بررسی امکانات و ویژگی‌ های هتل اترک مشهد با ایران هتل آنلاین

مجموعه : مقاله و تحقیق
بررسی امکانات و ویژگی‌ های هتل اترک مشهد با ایران هتل آنلاین

وقتی حرف از سفر به مشهد در میان باشد، اولین چیزی که ذهن همه افراد به آن سمت می‌رود، حرم مطهر امام رضا علیه السلام است. مشهد قطب گردشگری مذهبی کشور ما محسوب می‌شود. در تمام فصول سال مسافران داخلی و خارجی بسیاری را در خیابان‌های این شهر مشاهده خواهید کرد.

اگر بخواهید به شهر مشهد سفر کنید، باید به فکر هتلی مناسب برای اقامت در این شهر برای روزهایی که در آن‌جا هستید، باشید. هتل اترک مشهد یکی از هتل‌هایی است که در لیست بهترین هتل‌های این شهر قرار دارد. امکانات و ویژگی‌های منحصر به فرد این هتل باعث جذب مسافران بسیاری شده است. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات مفیدی را درباره این هتل به دست آورید.

 

 

بررسی امکانات و ویژگی‌ های هتل اترک مشهد با ایران هتل آنلاین

 

امکانات عمومی هتل اترک مشهد

 

وقتی وارد اتاق‌های این هتل شوید، احساس خواهید کرد که در منزل خود قرار دارید؛ چرا که این هتل دارای طراحی منحصر به فرد بوده و امکانات و وسایل کامل زندگی را فراهم کرده است.

در اتاق‌های این هتل امکاناتی مثل یخچال، مبلمان، دراور، آباژور، آشپزخانه، روم سرویس، میز تحریر، کمد لباس، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، مینی بار، سیستم احتراق حریق و … فراهم شده است.

پذیرش این هتل به صورت شبانه روزی بوده و حتی برای راحتی مهمانان دستگاه واکس کفش، خدمات اداری، سیستم سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی و طبقات و نمازخانه نیز در نظر گرفته شده است. این هتل با فراهم کردن این امکانات سعی دارد تا بهترین لحظات را برای اقامت شما مهمانان گرانقدر فراهم کند.

 

امکانات ویژه هتل اترک مشهد

 

تمامی امکانات ساده و عمومی که ذکر شد در تمامی هتل‌ها قرار دارد، اما هتل اترک مشهد برای مهمانان خود امکانات ویژه و خاصی را در نظر گرفته است. استخر، جکوزی، کافی شاپ، رستوران، سالن ورزشی باشگاه بدنسازی و … از امکاناتی است که حس و حال دلچسبی را برای شما مهمانان به همراه خواهد داشت.

 

موقعیت جغرافیایی هتل اترک

 

موقعیت جغرافیایی هتل اترک

 

یکی از ویژگی‌های هتل که برای مهمانان از اهمیت بالایی برخوردار است، موقعیت جغرافیایی هتل است. هتل اترک مشهد در بهترین موقعیت جغرافیایی قرار دارد. با اقامت در این هتل دسترسی راحتی به حرم امام رضا و پاساژهای مشهد را خواهید داشت. این هتل در فلکه آب بازار رضا قرار دارد.

در کنار باب ‌الجواد ساختمان 10 طبقه را مشاهده خواهید کرد که از حرم تا درب هتل بیشتر از 3 دقیقه پیاده‌روی ندارید. بازار رضا از بازارهای بورس برای خرید سوغات مشهد محسوب می‌شود.

این بازار نسبت به هتل اترک مشهد، به صورت دیوار به دیوار قرار دارد که شما به راحتی می‌توانید هر جنس مورد نظر را در این بازار پیدا کنید. برای بازدید از مکان‌های تفریحی و دیدنی شهر مشهد نیز می‌توانید از تاکسی سرویس 24 ساعته هتل استفاده کرده و به راحتی به هر جایی که می‌خواهید، بروید.

 

رستوران هتل اترک مشهد

 

اگر برای اقامت به هتل اترک مشهد بروید، دغدغه‌ای از بابت غذا نخواهید داشت؛ چرا که این هتل دو رستوران با سبک‌های مختلف دارد. رستوران مدرن این هتل برای افرادی که علایق مدرن دارند، مناسب است. افرادی که از تم سنتی استقبال می‌کنند، رستوان بام با تم سنتی که دارد، این هتل فضای مناسبی برای آن‌ها است.

 انواع متنوع غذاهایی ایرانی و محلی در این رستوران در اختیار مهمانان قرار داده می‌شود. بالاترین طبقه هتل، رستوران مدرن قرار دارد که نمای بسیار زیبا و فوق العاده‌ای دارد. برترین و بهترین سرآشپزها غذای این رستوران را سرو می‌کنند.

 

  • منوی غذای هتل

این هتل بسیار عالی، برای مهمانان خود منوی غذایی کامل در نظر گرفته است. اگر در سفر خود به مشهد این هتل را انتخاب کردید، جای نگرانی برای غذا نیست. هر ذائقه‌ای که دارید، می‌توانید خوش طعم‌ترین غذاها را در این رستوران میل کنید. رستوران‌های این هتل خدمات روم سرویس نیز دارند.

 

 

·       مزایای استفاده از روم سرویس هتل اترک مشهد

 

 

خدمات روم سرویس از اهمیت بالایی برخوردار است. به گونه‌ای که در جلب رضایت خاطر مهمانان در این هتل، نقش ویژه‌ای را به همراه داشته و استفاده از روم سرویس مزیت‌های بسیاری را دارا است. افرادی که به تنهایی سفر می‌کنند، برای سرو غذا از روم سرویس استقبال می‌کنند.

روم سرویس به مهمانان اجازه می‌دهد که بتوانند غذای خود را با خیال آسوده در اتاق میل کنند. خدمات روم سرویس در تعداد ستاره‌های هتل بسیار نقش دارد؛ به همین دلیل هتل اترک تلاش دارد تا خدمات را تقویت نماید. افرادی که دارای معلولیت‌های جسمی هستند، به دنبال سرو غذا به صورت روم سرویس هستند. خدمات روم سرویس در ساعات تعطیلی آشپزخانه و رستوران به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می‌دهد.

 

انواع اتاق‌های هتل اترک مشهد

 

انواع اتاق‌های هتل اترک مشهد

 

هتل اترک مشهد تنوع بسیار بالایی در واحدهای اقامتی دارد. این هتل برای هر ظرفیت دو نفره، سه نفره، چهار نفره و … حداقل دو نوع اتاق متفاوت را برای انتخاب شما در نظر گرفته است. اتاق‌ها با توجه به ظرفیت آن‌ها تقسیم بندی می‌شوند که عبارتند از:

 

 

  • اتاق یک تخته کلاسیک

در این اتاق یک تخت وجود داشته و ظرفیت آن تنها یک نفر است.

  • اتاق دو تخته دبل کلاسیک

در این اتاق یک تخت دو نفره قرار دارد. ظرفیت آن دو نفر بوده و یک نفر اضافه نیز قابل پذیرش است.

  • اتاق دو تخته توئین کلاسیک

در این اتاق دو تا تخت یک نفره قرار دارد. در این اتاق‌ها نفر اضافه قابل پذیرش نیست.

  • اتاق کانکت چهار نفره

در طبقه سوم این هتل اتاق‌های کانکت قرار داده‌اند که دو اتاق متصل به هم هستند. در این اتاق‌ها نیز نفر اضافه پذیرش نمی‌کنند.

  • اتاق یک تخته ویژه

این اتاق‌ها در بازسازی اخیر هتل مورد بازسازی قرار گرفته و دارای امکانات ویژه‌تری نسبت به اتاق‌های کلاسیک هستند. طبقات چهارم تا دهم این هتل به اتاق با تخته ویژه اختصاص داده شده است.

  • اتاق دو تخته دبل ویژه

این اتاق‌ها نیز در طبقات چهارم تا دهم این ساختمان قرار دارند. در این اتاق امکان پذیرش نفر اضافه وجود ندارد.

  • اتاق دو تخته توئین ویژه

در این اتاق‌ها دو عدد تخت یک نفره قرار دارد که دارای امکانات فوق العاده‌ای هستند. در این اتاق‌ها نیز نمی‌توان نفر اضافه وارد کرد.

  • اتاق کانکت چهار نفره ویژه

در طبقات هشتم تا دهم ساختمان هتل اترک مشهد این اتاق‌های کانکت قرار دارند. دو اتاق که هر یک دارای ظرفیت دو نفر است، این اتاق‌ها را تشکیل می‌دهند که توسط درب به یکدیگر متصل هستند.  این اتاق‌ها دو نفر اضافه پذیرش دارند.

  • سوئیت ویژه دو نفره

این سوئیت دارای ظرفیت دو نفر بوده و اما یک نفر اضافه نیز پذیرش می‌شود. در اتاق‌ها دو عدد تخت یک نفره قرار دارد. سالن نشیمن و تمامی امکانات لازم را برای اقامت چند روزه شما عزیزان دارد.  

  • آپارتمان ویژه چهار نفره

این آپارتمان‌ها دو خوابه بوده و در یکی از اتاق‌ها، تخت دو نفره و در اتاق دیگر دو تخت یک نفره قرار دارد. از امکانات ویژه این آپارتمان‌ها می‌توان به سونا و جکوزی اشاره کرد. در این آپارتمان امکان پذیرش یک نفر اضافه وجود دارد.

  • آپارتمان سه خوابه شش نفره

این آپارتمان سه خوابه بوده و ظرفیت آن نیز 6 نفر است که یک نفره اضافه نیز پذیرش دارد.

 

 

مساحت هتل اترک مشهد

 

هتل اترک مشهد هتلی 4 ستاره بوده که در مساحتی با زیربنای 15 هزار متر مربع افتتاح شده است. این هتل دارای 13 طبقه و بیش از 100 اتاق، سوئیت و آپارتمان است. ابتدا این هتل در سال 1357 افتتاح شد و در سال 1401 برای افزایش سطح کیفی، امکانات و خدمات بازسازی و تعمیرات لازم در آن انجام شد.

طبقات بالای این هتل به صورت سوئیت و آپارتمان هستند که درون آن‌ها امکانات فوق العاده‌ای مثل سونا و جکوزی قرار دارد. در این هتل، اتاق و سالن جلسه قرار دارد که برای جلسات کاری و سمینار از آن استفاده می‌شود. برای این‌که بتوانید از این خدمات بهره‌مند شوید، باید هزینه آن را به صورت جداگانه تقبل کنید.

 

رزرو هتل اترک مشهد

 

برای رزرو هتل اترک مشهد به صورت اینترنتی می‌توانید از طریق سایت ایران هتل آنلاین اقدام کنید. باید اطلاعات مقصد و تاریخ ورود و خروج از هتل را مشخص کنید و اتاق مورد نظر را انتخاب و رزرو کنید. برای این‌که بتوانید جهت رزرو هتل اقدام کنید، باید اطلاعات رزرو کننده و همچنین اطلاعات تماس را وارد نمایید.

در مرحله بعد به صفحه پرداخت می‌روید که باید هزینه را پرداخت کرده و رسید آن‌را نزد خود نگه دارید تا زمانی که به هتل مراجعه کردید، رسید را به قسمت پذیرش ارائه دهید. هزینه رزرو اتاق‌ها به صورت ثابت نبوده و با توجه به نوع اتاق و امکاناتی که در اختیار شما قرار داده می‌شود، متغیر خواهد بود.

 شهر مشهد در بیشتر روزهای سال شلوغ است، اما با توجه به این‌که این شهر جز شهرهای مذهبی محسوب می‌شود، در مناسبت‌های مذهبی و تعطیلات شلوغ‌تر بوده و بیشتر مورد توجه زائران و مسافران قرار خواهد گرفت. در روزهای پیک سفر، علاوه بر این‌که قیمت بلیط افزایش پیدا می‌کند، هتل‌ها نیز با افزایش قیمت روبرو هستند؛ به همین دلیل نمی‌توان به صورت ثابت قیمتی را برای اتاق‌ها در نظر گرفت.

 

نکات مهم برای رزرو هتل اترک در مشهد

 

برای این‌که جهت رزرو هتل اترک مشهد اقدام کنید، باید چند نکته را مد نظر قرار دهید.

  • ساعت تحویل اتاق‌های این هتل 14 بوده و ساعت تخلیه آن ساعت 12 است.
  • کودکان زیر 2 سال در این هتل به صورت رایگان پذیرش می‌شود.
  • برای خردسالانی که 2 تا 8 سال دارند، هزینه اقامت و پذیرش به صورت نیم بها محاسبه می‌شود.
  • افرادی که بیش از 8 سال سن داشته باشند، مهمان بزرگسال بوده و هزینه پذیرش به صورت کامل محاسبه می‌شود.
  • بانوان مجرد برای پذیرش در این هتل باید مدارک شناسایی معتبر ارائه دهند.
  • زوجین برای پذیرش در این هتل باید سند ازدواج یا برگه صیغه نامه و مدرک رسمی ارائه دهند.
  • رستوران بام این هتل دارای ظرفیت 100 نفره و رستوران اترک دارای ظرفیت 300 نفره است.
  • برخلاف دیگر هتل‌ها‌‌‌، قیمت این هتل برای مهمانان عرب و غیر عرب زبان به صورت یکسان و طبق نرخنامه است.
  • مهمانان مقیم هتل می‌توانند از استخر رایگان استفاده کنند.
  • پارکینگ این هتل دارای ظرفیت 20 خودرو است.
  •  

جاذبه‌های دیدنی اطراف هتل اترک مشهد

 

در اطراف هتل اترک مشهد جاهای دیدنی بسیاری وجود دارد که به راحتی می‌توانید از دیدن این مناطق لذت ببرید. خانه تاریخی داروغه، گنبد خشتی، فلکه آب، شهربازی اکسون پارک، باغ ملی، خانه ملک از مکان‌های دیدنی و گردشگری هستند که در نزدیکی این هتل واقع شده و می‌توانید لحظات خاصی را در این مناطق داشته باشید.

 اگر دوست دارید ازخاطرات و اشیا قدیمی و ارزشمند مربوط به دوران شاهان قبل دیدن کنید، سری به موزه مرکزی آستان قدس و موزه مردم شناسی مشهد بزنید. این موزه‌ها در اطراف این هتل قرار دارند، که برای مراجعه به این موزه‌ها می‌توانید از تاکسی سرویس خود هتل نیز استفاده کنید.

 

بهترین فصل سفر به مشهد

 

شهر مشهد به خاطر بارگاه مطهر امام رضا در طول سال مسافران بسیاری دارد. به طور کلی بهترین فصل برای سفر به مشهد فصل بهار و عید نوروز است. در این فصل شرایط فوق العاده عالی آب و هوایی و بارش‌های بهاری باعث جذاب‌تر شدن سفر شما می‌شود. طبیعت و جاذبه‌های دیدنی مشهد همچون منطقه دیدنی شاندیز با وجود شکوفه‌های رنگارنگی که دارد، خاطرات زیبایی را در ذهن شما ثبت خواهد کرد.

 

کلام پایانی

 

هتل اترک مشهد از هتل‌های به نام و پرآوازه این شهر محسوب می‌شود که دارای چهار ستاره است.  این هتل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا علیه السلام واقع شده است و به پاساژ‌های شهر دسترسی راحت دارد. رستوران بام و رستوران اترک از رستوران‌های این هتل بوده که تم سنتی و مدرن دارند.

 

ناگفته نماند اتاق‌های مختلفی در هتل اترک مشهد قرار دارد که طبق سلیقه خود می‌توانید نوع مناسب آن‌ را انتخاب کنید. برخی از اتاق‌ها پذیرش نفر اضافه دارند و برخی از اتاق‌ها نفر اضافه پذیرش نمی‌کنند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان