فال روزانه Daily Omen شنبه 19 دی 94

فال روزانه Daily Omen شنبه 19 دی 94

در روز تولدت … تنها کمی … برای چشم به هم زدنی
دستت را به من بده … تا دلت را در آغوش گیرم … تولدت مبارک

 

فال روز متولدین فروردین:

شما منتظر فرصتی هستید که بتوانید استراحت کنید، اما این کار به این سادگی ها هم نیست. به علاوه این حرف به این معنا نیست که شما خیلی سرتان شلوغ است، بلکه شما فقط نیروی جسمی مازادی دارید و نمی خواهید فرصت انجام دادن کارها را از دست بدهید. با وجود این برای شما خطر آفرین است که بیشتر از آن چیزی که می توانید انجام دهید مسئولیتی را قبول کنید. روی کارتان تمرکز داشته باشید؛ اگر امروز از زمانتان حداکثر استفاده را نکنید فردا افسوس خواهید خورد.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله ای و آهی نیست

تعبیر: از شر شیطان به خدا پناه ببر، جز خدا کسی با تو نیست. فعلا جور و ستم بر روی سرت سایه انداخته و با گوشه نشینی و آه کشیدن کار درست نمی شود. در راهی که قدم می گذاری کسی حمایتت نمی کند. با آرزوی مرگکردن هم کاری از پیش نمی بری. نه خود را آزار بده و نه دیگران را. پایان شب سیه سپید است. انشاالله.

********************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز بسیار با انگیزه و پر انرژی هستید و به آن چه که دیگران در مورد شما می اندیشند اهمیت چندانی نمی دهید. این انرژی مثبت به بهتر شدن اوضاع کمک بسیاری خواهد کرد. امروز روز خوبی برای وقت گذرانی با دوستانتان خواهد بود، اما از همراهی افرادی که اهل غیبت و دو رویی هستند هیچ لذتی نخواهید برد؛ امروز در زندگی شما جایی برای افراد منفی نیست. زدن حرف های خوب بجای بدجنسی باعث می شود احساس بهتری داشته باشید. امروز دلتان می خواهد همراه با عشقتان به یک مسافرت دو نفره بروید. سرشار از انرژی مثبت خوشبینانه هستید، پس هر برنامه ای که می چینید سعی کنید متفاوت فکر کنید و برای انجام کارهای بزرگ نقشه بکشید. تنها رویاپردازی نکنید، این رویاها را عملی کنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

معاشران گره از زلف یار باز کنید***شبی خوش است بدین قصه اش دراز کنید

حضور خلوت انس است و دوستان جمعند***و ان یکاد بخوانید و در فراز کنید

تعبیر: روزهای خوشی را سپری می کنید بابت این روزگار خوش بیشتر خدا را عبادت کنید. هر چه بیشتر با خدا باشید زودتر از غم رهایی پیدا می کنید. خداوند شما را بسیار دوست دارد و می خواهد که او را زیاد عبادت کنید. از صحبت با نامحرمان پرهیز کنید. امیدوار باشید که به حاجات خودتان می رسید.

********************************

فال روز متولدین خرداد:

از جاهایی که انتظار ندارید به شما کمک می شود، بنابراین اگر می خواهید کاری را انجام دهید با انرژی زیاد به طرف آن بروید. فضای بسیار هماهنگ، مخصوصاً در رابطه با کارهای گروهی، حاکم است.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

ای فروغ ماه حسن از روی رخشان شما***آب روی خوبی از چاه زنخدان شما

عزم دیدار تو دارد جان بر لب آمده***بازگردد یا برآید چیست فرمان شما

تعبیر: بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

********************************

فال روز متولدین تیر:

امروز یک روز طلایی برای شما است. امروز از در و دیوار برای شما موفقیت می بارد و روز خوش شانسی شما است. روی اهدافتان متمرکز شوید و خیلی مصمم پیش رفته و به موانع کوچک اجازه ندهید جلوی شما را بگیرند و به یاد داشته باشید که در دراز مدت پایداری و ثبات در این تلاش برای شما چه نتایجی در بر خواهد داشت. نگرش شما باعث شما باعث جذب افرادی می شود که در این مسیر به شما کمک خواهند کرد. امروز برای شما روز عمل کردن است، از نظر عاطفی نیز می توانید وارد رابطه ای شوید که به جاهای خوبی خواهد رسید. اگر شخص خاصی را مد نظر دارید وقت آن رسیده است که وارد عمل شوید و پا پیش بگذارید. رویاپردازی کافی نیست، باید احساسات خود را به کسی که دوست دارید نشان دهید

فال حافظ امروز متولدین تیر :

صبا ز منزل جانان گذر دریغ مدار***وز او به عاشق بی دل خبر دریغ مدار

به شکر آن که شکفتی به کام بخت ای گل***نسیم وصل ز مرغ سحر دریغ مدار

تعبیر:  در انتظار خبری هستید که به زودی به شما خواهد رسید و به شکرانه ی این خبر عبادت خدا را به جای آورید. هر کار سختی در دنیا با اراده ی قوی تان بسیار آسان می گردد. ثروت زیادی به دست می آورید که در راه خدا انفاق هم می کنید و این باعث زایل شدن غم از دلتان می شود.

********************************

 فال روز متولدین مرداد:

شما وقتی که قصد دارید کاری را شروع کنید، حتی اگر دوستان باهوشتان با نقشه های جدیدتان مخالف باشند، دوست ندارید که با جواب منفی روبرو بشوید. هنگامی که شما مورد اتهام واقع می شوید، ممکن است که وانمود کنید دارای شاخهای واقعی قوچ هستید تا از آسیب پذیریتان محافظت کنید. قبل از اینکه به خاطر مواجه شدن مداوم با یک مانع همیشگی خسته شوید، در حرکت بعدی خود مجدداً تجدید نظر کنید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

مرا به رندی و عشق آن فضول عیب کند***که اعتراض بر اسرار علم غیب کند

کمال سر محبت ببین نه نقص گناه***که هر که بی هنر افتد نظر به عیب کند

تعبیر: به زمین و زمان چنگ انداخته ای و به زور می خواهی همه چیز را به دست بیاوری. تا راه راست نروی و سر بر آستان خداوند فرود نیاوری به مرادت نمی رسی. کلید گنج خوشبختی تو قدم گذاشتن در راه راست می باشد.

********************************

فال روز متولدین شهریور:

اوضاع آنطوری که برنامه ریزی کرده بودید پیش نمی رود و این موضوع شما را ناراحت کرده است، بهتر است دورباره فکر کرده و برنامه ریزی کنید. برای این که خودتان را از این حالت روحی نجات دهید کمی تفریح را در برنامه خود قرار دهید. حس ماجراجویی در شما زنده شده است و دلتان می خواهد کارهایی بکنید که تا به حال انجام نداده اید. همراه با دوستان و عزیزانتان به یک رستوران جدید بروید و یا یک فعالیت گروهی که تا بحال انجام نداده اید را امتحان کنید. همچنین گذراندن یک شب رمانتیک سرشار از عشق نیز می تواند به شما آرامش بدهد. اگر کسی را دوست دارید اما جسارت گفتن این موضوع به او را ندارید الان وقت آن فرا رسیده است که پا پیش بگذارید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

سلام الله ما کر اللیالی***و جاوبت المثانی و المثالی

علی وادی الاراک و من علیها***و دار باللوی فوق الرمال

تعبیر: با ناله و زاری کار به جایی نمی برید دست به دعا بردارید و به خیل بندگان اشفته حال بپیوندید. باقی عمل خویش را که طولانی است به خوبی سپری می کنید. اگر زیان دیده اید در جایی دیگر مالی به شما می رسد. برای رسیدن به حاجاتتان غیر از خدا پیش کسی دست دراز نکنید که به بدنامی ان نمی ارزد.

********************************

فال روز متولدین مهر:

تصمیم گرفته اید که راهکارهای جدیدی را به کار ببندید تا شاید اوضاع مالی تان تغییر کند. به نظر می رسد که ایده های اقتصادی جالبی دارید، اما نمی دانید که کدام یک شدنی و ممکن هستند. اعتماد به نفس تان را حفظ کنید و از دیگران بخواهید حمایت تان کنند. به توصیه های کسی که مورد اعتماد شماست توجه کنید تا بتوانید درست ترین و منطقی ترین مسیر را تشخیص دهید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

هر نکته ای که گفتم در وصف آن شمایل***هر کو شنید گفتا لله در قائل

تحصیل عشق و رندی آسان نمود اول***آخر بسوخت جانم در کسب این فضایل

تعبیر: پشیمانی سودی ندارد. راهی را ک رفته ای تا آخر باید بروی هر چند که راهی سخت می باشد به تجربه اش می ارزد. کناره نگی کسی به تو کمک نمی کند. الان وقت فکر کردن و عمل کردن است. انسان با اراده ای هستی و اگر بخواهی کاری را انجام دهی طوفان به پا می کنی.

********************************

فال روز متولدین آبان:

وقت آن رسیده است که نگاهی عمیق و جدی به زندگی کاری خود بیندازید. آیا کاری که دلتان می خواهد را دارید انجام می دهید؟ آیا همه چیز آنطور که می خواهید پیش می رود؟ یک سفر کاری می تواند برای شما موفقیت به همراه داشته باشد. امروز ممکن است با لوله کشی خانه تان به مشکل بخورید، به ویژه اگر آشپزخانه بزرگی داشته باشید. این مشکل بزرگتر از آن است که خودتان با مهارت های خیلی ابتدایی که دارید بخواهید حلش کنید. بهتر است کمی سر کیسه را شل کنید و از یک لوله کش متخصص بخواهید که این مشکل را خیلی تمیز، حرفه ای و راحت برایتان حل کند و الکی خودتان رابه دردسر نیندازید. می توانید در این فاصله از بیرون غذا سفارش داده و منتظر بمانید تا آشپزخانه عزیزتان آماده شود.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

دو یار زیرک و از باده کهن دومنی***فراغتی و کتابی و گوشه چمنی

من این مقام به دنیا و آخرت ندهم***اگر چه در پی ام افتند هر دم انجمنی

تعبیر: مقام و منزلتی در درگاه خداوند دارید که حاضر نیستید آن را هیج وجه به مقام دنیوی بفروشید. در مسائل دنیوی هم موفقید و رمز موفقیت تان قناعت است و شکرگزاری خدا. دست فلک و تندباد حوادث شما را بسیار امتحان نموده اما در همه حال صابر بوده و حق را رها نکرده اید. بسیار مواظب باشید تا به دام شیطان نیافتید. فکر حکیمانه ی شما روزگار را سخت شکست داده است.

********************************

فال روز متولدین آذر:

هیجانات، اشتیاقات و نیروی خلاقه شما بسیار زیاد هستند. امروز با همکاری بیشتر با اطرافیان و انرژی های آنها می توانید راه چند ساله را یک شبه بروید. فقط باید چشمانتان باز باشد. از موانعی که موجب هراس شما می شوند، عبور کنید. روحتان را رها کنید تا در جریان عادی زندگی، به جلو پیش برود. اگر ذهنتان را آزاد بگذارید، از امروز تا سه هفته دیگر شادی ها و پیشرفت هایی را شاهد خواهید بود که برای خودتان هم جای تعجب دارد. در زندگی عاطفی، اگر با عشقتان کمی مشکل دارید لازم نیست سریع به همه چیز خاتمه دهید. به همدیگر فرصت بدهید. کمی از هم دور باشید تا از هیجانات منفی فاصله بگیرید و دوباره با انرژی های خوب به همدیگر برگردید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

دوش رفتم به در میکده خواب آلوده***خرقه تردامن و سجاده شراب آلوده

آمد افسوس کنان مغبچه باده فروش***گفت بیدار شو ای ره رو خواب آلوده

تعبیر: از خواب غفلت بیدار شو که بسیار دیر شده و عقب مانده ای رخوت و کسالت را کنار بگذار و جوهر خویش را که همانا همت و مردانگی است نشان بده. توبه را برای زمان پیری نگذار در جوانی پاک بودن هنر است. هیچ کس بی عیب نیست و خرده نگیر.

********************************

فال روز متولدین دی:

دوست عزیزی که 9 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما سال فوق العاده ای در پیش دارید. اول از همه به موقعیت فعلی و راهی که برای آینده انتخاب کرده اید خوب بیاندیشید، سپس با سخت کوشی و بلند پروازی به راهتان ادامه دهید. خوش شانسی در خانه شما را خواهد زد اما هنوز برای اعمال تغییرات زود است. اواخر سال زمان خوبی برای انجام کارهایی است که به آنها علاقه دارید. سعی کنید وقت تان را با عزیزترین های زندگی تان بگذرانید. به زودی خواهید فهمید که در مورد بعضی چیزها قضاوت اشتباه کردید اما نگران نباشید، همه چیز به آسانی حل می شود. در این سال با عشق زندگی تان روزهای خوبی را خواهید گذراند. یادتان باشد که یک همراه و شریک زندگی خوب، زندگی را برایتان لذت بخش تر می کند.

فال حافظ امروز متولدین دی :

خیال نقش تو در کارگاه دیده کشیدم***به صورت تو نگاری ندیدم و نشنیدم

اگر چه در طلبت همعنان باد شمالم***به گرد سرو خرامان قامتت نرسیدم

تعبیر: برای رسیدن به مال دنیا طمع نکن که هر چه بیشتر طمع کنی مال بیشتر از کفت بیرون می رود. نقشه هایت همه نقش بر آب شده است که تقصیر خودت می باشد ولی باز هم نسیم عنایت الهی دل پر خون تو را التیام می بخشد. اراده کرده ای که همه چیز را مثل اول کنی که موفق هم می شوی. انشاالله

********************************

فال روز متولدین بهمن:

خودتان این را خوب می دانید که نمی توانید برای همه دوستان خود آن طوری باشید که آنها می خواهند. همین مساله در مورد دوستان نیز مصداق دارد. همه آدم های اطراف شما زندگی شخصی خود را دارند و نمی توانند همه وقت و حواس خود را به شما بدهند. بهتر است از این فاز حساس بودن بیرون بیایید. بیشتر وقت خود را با عشقتان سپری کنید. هیچ لزومی ندارد امروز بر تعداد دوستان خود بیفزایید. درست برعکس، بیشتر روی کیفیت ارتباط های خود تمرکز کنید، نه کمیت آنها.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

سلیمی منذ حلت بالعراق***الاقی من نواها ما الاقی

الا ای ساروان منزل دوست***الی رکبانکم طال اشتیاقی

تعبیر:به آنچه در گذشته خداوند بر تو عطا نموده خشنود و شکرگزار باش و بر آنچه فکر میکنی به آن نرسیده ای غمگین مباش که خداوند حکیم گاه خیری بر آنچه به ظاهر مطلوب~ما نیست قرار داده است قدر لحضات زندگی خود را بدان

 

********************************

 

فال روز متولدین اسفند:

از آشنایی با افراد جدید هراس نداشته باشید، اما یادتان باشد که همه مسائل زندگی خود را با آنها در میان نگذارید، سعی کنید تعادل برقرار کنید. از امروز تا سه هفته دیگر به حرف هایی که می زنید، پیام ها و یا ایمیل هایی که می فرستید توجه ویژه ای داشته باشید، چرا که امکان سوء برداشت و یا سوء تفاهم بسیار زیاد است. تا جایی که می توانید حرف هایتان را صریح و بدون ابهام بگویید و خوب به آنچه می گویید فکر کنید. اگر نیاز به عشق و توجه همسرتان دارید و نمی توانید این نیاز را به زبان بیاورید با کارهایتان او را متوجه این مسئله کنید، البته که می دانید که شما هم باید به او عشق بورزید. یک چیز را در هر حالتی به یاد داشته باشید، به حریم خصوصی یکدیگر احترام بگذارید

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

دلم رمیده شد و غافلم من درویش***که آن شکاری سرگشته را چه آمد پیش

چو بید بر سر ایمان خویش می لرزم***که دل به دست کمان ابروییست کافرکیش

تعبیر: بر سر دو راهی قرار گرفته ای. همه ی کارها را سخت می گیری و ناامیدی. فکر می کنی تا حالا زنده بودنت بیخود بوده و تلاش هایت هدر رفته و خود را گول زده ای ولی این را بدان که از هر جا شروع کنی با منفعت است. با تجربه ای که به دست آورده ای بهتر تصمیم می گیری و راهت را انتخاب می کنی.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان