فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 28 آبان 94

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 28 آبان 94

واسه تولد تو باید دنیا رو آورد ، سـتاره رو سرت ریخت ، تو رو تا آسمون برد … تولدت مبارک …

 

 

فال روز متولدین فروردین:

وقتی که احساس گیجی و پریشانی می کنید واقعا دست پاچه و نگران می شوید در حالیکه دیگران شما را به عنوان شخصی می بینند که گام هایتان را استوار و مطمئن بر زمین می گذارد. با وجود اینکه ماه نشان شما هنوز تحت تاثیر زحل تاریک و محزون است و در اولین خانه از شخصیت شما قرار دارد، افکارتان در ابرها شناور هستند. سیاره حاکم شما عطارد اکنون مقصر است چرا که به نپتون رویایی می پیوندد تا شما را به یک سفر جادویی و مرموز بفرستد. ممکن است زمانیکه از دنیای خیال به زمین برمی گردید بین حقیقت و خیال غوطه ور باشید..

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

بعد از این دست من و دامن آن سرو بلند***که به بالای چمان از بن و بیخم برکند

حاجت مطرب و می نیست تو برقع بگشا***که به رقص آوردم آتش رویت چو سپند

تعبیر: به قول هایی که داده ای عمل کن. به جای اینکه همه چیز را درست کنی همه را خراب تر کرده ای. دیگر روی برگشتن نداری. اسرارت فاش شده است. بی قراری، کار را از آنچه که هست بدتر نکن. رو به سوی خدا کن تا تو را از سرگردانی نجات دهد.

 

************************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

ستارگان به کسانی که در موسسات بزرگ، بانک ها و شرکت های بیمه و مکان هایی مانند این ها کار می کنند، کمک خواهند کرد. یکی از نزدیکانتان از نظر مالی وضع خوبی دارد. و به طور مستقیم یا غیر مستقیم شما نیز سود می برید. لازم است در مورد مسائل احساسی خود کمی بیشتر فکر کنید، اگر عجله ای هم برای تصمیم گیری ندارید بنابراین هیچ کس هم نمی تواند شما را مجبور کند.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

طفیل هستی عشقند آدمی و پری***ارادتی بنما تا سعادتی ببری

بکوش خواجه و از عشق بی نصیب مباش***که بنده را نخرد کس به عیب بی هنری

تعبیر: به مقصود خود می رسی اگر سختی ها و مرارتهای راه را تحمل کرده و بر خداوند توکل داشته باشی هرگز امید خود را ازدست مده از تو حرکت و از خدا برکت

 

************************************

فال روز متولدین خرداد:

این هفته به راحتی می توانید عادت های بد پیدا کنید، پس مواظب خودتان باشید و از تأثیرات بدی که موجب پشیمانی شما خواهند شد دوری کنید. شما قوی هستید، پس قوی باقی بمانید! شما به راحتی ضعف ها و خطاهای دیگران را می بینید، حتی وقتی می خواهید خیلی سختگیر نباشید هم نمی توانید زیاد جلوی خودتان را بگیرید، اما امروز سعی کنید به جای خظاهای دیگران نقاط قوت و ویژگی های مثبت آنها را ببینید و در این کار بسیار موفق خواهید بود. امروز ممکن است خودتان را در حال مقایسه همسرتان با دیگران بیابید و فکر کنید ای کاش او هم مثل فلانی بود. اما یادتان باشد، شما از جزئیات زندگی دیگران با خبر نیستید، هیچ گاه خودتان و داشته هایتان را با دیگران مقایسه نکنید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

نکته ای دلکش بگویم خال آن مه رو ببین***عقل و جان را بسته زنجیر آن گیسو ببین

عیب دل کردم که وحشی وضع و هرجایی مباش***گفت چشم شیرگیر و غنج آن آهو ببین

تعبیر: شما فکر می کنید این چند صباح زندگی را باید خوش بود و خوشگذراند. هر قدر که به مشا می گویند فکر اینده هم باشید می گوئید هستم ولی غافلید. دوستانتان با حیله و نیرنگ از شما سوئ استفاده می کنند ولی نمی فهمید روزی می رسد که دیگر از عیش و طرب سیر شده اید که دیگر آه در بساط ندارید پس سرکش نباشید از زور قوت بازویتان آلان استفاده کنید وقت برای خوشی زیاد است.

 

************************************

فال روز متولدین تیر:

امروز شاید کمی استرس داشته باشید. شاید هم کارهایتان زیاد باشد. اما به صورت کلی، اشتیاقات بسیاری دارید و خوشبختانه در هر حالتی، نیمه پر لیوان را خواهید دید. این خوش بینی بهترین فرصت برای برنامه ریزی برای آغاز کار جدید است. با افرادی که به آنها اطمینان دارید، در مورد طرح هایتان حرف بزنید و بخواهید که شما را در این مسیر همراهی کنند. اگر دوست دارید در مورد خودتان حرف بزنید، امروز زمان خوبی است. اعتماد به نفس دارید و دیگران تمایل زیادی برای شنیدن حرف های شما خواهند داشت.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

دل ما به دور رویت ز چمن فراغ دارد***که چو سرو پایبند است و چو لاله داغ دارد

سر ما فرونیاید به کمان ابروی کس***که درون گوشه گیران ز جهان فراغ دارد

تعبیر:  چاره ای غیر از سکوت ندارید. راهتان را گم کرده اید. بسیار بی تاب هستید. همه تو را دست کم می گیرند نسبت به این موضوع بی تفاوت باشید. کسانی با تو هم صحبت هستند که در ظاهر نصیحت ولی در باطن و پشت سر با تو دشمنی می کنند.

 

************************************

 فال روز متولدین مرداد:

روزهایی که در پیش رو دارید برای شما همراه با فعالیتهای اجتماعی زیادی هستند که برای مدت زمان طولانی نیز ادامه می یابند. اما با وجود این حتی اگر ذهن شما حول و حوش مسائل شخصی خانوادگی سیر کند باز هم می توانید در محل کار مؤثر باشید. نباید همه چیز را به همه اطرافیانتان بگویید. بعضی از مسائل را فقط باید پیش خود نگه دارید. لبخندهای مرموز شما آنها را در شک و گمان نگه خواهد داشت.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

دلم رمیده شد و غافلم من درویش***که آن شکاری سرگشته را چه آمد پیش

چو بید بر سر ایمان خویش می لرزم***که دل به دست کمان ابروییست کافرکیش

تعبیر: بر سر دو راهی قرار گرفته ای. همه ی کارها را سخت می گیری و ناامیدی. فکر می کنی تا حالا زنده بودنت بیخود بوده و تلاش هایت هدر رفته و خود را گول زده ای ولی این را بدان که از هر جا شروع کنی با منفعت است. با تجربه ای که به دست آورده ای بهتر تصمیم می گیری و راهت را انتخاب می کنی.

 

************************************

فال روز متولدین شهریور:

امروز سرشار از انرژی و شور زندگی هستید و تمرین کردن و ورزش برایتان بسیار خوب خواهد بود و اعتماد به نفس و رضایت از زندگی را در شما افزایش خواهد داد. دویدن و یا ایروبیک ذهنتان را آرام کرده و امکان پرداختن به ایده های جدید را به شما خواهد داد. اما یادتان باشد خودتان را زیادی خسته نکنید و به خودتان استراحت هم بدهید وگرنه ممکن است قبل از رسیدن آخر هفته کم بیاورید. کافی است تمام مسئولیت های وسوسه انگیزی که پیش رویتان قرار می گیرد را قبول نکنید و تعادل داشته باشید. امروز همچنین سرشار از شور عشق هستید. اگر متأهل هستید خودتان را برای یک بعد از ظهر خوب آماده کنید، اگر هم مجرد هستید گوش به زنگ باشید، شاید بتوانید نیمه گمشده تان را بیابید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

کتبت قصه شوقی و مدمعی باکی***بیا که بی تو به جان آمدم ز غمناکی

بسا که گفته ام از شوق با دو دیده خود***ایا منازل سلمی فاین سلماک

تعبیر: تهمتی به شما زده اند که به زودی دست بدخواهان رو م یشود. حادثه ای بسیار عجیب اتفاق می افتد که همه چیز را عوض می کند و به آنچه که هدفتان هست می رسید به شرط آنکه زرنگ باشید.کسی به دیدارتان می آید و غم رهایتان می کند.

 

************************************

فال روز متولدین مهر:

شخصی امروز ممکن است که قصد و نیات شما را اشتباه تعبیر کند، در حالیکه ثابت شده است که شما نمی توانید با توجه به جلد یک کتاب در مورد آن قضاوت کنید. فعالیتهای شما با قلب شما متناقض هستند و هر کدام به راهی جدا می روند. اما دیگران را به خاطر اینکه از حرفهای شما دچار سوء تفاهم شده اند سرزنش نکنید. امروز کمتر حرف زدن برایتان مؤثرتر است.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

ای رخت چون خلد و لعلت سلسبیل***سلسبیلت کرده جان و دل سبیل

سبزپوشان خطت بر گرد لب***همچو مورانند گرد سلسبیل

تعبیر: انتظار معجزه دارید و ان معجزه وقتی محقق می شود که تمام هم و غم خود را ه کار ببندید. وقت تنگ است. کمی عجله کنید. فعل دستتان کوتاه است اما انشاالله به مقصوددست پیدا خواهید کرد. گاهی دست سرنوشت طوری رقم م خورد ک بدون هیچگونه تلاشی مقصود و نظر خود به دنبالتان می آید.

 

************************************

 فال روز متولدین آبان:

خیلی مواقع دیگران تصور می کنند شما نمی توانید به طور یقین تصمیم گیری کنید. اما امروز خوشبختانه در این امر مشکلی نخواهید داشت. به خوبی به مسایل کنار می آیید و می توانید همه جوانب آن را ببینید و برای آنها راهکار پیدا کنید. توان شما برای همکاری با دیگران زیاد است و به واسطه درک خوبی که از آنها و موقعیتشان دارید، می توانید حتی کمک حال آنها نیز باشید. از اینکه کار و تفریح را با هم یکی کنید، هیچ هراسی نداشته باشید. بد نیست به فضای کار خود کمی شادی ببخشید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

در سرای مغان رفته بود و آب زده***نشسته پیر و صلایی به شیخ و شاب زده

سبوکشان همه در بندگیش بسته کمر***ولی ز ترک کله چتر بر سحاب زده

تعبیر: خانه شما به زودی مجلس بزم و عروسی خواهد شد و همه به شوق این وصال کمر همت بسته اند. وصلت فرخنده ای است. مواظب عده ی باشید که می خواهند همه چیز را خراب کنند. از چیز نترسید دولت بخت با شماست و دعاهایتان مستجاب شده با کمی عقل و خرد همه کارهایتان نیز رو به راه می شود.

 

************************************

فال روز متولدین آذر:

کمی از سرعتتان کم کنید! جاه طلبی شما را تشویق به دویدن به دنبال اهدافتان می کند. شاید فکر کنید که اگر شل بجنبید باخته اید، اما بهتر است به این نیز فکر کنید که این دویدن های پیاپی در دراز مدت چه بر سر شما خواهد آورد. آهسته و پیوسته رفتن شاید روش مورد علاقه شما نباشد، اما مطمئن باشید بهترین نتیجه را در اختیارتان خواهد گذاشت. سرعت همیشه نشانه خوب عمل کردن نیست، اگر جایی از کارتان نیاز به بازبینی و اصلاح دارد حتما این کار را انجام دهید. رابطه خود را مورد بحث قرار دهید؛ آیا نیازهایتان در این رابطه برآورده می شوند؟ به گفتگو بپردازید و اینکه چه چیزهایی برای رابطه تان مفید و چه چیزهایی مضر هستند حرف بزنید. به ارزش های مورد نظر شریک زندگیتان توجه کنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

گفتا برون شدی به تماشای ماه نو***از ماه ابروان منت شرم باد رو

عمریست تا دلت ز اسیران زلف ماست***غافل ز حفظ جانب یاران خود مشو

تعبیر: دوستانت به تو وفا نکرده اند و کارهایی را که برایشان انجام داده ای به نیم جو هم ارزش قائل نیستند ولی شما اجر و ثواب د راه خدا را در جایی دیگر دریافت می کنید. به سفری پرخیر و برکت می روید. گم شده ی بخت خویش را در آن سفر می یابید و درسعشق را در ان سفر می آموزید. انشاالله

 

************************************

فال روز متولدین دی:

اگر بتوانید هفته آینده تمام تواناییتان را برای پس انداز کردن به کار بگیرید و این همه ولخرجی نکنید، هفته بعد خواهید دید که به چیزهایی که فکر می کرده اید قابل دسترسی نیستند دست خواهید یافت. رویاهایتان به محدوده دسترسیتان بسیار نزدیک شده اند. زمانی فوق العاده برای پیشروی فرا رسیده است. هر پروژه بزرگ و طولانی مدتی که در سر دارید شما را به قدم گذاشتن در راه فرا می خواند. تأخیر نکنید و این نیروی قوی درونتان را که شما را به جلو رفتن تشویق می کند نادیده نگیرید. به جای آیه یأس خواندن با نگرش مثبت به سوی اهدافتان گام بردارید. امروز را در خانه و در کنار همسرتان بگذرانید و با بهترین غذاها از خودتان پذیرایی کنید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

شراب لعل کش و روی مه جبینان بین***خلاف مذهب آنان جمال اینان بین

به زیر دلق ملمع کمندها دارند***درازدستی این کوته آستینان بین

تعبیر: ظاهرتان خلاف آن چیزی است که درونتان می باشد. خوبی ها و هنرهایتان را پنهان کرده اید. همه فکر می کنند انسان متکبر و مغرووری هستید اما بر عکس به عهدهایی که بست اید عمل می کنید. یاران و همنشینان خود را دوست دارید. به زودی از بند اسارت رها می شوید و به عافیت کامل می رسید در این زمان است که کینه و کدورت ها را دور می ریزید و دلتان را پاک می کنید.

 

************************************

فال روز متولدین بهمن:

با وجود اینکه شما تا الان زیر رادار کنترل به خوبی ایستاده بودید، اما احساسات شما مایلند که خود را پدیدار سازند و به زودی به آنهایی که اطراف شما هستند خود را نشان خواهند داد. هر چه بیشتر تلاش کنید تا رازی را پنهان کنید، بیشتر پریشان و آشفته خواهید شد. اگر چه بهتر است بعضی چیزها پیش خودتان و در دل خود شما حفظ شوند، اما بهترین کاری که امروز می توانید بکنید این است که با اطرافیان تان شفاف و روراست باشید. اگر از شما سئوالی پرسیده شد، یک پاسخ ساده با یک روش رک و صریح می تواند درباره اینکه احساسات تان اخیرا باعث از دست دادن تمرکز شما شده است، راهگشا و قانع کننده باشد.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

مزرع سبز فلک دیدم و داس مه نو***یادم از کشته خویش آمد و هنگام درو

گفتم ای بخت بخفتیدی و خورشید دمید***گفت با این همه از سابقه نومید مشو

تعبیر: ناامید نباشید. هر آنچه که تلاش کرده اید به زودی نتیجه و مزد آن را دریافت کنید و دوبارهزنده می شوید. تکیه بر شب و تاریکی نکنید. به روزها و خورشید درخشان فکر کنید. نصیحت بزرگان را اویزه ی گوشتان قرار دهید. شتاره ی دولت تان طلوع کرده و چون خوشه ی پروین می درخشد.

 

************************************

فال روز متولدین اسفند:

تجزیه و تحلیل بیش از حد به سئوالات شما پاسخ نمی دهد، برای اینکه اکنون ثابت شده است که مسیر فکری تحقیق و بررسی پایانی منسوخ شده دارد. اما ذهن شما بسیار فعال است و یک زنجیره از کلمات بی پایان می تواند شما را به گفتن حقیقت وسوسه کند. سعی نکنید که جریانهای ذهنی را خاموش کنید. فقط دریابید که زبان واقعی قابل فهم در قلب شماست نه در عقلتان.به نظر خودتان در مواجه با مشکلات می توانید منطقی عمل کنید، اما ممکن است وقتی نتیجه ی کار را دیدید حرف تان را پس بگیرید. باید حواس تان به حقایق و واقعیت ها و آن چه فقط فکر و خیال است باشد، زیرا امروز نمی شود هر دوی این ها را با هم تجربه کرد. به شما توصیه می شود که خودتان را سرگرم خیال پردازی های شیرین کنید، زیرا می توانند تغییرات مثبتی را که می خواهید برای تان به ارمغان بیاورند.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

نوش کن جام شراب یک منی***تا بدان بیخ غم از دل برکنی

دل گشاده دار چون جام شراب***سر گرفته چند چون خم دنی

تعبیر: در راهی قدم نهاده اید که باید ثابت قدم بوده و گاهی مثل سنگ سخت و گاهی نرم مثل جوی روان باشید یا اینکه از خودتان بگذرید تا دیگران را نجات بخشید. دلتان روشن است و می دانید کاری را که شروع کرده اید حتما” به سرانجام می رسانید. اگر امید به خدا داشته باشید غم از دلتان ریشه کن می شود یا علی بگویید که رسیدن به مراد محال نیست.

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان