فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 11 آذر 94

فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 11 آذر 94

زیباترین چشم انداز تندیس نگاه توست
و قشنگترین لحظه لحظه روییدن توست
سالروز تولدت را با تقدیم یک سبد گل سرخ تبریک میگویم . . .

 

فال روز متولدین فروردین:

امروز یک شنونده عالی برای دیگران هستید و خیلی خوب می توانید به افرادی که به کمک نیاز دارند، کمک کنید. امروز یک دوست موجب خوشحالی شما خواهد شد. صحبت هایی که امروز انجام می دهید روی اطرافیان تاثیر ویژه ای دارد پس روی همه واژه هایی که انتخاب می کنید، وسواس به خرج دهید. دیدگاه خود در مورد مسایل مختلف را با دیگران به اشتراک بگذارید. این را بدانید هر کار خوبی که انجام دهید، بی نتیجه نمی ماند و اثر آن را خواهید دید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

سلام الله ما کر اللیالی***و جاوبت المثانی و المثالی

علی وادی الاراک و من علیها***و دار باللوی فوق الرمال

تعبیر: با ناله و زاری کار به جایی نمی برید دست به دعا بردارید و به خیل بندگان اشفته حال بپیوندید. باقی عمل خویش را که طولانی است به خوبی سپری می کنید. اگر زیان دیده اید در جایی دیگر مالی به شما می رسد. برای رسیدن به حاجاتتان غیر از خدا پیش کسی دست دراز نکنید که به بدنامی ان نمی ارزد.

 

***************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز هیچ کسی به خوبی شما نمی تواند کارها را خوب پیش ببرد. اعتماد به نفس زیاد شما و تسلطی که بر کار دارید باعث می شوند تا حسابی خودنمایی کنید و بقیه به توانایی های شما پی ببرند. این را به یاد داشته باشید که هر دانه ای امروز بکارید، فردا برداشت خواهید کرد. منظور این است که کارهایی انجام دهید که برای آینده شما مفید باشند و بتوانید از سود آنها در روزها یا سال های آینده بهره بگیرید. کارهایی همانند سرمایه گذاری مالی.

فال حافظ امروز متولدین فروردین اردیبهشت :

مطرب عشق عجب ساز و نوایی دارد***نقش هر نغمه که زد راه به جایی دارد

عالم از ناله عشاق مبادا خالی***که خوش آهنگ و فرح بخش هوایی دارد

تعبیر: در زندگی، عشق و محبت را فراموش نکن مخصوصاً در زندگی خصوصی خود. ازدواج موفقیت آمیزی در پیش داری. با کسی که دوست داری زندگی سرشار از عشق و محبت خواهی داشت.

 

***************************

فال روز متولدین خرداد:

این خیلی گیج کننده است که ندانید به چه کسی می توانید اعتماد کنید. توانایی ترسیم شما ممکن است امروز اطلاعات باارزشی برایتان داشته باشد. و این همه آنچه که شما تا به حال می دانستید را نقض می کند. در فرضیات دیگران غرق نشوید، حتی اگر احساس می کنید که مجبور هستید که راهی را انتخاب کنید که فکر می کنید به سختی شما را درگیر می کند. چند روزی صبر کنید تا بفهمید که چگونه جنگ تمام می شود قبل از اینکه بخواهید یک راه را از میان دیگری به اجبار انتخاب کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین خرداد :

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

تعبیر: با هر کس طرح دوستی نریز که هر چه صدمه دیده ای از دوست بد بوده است. در عشق شکست خورده ای. اما همه چیز دوباره رو به راه می شود. عشق پاک و بی آلایشت را نصیب هر کسی نکن زیرا آنان ظاهر خوب و باطنی تیره دارند. در زمان احتیاج هم در هر خانه ای را نزن که حاجت تو در زور بازویت می باشد.

 

***************************
فال روز متولدین تیر:

امروز روی زمین بودن و تمرکز بر کارهایتان برای شما کار آسانی نخواهد بود. دلتان می خواهد خودتان را به رویا پردازی مشغول کرده و بازیگوشی کنید، از طرفی نیز یک حس مسئولیت از درون شما را به تلاش و تمرکز وا می دارد. بهتر است امروز را بیخیال موبایل و رسانه های اجتماعی و این چیزها شوید تا بتوانید به کارهایتان برسید. بدون بالا و پایین کردن عکس های اینستاگرام هم زنده خواهید ماند. روابطتان را با همکارهایتان حفظ کنید و گول حرف های دیگران را نخورید. امروز با عشقتان راجع به رویاهای مشترک و کارهایی که دوست دارید انجام دهید حرف بزنید، سپس منطقی بودن یا نیودن آنها را بررسی کرده و اگر امکانپذیر هستند برای آنها برنامه ریزی کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین تیر :

گوهر مخزن اسرار همان است که بود***حقه مهر بدان مهر و نشان است که بود

عاشقان زمره ارباب امانت باشند***لاجرم چشم گهربار همان است که بود

تعبیر:  اسرار خویش را حفظ کن و هیچ نشانه ایی از این اسرار به کسی نگو. در جستجوی چیز با ارزشی هستی که هم ارزش معنوی و هم مادی دارد. گاهی آنقدر نگران می شوی که رشته ی کار از دستت خارج می شود. به قول حافظ نیت شما چون آب روانی در حال رسیدن است.

 

***************************
 فال روز متولدین مرداد:

آیا احساس می کنید انرژی زیادی دارید؟ همین طور هم هست. از انرژی های امروز برای انجام کارهای جدید بهره بگیرید. در زندگی عادی خود تغییر ایجاد کنید حتی اگر این تغییرها جزئی و کوچک هستند. مثلا حتی می توانید در ظاهر و نوع لباس پوشیدن شما باشد. البته این را به یاد داشته باشید پیش از انجام هر کاری درست و دقیق به نتیجه آن فکر کنید تا مبادا پشیمان شوید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین مرداد :

روشنی طلعت تو ماه ندارد***پیش تو گل رونق گیاه ندارد

گوشه ابروی توست منزل جانم***خوشتر از این گوشه پادشاه ندارد

تعبیر: بسیار انسان خوش شانسی هستید. هر کجا می روید بقیه کنار می کشند چون موفقیتتان در آنجا حتمی است. کاری را که انجام می دهید از دست هیچکس بر نمی آید و این به خاطر ذوق و سایقه ی خودتان می باشد. مواظب باشید راه خطا نروید چون دشمنان می خواهند شما را خراب کنند.

 

 

***************************

فال روز متولدین شهریور:

شاگر احساس می کنید که در این تعطیلات چیزی را کم دارید، ممکن است بخواهید بیش از حد جبران آن کمبود را بکنید و در انجام آن اغراق کنید. اما این کار زیاد مفید نیست و باعث هم نمی شود کسی احساس بهتری داشته باشد. این فقط به خاطر این است که بر احساس گناه خود سرپوش بگذارید. به جای اینکه وانمود کنید که هر چیزی مانند سال قبل است، دلیل این تفاوت را بفهمید. دانستن و پذیرفتن حقیقت بهترین کاری است که همه می توانند انجام دهند.

فال حافظ امروز متولدین فروردین شهریور :

دمی با غم به سر بردن جهان یک سر نمی ارزد***به می بفروش دلق ما کز این بهتر نمی ارزد

به کوی می فروشانش به جامی بر نمی گیرند***زهی سجاده تقوا که یک ساغر نمی ارزد

تعبیر: دنیا و تمام آنچه که در آن است نمی ارزد که بخواهی به خاطرش اشک بریزی و غصه بخوری. گول بعضی از افراد را نخور که می خواهند تو را از ایمانت جدا کنند و به راه کج بکشانند. سجاده ی تقوی خویش را به خواندن نماز رنگین کن. اگر به حرف دوستانت گوش کنی پشیمان می شوی. قناعت پیشه کن تا اینکه تاج سلطنت روی سرت بگذارند.

 

***************************

فال روز متولدین مهر:

امروز صبر و طاقت شما را یکی از اعضای خانواده امتحان می کند.مدام نظرشان عوض می شود و خستگی ناپذیر و خیلی هم نامرتب هستند.چیزی که شما را واقعاًعصبانی می کند شلختگی است.

فال حافظ امروز متولدین فروردین مهر :

شربتی از لب لعلش نچشیدیم و برفت***روی مه پیکر او سیر ندیدیم و برفت

گویی از صحبت ما نیک به تنگ آمده بود***بار بربست و به گردش نرسیدیم و برفت

تعبیر: قدر چیزی را که داشته ای ندانستی. حالا که از دستداده ای افسوس می خوری چرا خوب رفتار نکردی و او رنجیده خاطر از پیش تو رفت. غرورت را کنار بگذر باز هم پیش قدم شو تا به وصالش برسی. لطف خداوند باز هم شامل حالت می شود.

 

***************************

فال روز متولدین آبان:

خیلی سخت نگیرید. با اینکه از نظر روحی یک اجبار شدید برای انجام برخی مسایل را در خود حس می کنید، اما نرمال تر رفتار کنید. سعی کنید. مسایل را ساده بگیرید. اگر خیلی اوکی نیستید و سریع عصبی می شوید، لازم نیست خودتان را در غار تنهایی پنهان کنید. فقط زیپ دهان خود را بکشید. امروز بیشتر شنونده باشید یا گوینده. این را بدانید در میان حرف های دیگران مسایل بسیار ارزشمندی در کشف خواهید کرد که برای رابطه عاطفی یا حتی مسایل کاریتان مفید هستند.

فال حافظ امروز متولدین فروردین آبان :

آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند***آیا بود که گوشه چشمی به ما کنند

دردم نهفته به ز طبیبان مدعی***باشد که از خزانه غیبم دوا کنند

تعبیر: ناامید نباش. دست روی دست گذاشته ای در صورتی که باید خودت همت کنی و خداوند هم به تو کمک می کند. جفا پیشه نباش. کسی که فتنه ها را به پا کره به زودی رسوا می شود. حسودان نمی گذارند تو به مراد دلت برسی. گاهی هم وقت خود را صرف عبادت کن تا رضای خداوند شامل حالت شود.

 

***************************

فال روز متولدین آذر:

امروز حسابی روی مود حرف زدن هستید و با هر کسی که روبه رویتان ظاهر شود، کلی دردودل خواهید کرد. اتفاقا برای کمک کردن به افرادی که به کمک و مشورت فکری نیاز دارند، این روحیه خیلی هم خوب است. شما نصایح و پیشنهادهای خیلی خوبی برای آنها خواهید داشت. همیشه به یاد داشته باشید، حرف زدن خیلی بهتر از ساکت بودن است. وقتی افکار خود را می گویید، دیگران در مورد آن نظر می دهند و شما می توانید ایرادهای کار خود را پیدا کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین آذر :

ای دل ریش مرا با لب تو حق نمک***حق نگه دار که من می روم الله معک

تویی آن گوهر پاکیزه که در عالم قدس***ذکر خیر تو بود حاصل تسبیح ملک

تعبیر: دینی که بر گردنت می باشد ادا کن و حق مردم را بجا بیاور تا هم در این دنیا و هم دنیای باقی انس و ملک ذکر و خیرت را بگویند. به هر چیزی که شک داری محک بزن تا شکت برطرف شود. خوشحال باش و حرف آخر را بزن که مرادت میسر شده است.

 

***************************

فال روز متولدین دی:

کار کردن به خاطر تغییرات برنامه ریزی شده و مسیر نامشخص رئیستان شاید پیچیده شود. یا شاید شما به سادگی احساس حق نشناسی و کمی حقوق را داشته باشید. اما وقتی این مسائل آنگونه که شما می خواهید هموار نمی شوند، فکر نکنید که همه چیز خراب شده است. اگر شما فکرتان را به جای مشکلات به سمت دیدن توانایی ها سوق دهید، می توانید این دوره سخت را تبدیل به دورانی سازنده کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین دی :

بیا با ما مورز این کینه داری***که حق صحبت دیرینه داری

نصیحت گوش کن کاین در بسی به***از آن گوهر که در گنجینه داری

تعبیر: کمی نصیحت پذیر باش و فقط حرف خودت را نزن. تو که دلت مثل آفتاب روشن است و مثل ایینه صاف، پس چرا با بدان نشست و برخاست داری. چرا می خواهی با سرنوشت خود بجنگی. آه و ناراحتی اطرافیانت را ببین و به آنها هم توجه کن و توکل به خدا و قرآن نما

 

***************************

فال روز متولدین بهمن:

امروز تا دلتان می خواهد رویاپردازی کنید، بزرگ ترین رویاهایی که به ذهنتان می آیند! امروز ذهنتان سرشار از ایده های ناب و تازه است. دلتان می خواهد کار جدید و کلاس بالایی را شروع کنید. بهتر است نقشه هایتان را برای خودتان نگه دارید. حداقل تا وقتی که چیزی واقعا تاثیرگذار برای ارائه به دنیا داشته باشید. در واقع بهتر است امروز هیچ چیز جدیدی را شروع نکنید. یک کار جدید، یک دویتی جدید، یک رابطه جدید، هیچ کدام امروز به شماتوصیه نمی شوند. حتی اگر اولین دیدارتان با کسی را برای امروز برنامه ریزی کرده اید بهتر است آن را به تعویق بیندازید. امروز جاه طلبی های اطرافیان به نظرتان خیلی خنده دار خواهد آمد.

فال حافظ امروز متولدین فروردین بهمن :

سال ها دفتر ما در گرو صهبا بود***رونق میکده از درس و دعای ما بود

نیکی پیر مغان بین که چو ما بدمستان***هر چه کردیم به چشم کرمش زیبا بود

تعبیر: به خودت شک داری. آنچه را که در دست داری ارضائت نمی کند. فکر می کنی همگان می خواهند به تو لطف کنند و از روی ترحم جواب سلامت را می دهند. از سرگردانی خسته شده ای. آرزوهای زیادی داری این قدر خود را کوچک نشمار. خدا از نیات قلبی تو آگاه است و باز هم یاریت می کند.

 

***************************

فال روز متولدین اسفند:

سعی کنید زمان بیشتری را به خود اختصاص دهید و به ظاهر خود بیشتر رسیدگی کنید. شانه هایتان را به عقب و سرتان را رو به بالا نگه دارید. شما آدم مغروری هستید بنابراین اعتماد به نفس خود را در همه حال حفظ کنید. در محل کارتان حرف هایی می زنید که برای دیگران مفید خواهند بود و این احساس خوبی هم به شما و هم به دیگران منتقل خواهد کرد. امروز خوشبختی در خانه شما را زده است، پس از آن نهایت استفاده را بکنید. در حال حاضر تغییرات زیادی را در زندگی تان تجربه می کنید. انرژی فیزیکی زیادی دارید و به همان نسبت ذهنی فعال، طوری که قادر به حل تمام مسائل خواهید بود. برای این که بهترین استفاده را از این فرصت بکنید، ارتباطات خود را افزایش دهید. شما توانایی های زیادی دارید که در ارتباط با دیگران شکوفا خواهند شد.

فال حافظ امروز متولدین فروردین اسفند :

به جان پیر خرابات و حق صحبت او***که نیست در سر من جز هوای خدمت او

بهشت اگر چه نه جای گناهکاران است***بیار باده که مستظهرم به همت او

تعبیر: حق صحبت با پیران را به جا بیاور و به تجربه های آنها بهائی قائل باش. انها تو را به جایی هدایت می کنند که آخرش بهشت برین است. شانس به تو رو کرده آن را از دشت نده. به بخت خویش لگد نزن. نوید خبری را به تو می دهند که سرشار از رحمت است. خودت همتی داشته باش که فر دولت در انتظار تو است.

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان