فال روزانه Daily Omen جمعه 6 آذر 94

فال روزانه Daily Omen جمعه 6 آذر 94

شب میلاد توست و من همچنان در آرزوی لحظه ای هستم که دستانت را بگیرم در چشمانت خیره شوم تو را درآغوش بگیرم و با عشق بگویم ……………. بهانه آرامشم امیدم تولدت مبارک

 

فال روز متولدین فروردین:

امروز ممکن است که خواسته های دوستان و همکاران تان در تعارض کامل با خواسته های شخصی شما باشد. خوشبختانه، اعتماد به نفسی که دارید باعث می شود به راحتی درباره ی احساسات تان حرف بزنید. ایمان دارید که حتماً موفق خواهید شد؛ اما گر از این فرصت برای در میان گذاشتن نقطه نظرات تان با دیگران استفاده نکنید، ممکن است فریب و نیرنگ آن ها گریبان تان را بگیرد. به جای این که سعی کنید دیگران را با عقل و منطق تان تحت تأثیر قرار دهید، بهتر است با دقت به حرف های شان گوش دهید تا ببینید چه چیزی برای گفتن دارند. طوری وارد عمل شوید که دیگر مجبور نباشید چیزی را به اطرافیان تان ثابت کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین:

بلبل ز شاخ سرو به گلبانگ پهلوی***می خواند دوش درس مقامات معنوی

یعنی بیا که آتش موسی نمود گل***تا از درخت نکته توحید بشنوی

تعبیر: پایبند به اصول دنیوی نباش به منویات و روحیات خودت هم بپردازو ایمانت را قویتر کن زیرا همه هر آنچه از مادیات که دارند در این دنیا باقی گذاشته و معنویات و کارهای خوب و بد را با خود به دنیای آخرت می برند. زمانی بخت با تو یار است که فرش زیر پایت حصیر باشد ولی دلت خوش و راحت و آرام باشد.

 

*****************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز حس های بسیار خوب و مثبتی را تجربه خواهید کرد. با دید درست و دقیقی که امروز دارید، می توانید رابطه های عاطفی، دوستانه و حتی کاری خود را تحلیل کنید. بهتر است در نوع تغذیه و سبک زندگی خود نیز تغییراتی ایجاد کنید. مسایل منفی و خوراکی های مضر را از برنامه زندگی حذف کنید. از امروز یک سفر سه هفته ای به درون خود و نیازهایتان را آغاز کنید. در این کشف و تحقیق، چیزهایی خواهید آموخت که زندگی شما را از این رو به آن رو می کنند. فقط نباید از مشورت و مطالعه دور شوید. به جای اینکه خودتان را عقل کل بدانید یا خود را از دنیا جدا کنید، برعکس، دور خود را از افراد جدید و دوستان قدیمی پر کنید تا از مزایای این ارتباط ها بهره مند شوید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

به آب روشن می عارفی طهارت کرد***علی الصباح که میخانه را زیارت کرد

همین که ساغر زرین خور نهان گردید***هلال عید به دور قدح اشارت کرد

تعبیر: رو به سوی خدا آورید آن وقت دلتان آرام می گیرد و طهارت روح و روان پیدا می کنید. نماز را سر وقت بخوانید تا در بهشت قصر و حور و پری نصیبتان شود. این اضطراب زمانی از بین می رود و به مقصودتان می رسید که عاری از گناه باشید.

 

*****************************

فال روز متولدین خرداد:

شما فعالیت ها یا صحبت هایی را به تازگی آغاز کرده اید که به آنها ایمان کامل دارید، باور اعمال تان شما را در مسیری که وارد شده اید بسیار یاری می دهد تا بتوانید با مشکلاتی که بر سر راه تان قرار می گیرد راحت تر مقابله کنید. اصلا نگران نباشید زیرا مسیری که در آن وارد شده اید شما را به سعادت خواهد رساند. از فعالیت های روزمره تان نیز غافل نشوید چون فعالیت های روزمره تان همواره تجارب بسیاری را برای شما به همراه دارد.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

بلبلی خون دلی خورد و گلی حاصل کرد***باد غیرت به صدش خار پریشان دل کرد

طوطی ای را به خیال شکری دل خوش بود***ناگهش سیل فنا نقش امل باطل کرد

تعبیر: شما تلاش خودتان را کرده اید، ناراحت نباشید. وجدانتان را ناراحت نکنید تا حدودی هم موفق شده اید ولی حسود زیاد دارید که آنها باعث اخلال در کارتان شده اند. به ائمه توسل جویید از بازی ایام غافل نشوید. فرصت باز هم پیش می آید.

 

*****************************

فال روز متولدین تیر:

نگرانی هایی که در رابطه با سلامت خود دارید اگر بخواهید یک چک آپ کامل انجام دهید بخش عمده روز شما را به خود اختصاص خواهد داد. اما مطمئن باشید در نهایت جوابی که می گیرید این خواهد بود: باید کمی در روش زندگی خود تغییر ایجاد کنید، به ورزش و پیاده روی بروید و رژیم غذاییتان را تغییر دهید. پس وقت آن رسیده که قورباغه تان را قورت داده و برای کارهایی که مدت هاست پشت گوش می اندازید برنامه ریزی کنید. امروز کمی دعوایی هستید و به همیتن دلیل ممکن است عشقتان را به خاطر کارهایی که نکرده مورد مواخذه قرار دهید. بجای حرف زدن با دقت بیشتری گوش کنید و چیزهایی یاد خواهید گرفت که رابطه تان را برای همیشه عوض خواهند کرد.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت***که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش***هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت

تعبیر:  عیب جویی دیگران نکن. اول خودت را برطرف کن. تو چه خوب باشی و چه بد پای خودت نوشته می شود. این ح توست که هر طور بخواهی زندگی کنی و هدفی داشته باشی. حاجات تو یکی پس از دیگری برآورده شده و باز هم با نیاز به درگاه خدامی روی. تقوی را پیشه کن تا از پیشگاه حق رانده نشوی.

 

*****************************

 فال روز متولدین مرداد:

شما می توانید هفته های پر از هیجانی را داشته باشید اما به دلیل کارها و فعالیت های اجتماعی تان خود تان را از تمام این تفریح تان محروم می کنید. شما با دید مثبتی که به زندگی دارید الگوی تمام افراد در خانواده یا دوستان تان هستید. شما همیشه مانند یک نجات غریق برای اطرافیان تان می باشید و در لحظات سختی که ﺁنها به کمک شما نیاز دارند شما ظاهر می شوید. شما به خوبی از وقت تان استفاده بهینه را انجام می دهید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

دل و دینم شد و دلبر به ملامت برخاست***گفت با ما منشین کز تو سلامت برخاست

که شنیدی که در این بزم دمی خوش بنشست***که نه در آخر صحبت به ندامت برخاست

تعبیر: ایمانت را قوی تر کن تا از رنج ملامت نجات یابی. گرفتاریت برطرف می شود. اگر در عین غمگینی خندیدی شاهکار کرده ای. کسانی که طرفداری تو را می کنند و از آشوب و غوغا نجاتت می دهند. تغییری در خود و افکارت بده. بدی ها را آتش بزن و بخشندگی را در خود پرورش بده.

 

*****************************

فال روز متولدین شهریور:

شاید طغیان و سرکشی جالب به نظر بیابد، اما تنها در صورتی فایده دارد که دلیلی در کار باشد. به خاطر داشته باشید که باید کنترل احساسات خود را به دست داشته باشید و مثل یک انسان بالغ برخورد کنید. قدرت بی سابقه ای در خود حس می کنید که نمی توانید آن را نادیده بگیرید، اما در راهی که به سوی موفقیت می رود اعتدال را فراموش نکنید و محدودیت های خود را درنظر بگیرید. حتی در ساده ترین مکالمات سوء تفاهم ها و دلخوری های کوچکی ممکن است بین شما و دوستانتان پیش بیاید. در مورد تعهدات خود به عشقتان فکر کنید و ببینید در رابطه شما چه کسی قدرت را در دست دارد و این نبرد قدرت را به نتیجه برسانید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

ساقی بیار باده که ماه صیام رفت***درده قدح که موسم ناموس و نام رفت

وقت عزیز رفت بیا تا قضا کنیم***عمری که بی حضور صراحی و جام رفت

تعبیر: برای آینده ی خود چه کاری انجام داده ای. وقت گذشته، عمرت هم تلف شده بدوناینکه برای فردایت فکری کرده باشی. این حاصل غرور خودت می باشد. غرورت را کنار بگذار تا دوباره متولد شده و بتوانی آینده را بسازی. توبه کن تا عمر از دست رفته دوباره بازگردد و قلب تاریکت روشن گردد.

 

*****************************

فال روز متولدین مهر:

اگر شما تازگیها درس جدیدی در مورد خویشتن داری یاد گرفته باشید، ممکن است واکنش نامعقولی نشان داده و به سختی اما خیلی زود از موضع خود پایین بیایید. با وجود این اکنون که شما از لاک خود بیرون آمده اید، برایتان بسیار حیاتی است که خیلی سریع دچار نوسان نشوید. اگر اجازه بدهید که عقل شما رهنمایتان باشد، شادتر خواهید شد و انجام دادن یک فعالیت عملی می تواند به کمتر شدن آشفتگی هایتان کمک کند.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

چو گل هر دم به بویت جامه در تن***کنم چاک از گریبان تا به دامن

تنت را دید گل گویی که در باغ***چو مستان جامه را بدرید بر تن

تعبیر: حاضرید برای رسیدن به نیات خود هر کاری بکنید. رسیدن به حاجات برای شما محال است ولی توکل به خدا کنید هیچ کار سختی نبوده که آسان نشود. از دوستانتان کمک بگیرید. دردتان را به دیگران هم بگوئید شاید به شما کمک کنند. دلتان نمی شکند و خدا نیز کمکتان می کند.

 

*****************************

فال روز متولدین آبان:

زود قضاوت نکنید. اکنون زمان فرضیه سازی نیست. حالا زمان جمع آوری واقعیات و پردازش آنهاست. هر کار شتابزده ای نتیجه معکوس می دهد و باید دوباره انجام شود. باید با آرامش کار انجام دهید. امروز مستعد حادثه است پس مراقب آنچه می گویید و آنچه انجام می دهید باشید. با این حال، روز خوبی برای نشستن کنار دیگران و صحبت کردن با اعضای مسن و باتجربه فامیل و برنامه ریزی های بلندمدت برای آینده است. امروز ساکت نباشید، زیرا صحبت کردن کلید فرصت های رمانتیک و عالی است. امروز فرصتی طلایی برای شروع گفتگویی با فرد رویاهایتان را دارید. ولی شاید شما شروع کننده گفتگو باشید و کسی باشید که بحث را ادامه می دهد و موضوعات درستی را پیش می کشد.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

جهان بر ابروی عید از هلال وسمه کشید***هلال عید در ابروی یار باید دید

شکسته گشت چو پشت هلال قامت من***کمان ابروی یارم چو وسمه بازکشید

تعبیر: یارتان حاضر به هر گونه فداکاری برای شما می باشد. هر ملامتی را به خاطر شما تحمل می کند و برای رسیدن به تو بهای سنگینی پرداخت کرده است. بدون شما زندگی برایش چون شب است. تو هم طلب او را برآورده ساز تا خوبی های او را جبران کرده باشی.

 

*****************************

فال روز متولدین آذر:

امروز شهامت داشته باشید و از صمیم قلب حرف بزنید. از اینکه عقاید خود را به زبان بیاورید، نترسید. هیچ انسانی بی عیب نیست. شما هم از این قاعده مستثنا نیستید. امروز بهتر است روی کارهای گروهی یا روی برنامه های خیریه وقت بگذارید. در مورد تمایلات خود هم خیلی راحت صحبت کنید و هر چه می خواهید را به عشقتان بگویید تا او نیز از خواسته های درونی شما آگاه شود. ورزش یا کمک در کارهای خانه نیز می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

چه بودی ار دل آن ماه مهربان بودی***که حال ما نه چنین بودی ار چنان بودی

بگفتمی که چه ارزد نسیم طره دوست***گرم به هر سر مویی هزار جان بودی

تعبیر: ناشکری نکنید. با شکوه و شکایت ا عزت نفس تان کاسته می شود. سر خویش را جهت نیاز جز به آستان خداوند جلوی هیچ بنده ای خم نکنید. با سرنوشت خودتان نجنگید آنچه سرنوشت برایتان رقم زده همان اتفاق می افتد. مرحبا بر شما که جز حلقه ی عشق به خداوند دیگری به گوش نیانداخته اید.

 

*****************************

فال روز متولدین دی:

در حالی که یک نفر سعی می کند جلوی رسیدن به اهدافتان را بگیرد، ناامیدی شما نیز بیشتر می شود. اما دلیلش فقط این است که امروز پایداری و استقامت شما بیشتر شده است و این سخن به معنی این نیست که شما به راحتی تن به شکست خوردن می دهید. آماده مبارزه کردن برای چیزهایی باشید که می خواهید بهشان برسید؛ اگر الان پافشاری کنید بعدها از نتایح آن شگفت زده خواهید شد.

فال حافظ امروز متولدین دی :

آن که رخسار تو را رنگ گل و نسرین داد***صبر و آرام تواند به من مسکین داد

وان که گیسوی تو را رسم تطاول آموخت***هم تواند کرمش داد من غمگین داد

تعبیر: زمانی به گنج و ثروت می رسی که قناعت داشته باشی. در آن صورت است که خداوند هم کرمش را بیشتر خواهد کرد. حاجتی داری که خیلی زود به آن می رسی به شرط اینکه حق دیگران را ضایع نکنی و بدان جوانی و زیبایی همیشه ماندنی نیست پس جمالت مغرور نباش.

 

*****************************

فال روز متولدین بهمن:

شما تا زمانی که ناخواسته خودتان را در میان موقعیتی پویا که به خلاق بودن شما کمک می کند قرار داده اید، می توانید در مسیر خود باقی بمانید. شاید امروز احساسات شما مثبت باشند، اما از شما برای اینکه می خواهید فعالیتهایتان را فقط در یک مسیر با الهام قلبی تان انجام دهید سرپیچی می کنند. دیگران نسبت به اینکه شما چه احساسی در مورد هر یک از این دو دارید اطیمنان ندارند، برای اینکه شما پیامتان را واضح بیان نکرده اید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله ای و آهی نیست

تعبیر: از شر شیطان به خدا پناه ببر، جز خدا کسی با تو نیست. فعلا جور و ستم بر روی سرت سایه انداخته و با گوشه نشینی و آه کشیدن کار درست نمی شود. در راهی که قدم می گذاری کسی حمایتت نمی کند. با آرزوی مرگکردن هم کاری از پیش نمی بری. نه خود را آزار بده و نه دیگران را. پایان شب سیه سپید است. انشاالله.

 

*****************************

فال روز متولدین اسفند:

امروز شاید احساس یک مرغ مادر را داشته باشید و دوست داشته باشید که از هر کسی که در اطراف شماست و از نزدیکان شما محسوب می شود نگهداری و مواظبت کنید. شما می دانید چه چیزی برای آنها بهتر است و آنها نیز حاضر نیستند که هیچ نظری را بجز نظرات خود بشنوند. اما رفتار قاطع شما خود بخود روی آنها تاثیر گذاشته و آنها را تشویق می کند تا دور شما جمع شوند و به روش خود و نه به روش شما عمل کنند. خوشبختانه، در این لحظه براحتی می توان از اشتباه جلوگیری کرد؛ فقط قبل از اینکه خود شما به تنهایی تصمیم بگیرید که برای دیگران چه چیزی بهتر است ، از خودشان بپرسید که چه می خواهند!

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

به چشم کرده ام ابروی ماه سیمایی***خیال سبزخطی نقش بسته ام جایی

امید هست که منشور عشقبازی من***از آن کمانچه ابرو رسد به طغرایی

تعبیر: با خیال روی یار زندگی می کنید و امیدتان به جوابی است که او می دهد. دیگر از انتظار خسته شده اید و دلتان محزون شده و از آتش عشق می سوزید. ناامید شده اید و حاضرید برای رسیدن به یار هر کاری انجام دهید. امیدوار باشید رضایتان به رضای خدا باشد زیرا به آنچه که طلب کرده اید می رسید.

 

مطالب مرتبط

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان