ترفند رایگان کردن اینترنت در ایرانسل !

ترفند رایگان کردن اینترنت در ایرانسل !

ترفند رایگان کردن اینترنت در ایرانسل !

 

اینترنت رایگان یکی از خواسته های مشترکین است برای کاهش هزینه های اینترنت. موردی که خیلی از افراد دنبال آن هستند. در این بخش از آموزش و ترفندهای موبایل و اینترنت اموزش خرید رایگان اینترنت ایرانسل را مطالعه کنید.

 

اول یک کانکشن بسازید. اسم آن مهم نیست اما باید access point name را mtnirancell و hompage را بگذارید و در option گزینه advanced setting را انتخاب و در قسمت پروکسی ۲۰۸٫۸۵٫۲۴۲٫۲۲۱ و پورت 80 را قرار دهید.

 

حالا از داخل مرورگر خود سایت vitrin.irancell را باز نمایید و در داخل سایت باز شده گزینه cgiproxy را انتخاب و آدرس مورد نظر را وارد نمایید.

با این روش شما میتوانید در داخل مرور گر خود به صورت مجانی دانلود و وبگردی نمایید.

برای چت کردن نیز میتوانید به سایت Web and Mobile Messenger for MSN, Yahoo, ICQ, AIM, Google Talk, Facebook | eBuddy مراجعه کنید.

 

دریافت اینترنت رایگان ایرانسل (روزانه یک گیگ به صورت نامحدود)

 

در این قسمت قصد دارم روشی را به شما یاد بدهم که از طریق این روش می توانید هر روز حداقل یک گیگ اینترنت رایگان ایرانسل دریافت کنید. در این روش هم با برنامه ایرانسل من سروکار دارید.

 

ایرانسل من

 

در این روش با دعوت دوستان تان به برنامه ایرانسل من می توانید یک گیگ اینترنت دیگر به صورت رایگان از ایرانسل دریافت کنید. برای این کار هنگامی که در برنامه ایرانسل من وارد شدید کمی به پایین اسکرول کنید و گزینه آخر یعنی دریافت اینترنت رایگان! را لمس کنید.

بعد از ورود به این قسمت می توانید با وارد کردن شماره موبایل ایرانسلی دوستان تان از آن ها به استفاده از برنامه ایرانسل من دعوت کنید و هنگاهی که هر کدام از دوستان تان دعوت شما را پذیرفتند و برنامه ایرانسل من را نصب کردند یک گیگ اینترنت ایرانسل به هر دوی شما تعلق می گیرد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان