ramazan
ramazan

تصاویر و بیوگرافی ماکان بند / امیر مقاره و رهام هادیان

تصاویر و بیوگرافی ماکان بند / امیر مقاره و رهام هادیان

عکس و بیوگرافی ماکان بند / امیر مقاره و رهام هادیان

 

تصاویر و بیوگرافی امیر مقاره و رهام هادیان خوانندگان محبوب و خوش صدای گروه ماکان بند را در ادامه این مطلب از ایران ناز ببینید ، ماکان بند گروه موسیقی ایرانی است

“ماکان بند” نام گروه موسیقی ایرانی و متشکل از دو خواننده با نام های “رهام هادیان” و “امیر مقاره” میباشد.

 

 

تصاویر و بیوگرافی ماکان بند / امیر مقاره و رهام هادیان

 

 

نام مستعار: ماکان بند

امیر مقاره: ۳ دی ۱۳۷۴ تهران

رهام هادیان: ۷ مرداد ۱۳۷۰ تهران

ملیت: ایرانی

سبک‌(ها): پاپ

ساز(ها): گیتار، کیبورد، ساکسیفون

سال‌های فعالیت: ۱۳۹۵ تا کنون

ناشرین: آوازی نو

اعضای کنونی: امیر مقاره

رهام هادیان

یاشار خسروی

امیر میلاد نیکزاد

آهنگ های گروه ماکان بند جزء پر طرفدار ترین اهنگ ها از نظر دانلود در سایت های موزیک است

 

تصاویر و بیوگرافی ماکان بند / امیر مقاره و رهام هادیان

 

ماکان بند” نام گروه موسیقی ایرانی و متشکل از دو خواننده با نام های “رهام هادیان” و “امیر مقاره” میباشد. “یاشار خسروی” آهنگساز و یکی از نوازندگان مطرح ساکسیفون, در سال ۱۳۹۵ پس از تشکیل این گروه, رهبری این گروه را بر عهده گرفت.

این گروه توانست در اندک زمانی کوتاه پس از شکل گیری و با حمایت حسن اردستانی مدیر عامل شرکت آوازی نو به شهرت و محبوبیت بسیاری در بین مخاطبان موسیقی دست پیدا کند.

 

 

 

تصاویر و بیوگرافی ماکان بند / امیر مقاره و رهام هادیان

 

 

رهام هادیان و امیر مقاره هر دو از خوانندگان و آهنگساز گروه ماکان بند از بچه های نسل 70 هستند و توانستند با شروع فعالیت های خود در طی یک سال موفقیت و محبوبیت بسیاری کسب کنند.

هادیان درخصوص همکاری خود با گروه گفت:سال ها بود که به صورت تک قطعه کار موسیقی می کردم، اما با شرکت در یک فراخوان با آقای خسروی آشنا شدم و به گروه ماکان بند رسیدم.

 

تصاویر و بیوگرافی ماکان بند / امیر مقاره و رهام هادیان

 

 

خوانندگان ماکان بند

نام “ماکان” از ریشه فارسی و نام یکی از پسران کاک از حاکمان مازندران در قرن ۴ام میباشد. وی ابتدا از سربازان پر نفوذ ابوالحسین ناصر در گرگان بود و پس از چندی به حکومت تمیشه منصوب شد.

همچنین این گروه به حمایت یاشار خسروی بوجود امده است و از سال 95 و 96 آهنگ های خود را در رسانه های مجازی منتشر کرده و خیلی زود بخاطر سبک جدید موزیک و صدای دو خواننده به شهرت رسید و دانلود اهنگ های این گروه جزء پر طرفدار ترین اهنگ ها از نظر دانلود در سایت های موزیک همیشه در رتبه های بالا قرار گرفت.

 

 

 

تصاویر و بیوگرافی ماکان بند / امیر مقاره و رهام هادیان

 

گروه ماکان بند متشکل از دو خواننده با نام های “رهام هادیان” و “امیر مقاره” میباشد

یاشار خسروی نوازنده ساکسیفون و آهنگساز است و این گروه را تشکیل داده و همچنین شرکت آوازینو به مدیریت حسن اردستانی از گروه ماکان بند حمایت و پشتیبانی می نماید. گروه ماکان بند اولین آلبوم رسمی خود را به نام دیوونه بازی در 31 مرداد 96 روانه بازار موسیقی کشورمان کردند که این آلبوم شامل 12 قطعه خواهد بود.همچنین تک آهنگ های این گروه به نام هر بار این درو و بارون جزو اهنگ های محبوب این گروه به حساب می اید.

رهام هادیان یکی از خوانندگان گروه ماکان بند است

 

 

تصاویر و بیوگرافی ماکان بند / امیر مقاره و رهام هادیان

 

بیوگرافی رهام هادیان:

رهام هادیان زاده تهران و متولد هفتم مردادماه سال هزار و سیصد و هفتاد (1370/5/7) میباشد.

وی از همان نوجوانی علاقه بسیاری به ساخت ملودی و آهنگسازی پیدا کرد و همین باعث شد که از همان دوره به صورت تجربی شروع به فعالیت نماید. ناگفته نماند که همراه با آهنگسازی به ترانه سرایی نیز مشغول شد. او در شعر و ترانه سرایی نیز بسیار با استعداد و موفق ظاهر شد.

 

تصاویر و بیوگرافی ماکان بند / امیر مقاره و رهام هادیان

 

 

نکته بارز رهام از نظر رفتاری شوخ بودن وی میباشد که این شاخصه در اجراهای صحنه و حتی در کلیپ های منتشر شده از این گروه به خوبی نمایان میباشد. رهام هادیان تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد میباشد.

 

تصاویر و بیوگرافی ماکان بند / امیر مقاره و رهام هادیان

 

 

رهام هادیان: پیش از اینکه وارد حرفه موسیقی شوم، کارهای مختلفی مانند تکنسین، دستیار داروخانه و آزمایشگاه و … انجام دادم، اما همیشه به پدرم می گفتم دلم می خواهد یک شب پولدار شوم و خدا را شکر الان راضی هستم.

امیر مقاره: من پیش از فعالیت موسیقی در پیک موتوری کار می کردم

 

 

بیوگرافی امیر مقاره:

 

تصاویر و بیوگرافی ماکان بند / امیر مقاره و رهام هادیان

 

 

امیر مقاره زاده تهران و متولد سوم دیماه سال هزار و سیصد و هفتاد و چهار (1374/10/3) میباشد. شروع فعالیت وی در حوزه موسیقی با ترانه سرایی از دوره نوجوانی بود و پس از چندین سال کسب تجربه در این زمینه و از سال ۱۳۹۳ به صورت مستقل و حرفه ای به خوانندگی ورود پیدا کرد و توانست چندین قطعه به طور تک نفره و تعدادی نیز به همراهی خوانندگان دیگر منتشر نماید.

از نکات جالب در مورد مقاره میتوان به فعالیتش در حوزه مدلینگ اشاره کرد. وی چندین سال است که در این حرفه مشغول است و با برترین برندهای داخلی و خارجی همکاری داشته است.

 

 

امیر مقاره تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد میباشد. او در این رابطه در یکی از نوشته هایش گفته: “من توی زندگیم فقط دنبال یه دختر میوفتم, اونم دختر خودم هستش وقتی داره راه رفتن رو یاد میگیره و فقط جلوی یه دختر زانو میزنم, اون هم باز دخترم هستش وقتی که هنوز یاد نگرفته بند کفشاش رو ببنده! اسم دختر من عسل هستش ولی مامان نداره…”

امیر مقاره هم مثل رهام یک قطعه آهنگ برای آقای خسروی فرستاده و این اتفاق شیرین رقم خورد.

 

 

امیر مقاره : من پیش از فعالیت موسیقی، در پیک موتوری کار می کردم. وقتی گیتار می زدم و یا می خواندم، مسخره ام می کردند و کسی به من اهمیت نمی داد. من هم بر حسب لجبازی موسیقی را انتخاب کردم و دنبال علاقه ام رفتم.

 

تصاویر و بیوگرافی ماکان بند / امیر مقاره و رهام هادیان

 

 

هادیان درباره قطعه «هر بار این درو» گفت : برای این قطعه مدت ها بود که کار نکرده بودیم و همه اعضای گروه کلافه بودند. من پیش از این آهنگ و شعر این قطعه را داشتم و براساس حرف پدرم که همیشه به من و برادرم گوشزد می کند درب را آرام ببندیم، ترانه آهنگ را تغییر دادم و کار جدید شروع شد!

وی ادامه داد:من همین آهنگ را دو سال پیش ساختم و دوباره با یکسری تغییرات پخش شد. بعضی ها گفتند کار کاور شده است. اما همین فردی هم که گفت کار ما کپی است، در صفحه شخصی خود کار ما را تبلیغ کرده بود.

 

 

مقاره افزود:همه خوانندگان خوب هستند و در واقع هر کس که مردم او را قبول داشته باشند و گوش کنند ، خوب است.

مقاره ادامه داد:رهام و اعضای گروه خیلی خیلی برای ساخت کار زحمت می کشند. برای آهنگ «هر بار این درو» خیلی ها هم گفتند این قطعه کاور شده است و یا اینکه من و رهام بچه پولدار هستیم که یک شب به موسیقی رسیدیم. واقعا این طور نیست و هدف من و رهام در وهله اول کمک به خانواده هایمان است.

 

 

آلبوم‌های گروه ماکان بند:

دیوونه‌بازی (۳۱ مرداد ۱۳۹۶) که شامل ۱۲ ترانه است:

نرو

شیک

با تو آرومم

چشای تو

پنجره

بازیچه

دیوونه بازی

ای داد

مثل کوه

این خیابونا

بارون

هر بار این درو

 

مطالب پشنهادی نازوب

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان