فال و طالع بینی امروز 5 شنبه 12 شهریور 94 روش جدید

فال و طالع بینی امروز 5 شنبه 12 شهریور 94 روش جدید

در این بخش از فال و طالع بینی در نازوب اینک سبک جدید فال روزانه را از این پس می توانید مطالعه کنید و رویدادهایی که در روز برای شما رخ خواهد داد را بدانید.

 

فال روز متولدین فروردین:

شما شاید قادر نباشد از مواجه با رویدادهایی که در حاشیه قرار گرفته بودند اجتناب کنید، اما اگر زودتر از موعد و باعجله بهشان رسیدگی کنید هیچ فایده ای ندارد. بهتر است که به جای اینکه اجازه دهید فشار و سختی روی هم تلبار شده و زیاد شود، با آن کنار بیایید. امروز خیلی به دنبال راه حل نباشید وگرنه مثل کسی که به لانه زنبور سیخونک زده اوضاعتان خراب تر خواهد شد!! و عجیب تر اینکه اجتناب کردن از مسائل مشکل ساز به طور عمدی می تواند خطرناک باشد. پس بدون اینکه در مورد مثبت و منفی بودن احساساتتان قضاوت کنید، آنها را ابراز کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

صبا تو نکهت آن زلف مشک بو داری***به یادگار بمانی که بوی او داری

دلم که گوهر اسرار حسن و عشق در اوست***توان به دست تو دادن گرش نکو داری

تعبیر: با خاطرات خودتان زندگی می کنید. دلتان گوهر اسرار زیبا و خوش است. رقیبان شما پیش رویتان قد علم کرده اند کاری نکنید که بعد های باعث پشیمانی شود. کسانی را دارید که حاضرند برای رسیدن به مقصود به شما کمک کنند. راه و روش تان آیین خوبان است اگر می واهید گمشده ی خودتان را پیدا کنید بیشتر جستجو کنید.

))))))))))))))))))))))***********((((((((((((((((((((

فال روز متولدین اردیبهشت:

درستکاری شما بهترین اسلحه ای است که می توانید داشته باشید، برای اینکه وقتی دیگران قصد و نیت شما را می فهمند کمتر می توانند در مقابل شما مقاومت کنند. اما امروز اهداف شما ارتباطی با جهان مادی ندارد. برای اینکه شما می خواهید تجربه معنوی مهمی داشته باشید که به هیجانات دامن بزند. سعی نکنید جلب توجه کنید؛ به جای حرف زدن در مورد خود سعی کنید با اعمالتان خود را مطرح کنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

گلبرگ را ز سنبل مشکین نقاب کن***یعنی که رخ بپوش و جهانی خراب کن

بفشان عرق ز چهره و اطراف باغ را***چون شیشه های دیده ما پرگلاب کن

تعبیر: همگان مجذوب شما می شوند و تو کسی هستی که از حسن و خوبی کم نداری. چشمهایت همه را افسون می کند و بدون هیچ کلامی با همه حرف می زند. پیمانی که بسته ای بسیار مبارک و فرخنده است روزگارت روز به روز بهتر می شود. لطف و محبت کسی دائم شامل حالت می شود. به آرزویت می رسی و جوانتر می شوی.

))))))))))))))))))))))***********((((((((((((((((((((

فال روز متولدین خرداد:

امروز شما نسبت به حرفهای دیگران در محل کار بیش از حد حساس شده اید، ولی بهترین کار این است که زیاد این جور مسائل را جدی نگیرید. شما یک گفتگوی معمولی را می شنوید و در ذهنتان آن را به صورت یک عیب جویی تعبیر می کنید. به جای فکر کردن به اشتباهاتی که انجام داده اید و تجزیه و تحلیل کردن کارهایی که باید در آینده انجام دهید، در لحظه حال زندگی کنید و فقط کارهایی را انجام دهید که بتواند به شما کمک کند تا مشکلاتی که برایتان پیش آمده را حل کند.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

روز هجران و شب فرقت یار آخر شد***زدم این فال و گذشت اختر و کار آخر شد

آن همه ناز و تنعم که خزان می فرمود***عاقبت در قدم باد بهار آخر شد

تعبیر: ستاره ی بخت و اقبال شما می درخشد و فالتان بسیار فرخنده است. نعمت و مال به سویتان می آید. به ذکر و ثنای خداوند بپردازید. اتفاقات عجیبی رخ می دهند که همگی بسیار خوب هستند و دولت به همراه می آورند و این به خاطر تدبیر و عقل خودت می باشد. در همه حال با خدا باش.

))))))))))))))))))))))***********((((((((((((((((((((

فال روز متولدین تیر:

شرایطی که اکنون در آن قرار دارید بسیار حساس به نظر می رسد، اما نباید از دیگران انتظار داشته باشید که همه ی کارهای شان را کنار بگذارند و با شما همدردی کنند. اگر سعی کنید بر چیزی که فقط برای شما اهمیت دارد پافشاری کنید، ممکن است صبر دوستان تان لبریز شود. ایده های بسیاری در سرتان می چرخند، اما نمی توانید تصمیم بگیرید که کدام شان بهتر و دست یافتنی ترند. سعی کنید به هیچ ایده ای دل نبندید، مگر این که با گذشت زمان به درستی آن پی ببرید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

دارای جهان نصرت دین خسرو کامل***یحیی بن مظفر ملک عالم عادل

ای درگه اسلام پناه تو گشاده***بر روی زمین روزنه جان و در دل

تعبیر:  ناراحت رقیبان و حسودان نباش همگی را شکست خواهی داد اما به شرط اینکه در کسب روزی راه حلال را پیش بگیری و از عقل و درایت خود نهایت استفاده را بکنی. نتیجه ی کارهای خوبی را که انجام داده ای خیلی زود می بینی و مشکل تو هم حل می شود.

))))))))))))))))))))))***********((((((((((((((((((((

فال روز متولدین مرداد:

ماه کامل امروز تضاد کاملی در نشان بیکران شما ایجاد می کنند. حتی اگر شما باید به عنوان بخشی از “گروه” باشید مجبور هستید که برای آنکه واقعاهستید بایستید. اما در این کار افراط نکنید؛ با خودتان صادق باشید بدون اینکه لازم باشد که بعدا ساکت شوید. شما الان بین اینکه منعطف باشید یا نه در تردید هستید. تمرین کردن میانه رو بودن تاثیر مثبت و مهمی بر روز شما خواهد داشت.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

از خون دل نوشتم نزدیک دوست نامه***انی رایت دهرا من هجرک القیامه

دارم من از فراقش در دیده صد علامت***لیست دموع عینی هذا لنا العلامه

تعبیر: برای کسی که حتی از جانتان هم عزیزتر است پیغامی فرستاده اید که می ترسید به دستش نرسد حتی تا قیامت همه می دانند که تنها دردتان فراق و دوری از اوستو به هر کس می رسید احوال او را جویا می شوید و برای او سلامی در غربت می فرستید. خدا کریم است و طلب تو را هم می داند و این از جان شیرین تر را به تو می رساند.

))))))))))))))))))))))***********((((((((((((((((((((

فال روز متولدین شهریور:

امروز احساس می کنید همه وزن دنیا روی شانه های شما است. همین باعث می شود تا آهسته تر گام بردارید. در روحیه شما هم اثر منفی دارد زیرا مسوولیت ها برایتان دشوارتر از همیشه به نظر خواهند رسید و این مساله نگرانتان می کند. همه کاری که امروز باید انجام دهید این است که تمرکز خود روی کارهایتان را حفظ کنید. در مورد زندگی عاشقانه خود باید دقیق تر باشید و بیشتر به آن بها دهید. اگر همه زندگی خود را وقف کار کرده اید، امروز با عشقتان وقتی اختصاص دهید و با هم به تحلیل رابطه تان بپردازید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

یا رب این نوگل خندان که سپردی به منش***می سپارم به تو از چشم حسود چمنش

گر چه از کوی وفا گشت به صد مرحله دور***دور باد آفت دور فلک از جان و تنش

تعبیر: فکر می کنید رسیدن به حاجت محال است ولی به زودی خبری بسیار خوش به شما می دهند. بی قرار و بی تاب شده اید. به هر کس که می رسید می خواهید خبری از او بگیرید اما بدانید انتظار امروز تلخ و وصال فردا بسیار شیرین است. خودتان را به دست سرنوشت سپرده اید و مطمئن هستید هر چه پیش آید رضای حق در اوست.

))))))))))))))))))))))***********((((((((((((((((((((

فال روز متولدین مهر:

اگر شما مدتی زمان زیادی با یک راز زندگی کرده اید و تا بحال هم آن را افشا نکرده اید، الان وقتش رسیده که تا حدودی از این نگرانی بیرون بیایید. شما توانایی های دیگری نیز دارید و درحال حاضر باید بر روی مسائل مادی خود مثل جزئیات پروژه تان در محل کار تمرکز کنید. پس فعلاً به دنیای درونی خود توجه نکنید، این موضوع شما را برای مسافرتی که در پیش رو دارید آماده می کند.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

خوشتر ز عیش و صحبت و باغ و بهار چیست***ساقی کجاست گو سبب انتظار چیست

هر وقت خوش که دست دهد مغتنم شمار***کس را وقوف نیست که انجام کار چیست

تعبیر: از روزگار انتظار بی اندازه داری و مرتب گله می کنی. زیاد شکات نکن. حوادثی برایت اتفاق می افتد تا امتحان شوی. غم دنیا را نخور اینها همه خواست خداوند است پس از روزهای خوش زندگیت نهایت استفاده را بکن و از آنلذت ببر و قدر نعمت های خدا را بدان.

))))))))))))))))))))))***********((((((((((((((((((((

فال روز متولدین آبان:

دیگران ممکن است امروز شما را سرسخت و جنجالی ببینند، اما شما فقط اوقات خوبی خواهید داشت. اگر حرفی زدید که شخص حساسی از آن حرف ناراحت شد و رنجید شما کمک زیادی نمی توانید به او بکنید. قصد شما این است که باهوش باشید و نمی خواهید خوب فکر کنید. شما حدود خود را رعایت نمی کنید و اینکه فقط نظرات خود را به کرسی می نشانید. با این وجود، احترام گذاشتن به احساسات دیگران می تواند یک ایده زیرکانه باشد.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

دوش در حلقه ما قصه گیسوی تو بود***تا دل شب سخن از سلسله موی تو بود

دل که از ناوک مژگان تو در خون می گشت***باز مشتاق کمانخانه ابروی تو بود

تعبیر: آفرین بر ایمان راسخ و اراده ی تو که باعث می شود جهانی را بهم بریزی و دنیایی را به خوبی بسازیریال دام ها را مشکنی خداوند به خاطر همین همت و ایمانت، دلت و راهت را همیشه روشن می کند و تو به تمام حاجات خود می رسی حتی اگر آرزویت عجیب باشد.

))))))))))))))))))))))***********((((((((((((((((((((

فال روز متولدین آذر:

اگرچه شما الان در نظر افراد دیگر ظاهر آرام و ساکتی دارید، اما نمونه بسیار خوبی برای افراد دیگر هستید (در مورد اینکه چرا باید هنگام قضاوت کردن در مورد کتاب از روی جلد آن احتیاط کنند!). در زیر ظاهر آرام و متینتان شور و غوغایی برپا است و شما احتمالا سعی می کنید که آن را پنهان کرده و بروز ندهید. به جای تلاش برای فروخواباندن افکارتان، به خودتان قول دهید که ابدا هیچ کاری نکرده و فقط خودتان را با آنها سرگرم کنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

مرا می بینی و هر دم زیادت می کنی دردم***تو را می بینم و میلم زیادت می شود هر دم

به سامانم نمی پرسی نمی دانم چه سر داری***به درمانم نمی کوشی نمی دانی مگر دردم

تعبیر: جلوی هواهای نفسانی خویش را بگیرید. هر چند که به وصال یار فکر می کنید ولی مطمئن نیستید که او هم مثل شما فکر می کند یا نه. حاضرید سر و جان خودتان را فدای یار کنید و گاهی هم از سربی قراری می خواهید دل به دیا زده و همه چیز را به او بگوئید. کمی صبر کنید دست تقدیر همه چیز را بر وفق مرادتان درست می کند.

))))))))))))))))))))))***********((((((((((((((((((((

فال روز متولدین دی:

امروز حوادث جادویی در راهند! اما اگر شما نخواهید بهایی بپردازید پیروزی و توفیق در روابطتتان حاصل نمی شود. اگرچه شما آرزو می کنید که همه چیز بازی و تفریح باشد، اما به اندازه کافی هم باهوش هستید که بفهمید باز کردن آغوشتان به روی عشق گرفتار شدن در غم و اندوه را نیز به دنبال دارد. خوشبختانه اگر به احساسات خود توجه کرده و ببینید که شما را به کجا می کشانند، عشق و علاقه شدید امروزتان آسایش و راحتی بیشتر را در آینده به دنبال دارد.

فال حافظ امروز متولدین دی :

جان بی جمال جانان میل جهان ندارد***هر کس که این ندارد حقا که آن ندارد

با هیچ کس نشانی زان دلستان ندیدم***یا من خبر ندارم یا او نشان ندارد

تعبیر: نامید نشوید. بیشتر جستجو کنید. هر چند که هر چه در پی اش می گردید کمتر نشانی از او پیدا می کنید. از راهنما کمک بگیرید وگرنه هیچ وقت به مقصود نمی رسید. مالی را از دست داده اید که بدون تدبیر و تفکر به دست نخواهید آورد

))))))))))))))))))))))***********((((((((((((((((((((

فال روز متولدین بهمن:

شما بسیار به سفر کردن علاقه پیدا کرده اید و دوست دارید یا به کوهستان و یا به جزیره ای کوچک بروید. هیچ چیزی اکنون نمی تواند شما را از تصمیمتان منصرف کند. تنها مشکلی که وجود دارد این است که شما اگر رویاهایی خود را مطرح کنید ممکن است بیشتر از قبل برای انجام این کار وسوسه شوید. اما این کار غیر ممکن نیست، بنابراین تا موقعی که مطمئن نشده اید هر چیزی که برای این مسافرت لازم است را تهیه نکرده اید، برای تبدیل کردن این ایده به واقعیت و رفتن به مسافرت اقدام نکنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

به صوت بلبل و قمری اگر ننوشی می***علاج کی کنمت آخرالدواء الکی

ذخیره ای بنه از رنگ و بوی فصل بهار***که می رسند ز پی رهزنان بهمن و دی

تعبیر: برای آینده ی خود توشهای فراهم کن، پس اندازی از مال کن. زیرا آینده ای نامعلوم در انتظار توست. شاید اتفاقاتی بیافتد که مجبور شوی به پس انداز خود تکیه کنی. دیگران را از اطرافت پراکنده نکن، آنها در آینده به دردت می خورند. هیچ مقامی و مالی ماندگار نیست پس به فردا بیشتر فکر کنو به امید این مباش که مال مفتی به تو ببخشند.

))))))))))))))))))))))***********((((((((((((((((((((

فال روز متولدین اسفند:

گفته شده که علامت میزان به وجود آورنده تعادل در دنیای شماست. اگر این گفته حقیقت داشته باشد پس امروز می توان پیشنهاد جدیدی به شما داد، برای اینکه این عدم توازنی که اخیراً برایتان ایجاد شده به شما اجازه استراحت کردن نمی دهد. در یک لحظه شما به سمت موضوعی جدید کشیده می شوید. لحظه بعد شما کنار کشیده و از خلوت خود بیرون نمی آیید. اگرچه هماهنگی ای که در نهایت به وجود می آید زودگذر است، با این حال اگر شما عملکردهای افراطی تان را متعادل کنید احساس خیلی بهتری پیدا خواهید کرد.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

دو یار زیرک و از باده کهن دومنی***فراغتی و کتابی و گوشه چمنی

من این مقام به دنیا و آخرت ندهم***اگر چه در پی ام افتند هر دم انجمنی

تعبیر: مقام و منزلتی در درگاه خداوند دارید که حاضر نیستید آن را هیج وجه به مقام دنیوی بفروشید. در مسائل دنیوی هم موفقید و رمز موفقیت تان قناعت است و شکرگزاری خدا. دست فلک و تندباد حوادث شما را بسیار امتحان نموده اما در همه حال صابر بوده و حق را رها نکرده اید. بسیار مواظب باشید تا به دام شیطان نیافتید. فکر حکیمانه ی شما روزگار را سخت شکست داده است.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان