بهترین غذاهای فست فودی که باید تجربه کنید!

مجموعه : تغذیه مناسب
بهترین غذاهای فست فودی که باید تجربه کنید!

بهترین غذاهای فست فودی که باید تجربه کنید!

در شرایطی زندگی می کنیم که مردم دوست دارند همه چیز را به آسان ترین شیوه به دست آورند. حجم زیاد کار و دغدغه هایی که زادۀ دنیای دیجیتال است نیز بیش از پیش بر عجول بودن مان صحه می گذارد. غذا خوردن هم از در سبک جدید زندگی دستخوش تغییراتی شده است.
بیشتر افراد ترجیح می دهند با روش های مختلفی مانند نصب سوپر اپلیکیشن اسنپ غذای فست فود یا سنتی مانند انواع خورشت را سفارش دهند. اما وقت آماده کردن غذای خانگی را صرف کارهای دیگری کنند. به همین دلیل می خواهیم در این مقاله شما را با بهترین غذاهای فست فودی آشنا کنیم.

 

بهترین غذاهای فست فودی که باید تجربه کنید!

مرغ سوخاری یکی از سالم ترین فست فودها

یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین غذاهای فست فودی مرغ سوخاری است و همراه آن سس های مختلف، نان ساندویچی و اغلب سیب زمینی سرخ کرده سرو می کنند. برای تهیه آن کافی است سینه یا ران مرغ را در زردۀ تخم مرغ و سپس آرد سوخاری و ادویه جات بخوابانید. برای سرخ کردن این تکه های مرغ به حجم روغن زیادی نیاز است.

سفارش بهترین مرغ سوخاری از چاکوچ

 

بهترین غذاهای فست فودی که باید تجربه کنید!

 

یکی از گزینه های شما فراهم آوردن مواد اولیه و درست کردن مرغ سوخاری است. اما شما می توانید با نصب اپلیکیشین اسنپ فود، از شعب مختلف چاکوچ بهترین مرغ سوخاری را سفارش دهید.

خدمات آنلاین سفارش و تحویل به موقع و سریع غذا که در اسنپ فود قرار دارد، به شما این امکان را می دهد که بدون دردسر غذا درست کردن و هدر دادن وقت خود از بهترین غذاهای فست فود چاکوچ بهره مند شوید.

علاوه بر چاکوچ سرزمین سوخاری که در کلان شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و تبریز شعب مختلفی دارد، مرغ سوخاری و استریپس های دو و سه تکه سرو می کند. خدمات آنلاین سایت سرزمین سوخاری و اپلیکشین اسنپ فود باز هم شرایط مطلوب سفارش و تحویل سریع و به موقع غذا را برای شما فراهم کرده اند.

سینه مرغ کبابی با سیب زمینی و ذرت‌

سینه مرغ کبابی شده به همراه سیب زمینی و ذرت یکی دیگر از بهترین غذاهای فست فودی است که باید تجربه کنید. این غذای فست فودی سالم برای افرادی که از بیماری قلب و عروق رنج می برند یا رژیم خاصی را رعایت می کنند، انتخاب مناسبی به حساب می آید.

زیرا در تهیه آن از مرغ گریل یا کباب شده و ذرت و سبزیجات آبپز استفاده می شود. استفاده از ادویه های متنوع هم باعث خوش طعم شدن آنها خواهد شد.

برگر سبزیجات و قارچ سوخاری‌

یکی از بهترین غذاهای فست فودی که می توان به آن اشاره کرد برگر سبزیجات است. این غذای خوشمزه از سبزیجات مانند سیر، پیاز، هویج، کرفس، تره فرنگی، سیب زمینی خام و جعفری خرد شده تهیه شده است. برای درست کردن آن کافی است سبزیجات رنده شده را با تخم مرغ مخلوط کرده به خوبی ورز دهید.

بعد از آغشتن مواد به آرد سوخاری و سرخ کردن آن در روغن مایع، می توانید با نان ساندویچی آن را میل کنید. برگر سبزیجات را گاهی با قارچ سوخاری سرو می کنند.

 

بهترین غذاهای فست فودی که باید تجربه کنید!

قارچ سوخاری‌

قارچ سوخاری یکی از خوشمزه ترین فست فودهایی است که می توانید همراه غذاهای مختلف سفارش دهید. طرز تهیه قارچ سوخاری ساده بوده اما ممکن است زمان زیادی از شما بگیرد. برای درست کردن قارچ سوخاری می توانید قارچ های ورقه ورقه آبپز را در تخم مرغ و آرد سوخاری غلتانده و سرخ کنید.

قارچ سوخاری آماده شده همراه برگر سبزیجات یک وعده غذایی کامل و خوشمزه است. شما می توانید از شعب مختلف سرزمین سوخاری یا چاکوچ قارچ سوخاری خوشمزه ای را سفارش دهید.

پیتزا یکی از محبوب ترین فست فودها‌

پیتزا یکی از نام آشناترین و محبوب ترین فست فودهاست که در بسیاری از رستوران ها با مواد اولیه مختلف سرو می شود. پیتزای سبزیجات، پپرونی، مخلوط و مخصوص انواع پیتزاهایی هستند که می توانید با نصب اپلیکیشن اسنپ فود از رستوران هایی مانند میخوش، پرپروک و فست فود رسپینا سفارش دهید.

درست کردن پیتزا در خانه هم با تهیه نان پیتزا و مواد اولیه ای مانند سینه مرغ، سوسیس، ذرت، قارچ، زیتون، فلفل سبز و پنیر پیتزا به راحتی انجام می شود. اما خدمات سفارش آنلاین غذا در اسنپ فود فرصت لذت غذا خوردن بدون دردسر تهیه غذا و شستشو و نظافت آشپزخانه را برای شما فراهم کرده است که نباید آن را نادیده گرفت.

بشقاب مرغ سرخ شده با سس سویا فست فودی بی نظیر

یکی از بهترین غذاهای فست فودی که باید تجربه کرد، بشقاب مرغ سرخ شده با سس سویاست. این غذا نسبت به فست فودهای دیگر طعم متفاوتی دارد. البته از رستوران های مختلف می توان این غذای خوشمزه را سفارش داد.
برای تهیه بشقاب مرغ سرخ کرده با سس سویا باید از ران مرغ، سس سویا، سرکه، آب سیب، شکر، زنجبیل، آرد نشاسته، روغن و برنج قهوه ای استفاده کنید.

سیب زمینی سرخ کرده

سیب زمینی سرخ کرده یکی از فست فودهای بی نظیری است که همراه بسیاری از غذاها مثل مرغ سوخاری و استریپس دو یا سه تکه ای مرغ سرو می شود. محبوبیت سیب زمینی سرخ کرده سن و سال نمی شناسد مخصوصاً اگر پنیر پیتزای فراوان روی آن ریخته باشند.

شما می توانید با خلال و سرخ کردن سیب زمینی به آسانی سیب زمینی سرخ کرده درست کنید. علاوه بر این می توانید حضوری یا به صورت آنلاین از رستوران ها سیب سرخ کرده را همراه سس های خوشمزه سفارش دهید.

سیب زمینی تنوری چیلی

سیب زمینی تنوری با طعم چیلی یکی از بهترین غذاهای فست فودی است که باید تجربه کنید. شما می توانید با سرخ کردن سیب زمینی نیم پز و افزودن نمک، فلفل سیاه و چیلی فست فود خوشمزه و راحتی را درست کنید.

در ضمن می توانید با سفارش سوخاری از چاکوچ یا سرزمین سوخاری، سیب زمینی سرخ کرده سفارش دهید. با استفاده از خدمات آنلاین اسنپ فود سیب زمینی سرخ شده یا تنوری در اسرع وقت به شما تحویل داده می شود.

ناگت مرغ لقمه ای

ناگت مرغ هم غذای فست فودی دیگری است که از پیر تا جوان طرفداران بسیاری دارد. ناگت مرغ کالری بالایی دارد و انتخاب مناسبی برای ناهار و شام است. شما می توانید ناگت مرغ لقمه ای خام را از فروشگاه ها تهیه کرده و سرخ کنید.

اما اگر هم وقت ندارید با خدمات آنلاین سفارش و تحویل غذای اسنپ فود ناگت مرغ خوشمزه ای را سفارش داده و نوش جان نمایید.

جمع بندی

با روی کار آمادن خدمات آنلاین اپلیکیشن اسنپ فود و رستوران ها و همچنین سبک زندگی جدید و پر مشغله مردم، گرایش به خوردن فست فودها افزایش یافته است.

اما اگر علاقه یا فرصت زیادی برای تهیه غذا ندارید می توانید با نصب اپلیکیشن اسنپ فود غذاهایی مانند مرغ سوخاری، برگر سبزیجات و سیب زمینی سرخ شده را از رستوران هایی مانند چاکوچ، میخوش و پرپروک به راحتی سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیرید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان