ramazan
ramazan

عکس هایی دیدنی از ایران قدیم حدود 42 سال پیش

عکس هایی دیدنی از ایران قدیم حدود 42 سال پیش
 
کن راسک حدود ۴۰ سال پیش در اداره آب و برق تورنتو کار می‌کرد. در آن سال‌ها ایران اجرای برخی پروژه‌های برق را به شرکت‌های خارجی می‌سپرد. یکی از این آن‌ها همان شرکتی بود که راسک در آن کار می‌کرد.
 
«کن راسک» یک کانادایی است که در فاصله سال‌های ۱۹۷۱ تا ۱۹۷۳ به همراه خانواده در ایران زندگی کرده و عکس‌های بسیاری گرفته است. یک ایرانی پس از ۴۰ سال این عکس‌ها را از انبار خانهٔ کن بیرون آورده و آن‌ها را ظاهر کرده است.

به گزارش ناز وب به نقل از خرداد، کن راسک حدود ۴۰ سال پیش در اداره آب و برق تورنتو کار می‌کرد. در آن سال‌ها ایران اجرای برخی پروژه‌های برق را به شرکت‌های خارجی می‌سپرد. یکی از این آن‌ها همان شرکتی بود که راسک در آن کار می‌کرد.

به این ترتیب راسک همراه با خانواده به ایران می‌آید. آن زمان سفارتخانه‌هایی همچون سفارت بریتانیا و آمریکا برای خود مدرسه‌هایی داشتند و فرزندانشان در این مدرسه‌ها تحصیل می‌کردند. با این حال کن تصمیم می‌گیرد در سال‌هایی که ایران است فرزندان خود را به جای این مدرسه‌ها، به مدارس خصوصی ایران بفرستد.

راسک بیش از هزار اسلاید از آن دوران تهیه کرده که در تمام این مدت، آن‌ها را در خانه‌ای قدیمی خارج از شهر تورنتو نگهداری می‌کرد. تعدادی از این عکس ها به تازه گی در دویچه وله منتشر شده است.

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان