ramazan
ramazan

تعبیر خواب انواع گل ها؛ از گل محمدی تا نیلوفر

مجموعه : تعبیر خواب
تعبیر خواب انواع گل ها؛ از گل محمدی تا نیلوفر

تعبیر خواب گل، دسته گل، گل رز، ، گل بنفشه، گل نیلوفر،گل نرگس و گل شمعدانی، گل سوسن، گل یاسمن، گل لاله، گل کاشتن، گل دادن، گل گرفتن، گل سرخ، گل زرد، گل بنفش، گل صورتی،گل آبی و هر نوع خوابی که مربوط به گل باشد را سعی کرده ایم تعبیر آن را در این بخش برای شما کاربران عزیز ناز وب قرار دهیم امیدواریم همانطور که خواب گل حس و حال خوبی به ما می دهد شروع هر روزتان با حس خوب و زیبا باشد. حال دلتون همیشه شاد و عاشقانه.

 

Fleurs, Bouquets, Roses, Fleurs, Fleurs, Fleurs, Fleurs, Fleurs, Fleurs, Roses, Fleurs, Fleurs, Fleurs, Fleurs Nous avons essayé de la traduire dans cette section pour vous,

همانطور که می دانید همه ی انسان ها تقریبا یک سوم از کل عمر خود را در خواب سپری می کنند.بیشتر این زمان نیز به دیدن خواب های مختلف میگذرد.این خواب هایی که می بینیم اکثرا معنی های مختلفی دارند و اتفاقی نیستند.
گل در خواب چه تعبیری دارد؟

 

دیدن خواب گل چه معنی دارد ؟ تعبیر خواب گل و طبیعت

دیدن گل در خواب می تواند معنی عمیقی داشته باشد.در اکثر اوقات زمانی که در خواب گلی را می بینید اسم آن گل را نمی دانید که در این صورت تعبیر این خواب بر اساس رنگ گل انجام می شود.

با وجود اینکه برخی از روانشناسان اعتقاد دارند که کسی در خواب نمی تواند رنگ را تشخیص دهد و خواب های ما سیاه و سفید هستند ولی در عمل بسیاری از افراد زمانی که خواب خود را تعریف می کنند اشاره ای به رنگ اشیاء نیز دارند.

پس به همین منظور ابتدا نگاهی داریم به تعبیر گل ها بر اساس رنگ

تعبیر خواب گل آبی رنگ

 

تعبیر خواب انواع گل ها؛ از گل محمدی تا نیلوفر

 

دیدن گل های آبی رنگ در خواب نشانه آرامش روحی و روانی شماست.حتی اگر گلهای رنگارنگی ببینید که در بین آنها ، گل آبی رنگ خودنمایی می کند باز هم همین تعبیر را خواهد داشت.اگر گل آبی تیره ، سرمه ای و نفتی ببینید تعبیر آن کاملا برعکس است .

تعبیر خواب گل قرمز رنگ

 

تعبیر خواب انواع گل ها؛ از گل محمدی تا نیلوفر

 

دیدن گل های قرمز رنگ تعابیر مختلفی می تواند داشته باشد.معروف ترین گل قرمز رنگ ، گل رز است.اگر در خواب گل رز قرمز ببینید به معنی وجود عشق شدید در دل شماست.

شما مدت های طولانی است که کسی را بسیار دوست دارید.در برخی از موارد دیدن گل هایی که به رنگ قرمز هستند می تواند نشانه وجود خشم بسیار شدید در دل شما باشد .

تعبیر خواب گل سفید

 

تعبیر خواب انواع گل ها؛ از گل محمدی تا نیلوفر

 

دیدن گل های سفید در خواب معمولا نشانه پاکی دل شماست.ممکن است شما خالصانه کسی را دوست دارید.این خواب نشان می دهد که شما در این لحظه ، کمترین میزان استرس ممکن را دارید .

تعبیر خواب گل های سبز رنگ

رنگ سبز در خواب به معنی حسادت است.اگر در خواب گل هایی را ببینید که به رنگ سبز هستند می تواند به این معنی باشد که شما به کسی به صورت ناخودآگاه حسادت می کنید.

ممکن است به عشق کسی حسودی می کنید و دوست دارید که جای او باشید .این خواب نشان می دهد که ذهن شما از آرامش دور است و درگیری های ذهنی شما به دلیل آن حسادت ، باعث عدم پیشرفت شما خواهد شد .

 

تعبیر خواب گلهای زرد

 

تعبیر خواب انواع گل ها؛ از گل محمدی تا نیلوفر

 

دیدن گل زرد و یا نارنجی در خواب به معنای شادی و خوشحالی شماست.شما خلق و خوی بسیار خوبی دارید و فرد مهربانی هستید.در هر جمعی که شما حضور داشته باشید ، شادی و نشاط موج خواهد زد.

 

تعبیر گل های بنفش

 

تعبیر خواب انواع گل ها؛ از گل محمدی تا نیلوفر

 

دیدن گل هایی به رنگ بنفش در خواب می تواند به معنی این باشد که شما شور و هیجان بسیار بالایی دارید و دوست دارید ماجراجویی کنید. شما عاشق سفر کردن و تجربه کردن هستید.شما به راحتی عاشق می شوید .

 

chers utilisateurs bien-aimés du Web, en espérant que la fleur de rêve nous procurant une sensation de bien-être, commencez votre journée avec humour. Bon et beau Votre coeur est toujours heureux et romantique

 

تعبیر گل های صورتی

 

تعبیر خواب انواع گل ها؛ از گل محمدی تا نیلوفر

 

شما هنوز تجربه کافی برای عاشق شدن را ندارید و حتی ممکن است تا بحال کسی را دوست نداشته اید. روحیه شما بسیار شکننده است و در صورتی که دچار خیانت عشقی شوید بسیار آسیب خواهید دید .از برقراری رابطه عاشقانه عمیق و دلبستن در اولین قرار عاشقانه خودداری کنید.

 

دیدن گل ها در خواب می تواند معانی بسیار متفاوتی داشته باشد .برای مثال دیدن چند نوع گل در کنار هم می تواند به معنی این باشد که شما از لحاظ مالی مشکلی ندارید.

اگر در خواب دسته گل ببینید می تواند اینگونه تعبیر شود که ارثی به شما رسیده است.اگر گل پژمرده ببینید نشانه وجود غم و اندوه فراوان در دل شماست و…

 

دیدن گل های خشک شده به معنی این است که شما در عشقتان شکست خورده اید . احتمالا خیانتی اتفاق افتاده است
دیدن باغی از گل های زیبا نشان دهنده این است که شما در زندگی خود فرد موفقی هستید.

دیدن گل های تازه و جوان نشان دهنده زندگی شاد است
ویران شدن باغ گل نشان دهنده بیماری و یا افسردگی شماست
لمس کردن گلبرگ های گل نشان دهنده این است که شما از یک بیماری سخت خلاص شده اید.
وجود گل بر روی دریا نشان می دهد که شما فرد شادی هستید و روح و روان شما بسیار سالم است
چیدن گل های تازه به معنی شروع یک کسب و کار خوب است
اگر در خواب ببینید که هر چقدر تلاش می کنید نمی توانید گل را بچینید به این معنی است که شما در رسیدن به آرزوهای خود موفق نبودید و ناامید شده اید.
کاشتن گل در گلدان به این معنی است که شما به آرزوی خود رسیده اید
قدم زدن بر روی گل ها نشان دهنده این است شما در رابطه عشقی خود دچار مشکل شده اید .

 

تعبیر خواب کاشتن گل در گلدان

 

تعبیر خواب انواع گل ها؛ از گل محمدی تا نیلوفر

 

اگر در خواب ببینید که در گلدان گلی می کارید به این معنی است که شما برای آینده خود برنامه ریزی خوبی دارید و کسب و کار جدیدی آغاز کرده اید. اگر در خواب ببینید که قبلا گلی در گلدان کاشته بودید و آن گل پژمرده شده است ، به این معنی است که تصمیم نادرستی گرفته اید و در کار خود شکست خورده اید.

تعبیر خواب کاشتن بذر گل

 

تعبیر خواب انواع گل ها؛ از گل محمدی تا نیلوفر

 

اگر در خواب ببینید که در حال کشتن بذر گل در گلدان و یا باغچه هستید به این معنی است که شما آرزوهایی در دلتان دارید که برای رسیدن به آن بسیار امیدوار هستید.کاشتن دانه و بذر هر چیزی نماد امید داشتن به آینده ای خوب است .اگر ببینید که دانه را کاشتید و سریعا رشد کرد به این معنی است که شما به یکی از آرزوهای خود رسیده اید.

 

معنی گرفتن گل در خواب

اگر در خواب ببینید که کسی به شما گلی هدیه داد به این معنی است که خبر خوشی شنیده اید و یا منتظر شنیدن خیر خوشی هستید. ممکن است پدر و یا مادر شده اید.همچنین این خواب نشان میدهد که شما از لحاظ روحی فرد شادی هستید.

 

تعبیر گل ها و غنچه های روی درخت

اگر در خواب باغی پر از درخت ببینید که گل و یا غنچه هایی بر روی درخت وجود دارد نشان دهنده این است که شما از لحاظ مالی در وضعیت مناسبی هستید.اگر این گلها به رنگ سفید و یا زرد باشد تعبیر بهتری دارد و احتمالا شما فرد ثروتمندی هستید.

 

خریدن گل در خواب

اگر در رویا ببینید که در حال خریدن گل هستید به این معنی است که شما به خانه جدیدی اسباب کشی کرده اید و یا بعد از مدت ها صاحب خانه شده اید.ممکن است وسایل خانه خود را عوض کرده اید و یا حتی ممکن است در محل کار خود مقام بهتری به شما داده شده است و افزایش حقوق پیدا کرده اید.

 

تعبیر خواب انواع گل ها؛ از گل محمدی تا نیلوفر

 

تعبیر خواب گلخانه

در صورتی که در خواب ببینید تعداد زیادی گل در گلخانه دارید و به آنها رسیدگی می کنید به این معنی است که شما شغل خوبی دارید و برنامه ریزی های شما برای کسب درآمد به نتیجه رسیده است و احساس می کنید آینده شما تامین است .اگر مجرد هستید احساس می کنید وقت آن رسیده است که از خانواده خود جدا شده و خانه مستقلی برای زندگی مجردی خود دست و پا کنید.

 

دیدن لباس گل دار و لباس گل گلی در خواب

این خواب را معمولا خانم های می بینند .اگر زنی در خواب ببیند که لباس گل دار به تن کرده است نشان دهنده این است در بین بین اطرافیان و جامعه خود مورد تحسین است و اعتماد به نفس بسیار بالایی دارد. شما از بابت ظاهر و زیبایی خود کاملا راضی هستید و حتی شاید کمی غرور نیز دارید.

 

تعبیر خواب خرید گل مصنوعی

اگر در خواب ببینید که گل مصنوعی خریداری کرده اید به این معنی است که شما شخصیت واقعی خودتان را به دیگران نشان نداده اید. ممکن است فرد دورویی باشید و به این طریق قصد دارید تا کسی را فریب دهید.

از طرفی ممکن است شما فرد فداکاری هستید و برای مثال غم ها و غصه های خود را از خانواده خود پنهان می کنید تا آنها دچار استرس نشوند.به احتمال زیاد شما فرد قابل اطمینانی نیستید.

 

معنی خواب گل هدیه دادن

اگر در خواب ببینید که به کسی گل هدیه می دهید نشان دهنده این است که شما عزیزان خود را بسیار دوست دارید و در صورتی که هرگونه نیاز مالی داشته باشند و شما امکان کمک داشته باشید به هیچ عنوان این کمک را از انها دریغ نخواهید کرد.اگر شما یک مرد هستید و در خواب ببینید

که به زنی که نمی شناسید گل هدیه دادید نشان دهنده این است که همسر خود را رنجانده اید و از کار خودتان پشیمان هستید و دوست دارید که او شما را از ته دل ببخشد.

تعبیر خواب گل شیشه ای

اگر در خواب ببینید که یک گل شیشه ای و یا کریستال دارید به معنی این است که کسب و کار شما بسیار پرسود است و رونق گرفته است .شما احساس می کنید پایه های زندگی خود را محکم کرده اید و در آینده مشکلی از لحاظ مالی نخواهید داشت .

 

داشتن گل فروشی

اگر در خواب ببینید که گل فروشی دارید به معنی این است که شما به آنچیزی که آرزو دارید رسیده اید و اعتماد بنفس بسیار بالایی دارید . شما احساس می کنید به هر چیزی که اراده کنید می توانید دست پیدا کنید.شما فرد اجتماعی هستید و دوستان و آشنایان بسیاری دارید .

 

به طور کلی از نظر معبران قدیمی و اسلامی دیدن گل در خواب معمولا خوب است.اگر در خواب ببینید که گلی را چیده اید نشان دهنده شادی و لذت زودگذر است .

 

نظر امام جعفر صادق (ع) در مورد خواب گل

دیدن گل در خواب شش حالت دارد .

فرزند
دوست و رفیق
مردی بی ارزش و حقه باز
کنیز
غلام
نامه

 

حضرت یوسف در مورد خواب گل

دیدن گل در خواب به معنی امنیت و آرامش است .

 

نظر ابن سیرین در مورد تعبیر خواب گل

دیدن گل در خواب دو حالت دارد .در صورتی که گل بر روی درخت باشد که در این صورت خوب است .در صورتی که گل از درخت و شاخه جدا باشد به معنی غم و اندوه است .اگر گلی در فصلی غیر از فصل اصلی آن ببینید به معنی بیماری فرزند است .

 

دیدن خواب گل از نظر جابر مغربی

اگر در خواب ببینید که درخت گل در خانه دارید ، صاحب فرزند خواهید شد .دیدن گل در خواب به معنی مردی بی وفا و بی ارزش است .

 

دیدن گل در خواب از نظر لوک اویتنهاو

گل سفید » دچار مشکل و سختی خواهید شد
گل زرد » تصمیماتی که گرفته اید نتیجه بدی خواهند داشت
گلی که رشد نمی کند » همیشه شاد خواهید بود
گرفتن گل » دوستان وفادار و خوبی دارید
کاشتن گل » به داشته های خود افتخار می کنید
اگر ببینی در باغ، گل و گیاهان خوشبو می کاری، یعنی صاحب فرزندی خوب و صالح می‌شوی.
چیدن گل » منفعت مالی و سود فراوانی کسب خواهید کرد
گل پژمرده » بیمار خواهید شد
گل نرگس » فرد بی وفایی هستید
تعبیر خواب گل لاله » فرد بیوفایی هستید
دسته گل » نشانه شادی زود گذر و غمگین شدن است

 

 

تعبیر خواب گل از نظر آنلی بیتون

اگر در خواب ببینید که در باغی پر از گل هستید به ثروت و رفاه خواهید رسید. اگر گل های سفید در خواب ببینید غم و اندوه در انتظار شماست .گل پژمرده نشانه نا امیدی و بیماری است.

اگر دختر مجردی در خواب ببینید که گل های رنگارنگی دارد به این معنی است که خواستگاران خوبی دارد .اگر در خواب ببینید که گلها خشکیده اند و بر روی زمین افتاده اند نشانه این است که ورشکست خواهید شد.

 

در حال حاضر تنها تعبیر گل رز، گل بنفشه، گل نیلوفر،گل نرگس و گل شمعدانی، گل سوسن، گل یاسمن، گل لاله را توانستیم در این بخش بگنجانیم در صورتی که شما عزیزان از تعبیر خواب گل های دیگر اطلاعاتی بدست آوردید می توانید ان را به ایمیل سایت naz.web1@gmail.com یا به نشانی کانال تلگرام @nazwebir ارسال کنید تا به اسم خودتان در این بخش اضافه شود. از همکاری شما عزیزان پیشاپیش سپاسگزاریم.

 

تعبير خواب به روايت امام جعفر صادق
بیشترین خوابی که بسیاری از افراد می بینند گل رز در خواب است به این دلیل که بخش عمده کادوها و دسته گل ها را گل رز تشکیل می دهد و این برگرفته از کارهای روزمره نیز می باشد.

 

تعبیر خواب گل رز

ديدن رز در خواب بر سه وجه است. اول: زن. دوم: منفعت بود از سبب زن. سوم: رنج و غم و اندوه بود. اگر رز را خراب بيند، دليل كند بر بدي احوال خداوندش و زبان تاويلش خدمتكار خانه بود.

تعبير خواب به روايت محمد بن سيرين
رز در خواب، دليل بر زني نيكوكار و كريمه كند. اگر بيند رزي داشت و درختهاي سبز و پاكيزه در او است درهنگام وي، دليل كند كه زني نيكوكار بخواهد و از او خير و منفعت بيند.

اگر بيند كه برگ درختهاي رز نبود، تاويل به خلاف اين است. اگر بيند كه برگ درختها زرد گشت بود، دليل است كه بيمار گردد. اگر بيند كه رز ملك او نبود، تاويلش از خير و شر به خداوند رز بود.

تعبير خواب به روايت منوچهر مطيعي تهراني

اگر باغي پر از گل هاي رز رنگارنگ ببينيد به محيطي وارد مي شويد که مردمي خوب دارد و شما از ديدار و مصاحبتشان متنفع مي گرديد. اگر ببينيد که يک بوته رز در خانه خود کاشته ايد که قبلا نبوده زني در مسير زندگي شما قرار مي گيرد.

اگر همسر نداريد ازدواج مي کنيد و اگر همسر داريد و با او قهر هستيد آشتي مي کنيد و اگر با زن ديگري نيز اختلاف داريد رفع کدورت مي شود. اگر اين خواب را زني ببيند صاحب دختري مي شود که در زيبايي و حسن خلق و طراوت و صباحت انگشت نما مي شود.

 اگر اين خواب را پسر جواني ببيند عاشق مي شود و ازدواج مي کند. رز زرد گوياي زني است بيمار گونه ولي خوش قلب و نيک منظر. رز سرخ زني است با نشاط. رز صورتي زني است که مصاحبتش مغتنم است.

رز خشکيده غمي است که از جانب يک زن به شما وارد مي آيد و خود آن زن نيز بلا و آسيب مي بيند. اگر رز را در خواب پرپر کنيد به يک زن آسيب کلي مي رسانيد و زندگيش را در مخاطره قرار مي دهيد.

 

 

تعبیر خواب انواع گل ها

 

تعبیر خواب گل محمدی: و گل رز هر چه تعبیر خوب است برای گل رز و گل محمدی است. و از همه گل ها بهترند

 

تعبیر خواب انواع گل ها؛ از گل محمدی تا نیلوفر

 

تعبیر خواب گل بنفشه: اگر زنی در خواب ببیند بنفشه چیده و به شوهر خودش داده است، یعنی شوهرش او را طلاق می‌دهد.

 

تعبیر خواب انواع گل ها؛ از گل محمدی تا نیلوفر

 

تعبیر خواب گل نیلوفر: اگر ببینی نیلوفری چیده و آن را به غلام خودت داده‌ای، یعنی آن غلام فرار می‌کند.

 

تعبیر خواب انواع گل ها؛ از گل محمدی تا نیلوفر

 

تعبیر خواب گل سوسن: اگر زنی در خواب ببیند که گل سوسن چیده و آن را به شوهرش داده است، یعنی شوهرش او را طلاق می‌دهد و اگر ببیند به غلام خودش داده است، یعنی غلامش فرار می‌کند.

 

تعبیر خواب انواع گل ها؛ از گل محمدی تا نیلوفر

 

تعبیر خواب گل یاسمن: اگر ببینی کسی به تو یاسمن داده است، یعنی میان شما جدائی می‌افتد.

تعبیر خواب گل لاله: اگر ببینی لاله‌ای چیده و آن را به همسر خودت داده‌ای، یعنی از او طلاق می‌گیری.

 

تعبیر خواب انواع گل ها؛ از گل محمدی تا نیلوفر

 

تعبیر خواب گل نرگس: مردی لطیف می‌باشد.

 

تعبیر خواب انواع گل ها؛ از گل محمدی تا نیلوفر

 

اگر زنی در خواب ببیند که نرگس تازه دارد، تعبیرش این است که صاحب فرزندی دختر و زیبا می‌شود، ولی اگر شوهر ندارد، یعنی ازدواج می‌کند.

تعبیر خواب گل لاله: اگر ببینی لاله‌ای چیده و آن را به همسر خودت داده‌ای، یعنی از او طلاق می‌گیری.
تعبیر خواب گل نسرین: اگر ببینی کسی به تو دسته‌ای نسرین داده است، یعنی میان شما بحث و جدل و بگومگو به وجود می‌آید.

تعبیر خواب گل قرمز و سرخ: دیدن گل قرمز در خواب نشان دهنده این است که شما چگونه به موضوعات بد یا اتفاقات خطرناک توجه می‌کنید. شاید این رؤیا بازتابی از لذت بردن از رخ دادن وقایع ناگوار برای انسان‌های بد باشد. مشاهده نابودی دشمنان، ذلت و بدبختی افراد پست همگی از نشانه‌های دیدن گل سرخ در خواب است.

 

تعبیر خواب انواع گل ها؛ از گل محمدی تا نیلوفر

 

تعبیر خواب گل شمعدانی: اگر پسری جوان و مجرد خواب یک گلدان شمعدانی را فارغ از هر رنگی ببید به علامت یک ازدواج سریع و تولد نوزاد پسر می باشد.

و خط پایانی: آنچه که در زندگی همه ما رخ می دهد درصد زیادی از آن را افکار و نگرش ما انتخاب می کند پس هر چه در حقیقت و بیداری مثبت اندیش باشید به طبع خواب های زیبا و رویدادهای خوبی برای شما پیش می آید.

 

تعبیر خواب انواع گل ها؛ از گل محمدی تا نیلوفر

Dream interpretation of all kinds of flowers; from the flower of Mohammadi to Niloofar

 

تعبیر خواب باغ و بستان

تعبیر خواب ابراز عشق و خواستگاری

تعبیر خواب حرف (گ) از معبران مشهور

تعبیر خواب خبر از آینده

تعبیر خواب میوه


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان