ramazan
ramazan

فال هفته اول مرداد ماه (1 تا 7 مرداد)

فال هفته اول مرداد ماه (1 تا 7 مرداد)

فال هفته اول مرداد ماه (1 تا 7 مرداد)

 

فروردین:

اولین روز هفته ی خود را با انرژی زیادی شروع می کنید. وقتش رسیده که از خانه بیرون بزنید، با غریبه ها ملاقات کنید، برنامه ریزی کنید و روزهای فوق العاده داشته باشید. هیچ کس به اندازه ی شما آماده ی اتفاقات رومانتیک نیست. متاسفانه در میانه ی هفته وقت کافی برای فکر کردن به مسائل عاطفی نخواهید داشت.

 

سرتان پر از کار شده است. اما در پایان هفته با دوستانتان به مهمانی ای رفته و به شکل باورنکردنی خوش خواهید گذراند (اگر هنوز به جشنی دعوت نشده اید، چشم بدوانید تا شصت تان از وقوع یک مهمانی خبردار شود) به علاوه ممکن است با کسی آشنا شوید !!

 

فال هفته اول مرداد ماه (1 تا 7 مرداد)

 

اردیبهشت:

هفته ی خود را با احساس بسیار خوبی آغاز خواهید کرد. آینده ی خوبی در انتظار شمامی باشد. ذهنتان درگیر فکر کردن در مورد شخصی که مدتی است می خواهید با او حرف بزنید می باشد. همه شیفته ی شما هستند. جذبه و سوادتان را مورد تحسین قرار می دهند. حتی از طرز خندیدن تان نیز خوش شان می آید این جهشی که در سطح انرژی خود دارید تا پایان هفته دوام خواهد داشت.

 

حتی در روزهای پایانی هفته که ممکن است استرس کاری بر شما چیره شود خواهید توانست که به تمام وظایف تان عمل کرده و چندین ساعت وقت اضافی را هم بدست آورید. بهتر است در تعطیلات پایان هفته انرژی خود را برای کمک به یکی از دوستان خوبتان صرف کنید.

 

 

فال هفته اول مرداد ماه (1 تا 7 مرداد)

 

 

خرداد:

در نخستین روز هفته احساستان هر چه که باشد بهتر است آن را با دوستان خود در میان بگذارید. آنها شما را بهتر از هر کس دیگری می شناسند و علاوه بر این، با حرف زدن باری از روی سینه تان برداشته می شود. در میانه ی هفته مشکلاتی آزار دهنده پیش رویتان قرار خواهد گرفت.

 

 

کشمکشی بر سر قدرت بردباری شما را به محک خواهد گذاشت. اما اگر تا جای ممکن کمتر گوینده باشید و اجازه دهید طرف مقابل تان آن جورکه دلش می خواهد به جار و جنجال بپردازد. پیروز و با کمترین جراحت ممکن از میدان بیرون خواهید آمد. در اواخر هفته شانس تان در برخورد با آدم ها صد و هشتاد درجه تغییر خواهد کرد. خود را پنهان نکرده و سعی کیند خوب به چشم بیایید مهر و محبت دیگران شما را هدف قرار خواهد داد.

 

 

فال هفته اول مرداد ماه (1 تا 7 مرداد)

 

 

تیر:

بالاخره تمام زحمت هایتان به بار می نشینند. کلید موفقیت های اخیرتان پایداری و استواری شما و توانایی تان در کنار آمدن با آدم های غرغروست. انواع و اقسام شخصیت های گوناگون در زندگی تان وجود دارند. اما شما از آن نوع آدم هایید که می دانند چطور باید همه چیز را آرام و ختم به خیر کنند و حتی کارهای کسل کننده را با لذت انجام می دهید. در ادامه ی هفته از توانایی تان در زندگی عاشقانه ی خود بهره بگیرید. این روزها مدام به هم نزدیک و نزدیک تر می شوید و همه چیز فوق العاده است.

 

 

فال هفته اول مرداد ماه (1 تا 7 مرداد)

 

 

مرداد:

حسی که در آغاز این هفته خواهید داشت حسی قوی خواهد بود. اگر تصور می کنید چیزی قرار است اتفاق بیافتد حتما اتفاق خواهد افتاد. همین طور اگر کسی حرف خنده داری بزند از ته قلب خواهید خندید. تا میانه ی هفته همه چیز به همین صورت خواهد بود.

 

فقط مراقب باشید که بیش از حد حساس یا بد اخلاق نباشید. در ادامه ی هفته کسی پیشنهاد معامله ای را به شما خواهد داد و هنوز مطمئین نیستید که باید آن را بپذیرید یا خیر. بهتر است از تعطیلات پایان هفته استفاده کرده تا تصمیم خود را بگیرید.

 

 

فال هفته اول مرداد ماه (1 تا 7 مرداد)

 

 

شهریور:

در روزهای اول هفته در تلاش خواهید بود تا شروعی تازه را رقم بزنید. می خواهید تا آنجا که می شود کارها را به سرانجام برسانید و راستش نیازی هم ندارید که برای این کار خود را خسته کنید. خب البته خیلی برای شهرتتان هم بهتر خواهد بود اگر به جای این که به تقلا کردن بیفتید بتوانید کاری را به شکلی جادویی و به آسانی انجام دهید. به کمک نیاز پیدا خواهید کرد و خوب می دانید از چه کسانی کمک بخواهید.

 

یادتان باشد درست و حسابی بهشان انگیزه بدهید. در آخرین روزهای کاری هفته و در یک جلسه خواهید فهمید که کما بیش همه هم رایند که بهتر ست شما مسئول انجام کاری بشوید. شما به شکل ذاتی قدرت مدیریت دارید. این هفته هر کاری از دستتان بر می آید انجام دهید تا بر زندگی دیگران نور بپاشید.

 

 

فال هفته اول مرداد ماه (1 تا 7 مرداد)

 

 

مهر:

در آغاز هفته با مانعی رو به رو می شوید که انتظارش را نداشتید. هرگز نمی توانید از دم دمی مزاج بودن مردم شگفت زده نشوید. خب حالا نقشه ی شما چیست؟ احتمالا تا میانه های هفته با مهربانی خود آن شخض مورد را نفله خواهید کرد. سعی می کنید بفهمید دقیقا به چه چیزی احتیاج دارد. (ستایش؟توجه؟)و سپس سعی کنید بدون این که خود را تسلیم کنید همان چیز را نثارش کیند. شما در سیاست ورزی خبره اید. به ویژه در آخرین روز کاری هفته. دیدن تغییری واقعی کمی به طول خواد انجامید. اما در پایان هفته شعاعی از نور امیدوار کننده ی آن را به چشم خواهید دید.

 

 

فال هفته اول مرداد ماه (1 تا 7 مرداد)

 

 

آبان:

در آغاز هفته مراقب بحث های احتمالی با مافوق خود باشید. ممکن است رویکرد پسندیده ای همیشگی تان به عنوان لج بازی و یا شاید حتی صفتی بدتر از آن دیده شود. برای حفظ صلح و آرامش ممکن است مجبور شوید که از برخی مسائل بگذرید. در میانه ی هفته همه چیز خوب خواهد بود.

 

از اهداف و برنامه های حرفه ای خود پیشی گرفته و در خانه هم مورد تحسین و محبت قرار خواهید گرفت. در ادامه هفته و حتی تعطیلات پایان هفته اتفاقات غیر منتظره ی خوبی ممکن است رخ دهد. الگوهای کاری همیشگی با دخالت همکاران و دوستان تان جذاب تر از همیشه خواهند شد. در تعطیلات پایان هفته محبوبیت و شهرت تان رو به افزایش خواهد بود.

 

 

 

فال هفته اول مرداد ماه (1 تا 7 مرداد)

 

 

آذر:

در آغاز هفته سیلی از احساسات زندگی تان را در بر می گیرد. و برای این که موش آب کشیده نشوید لازم است تا میانه ی هفته چکمه های بارانی تان را به پا کنید. در میانه هفته به ویژه در برخورد با دیگران حواستان به حساسیت احساسات خود باشد.

 

اگر با کسی رو به رو شدید که عقایدی خشک دارد بهتر است با ذهنی بازتر و روشنفکرانه تر از همیشه با او برخورد کنید. هرگز نمی توانید بدانید که این آدم چه حرفی ممکن است برای گفتن داشته باشد. در پایان هفته ممکن است گفته ی کسی آزرده خاطرتان کند. و حق هم داشته باشید اما احتمال بسیار کوچکی هم بدهید که شاید واقعا طرف مقابلتان منظور بدی نداشته باشد.

 

 

فال هفته اول مرداد ماه (1 تا 7 مرداد)

 

بهمن:

می خواهید که این هفته لبریز از موفقیت باشد و از خود می پرسید رمز یک شروع خوب برای این هفته چیست؟ به بلند مدت فکر کنید، و تجربه های خود را در عرصه های بزرگ تری در جهان پیرامون خود مورد بررسی قرار دهید. در نهایت همه چیز به هم وابسته است. خوب خواهد بود اگر کمی از زمان خود را در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه به تنهایی بگذرانید. چرا که نیاز به فکر کردن خواهید داشت.

 

چیزی به شکل زیرپوستی در حال رخ دادن است و باید پرده از آن بردارید. از عصر جمعه تا یک شنبه بی تاب رفتن و تحرک خواهید بود. هر چیز هیجان انگیز و متفاوتی با حال و هوای شما سازگاری خواهد داشت و دیدار آدم های جدید همه جور شانسی رابرایتان ایجاد خواهد کرد.

 

 

فال هفته اول مرداد ماه (1 تا 7 مرداد)

 

 

اسفند:

حال و هوای تان خوب است و محیط دور و ورتان زیبا به نظر می رسد. واقعا شگفت آور است که نور خورشید چقدر میتواند همه چیز را دگرگون کند. با این روحیه ی خوب، آماده ی حل چالش های جدید زندگی عاطفی تان هستید. شما و همان کسی که می دانید حسابی به یکدیگر کشش دارید، اما مشکل این است که عاشقانگی هایتان حالت واقعی و شدنی ندارند.

 

باید کمی به حل این مشکل پرداخته و وقتی را برای گفت و گو در مورد آینده تان اختصاص دهید. شاید دارید با عجله رفتار می کنید. به هر حال این هفته هر اتفاقی هم که افتاد باید احساساتتان را با یکدیگر در میان بگذارید. نشاط و شادمانی تان از جایی غیر منتظره نشات می گیرد.

 

 

منبع: نازوب – www.nazweb.ir

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان