لیست بهترین بازی های اندروید آخرین هفته نوامبر 2018

لیست بهترین بازی های اندروید آخرین هفته نوامبر 2018

بهترین بازی های اندروید آخرین فصل پاییز آبان ماه 97 معرفی شدند. با شناخت بازی های جدید اندروید بهترین لذت را در اوقات فراغت داشته باشید.

 از بازی‌هایی مثل Soul Chase تا تجربه‌ای نزدیک به Shovel Knight را به شما در این بخش معرفی خواهیم کرد با وبسایت نازوب مثل همیشه همراه باشید.

 

این هفته اثری مثل Football Manager 2019 را داشتیم که اینجا است تا عاشقان مربیگری فوتبال را برای یک سال دیگر سرگرم کند.

در طرف دیگر، بازی Soul Chase را معرفی خواهیم کرد که حس و حال آن شباهت زیادی به شاول‌نایت معروف دارد و تجربه نسبتا مشابهی ارائه می‌دهد.

On the other hand, we will introduce the Soul Chase game, which is similar to the famous Shawlnight and offers a fairly similar experience.

 

در صورتی که به دنبال بازی‌ برای گوشی های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید.

RebirthM

 

لیست بهترین بازی های اندروید آخرین هفته نوامبر 2018

 

اولین بازی این هفته، RebirthM است که تجربه‌ای در سبک نقش آفرینی با المان‌هایی از آثار MMO به‌شمار می‌رود. RebirthM تقریبا همان داستان کلیشه‌ای احضار شیاطین توسط یکی از قبیله‌ها و مبارزه باقی گروه‌ها با این شیاطین را به‌تصویر می‌کشد و خیلی نباید انتظار داستان عمیق و پرجزییاتی را از آن داشته باشید.

با این حال بازی از حیث گیم‌پلی به‌مراتب جذابیت‌های بیش‌تری دارد. در ابتدای بازی باید قهرمان خود را از بین چهار قهرمان موجود انتخاب کنید و البته که در ادامه می‌توانید ظاهر هریک از این قهرمان‌ها را با سه گزینه موجود شخصی‌سازی کنید.

 

در ادامه باید وارد دنیای انصافا زیبا و پرجزییات این بازی شوید و با مبارزه کردن، شخصیت‌تان را ارتقا بدهید. مثل برخی از بازی‌های موبایل، RebirthM از سیستم خودکار پیشبرد مراحل استفاده می‌کند و البته که می‌توانید مبارزات آن را به صورت دستی هم تجربه کنید و لذت بیش‌تری از آن‌ها ببرید.

در مجموع اگر به دنبال یک بازی نقش آفرینی خوب روی موبایل هستید، RebirthM اثری است که از جنبه‌های مختلف می‌تواند تجربه لذت‌بخشی رقم بزند.

 

 

بازی Soul Chase

 

لیست بهترین بازی های اندروید آخرین هفته نوامبر 2018

 

بازی بعدی که تجربه آن در این آخر هفته پیشنهاد می‌شود، Soul Chase است؛ اثری در سبک اکشن/پلتفرمر دوبعدی که سازندگانش برای خلق آن از یکی از بهترین بازی‌های این سبک در سال‌های اخیر یعنی Shovel Knight الهام گرفته‌اند.

در Soul Chase بازیکنان کنترل یک شوالیه را بر عهده می‌گیرند که در ابتدا قدرت مبارزه کردن ندارد اما در ازای معامله‌ای، این قدرت را به‌دست می‌آورد ولی سمت دیگر این معامله، این است که شوالیه داستان اگر بخوابد، خواهد مُرد!

سازندگان از این ویژگی برای خلق گیم‌پلی جذابی در بازی‌شان استفاده کرده‌اند و در مجموع اثری خلق کرده‌اند که هم چالش‌برانگیز است و هم لذت‌بخش. گرافیک پیکسلی، طراحی مراحل مناسب و تنوع خوب در جنبه‌های مختلف عناصری هستند که از Soul Chase یک اثر لذت‌بخش می‌سازند.

Wizard’s Wheel 2

 

لیست بهترین بازی های اندروید آخرین هفته نوامبر 2018

 

در سومین بازی این هفته، اثری پیکسلی و جالب با نام Wizard’s Wheel 2 داریم که از قضا این بازی هم اثری با المان‌های نقش آفرینی است. در Wizard’s Wheel 2 شما کنترل قهرمانی را بر عهده می‌گیرید که باید همراه با وی وارد سیاه‌چال شوید و پس از شکست دادن هیولا‌ها، در نهایت با باس هر سیاه‌چال مبارزه کنید.

به مرور زمان در طول بازی قابلیت‌های جدیدی به‌دست خواهید آورد که کمک‌حال شما در نبرد‌های بعدی خواهند بود. همچنین بازی تنوع بسیار بالایی در زمینه قهرمانان، سلاح‌ها و قابلیت‌ها دارد و به همین دلیل هم در طولانی‌مدت حس و حال اعتیادآور و جذابش را حفظ می‌کند.

گرافیک پیکسلی ولی مناسب بازی هم عامل دیگری است که شما را به ادامه تجربه آن ترغیب می‌کند. البته شاید دقایق ابتدایی بازی کمی خسته‌کننده به‌نظر برسند ولی اگر کمی با مکانیزم‌های آن آشنا شوید و به بازی فرصت بدهید، دل کندن از آن کار ساده‌ای نخواهد بود!

Football Manager 2019 Mobile

 

لیست بهترین بازی های اندروید آخرین هفته نوامبر 2018

 

سری فوتبال منیجر سگا بدون شک کامل‌ترین و جذاب‌ترین تجربه شبیه‌ساز مربیگری باشگاه فوتبال است که هر ساله نسخه مخصوصی از آن برای گوشی‌های موبایل هم منتشر می‌شود.

در همین راستا چندی پیش شاهد انتشار Football Manager 2019 Mobile هم بودیم که مجددا مثل نسخه‌های پیشین سری، یک تجربه مربیگری بسیار کامل و واقع‌گرایانه است.

در این بازی می‌توانید تیم دلخواه‌تان را از بین تعداد بالای تیم‌های موجود در بازی انتخاب کنید و در ادامه با کار‌هایی از قبیل خرید و فروش یا پرورش بازیکنان، انتخاب تاکتیک‌های درست برای هر مسابقه و البته پرداختن به مسائل دیگر مرتبط با باشگاه‌تان تیمی قدرتمند را روانه مسابقات کنید.

Football Manager 2019 Mobile با ویژگی‌های جدید و حفظ نقاط قوت نسخه‌های پیشین، اثری بسیار اعتیادآور است که می‌توان ساعت‌ها و هفته‌ها آن را تجربه کرد و از بازی کردنش لذت برد.

Underworld: The Shelter

 

لیست بهترین بازی های اندروید آخرین هفته نوامبر 2018

 

یکی از بازی‌هایی که این روز‌ها حسابی پیرامونش بحث می‌شود، فال‌اوت 76 است؛ اثری که شاید نمره‌های خوبی نگرفته باشد اما طرفداران بازی‌های آخرالزمانی برای مدت کوتاهی هم که شده دوست دارند در دنیای متفاوت آن گشت و گذار کنند.

اما فال‌اوت 76 تنها بازی آخرالزمانی در دسترس نیست و در آخرین بازی این هفته اثری با شباهت‌هایی به این بازی را برای کاربران موبایل هم در نظر گرفته‌ایم؛ بازی‌ای به نام Underworld: The Shelter که در آن هم دنیا در اثر انفجار اتمی حس و حالی آخرالزمانی پیدا کرده و حال شما باید در قالب ساکنان یک پناهگاه زیرزمینی، برای بقا در این دنیای بی‌رحم تلاش کنید.

 

Underworld: The Shelter در واقع تجربه‌ای در سبک Survival است که برای موفقیت در آن باید حواس‌تان به عناصر مختلفی باشد. Underworld: The Shelter در عین داشتن پیچیدگی‌های مختلف، اثری است که همه می‌توانند آن را تجربه کنند و از بازی کردنش لذت ببرند و همین مورد یکی از نقاط قوت اصلی آن است.

***

در ادامه نیز معرفی پرطرفدارترین بازی های اندروید را نیز معرفی می کنیم.

 

معرفی بازی موبایل Underworld: The Shelter؛ زنده ماندن در زیر زمین

 

لیست بهترین بازی های اندروید آخرین هفته نوامبر 2018

 

بازی Underworld: The Shelter یک بازی اکشن بقا است که در جریان آن بازیکنان مدیریت پناهگاه و بازمانده‌های حمله رادیواکتیوی را به‌دست می‌گیرند. با معرفی این بازی موبایل همراه نازوب باشید.

در معرفی بازی موبایل امشب به‌سراغ یک بازی سروایول یا همان بقا رفته‌ایم؛ بازی‌ای که بازیکنان را وارد جهانی آخرالزمانی می‌کند و برای زنده ماندن، باید به جست‌وجو و پیدا کردن آیتم‌های مختلف مشغول شوند.

بازی اندروید Underworld: The Shelter، ساخته استودیو Dreamplay Games، یک بازی اکشن سروایول است که تجربه‌ی قابل قبولی را در میان بازی‌های مشابه ارائه می‌دهد. در جریان بازی موبایل Underworld: The Shelter بازیکنان هدایت بازمانده‌هایی را به‌دست می‌گیرند که در یک پناهگاه زیر زمینی مستقر شده‌اند.

داستان بازی روایتگر جهانی است که به‌خاطر بمب اتمی نابود شده و حال، موارد رادیواکتیوی باعث کشته شدن میلیون‌ها انسان شده است. از این رو انسان‌ها برای زنده‌ماندن به زیر زمین پناه آورده‌اند.
هر پایگاه پیش نیازهای مخصوص به خودش را دارد که بازیکنان برای ساخت بخش‌های مختلف به‌کار گرفته می‌شوند.

 

با شروع بازی اندروید Underworld: The Shelter می‌توانید وارد بخش راهنمای بازی بشوید. در این بخش نحوه‌ی بازی کردن به بازیکنان یاد داده می‌شود که آنچنان کامل نیست و مشکلات مخصوص به خودش را دارد.

با این حال نحوه‌ی بازی کردن بدین شکل است که شما یک پناهگاه دارید؛ پناهگاهی که شامل زیر مجموعه‌های مختلف است و با پیشروی در بازی باید آن‌ها را آزاد کنید. در واقع پناهگاه شما شامل بخش‌هایی نظیر پزشکی، معدن، غذا و سایر موارد می‌شود.

 

لیست بهترین بازی های اندروید آخرین هفته نوامبر 2018

 

در ابتدا تنها یک الی دو بخش از این پناهگاه در دسترس بازیکنان قرار داده شده است. حال سوال پیش می‌آید که نحوه‌ی‌ آزاد سازی سایر بخش‌ها به چه شکل است؟ تیم سازنده برای تنوع بخشیدن به بازی آخرالزمانی خود از المان‌های بازی‌های اکشن هم استفاده کرده است.

هر بخش از پناهگاه شما یک سری آیتم پیش نیاز دارد که برای ساخت بخش مورد نظر باید آن‌ها را پیدا کنید. از این رو می‌توانید افراد پایگاه را به مناطق مختلفی بفرستید تا به جست‌وجو و پیدا کردن آیتم‌های مختلف مشغول شوند. در واقع گشت‌وگذار در محیط‌های مختلف بازی Underworld: The Shelter موردی مهم به‌حساب می‌آید.

 

در این میان یک سری محدودیت هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که حتما باید به آن‌ها توجه داشته باشند. اصلی‌ترین مورد، نوار سلامت است. برای گشت‌وگذار، بازیکنان وارد محیط‌های رادیواکتیوی می‌شوند.

از این رو نوار سلامت شما شروع به کم شدن می‌کند و باید در کم‌ترین زمان ممکن آیتم‌ها را پیدا کنید و از محیط خارج شوید. با کشته شدن کاراکتر انتخابی‌تان، وی از لیست بازمانده‌های شما حذف می‌شود.

 

از طرفی هر بازمانده قابل ارتقا است و این ارتقا از طریق دریافت XP در جریان گشت‌وگذارها انجام می‌شود. اگر در طول هر دور خارج شدن از پناهگاه شخصیت شما ارتقا پیدا کرد، نوار سلامت و سایر نوارهای کاراکتر بازی بازیابی می‌شوند و می‌توانید مدت زمان بیشتری را صرف گشت‌وگذار بکنید.

همچنین در این میان یکی سری آیتم تدافعی مثل آیتم بازیابی نوار سلامت هم برای بازیکنان قرار داده شده است که آن‌ها را به‌صورت تصادفی پیدا می‌کنید. حال پس از هر بار خارج شدن از پناهگاه و بازگشت، شخصیت‌های خود را مریض و آسیب دیده مشاهده می‌کنید.

 

از این رو باید آن‌ها را در بخش پزشکی درمان کنید تا سلامت‌شان را به‌دست بیاورند. یکی دیگر از موارد مهم در بازی اندروید Underworld: The Shelter، پیدا کردن بازمانده‌های بیشتر است تا بتوانید بخش‌های مختلف پناهگاه را بسازید.

پیدا کردن بازمانده‌ها هم بدین شکل است که در هر بار خارج شدن از پناهگاه و جست‌وجو برای آیتم‌های جدید، انسان‌های زامبی-شکلی را می‌بینید که درخواست کمک می‌کنند. با کمک کردن به این اشخاص، می‌توانید آن‌ها را در بخش مربوطه از پایگاه‌تان، درمان کنید و به شکل واقعی‌شان برگردانید.

 

در کنار تمامی موارد ذکر شده می‌توان به حالت PvP و ویدیوهای تبلیغاتی Underworld: The Shelter هم اشاره کرد. پرداخت‌های درون برنامه‌ای به‌شکلی هستند که در طول جست‌وجو در محیط‌های بازی با آن‌ها مواجه می‌شوید و در شرایط بحرانی کمک حال‌تان خواهند بود.

در حالت PvP هم می‌توانید به پایگاه سایر بازیکنان حمله کنید و آیتم‌های مختلفی را کسب کنید. با تمام این تفاسیر بازی اندروید Underworld: The Shelter تجربه‌ای خوب در زمینه بازی‌های سروایول است که می‌تواند بازیکنان را برای مدتی سرگرم کند.

 

***

معرفی بازی موبایل Persephone؛ مرگ، پلی برای موفقیت

 

لیست بهترین بازی های اندروید آخرین هفته نوامبر 2018

 

در بازی موبایل Persephone شما متوجه می‌شوید که مرگ نه‌تنها پایان زندگی نیست، بلکه می‌تواند پلی به‌سوی موفقیت هم باشد. با نازوبهمراه باشید.

بازی موبایل Persephone را می‌توان یکی از خلاقانه‌ترین آثاری دانست که در سبک پازل ارائه شده است و استودیو Plug in Digital سعی کرده است که از عنصر مرگ و شکست برای خلق یک گیم پلی جذاب استفاده کند.

این بازی اندروید و آیفون شما را در مراحل مختلف قرار می‌دهد و در ابتدا هیچ راهنمایی‌ای از روند داستان بازی هم نمی‌کند. این شما هستید که باید متوجه روح کلی بازی شوید.

 

هنگامی که بازی Persephone شروع می‌شود، شما هیچ‌گونه اطلاعی از روند بازی ندارید و در همان مرحله اول زمین‌گیر می‌شوید. وقتی که کمی با بازی درگیر می‌شوید و راه‌های مختلف را برای فرار از تله‌ها امتحان می‌کنید، تازه متوجه می‌شوید که قضیه از چه قرار است.

در پیش‌زمینه داستانی دو زوج عاشق را می‌بینیم که با یکدیگر حرکت می‌کنند و ناگهان یکی از آن‌ها توسط یک هیولای ناشناس ربوده می‌شود. حال پسرک باید راه خود را پیش بگیرد و از طریق عبور از مراحل، به دنبال یار خود باشد.

در گیم‌پلی این اثر شما هم می‌توانید با کشیدن انگشتان خود روی صفحه نمایش و هم با زدن دکمه‌های کنترلی، شخصیت بازی را از مونع عبور دهید و به حرکت در محیط بازی بپردازید. هنگامی که در یکی از تله‌ها می‌افتید و کشته می‌شوید نباید فکر کنید که کار تمام شده است؛ جسد شما روی تیغه‌ها یا تله‌های دیگر باقی‌ می‌ماند تا شما بتوانید عبور کنید.

 

این روند کلی بازی است و گرچه ممکن است کمی عجیب به‌نظر برسد، اما خلاقیت جذابی است که از جانب سازندگان ارائه شده است.

این جسد در حدود ۵ ثانیه روی مانع قرار می‌گیرد و شما می‌توانید حتی به‌صورت چندباره از روی آن‌ عبور کنید. شما می‌توانید دو یا سه بار جسد خود را روی تیغه‌های متوالی بیندازید و از روی آن عبور کنید. دقت داشته باشید که باید طرح و برنامه خاصی برای عبور از موانع داشته باشید و به نوعی روی معماهای بازی تفکر کنید.

 

Persephone

 

لیست بهترین بازی های اندروید آخرین هفته نوامبر 2018

 

بازی Persephone گرافیک بسیار جذاب و زنده‌ای دارد و موسیقی هم در کنار آن واقعا آرامش‌بخش است. بازی بیش از ۶۰ مراحل معمایی برای‌تان خواهد داشت که در ۵ محیط زیبا و رنگارنگ تجربه خواهید کرد.

این محیط‌ها طراحی بسیار خوبی دارند و نسبت به محیط‌های دیگر منحصربه‌فرد هستند. موانع و تله‌های بازی در هر محیط تازه‌ می‌شوند و ابدا تجربه تکراری احساس نخواهید کرد. مکانیزم هر مرحله با مراحل دیگر متفاوت است و همواره چالش جدیدی برای ذهن شما محسوب خواهد شد.

شما باید راه‌حل کلیدی مراحل را پیدا کنید و مطابق با آن پیش بروید. راه حل بسیار ساده‌ است و تنها باید به مرگ به عنوان پل نگاه کرده باشید.
گیم‌پلی منحصربه‌فرد بازی باعث می‌شود که تجربه جدیدی از بازی‌های معمایی این پلتفرم داشته باشید.

 

ذکر این نکته در بازی Persephone بسیار مهم است که مرگ شما باید چه زمان، در چه جایی و چگونه صورت بگیرد تا اینکه برای شما فایده داشته باشد. با توجه به گیم‌پلی خاص بازی، سرعت‌عمل بسیار مهم است و می‌توانید با افزایش سرعت حرکت انگشتان خود، از مرگ‌های چندباره استفاده بیش‌تری ببرید و به نقاط حساس برسید.

جایگاه‌هایی در محیط مشخص هستند که اگر به آن‌ها برسید به‌نوعی بازی شما ذخیره می‌شود و با مرگ خود می‌توانید از همان‌جا کار خود را شروع کنید. این مکان‌های ویژه اهمیت بالایی دارند و می‌توانند کمک زیادی به حل معماها کنند.

 

لیست بهترین بازی های اندروید آخرین هفته نوامبر 2018

 

بازی Persephone یک اثر سرگرم‌کننده و بسیار جذاب است و می‌تواند با مراحل پرتعداد خودش شما را محو گیم‌پلی عالی بازی کند. پس‌زمینه داستانی بازی حکم شروعی جذاب است و باید شخصیت اصلی بازی را به معشوق نهایی‌اش برسانید. Persephone به‌خوبی نشان می‌دهد که یک خلاقیت ساده می‌تواند پتانسیل بالایی داشته باشد.

تعدد جالب مراحل این اثر و چالش‌های سختی که در مراحل نهایی تجربه می‌کنید، به‌خوبی گواه این حقیقت است و شما را با یکی از بهترین آثار این سبک در پلتفرم موبایل آشنا می‌کند.

 

لیست بهترین بازی های اندروید آخرین هفته نوامبر 2018

List of Best Android Games Last Week of November 2018


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان