عجیب ترین بارش های آسمانی از بارش خون تا مدفوع

عجیب ترین بارش های آسمانی از بارش خون تا مدفوع

بارش باران، برف، تگرگ نزولات زیبا و طبیعی آسمان هستند. اما در دنیای عجیب و شگفت انگیز پیرامون ما گاهی رویدادهایی رخ می دهد که شگفتی این جهان را دوچندان می کند.

طي چند دهه اخير مردم شاهد فرود خون، مدفوع، عنکبوت، گوشت، ماهي، قورباغه و توپ‌هاي ژله‌اي از آسمان هم بوده‌اند!
گزارش‌هاي متعددي از بارش اشياء عجيب از آسمان مطرح شده است كه دانشمندان براي بسياري از آنها دليل قانع كننده‌اي پيدا نكرده‌اند. که در ادامه این بخش جذاب و بسیار عجیب وبسایت ناز وب به این بارش های عجیب نگاهی می اندازیم با ما همراه باشید.

 

Rain, snow, hail are beautiful and natural springs of the sky. But in the strange world around us, sometimes there are events that double the wonder of this world

 

عجیب ترین بارش های آسمان در دنیا

 

در ژوئن 1997 ميلادي يك ماهيگير در جزيره فالكلند در اثر اصابت يك ماهي مركب يخ زده به سرش مجروح شد و محققان نتوانستند هيچ دليلي براي بارش اين ماهي از آسمان بيابند.

 

در سال 2001 ميلادي بخش‌هايي از هند شاهد بارش ذرات قرمز رنگ مرموزي بودند كه به ادعاي مردم حامل ميكروب‌هاي بيگانه هستند.

 

در سال 2008 ميلادي در مناطق مختلف اسكاتلند گزارش هاي متعددي از كشف توده‌هاي ژله‌اي مخابره شد. بسياري معتقد بودند كه پرندگان به دليل خوردن قورباغه يا وزغ تخمدان‌هاي سمي خود را به شكل توده ژله‌اي دفع كرده‌اند، اما آزمايشات DNA بر روي اين مواد بي‌نتيجه بود.

 

در تابستان 2009 ميلادي، باراني از بچه قورباغه و ماهي بر سر مردم شهر ايشيكاوا ژاپن باريد.

دانشمندان معتقدند كه اين پديده بدليل گردبادهاي عظيم دريايي ايجاد شده و باعث بلند شدن موجودات به هوا و سپس فرو ريختن آنها بر روي شهر شده است.

 

در سال 1876 ميلادي يك تكه گوشت در منطقه كنتاكي از آسمان فرود آمد؛ طعم گوشت شبيه گوشت گوسفند يا گوزن عنوان شد. محققان معتقدند كه اين تكه گوشت متعلق به يك اسب مرده است كه از چنگال يك لاشخور در آسمان رها شده و به زمين افتاده است.

 

ژانويه 2012 ميلادي در منطقه دورست انگليس 20 كره ژلاتيني آبي رنگ كشف شدند. محققان دانشگاه بورنموث در ابتدا مدعي شدند كه اين توپ‌هاي ژله‌اي تخم موجودات دريايي هستند؛ اما تحقيقات بعدي نشان داد كه آنها از پلي اكريليت سديم ساخته شده‌اند كه در كشاورزي مورد استفاده قرار گرفته و قادر به جذب آب هستند.

***

بارش مدفوع از آسمان

 

عجیب ترین بارش های آسمانی از بارش خون تا مدفوع

 

در کانادا به طرز عجیبی از آسمان مدفوع انسان می‌بارد و روی مردم، ماشین‌ها و خانه‌ها می‌ریزد.

به گزارش گروه ترجمه وبسایت تفریحی و سرگرمی ناز وب این پدیده عجیب برای اولین بار در بریتیش کلمبیای کانادا دیده شد. جایی که یک مادر و پسرش با مدفوعی که از آسمان می‌بارید پوشیده شدند.

3 هفته بعد از دوش مدفوع سوزان و پسرش در بریتیش کلمبیا مردی همانجا ماشینش را غرق کثافت پیدا کرد. بعد از آن، در این 2 ماه این اتفاق 17 بار دیگر رخ داده است. در جدیدترین نمونه در شهری حدود 1300 کیلومتری بریتیش کلمبیا خانواده‌ای که در ایوان خانه‌شان نشسته بودند غرق در مدفوع شدند.

یک احتمال در مورد پدیده مشمئز کننده این است که هواپیماهای در حال پرواز بار سرویس بهداشتی‌شان را بر فراز مناطق مسکونی خالی می‌کنند.

البته هواپیماها اجازه خالی کردن این مخازن را در حال پرواز به دلیل مسائل بهداشتی ندارند ولی این اتفاق هر از گاهی رخ می‌دهد. ولی مسئولان اعلام کردند که این ماده منشا هواپیمایی ندارد چون با شرایط پسماندهای هوایی همخوانی ندارد.

مسئولان کانادایی گفته‌اند که در مورد این مساله تحقیقات بیشتری انجام خواهند داد ولی سوزان هم می‌گوید برای پیگیری علت ماجرا کاراگاه خصوصی استخدام کرده است.

***

بارش طبیعی خون از آسمان

در چند روز اخیر در منطقه سیبری و در شهر صنعتی نوریلسک از آسمان خون بارید و باعث ترس مردم شد.

باران روی اتومبیل های پارک شده باریده بود و باعث قرمز شدن آن ها شده بود. وقتی به تصاویر این شهر نگاه می کنید انگار با صحنه ای خونین از یک فیلم ترسناک روبرو هستید.

 

عجیب ترین بارش های آسمانی از بارش خون تا مدفوع

 

Following on this awesome and awesome section of the cute web site, we look at these strange rainfalls

عکس ها و تصاویر زیادی از این اتفاق نادر و ترسناک در شبکه های مجازی منتشر شد و نظرات مختلفی در مورد این باران قرمز داده شد. مردم محلی این منطقه از سیبری که از باران خون به وحشت افتاده بودند آن را نشانه ای از فرا رسیدن آخر الزمان و پایان دنیا می دانستند.

با این حال کارشناسان نظر متفاوتی داشتند و این باران را به خاطر مقادیر زیادی اکسید آهن در هوا می دانستند. با توجه به اینکه این باران قرمز در منطقه ای صنعتی و مملو از کارخانه و کارگاه های صنعتی اتفاق افتاده بود این نظر کاملا محتمل و منطقی به نظر می رسد.

 

عجیب ترین بارش های آسمانی از بارش خون تا مدفوع

 

اما دیدن بارش باران سرخ و خونی از اسمان به شدت مردم سیبری را نگران و وحشت زده کرده است.

***

بارش عنکبوت از آسمان

در اتفاقی نادر و باورنکردنی مردم جنوب ایالت میناس گریس برزیل را شوکه کرد. اتفاقی که البته در برزیل سابقه داشته است.

به گزارش نازوباینکه از آسمان چیزی به جز برف و باران ببارد چندان تازه نیست و چنانچه پیش از این چندبار در بخش سرگرمی و گوناگون از همه جای دنیا در نمناک چندین مورد گزارش شده است.

در گوشه کنار دنیا مردم تجربه ی دیدن بارش های عجیب از آسمان را داشته اند که می توان عجیب ترین انها را بارش موجودات دریایی از آسمان چین دانست.

اما مورد جدید که در کشور برزیل رخ داد و مردمش را شوکه کرد بارش عنکبوت از آسمان بود که پیش از این نیز در شهر سن آنتونیو دا پلاتین برزیل رخ داده بود اما این بار با شدت بیشتری دیده شد.

 

عجیب ترین بارش های آسمانی از بارش خون تا مدفوع

 

 

بارش عجیب و ترسناک عنکبوت ها از آسمان جنوب ایالت میناس گریس توسط گروهی از دانش آموزان فیلمبرداری و در فضای مجازی منتشر شد ، دانش آموزانی که حین ضبط این تصاویر مدام از وحشتناک بودن آن با یکدیگر صحبت میکردند و هر یک تصورات خود را در مود علت این اتفاق عجیب بیان می کردند.

زمان کوتاهی بعد از انتشار این ویدئوها در شبکه های اجتماعی کارشناسان برزیلی علت را عنوان کردند و گفتند که این پدیده ی عجیب به دلیل گرما و رطوبت بیش از حد هوا رخ داده است.

یک متخصص زیست شناسی توضیح داد:”این یک تاکتیک است برای شکار و افزایش سطح غذا، معمولا حشرات چنین حمله های به اصطلاح ابریشمی را طرح ریزی می کنند و مثل یک پاراشوت کنار هم قرار گرفته و با وزش باد در هوا پخش می شوند تا بتوانند حشرات را راحت تر شکار کنند

***

بارش ماهی در اصفهان! شایعه یا واقعیت؟

در ایران و شهر اصفهان بارش ماهی مردم این شهر را متعجب و وحشت زده کرد!

عصر دیروز و در پی بارش باران در اکثر شهرستان های استان اصفهان، برخی رسانه های استانی خبری مبنی بر بارش ماهی از آسمان را منتشر کردند.

 

عجیب ترین بارش های آسمانی از بارش خون تا مدفوع

در این خبر که همراه با فیلم است، تنها تصاویری از ماهی‌های پراکنده در کف یک خیابان مشاهده می‌شود و مردم هم در حال جمع آوری ماهی‌ها هستند، اما یکی از خبرگزاری‌ها در اقدامی عجولانه این تصاویر را به بارش ماهی از آسمان تعبیر کرده است و آن را امری واقعی در این شهرستان عنوان کرده است!

اما پیگیری‌های خبرنگار ان در گلپایگان حاکی از آن است که یک خودروی حامل بشکه‌های ماهی در جاده روبروی پارک جنگلی چپ کرده و بار آن روی زمین پخش می‌شود و مردم هم با استفاده از این فرصت اقدام به جمع آوری ماهی‌ها کرده اند و هیچگونه پدیده‌ای مبنی بر بارش ماهی در این شهر وجود نداشته است.

 

The strangest rainfall from the bloodstream to the stool

عجیب ترین بارش های آسمانی از بارش خون تا مدفوع

 

بارش تگرگ های آدم کش! (عکس)

پدیده ی عجیب که مردم واشنگتن را شوکه کرد (عکس)

عجیب ترین جرایم سایبری در دنیا را بدانید + عکس

شغل بسیار عجیب اولین زن دنیا به عنوان مادر جانشین (عکس)


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان