راهکارهای ساده و عملی برای دست‌یابی به موفقیت را اینجا بخوانید

راهکارهای ساده و عملی برای دست‌یابی به موفقیت را اینجا بخوانید

بسیاری از کتاب‌های انگیزشی درباره موفقیت معمولا احساسات زیادی را در شنونده بیدار می‌کنند و کلیاتی را به او می‌گویند که هر چند مفید هستند؛ اما فاقد یک اصل اساسی هستند و آن راهکار است. به همین دلیل مهم است که سراغ کتاب‌هایی بروید که اگر چه روی احساسات شما تاثیر گذار هستند؛ اما قادرند اطلاعات و راهکارهای مفیدی را به شما ارائه کنند که بتوانید به کارشان بگیرید. در این مقاله پنج کتاب درخشان موفقیت را به شما معرفی می‌کنیم که حاوی راهکارهایی ساده و کاربردی برای رسیدن شما به موفقیت هستند.

⦁ دستیابی به اهداف

 

راهکارهای ساده و عملی برای دست‌یابی به موفقیت را اینجا بخوانید

 

انسان‌ها برای خوشحال بودن نیاز به معنی دارند و گاهی معنی‌ها از طریق به عمل رساندن اهداف به دست می‌آیند. هر هدفی که برای خودتان مشخص می‌کنید، مسیر شما را در زندگی تغییر می‌دهد و اگر آن هدف به درستی تعیین شده باشد، می‌تواند شما را به موفقیت نزدیک‌تر کند. بنابراین داشتن هدف و تلاش برای رسیدن به آن بخش مهمی از زندگی هر شخصی را تشکیل می‌دهد.
دارن هاردی که یکی از بهترین و موفق‌ترین نویسندگان حیطه موفقیت است، در کتاب معروف خود، «دستیابی به اهداف»، از لزوم تعیین هدف برای شما می‌گوید و نشان‌تان خواهد داد که چطور بعد از تعیین هدف‌تان تمام زندگی شما تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. هر هدف وقتی در ذهن شما تصور شود، منابع مربوط به متجلی شدن آن هم به مرور پیدا خواهند شد و شاید دلیلش این باشد که شما نسبت به اطراف‌تان هشیاری و آگاهی بیشتری را در نظر گرفته‌اید. پیشنهاد می‌کنیم خواندن کتاب دستیابی به اهداف یا شنیدن نسخه صوتی آن را برای به دست آوردن راهکارهای ساده موفقیت از دست ندهید.

⦁ برتری خفیف

 

راهکارهای ساده و عملی برای دست‌یابی به موفقیت را اینجا بخوانید

 

وقتی درباره موفقیت صحبت می‌شود، عده زیادی گمان می‌کنند موفقیت آنقدر مسئله‌ای پیچیده و بزرگ است که دسترسی به آن در حصر عده‌ای محدود قرار دارد؛ اما واقعیت چیز دیگری است. جف اولسون نویسنده کتاب «برتری خفیف» باور دارد که موفقیت را می‌توان از طریق شروع انجام کارهای ساده هم انجام داد و از این طریق به خوشحالی نامحدود رسید. اولسون که خودش یکی از موفق‌ترین مردان جهان است و کتاب برتری خفیف او را افرادی مانند برایان تریسی هم پیشنهاد داده‌اند، در زندگی‌اش به یک اصل اساسی معتقد است و آن تلاش و سخت‌کوشی برای رسیدن به اهداف است. او در کتاب جذاب و خواندنی‌‌اش، برتری خفیف علاوه بر اینکه از روش‌های کاربردی موفقیت برای خوانندگانش می‌گوید؛ بخش‌هایی از داستان زندگی خودش و تجربه‌های شخصی‌اش را هم در اختیار شما می‌گذارد تا هر چه بهتر بتوانید تجسم راهکارهای او را در واقعیت ببینید. به طور ویژه‌ای پیشنهاد می‌کنیم فایل صوتی برتری خفیف اثر برایان تریسی را به سبد خریدهای فرهنگی‌تان اضافه کنید و از شنیدن آن بیاموزید و لذت ببرید.

⦁ زندگی خود را دوباره بیافرینید
احتمالا در زندگی شما هم اتفاق‌های تکرار شونده‌ای بوده‌اند که نمی‌دانستید برای چه مدام تکرار می‌شوند؛ برای مثال ممکن است همیشه جذب یک تیپ شخصیتی شده باشید که برای رابطه‌تان مضر بوده یا همیشه موقعی که کارها روی روال می‌افتند، ترس برتان دارد که شاید جایی از کار مشکل دارد. واقعیت این است که شما تنها نیستید و بسیاری از انسان‌ها با مواردی مشابه سر و کار دارند. دلیل این امر هم به کودکی انسان و اتفاقات تلخ و شیرینی برمی‌گردد که طی این مدت برای او افتاده است. این اتفاقات سرچشمه شکل گرفتن «تله‌ها» هستند؛ همان مواردی که شما را گیر خودشان می‌اندازند و مانع از پیشرفت‌تان خواهند شد. کتاب «زندگی خود را دوباره بیافرینید» یکی از بهترین کتاب‌هایی است که در زمینه خودشناسی و دستیابی به موفقیت نوشته شده است. رابرت گرین، نویسنده این کتاب تلاش کرده با معرفی 11 تله شخصیتی و روش‌های رهایی پیدا کردن از آن‌ها کمک‌تان کند مسیر درست را پیدا کنید و زندگی‌تان را جوری از نو خلق کنید که همیشه دوست داشته‌اید. پیشنهاد می‌کنیم خواندن این کتاب را به هیچ وجه از دست ندهید.

⦁ درنگ نکن؛ انجامش بده!

 

راهکارهای ساده و عملی برای دست‌یابی به موفقیت را اینجا بخوانید

 

تا به حال چند بار پیش آمده که ایده‌های خوبی به ذهن‌تان رسیده‌اند؛ اما از سر ترس یا نگرانی یا حتی تصور اینکه شدنی نیستند، آن‌ها را عملی نکرده‌اید؟ واقعیت این است که شما تنها نیستید و افراد زیادی همین وضعیت را دارند؛ اما کسانی که قدم در راه موفقیت گذاشته‌اند، می‌دانند که تفاوت‌شان با بقیه در این است که ایده‌ها را اجرا می‌کنند. لازم به ذکر است که دنبال کردن این چند قدم به اجرایی شدن ایده‌های شما کمک بیشتری خواهد کرد.
یکی از این افراد ریچارد برانسون، نویسنده کتاب «درنگ نکن؛ انجامش بده» است. برانسون یک مرد معمولی بود، با یک زندگی معمولی که یک بار موقع سفر با همسرش به یک جزیره، تصمیم گرفت کاری کند که بتواند آن جزیره را بخرد! بعد از این فکر که ممکن بود برای اطرافیان او دیوانگی به نظر برسد، برانسون شروع به انجام کارهایی کرد که در راستای هدفش قرار داشتند و بعد از مدتی او به جرگه افراد موفق پیوست و اتفاقا آن جزیره را هم خرید. به همین دلیل است که او کتابش را با عنوان درنگ نکن و انجامش بده نوشته است و آن را به یکی از کتاب‌های کاربردی و مفید دوران تبدیل کرده است. کتابی که به علاقمندان موفقیت آموزش می‌دهد چطور باید حرکت کنند تا به چیزی که می‌خواهند برسند.

⦁ اثر مرکب
این مقاله را با معرفی کتاب دستیابی به اهداف دارن هاردی شروع کردیم و قصد داریم با معرفی کتاب بی‌نظیر، بسیار معروف و پرفروش او «اثر مرکب» به پایان ببریم. اثر مرکب که تا کنون میلیون‌ها نسخه در سراسر جهان فروخته است، کتابی است درباره لزوم تغییر دادن چیزهای ساده برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ. در این کتاب هاردی قدم به قدم با شما جلو می‌آید و به شما آموزش می‌دهد چطور می‌توانید از طریق تغییرات روزمره کوچک، خودتان را در مسیر رسیدن به موفقیت‌های بزرگ قرار دهید. تمام این تغییرات کوچک با هم ترکیب شده و آنچه که در نهایت به دست می‌آید؛ هدفی است که شما همیشه دوست داشته‌اید به آن برسید. اثر مرکب را به صورت کتاب صوتی دانلود کنید تا بتوانید این اثر تحسین شده دارن هاردی را در هر وضعیتی گوش کنید و با شنیدن آن بیاموزید و تغییر کنید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان