کاپیتان جوان تیم فوتبال درگذشت + عکس

مجموعه : اخبار ورزشی
کاپیتان جوان تیم فوتبال درگذشت + عکس

باز هم جامعه ورزشی در غم و اندوه فرو رفت

 

کاپیتان متعصب تیم خلخال دشت بر اثر تصادف درگذشت و جامعه ورزشی ار در غم و اندوه فرو برد.

 

مهدی عبدالهی کاپیتان متعصب و جوان تیم خلخال دشت پس از تمرین در راه بازگشت به خلخال بر اثر تصادف درگذشت.

 

تیم خلخال دشت در گروه چهارم لیگ دسته دو کشور بازی می کند و بازیکنان این تیم پس از شنیدن خبر درگذشت کاپیتانشان شوکه شده اند و به شدت ناراحت اند.

 

چندی پیش نیز هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس بر اثر ایست قلبی درگذشت و جامعه ورزشی را در غم و اندوه فروبرد. نازوب ، رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال گفت: اخلاق‌مداری از خصوصیات کاپیتان تیم خلخال دشت بود.

 

سید ناصر میر مرسلی عصردیروز در حاشیه مراسم خاکسپاری مرحوم مهدی عبداللهی کاپیتان تیم خلخال دشت در لیگ دسته دو فوتبال کشور اظهار کرد: اخلاق‌مداری از خصوصیات ویژه این ورزشکار بود.

 

وی با ابراز همدردی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، جامعه ورزشی شهرستان خلخال، بسیج ورزشکاران و محلات تصریح کرد: خبر درگذشت مرحوم مهدی عبداللهی حزن و اندوه را در آخرین روز پاییز و شروع زمستان همچنان در میان ورزش دوستان خلخال ماندگار کرد.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خلخال گفت: این ورزشکار فقید در تیم‌های شهرداری اردبیل، تراکتورسازی تبریز و اخیراً به عنوان کاپیتان تیم خلخال دشت در تمامی تمرینات و بازی‌های تدارکاتی و مسابقات خانگی و خارج از خانه حضور داشت و افتخاراتی را نیز برای شهرستان به یادگار گذاشت.

 

میر مرسلی افزود: این جوان ورزشکار الگویی برای تمامی ورزشکاران در تمامی رشته‌های ورزشی است و امروز در مراسم تشییع پیکر این مرحوم دوستداران ورزش شهرستان خلخال و شهرستان‌های همجوار به یاد این کاپیتان با اخلاق و مهربان به سوگ نشستند.

 

تیم خلخال دشت شهرستان خلخال به عنوان تنها نماینده استان اردبیل در لیگ دسته دو کشور به کاپیتانی مهدی عبداللهی حضور داشت و تا چندی پیش نیز در 10 بازی برگزار شده، تیم خلخال دشت وظیفه کاپیتانی خود را در لیگ دسته دو فوتبال کشور به خوبی انجام داد.

 

امروز به پاس احترام به کاپیتان ورزشکار خلخالی پیکر او پیش از تشییع و خاکسپاری توسط ورزش دوستان خلخالی در دور استادیوم تختی خلخال چرخانده شده و ورزشکاران او را از محل استادیوم تختی به سوی دیار ابدی بدرقه کردند.

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان