف خودت را نزن. تو که دلت مثل آفتاب روشن است و مثل ایینه صاف، پس چرا با بدان نشست و برخاست داری. چرا می خواهی با سرنوشت خود بجنگی. آه و ناراحتی اطرافیانت را ببین و به آنها هم توجه کن و توکل به خدا و قرآن نما.

فال روزانه Daily Omen جمعه 30 بهمن 94

فال روز متولدین تیر:

به نظر می رسد که انسانهای دور و برتان روش کاریشان را تغییر داده تا بیشتر به شما نزدیک شوند، اما شما نمی توانید به انگیزه های آنها اطمینان کنید. کسی از روی عمد گفته ها را سوءتعبیر نمی کند و یا سعی نمی کند شما را به اشتباه بیندازد، اما شما می توانید بگویید که آنها کاملاً به فکر شما نیستند. بیهوده تلاش نکنید؛ شما نمی توانید اجبار کنید که چیزی زودتر از موعدش اتفاق بیفتد. اجازه بدهید که هرکسی حرفهایش را بزند و سپس شما توانای فهمیدن اینکه چه کسی راست می گوید را پیدا خواهید کرد.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

نصیحتی کنمت بشنو و بهانه مگیر***هر آن چه ناصح مشفق بگویدت بپذیر

ز وصل روی جوانان تمتعی بردار***که در کمینگه عمر است مکر عالم پیر

تعبیر:  فکر می کنی همیشه جوان خواهی ماند و هیچ وقت پیر نمی شوی. به نصیحت های پیران گوش کن دوستانت تو را فقط برای خوشی می خواهند به دردهایت گوش نمی دهند. توقع خود را پایین بیاور. اشتباهات خود را گردن کسان دیگر مینداز، توبه کن تا به آرزوهای مادی خود برسی.

فال روزانه Daily Omen جمعه 30 بهمن 94

 فال روز متولدین مرداد:

علاقه به سفر کردن امروز در شما بسیار قوی شده است و شما احساس می کنید که فقط باید بلند شده و از خانه خارج شوید. شاید شما واقعاً این کار را انجام دهید، اما از نظر جغرافیایی نباید زیاد از خانه تان دور شوید. شاید هنوز شما بخواهید که به جایی دور مسافرت کنید و از مسئولیتهایتان دور باشید. به یاد داشته باشید برای شما ماندن در محل کار و پرداختن به آنچه روی میزتان است بهتر از فرار کردن از آنهاست.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند***آیا بود که گوشه چشمی به ما کنند

دردم نهفته به ز طبیبان مدعی***باشد که از خزانه غیبم دوا کنند

تعبیر: ناامید نباش. دست روی دست گذاشته ای در صورتی که باید خودت همت کنی و خداوند هم به تو کمک می کند. جفا پیشه نباش. کسی که فتنه ها را به پا کره به زودی رسوا می شود. حسودان نمی گذارند تو به مراد دلت برسی. گاهی هم وقت خود را صرف عبادت کن تا رضای خداوند شامل حالت شود.

فال روزانه Daily Omen جمعه 30 بهمن 94

فال روز متولدین شهریور:

حال که ونوس حساس دور زده و به هفتمین خانه تان یعنی خانه دوستان و یاران برگشته، روابط دوستانه شما پیچیده تر می شود. تعادل برقرار کردن بین مسئولیت های جدیدتان و آروزی تان برای عشق ممکن است روابط بین شما و یک نفر دیگر را تیره و تار کند. اما امروز اعمال شما به اندازه صحبت هایتان کارساز نخواهد بود، برای اینکه کارهای شما پیام های نامفهومی برای دیگران به شمار می آید. بنابراین بهترین راهکار این است که تا جایی که امکان دارد شرایط خود را به روشنی تشریح کرده و بدانید که با این کار سوءتفاهمات برطرف می شود.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

دوش بیماری چشم تو ببرد از دستم***لیکن از لطف لبت صورت جان می بستم

عشق من با خط مشکین تو امروزی نیست***دیرگاه است کز این جام هلالی مستم

تعبیر: بسیار انسان وفا پیشه ای هستید و حاضر نیستید تحت هیچ شرایطی عهد خود را بشکنید. تا هر زمان که لازم باشد به پای معشوق می نشینید. تیر همه ی رقیبان و حسودان به خطا رفته است. بیماری شما به زودی شفا پیدا می کند. نگران نباشید. از غم رهایی یافته و به حاجاتتان می رسید.

فال روزانه Daily Omen جمعه 30 بهمن 94

فال روز متولدین مهر:

امروز حس رقابتی عجیبی در وجود شما است و دوست دارید در مرکز توجه ها باشید. به پول، مدرک دانشگاهی یا این چیزهای خود نباید بنازید، بلکه با خوب حرف زدن می توانید به این هدف بزنید. در مورد موضوعات مورد علاقه جمعی که در آن حاضر هستید، حرف بزنید و سخنرانی خود را به خوبی هم مدیریت کنید تا همه توجه ها به شما جلب شود. البته خیلی هم زیاده روی نکنید

فال حافظ امروز متولدین مهر :

هزار جهد بکردم که یار من باشی***مرادبخش دل بی قرار من باشی

چراغ دیده شب زنده دار من گردی***انیس خاطر امیدوار من باشی

تعبیر: شما تلاش خودتان را کرده اید پس ناراحت نباشید و از بخت خودتان گله نکنید. از نظر شما همه چیز به آخر رسیده و زندگی تان تیره و تار گردیده است. او به عهد خود وفا نکرده و شما خوبی خودتان را ثابت کرده اید ولی باز هم امیدوارید و این رمز موفقیت شماست.

فال روزانه Daily Omen جمعه 30 بهمن 94

 فال روز متولدین آبان:

شما حرفهایی برای گفتن به خانواده یا نزدیک ترین دوستانتان دارید، اما به آرامی صحبت کردن برای اینکه مکالمه ای مطلوب داشته باشید برایتان کار سختی است. ممکن است افکار شما خیلی پراکنده باشند . شما حتی شاید نفهمید که چگونه می توانید موضوع صحبت را به سمت موضوعاتی که لازم است گفته شود بکشانید. مهم نیست که این موضوع چقدر پیچیده باشد، شما می توانید ابتدا با صحبت کردن در مورد کلیات مبهم به نتیجه برسید و سپس به آرامی مطلب را به مبحثی بکشانید که می دانید مورد قبول اطرافیانتان واقع می شود.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

بی تو ای سرو روان با گل و گلشن چه کنم***زلف سنبل چه کشم عارض سوسن چه کنم

آه کز طعنه بدخواه ندیدم رویت***نیست چون آینه ام روی ز آهن چه کنم

تعبیر: از طعنه و زخم زبان مردم خسته شده اید. مدام از شما ایراد می گیرند و کسی قدر زحمتتان را نمی داند. هنرتان را رو کنید تا آنهایی که رقیب و حسود هستند شکست بخورند. بلند شوید و لباس رزم بر تن کنید. شکست ناپذیر باشید تا بتوانید ویرانه ی دلتان را آباد نمائید و به آرزویتان برسید.

فال روزانه Daily Omen جمعه 30 بهمن 94

فال روز متولدین آذر:

امروز بسیار اجتماعی هستید و موفقیت هایی که در چند وقت گذشته به دست آورده اید به شما این جسارت را می دهند که بیش از هر زمان دیگری با دیگران بجوشید و در ارتباط برقرار کردن پیشقدم شوید. این احساس شما ممکن است در زندگی عاطفیتان تأثیرگذار باشد و چنانچه مجرد هستید شانس پیدا کردن نیمه گمشده تان را بالا ببرد. امروز انرژی جسمی فراوانی دارید و احساس می کنید از پس انجام هرنوع کار فیزیکی بر می آیید. چرا حالا که روز تعطیل است فرصت را غنیمت نمی شمارید و فعالیت ورزشی مورد علاقه تان را انجام نمی دهید؟ تمام بعد از ظهر را برای لم دادن جلوی تلویزیون همراه با عشقتان وقت خواهید داشت، فعلا کمی تکان به خودتان بدهید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

صوفی نهاد دام و سر حقه باز کرد***بنیاد مکر با فلک حقه باز کرد

بازی چرخ بشکندش بیضه در کلاه***زیرا که عرض شعبده با اهل راز کرد

تعبیر: کسی با ریا و حیله باب دوستی با شما باز کرده است. تازه اول کار است. از همین جا راهت را عوض کن و به خدا پناه ببر. دست دشمن زود رو می شود. اگر این کار را نکنی در آینده ای نزدیک از کرده ی خود پشیمان می شوی.

فال روزانه Daily Omen جمعه 30 بهمن 94

فال روز متولدین دی:

شما هر نفسی که در هر روز و هر لحظه می کشید و استشمام می کنید فقط بخاطر یاد و خاطره گذشته تان است. از تاکیدی که بر روی گذشته تان دارید بکاهید زیرا یاد گذشته مانع از پیشرفت های آتی شما می شود. راحتی و آسودگی خیالی را که می توانید در حال حاضر داشته باشید بخاطر گذشته برهم نزنید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

ای دل گر از آن چاه زنخدان به درآیی***هر جا که روی زود پشیمان به درآیی

هش دار که گر وسوسه عقل کنی گوش***آدم صفت از روضه رضوان به درآیی

تعبیر: دچار وسوسه شده ای بر سر دو راهی مانده ای کاری کن که سر از بهشت در بیاوری نه جهنم. درست است که تشنه هستی ولی نداری و تشنگی بهتر از گناه کردن است. خدا پاداش صبر واجر ثواب تو را می دهد و سربلند از راهی که انتخاب کرده ای در می آیی زیرا فکر درست و راه راست را طی کردی تا خانه ی محزون تو شاد شود.

 

 

فال روزانه Daily Omen جمعه 30 بهمن 94

فال روز متولدین بهمن:

فکر کردن به اینکه می توانید قدرت کنترل خود را از دست بدهید شما را ناراحت می کند، اما شما به حد کافی صبور هستید. نگرانی شما علامت خطری برایتان است، زیرا حتی اگر فکر کنید که همه کارها را درست انجام داده اید، می توانید ناخواسته زندگی تان را پیچیده کنید. به یاد داشته باشید مسأله اصلی برای شما نوع کاری که انجام می دهید نیست، بلکه بیشتر مربوط به شور و هیجانی است که در حین انجام این کار دارید. اگر شما زیاد اغراق نکرده و در مسیر خود به جلو پیش بروید احساس خیلی خوبی پیدا خواهید کرد.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

عشقبازی و جوانی و شراب لعل فام***مجلس انس و حریف همدم و شرب مدام

ساقی شکردهان و مطرب شیرین سخن***همنشینی نیک کردار و ندیمی نیک نام

تعبیر: موقعیت برای شما مهیاست. این گوی و این میدان. اگر کمی فکر و تامل کنید همه چیز یکجا نصیبتان می شود. خداوند بسیا دوستتان دارد که مقام و ثروت و یار خوب رابه ما داده حالا باید دید که در مقابل این لطف الهی چه کار می کنید و چگونه شاکر هستد

 

فال روزانه Daily Omen جمعه 30 بهمن 94

فال روز متولدین اسفند:

شما کسی نیستید که به زور و اجبار خانواده و یا دوستانتان هر چیزی را قبول کنید! شما می دانید چه می خواهید، کجا می خاوهید بروید، می دانید چگونه به آنجا برسید و جواب منفی و مقاومت دیگران را قبول نخواهید کرد. باهمه این احوال حتی اگر مجبور شوید به خاطر دوری گزیدن از تمام مشکلات به احساسات تان بها ندهید، اصلا خوب نیست که مسیرتان را منحرف کرده و به دشمن ملحق بشوید! کمی حسایت از جانب شما امروز شما را نجات می دهد!

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

ز دست کوته خود زیر بارم***که از بالابلندان شرمسارم

مگر زنجیر مویی گیردم دست***وگر نه سر به شیدایی برآرم

تعبیر: از روزگار خود بسیار دلگیر و ناراحتید. فکر می کنید وجودتان به اندازه ی تار مویی با مرگ فاصله دارد. ولی باز هم خدا را شکر می کنید. کسانی هستند که اوضاع شا بدتر از شما می باشد، پس حق نعمت خدا را به جای آورید. به بهزوی خودتان متکی باشید که با زورگیری از مردم به جایی نمی رسید. امیدوار باشید که نیت تان خواهید رسید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان