14 عمل برای دیدن هاله انرژی چاکراه و رنگ وجودتان

14 عمل برای دیدن هاله انرژی چاکراه و رنگ وجودتان

هاله همان انرژی درونی خاموشی است که بسیاری از انسان های دنیا از آن غافل و بی خبرن!

 

هاله انرژی (مجموع هاله درونی و بیرونی) معمولا تا حدود یک و نیم متر از بدن فیزیکی انسان گسترده شده است و از آنجا که رابطه تنگاتنگی با وضعیت و تغییرات درون هر فرد دارد، می تواند بینشی نسبت به حالات معنوی، عاطفی و جسمی فرد به ما دهد.

 

برای دیدن هاله خود و افراد دیگر لازم نیست توانایی و استعداد خاصی داشته باشید.

 

قبل از تمرین زیر  که به شما کمک می کند تا این کار را انجام دهید حتما این 14 نکته را رعایت کنید تا بهتر و شفاف تر رنگ هاله ی زیبای درونی و خاموش خود را ببیند.

 

14 عمل برای دیدن هاله انرژی چاکراه و رنگ وجودتان

 

1. مراقبه داشتن و خلوت با خدای یگانه

2. صبور بودن و عصبانی نشدن

3. حس انسان دوستی و مهربانی کردن

4. شکر گزاری و مغذرت خواهی از خدای مهربان (خدایا شکر، دوستت دارم، متاسفم و مرا ببخش)

5.  پالایش هاله انرژی در صبح

پیاده روی و ورزش صبحگاهی، سحرخیز بودن یا 5 صبحی بودن (خاص ترین زمان برای پاک کردن روح 5 صبح است هنگامی که خورشید طلوع می کند و نیمی از جهان را پر انرژی می کند).

6. استفاده از طبیعت برای تقویت هاله انرژی

7. موسیقی خوب روح شما را جلا می دهد

8. مدیتیشن، جادوی آرامش

9. ترک مواد مخدر و روان گردان

10. استفاده کمتر از سیستم‌های الکترونیکی

11. دوری از منفی ها

12.کنترل افکار و احساسات

با پالایش و کنترل افکار و احساسات مان منفی ها را دور ریخته و به تقویت هاله انرژی بپردازیم.

 

13. آب درمانی

آب درمانی در شما حس آرامش و سبکی ایجاد کند. افکار منفی را از شما بگیرد و امید و انگیزه را جایگزین آن کند.

 

14. استفاده از هنر

آواز خواندن، رقصیدن، نقاشی کشیدن و تمام انواع هنر‌هایی که شما به آن‌ها علاقه دارید می توانند در وجود شما حس خوبی ایجاد کنند.

 

تمرین با تمرکز بالا برای دیدن هاله شگفت انگیز خودتان

 

14 عمل برای دیدن هاله انرژی چاکراه و رنگ وجودتان

 

در حالت ایستاده یا نشسته، پشت به دیواری مات به رنگ روشن، با فاصله یکی دومتر از آینه قرار بگیرید. در آینه به خود نگاه کنید و بر نقطه ای روی مرز بدن خود با دیوار تمرکز کنید (من معمولا روی نقطه ای بین گردن و شانه خود تمرکز می کنم).

ابتدا نوار باریک سفید یا شفافی اطراف بدن خود مشاهده می کنید که به فرم انرژی ست. تمرکز خود را ادامه دهید.

به مرور این نوار سفید یا شفاف گسترش یافته و به رنگ قابل توجهی در می آید. در این مرحله، شما شروع به دیدن چیزی کرده اید که ذهن شما عادت به دیدن آن ندارد، در نتیجه مغز شما را به فکر کردن و تجزیه تحلیل وا می دارد و هاله ناپدید می شود!.

به محض اینکه ذهن شما در مورد آنچه می بینید به کار می افتد، تصویر ناپدید می شود. اگر بتوانید متمرکز باقی بمانید و این مرحله را بدون فکرکردن بگذرانید، هاله شما درخشان تر می شود. این هاله درونی شماست که بین 15 تا 30 سانتی متر اطراف بدن شما را فراگرفته ست.

اگر بتوانید به تمرکز خود ادامه دهید مشاهده خواهید کرد که انرژی به شکل موجدار گسترش یافته و هاله بیرونی شما را می سازد که ابتدا ممکن است در فاصله نزدیکی از بدن دیده شود ولی به تدریج فراتر رفته و رنگ های دیگری را در بر می گیرد.

تمامی این مراحل به تمرین و تمرکز نیاز دارند که به مرور توانایی دیدن شما را تقویت می کنند.

 

آسان ترین راه برای دیدن هاله، استفاده از چیزی ست که روش چشم جادویی نام دارد.

 

14 عمل برای دیدن هاله انرژی چاکراه و رنگ وجودتان

 

 زمانیکه روی آینه تمرکز می کنید و به اندازه کافی به یک تصویر چشم جادویی نگاه می کنید، تصویری سه بعدی از تصویر اولیه بیرون می زند. برای این تجربه، تصویر زیر را پرینت بگیرید یا آنرا در تلفن همراه یا تبلت خود باز کنید.

ابتدا تصویر را جلوی بینی خود گرفته و بدون تمرکز بر نقطه ای خاص، به فاصله ای دورتر نگاه کنید.

همین طور که چشمان خود را به اصطلاح چپ کرده اید (حالتی از دوبینی) و به دور نگاه می کنید، تصویر را آرام آرام از خود دور کنید تا جایی که بتوانید تصویر سه بعدی داخل آنرا ببینید.

اگر موفق نشدید دوباره تکرار کنید، تنها باید بتوانید این شکل از دید خود را حفظ کنید و به داخل تصویر نگاه کنید تا شکل سه بعدی واضح شود.

به این شکل می توانید چشمان خود را طوری تمرین دهید که یاد بگیرند از این طریق به هاله خود، اطرافیان، گیاهان و حیوانات نگاه کنند.

مرحله بعدی تشخیص رنگ هاله ست. ممکن است در اثر تغییر حالات، رنگ هاله تان نیز تغییر کند ولی به طور کلی دارای رنگ غالب و مشخصی ست که معنای خاصی دارد و می تواند نشان دهنده فعال تر بودن یک یا چند چاکرای خاص در بدن شما باشد.

 

هاله‌های انسان

 

سه نوع هاله اطراف بدن را احاطه کرده است:

 

هاله معنوی
هاله ذهنی
هاله اثیری

 

این هاله‌ها با چشم غیرمسلح قابل مشاهده نیستند، اما استفاده از دوربین کرلیان هاله اثیری مشاهده می‌‌شود.  شما نیز می توانید با 14 نکته ی بالا رعایت آنها و استمرار در این موارد رنگ هاله خود را ببینید و لذت ببرید.

رنگ هاله های انرژی

 

14 عمل برای دیدن هاله انرژی چاکراه و رنگ وجودتان

 

رنگ هاله انرژی هر انسان نشانگر شخصیت و حقیقت درونی اوست. مشاهده و درک رنگ هاله‌ها موضوع مهمی است؛ زیرا به کمک مشاهده رنگ هاله افراد، می‌توان متوجه ویژگی‌های شخصیتی، خصوصیات و نوع رفتار افراد شد.
حتی بعضی از بیماری‌ها قبل از بروز نشانه‌های مادی از طریق رنگ هاله قابل تشخیص هستند.

 

رنگ‌های مختلف هاله و ویژگی آن‌ها

 

هاله انرژی قرمز

 

14 عمل برای دیدن هاله انرژی چاکراه و رنگ وجودتان

 

رنگ قرمز هاله نشانه فعالیت و جنب و جوش زیاد فرد است. افرادی با هاله قرمز خیلی راحت احساسات خود را بروز می‌دهند. این افراد به دنبال ماجراجویی و تجربه هستند.

میل به رقابت و برتری نیز از ویژگی‌های افراد با هاله قرمز است. ذهن و بدن این افراد قدرتمند است.‌ این افراد دوست دارند همیشه در نقطه توجه باشند. در هر گروهی که قرار می‌گیرند، ناخودآگاه رئیس و رهبر آن گروه می‌شوند. این افراد نمی‌توانند خیلی خوب متمرکز شوند و گاهی به راحتی باقی‌مانده کار را رها می‌کنند.

 

هاله انرژی زرد

 

14 عمل برای دیدن هاله انرژی چاکراه و رنگ وجودتان

 

رنگ زرد از رایج‌ترین موارد در رنگ هاله های انرژی است.

افرادی که هاله زرد دارند، انسان‌هایی منطقی و تحلیل‌گر هستند. تصمیم‌گیری آن‌ها بر اساس عقل و منطق است، نه قلب و احساسات‌. این افراد به مطالعه و یادگیری علاقه‌مند هستند.

این افراد شیفته تلاش و کوشش هستند و بیش از حد مشغول کار و فعالیت می‌شوند. در شرایط استرس‌زا و ناراحتی‌ها نمی‌توانند درست تصمیم بگیرند و عمل کنند و از این نظر آسیب‌پذیر هستند.

 

هاله انرژی صورتی

 

14 عمل برای دیدن هاله انرژی چاکراه و رنگ وجودتان

 

هاله صورتی نشان‌دهنده طبع لطیف، مهربانی و بخشندگی افراد است.

احساسات برای این افراد در اولویت است و برای تصمیم‌گیری‌ها به قلب خود رجوع می‌کنند.

لطافت طبع در کنار خلاقیت و تصویرسازی ذهنی قوی باعث شده تا افراد با هاله صورتی در زمینه هنر و به خصوص سرودن شعر و موسیقی موفق شوند‌.
این افراد عاشق خانواده و دوستان خود هستند و دوست دارند در هر فرصتی میزبان عزیزان خود باشند. عدالت و مساوات برای این افراد بسیار اهمیت دارد و برای آن تلاش می‌کنند.

 

هاله انرژی سبز

 

14 عمل برای دیدن هاله انرژی چاکراه و رنگ وجودتان

 

افرادی با رنگ هاله های انرژی سبز بسیار پرتلاش و سخت کوش هستند‌. این افراد میل به کمال دارند و می‌خواهند هرچیزی در بهترین حالت خود باشد.

آن‌ها شخصیتی قوی و مصمم دارند و تا رسیدن به خواسته خود دست از تلاش برنمی‌دارند.

موفقیت ویژگی ذاتی این افراد است و به خاطر کوشش‌های فراوان در هر راهی که قدم بردارند، موفق خواهند شد. امنیت و ثبات در زندگی برای آن‌ها بسیار مهم است.

در تصمیم‌گیری‌ها محتاطانه و با دقت هستند و به ندرت دچار اشتباه می‌شوند‌. در انتخاب دوست‌ هم عاقلانه رفتار می‌کنند. این افراد زیبایی را به خوبی می‌‌شناسند و سعی دارند آن را در اطراف خود تقویت کنند‌‌.

 

هاله انرژی نارنجی

 

14 عمل برای دیدن هاله انرژی چاکراه و رنگ وجودتان

 

هاله نارنجی مخصوص افراد خوش‌ اخلاق و اجتماعی است. این افراد عاشق معاشرت هستند و دوست دارند در صحبت‌ها و فعالیت‌های گروهی شرکت کنند‌.

آن‌ها به خوبی احساسات دیگران را درک می‌کنند و دوستان خوبی هستند‌. به راحتی می‌توانند بر دیگران تاثیر بگذارند و تفکرات خود را به آن‌ها القا کنند.

خیلی در کنترل خشم و احساسات خود موفق نیستند، ولی در عین حال بخشنده هستند و خیلی سریع اشتباهات دیگران را فراموش می‌کنند. افرادی که هاله نارنجی دارند صبور نیستند و برای انجام کارها عجله دارند.

 

هاله انرژی بنفش

 

14 عمل برای دیدن هاله انرژی چاکراه و رنگ وجودتان

 

افرادی که دارای هاله بنفش هستند شهود قوی و ذهنی فلسفی دارند. به مسائل معنوی و حقایق جهان علاقه‌مند هستند و برای درک این موضوعات تلاش می‌کنند.

این تلاش همیشگی است و متوقف نمی‌شود‌. این افراد دوستان کمی دارند، اما رابطه آن‌ها با دوستان خود بسیار عمیق و صمیمی است. این افراد احترام زیادی برای اطرافیان خود قائل هستند و همیشه به آن عشق می‌ورزند. زندگی این افراد سرشار از آرامش و صبوری و به دور از جنجال‌های الکی است‌.

 

هاله انرژی آبی

 

14 عمل برای دیدن هاله انرژی چاکراه و رنگ وجودتان

 

تعداد افراد با رنگ هاله های انرژی آبی در دنیا کم است و این افراد بسیار خاص هستند.

شخصیت کاریزماتیک و دوست داشتنی این افراد باعث شده تا از نظر همه اطرافیان انسان‌های محترم و محبوبی محسوب شوند.

این افراد توانایی فوق‌العاده‌ای برای تاثیرگذاری روی دیگران دارند و برای این کار اصلا لازم نیست تلاش کنند. افرادی که هاله آبی دارند در هر زمینه‌ای که فعالیت کنند به درجات بالا می‌رسند.

تصمیم‌گیری این افراد کاملا متعادل و با استفاده همزمان از منطق و احساسات است. این افراد مدیران و رهبران بسیار خوبی هستند و به راحتی می‌توانند دیگران را با خود همراه کنند. صلح، صداقت و آرامش از جمله مسائلی هستند که برای این افراد بسیار حیاتی به شمار می‌روند.

 

هاله انرژی طلایی

 

14 عمل برای دیدن هاله انرژی چاکراه و رنگ وجودتان

 

هاله انرژی طلایی، جذابیت ذاتی را برای فرد به دنبال دارد.

این افراد همیشه مورد تحسین و تقدیر دیگران هستند و افراد زیادی به ارتباط با آن‌ها علاقه‌مند هستند.

به همین دلیل افرادی که هاله انرژی آن‌ها طلایی است دوستان زیادی دارند. علاوه بر این عاشق زیبایی و هنر هستند و روحیه‌ای لطیف دارند.

در بذل و بخشش احساسات، محبت و عشق بسیار سخاوتمند هستند و به اطرافیان احساس آرامش می‌دهند‌. این افراد انتقادپذیر نیستند و ایراداتی که به آن‌ها وارد می‌شود را نمی‌پذیرند.

عزت نفس ویژگی چشم‌گیر این افراد است و به ندرت اعلام ضعف می‌کنند و از دیگران کمک می‌خواهند. به تجملات اهمیت می‌دهند و برای آن پول زیادی خرج می‌کنند‌.

 

هاله انرژی سفید یا نقره‌ای

 

14 عمل برای دیدن هاله انرژی چاکراه و رنگ وجودتان

 

کسانی که از هاله انرژی سفید یا نقره‌ای بهره‌مند هستند، هوش و استعداد سرشاری دارند. درک و شهود قوی موجب می‌شود آن‌ها به درک معنوی بالایی دست پیدا کنند‌.

همچنین با قدرت بسیار بالایی مسائل را تفکیک و استنتاج می‌کنند و به همین دلیل مشاوران خوبی هستند. خیلی راحت با شرایط مختلف و دیگران سازگار می‌شوند.

از نظر اطرافیان این افراد انسان‌هایی فهمیده، باشعور و قابل اعتماد هستند. عقل و منطق به آن‌ها کمک می‌کند خیلی سریع بهترین تصمیم را بگیرند. افرادی که هاله انرژی سفید یا نقره‌ای دارند، موفقیت را به خود جذب می‌کنند.

 

هاله انرژی قهوه‌ای

 

رنگ هاله های انرژی قهوه‌ای مخصوص کسانی است که دچار سردرگمی و وهم شده‌اند. این افراد با عدم اعتماد به نفس مواجه هستند و نمی‌توانند درست تصمیم بگیرند. مشکلات شخصیتی باعث شده تا اشتیاق به زندگی در این افراد کاهش پیدا کند و یاس و ناامیدی جایگزین آن شود.

 

هاله انرژی مشکی

 

مشکی بودن رنگ هاله انرژی نشانه بسیار بدی است.‌ تیرگی رنگ هاله ممکن است به علت خشم یا نفرت و به طور کلی احساسات منفی درونی باشد.

در نهایت این مشکلات منجر به افسردگی و بیماری‌های روحی می‌شود‌. رنگ تیره هاله مثل یک گرداب یا سیاه‌چاله انرژی مثبت فرد را جذب می‌کند و در نهایت از بین می‌برد.

 

مخلوقات عجیب و پیچیده ای هستیم که اگر راه باز کنیم به درونمان و سفری آغاز کنیم آن وقت است که بی پایان شاکر این خلفت و عجایب آن هستیم.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان