عکس : فروش بزرگترین ملک قرن کلید خورد

مجموعه : تقویم تاریخ
عکس : فروش بزرگترین ملک قرن کلید خورد

خبر جنجالی و شمارش معکوس برای فروش بزرگترین ملک قرن با ویژگی های منحصر به فرد

 

 

 شمارش معکوس برای فروش بزرگترین ملک قرن آغاز شده است. این ملک که از مجموع نیویورک و آتلانتا بزرگ تر است، حدود نیم میلیون هکتار وسعت دارد و شامل ۱۰۰ ملک مختلف حتی ذخایر نفتی است.

 

مشتری های این مزرعه تا یک ماه پیش فرصت داشتند پیشنهادهای مالیشان را برای خرید این ملک بدهند. به گزارش وال استریت ژورنال تا پایان این سال میلادی این مزرعه به قیمت ۷۲۵ میلیون دلار فروخته خواهد شد.

 

مردی استرالیایی که در تگزاس زندگی می کند وظیفه فروش این ملک را که خانواده ای برای ۱۶۵ سال در آن زندگی می کردند بر عهده دارد، او مجبور بود در این فروش پیشنهاد بسیاری از پولدارترین مردم جهان را رد کند.

 

اگرچه مزرعه واگونر متفاوت است، فروش این مزرعه اصلا کار سختی نیست. ولی برنارد برای فروش آن دو سال زمان گذاشت. حدود ۶۰۰ نفر برای خرید این خانه پیشنهاد داده اند و اگر این مزرعه به قیمت دلخواه فروخته شود برنارد خودش میلیون ها دلار پول کسب خواهد کرد.

 

به گزارش نازوب، واگونر که در شمال غربی تگزاس قرار دارد با یک حصار که کل آن را پوشش داده بزرگترین مزرعه آمریکا است؛ به اندازه مجموع دو شهر نیویورک و آتلانتا.

 

در دریاچه ای از آن به اندازه ای آب وجود دارد که آب ۱۰۵ هزار نفر را تامین کند. ۱۴ هزار گاو، ۵۰۰ اسب و ۳۰ هزار هکتار زمین زراعی هم در آن وجود دارد.

 

به گفته نازوب نشان دادن این مزرعه به مشتری ها با هلیکوپتر یک ساعت و ۴۵ دقیقه زمان می برد: پس از آن می توانم در یک یا دو روز به شما زیبایی های مزرعه را نشان بدهم.

 

او در این رابطه گفت: مسئولیت عجیبی نسبت به ۱۲۰ خانواده و گاوچران که قلب این مزرعه هستند وجود دارد، آنها به من اعتماد کرده اند که این مزرعه را به دستان درستی بدهم.

 

مطالب مرتبط

 

جنجال کسب درآمد با فروش مدفوع ! + عکس

عکس جنجالی دختر ناز آدامس فروش در فیسبوک

فروش دختران به صورت نماددین توسط این پدر + عکس

جنجال فروش تخمک های زنان مشهور دنیا!! عکس

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان