ramazan
ramazan

دکوراسیون و جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه 2017

دکوراسیون و جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه 2017

اگر خانه را یک هرم در نظر بگیرم آشپزخانه راس این هرم است. و برای تمامی افراد به ویژه خانم ها آشپزخانه مهم ترین مکانی است که به چیدمان، ابعاد، رنگ امیزی آن توجه ویژه ای دارند . در این بخش تازه ترین مدل کابینت های آشپزخانه با طراحی جدید را گردآوری کرده ایم.

 

دکوراسیون و جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه 2017

بخاطر موضوع سادگی و بدون تزیین سبک مدرن است که کابینت های آشپزخانه باید از دربهای تخت و ساده استفاده کنند، هیچگونه کنده کاری و تزیینی نباید بروی کابینت دیده شود وگرنه دکوراسیون آشپزخانه از سبک مدرن فاصله می گیرد. یک اصل مهم دیگر در طراحی آشپزخانه مدرن دوری از اغراق در تزیینات آشپرخانه است، مثلا نباید از رنگ های شاد و پرانرژی یا لوسترهای کریستالی استفاده کنید، تنها به میزان بسیار کمی مجاز هستید عناصر تزیینی و گرم را به دکوراسیون آشپزخانه خود اضافه کنید.

دکوراسیون و جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه 2017

شکل زیر یک روش مناسب برای طراحی آشپزخانه بروز و مدرن را نشان می دهد، بهترین راه برای تزیین، استفاده از مواد طبیعی در دکوراسیون آشپزخانه است. برای مثال می توانید بافت های طبیعی سنگ و چوب را به اُپن یا کانتر و یا حتی دیوار و کف آشپزخانه اضافه کنید. گره های طبیعی موجود در چوب بلوط یا رگه های طبیعی و زیبای موجود در سنگ مرمر می تواند در طراحی آشپزخانه مدرن استفاده شود و به مقدار زیادی بر جذابیت و غنای دکوراسیون آشپزخانه بیافزاید. چوب به دلیل برخورداری از رنگ طبیعی، فضای گرمی به دکوراسیون سرد آشپزخانه های مدرن می دهد.

 

دکوراسیون و جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه 2017دکوراسیون و جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه 2017دکوراسیون و جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه 2017

 

عناصر مهم دیگر در طراحی آشپزخانه مواردی از قبیل لوستر، میز و صندلی غذاخوری و صندلی های کانتر یا همان میز اپن می باشند. در طراحی آشپزخانه مدرن این عناصر باید دارای ثبات و اتحاد خاصی در سبک و مدل باشند. بهترین حالت این است که تمامی این عناصر به شکلی ساده بدون تکلف و تزیینی خاص و دارای خطوط صاف و بارز باشند. همچنین در یک نقطه از آشپزخانه مدرن و ایده آل رنگ های زنده و متمایز اغلب توسط همین عناصر در فضا وارد می شود. در شکل های زیر نمونه ای از ترتیب درست این عناصر کنار یکدیگر را مشاهده می فرمایید.

دکوراسیون و جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه 2017دکوراسیون و جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه 2017دکوراسیون و جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه 2017

آشپزخانه زیر اندازه ای متوسط دارد و از جهات زیادی برای خانه های ۷۰ متری و کمتر مناسب است. استفاده از طراحی یک دیواری برای آشپزخانه روشی است که بسیاری از طراحان داخلی برای خانه های مدرن در پیش گرفته اند. در این سبک طراحی فقط یک دیوار برای قرار گیری کل کابینت های آشپزخانه در نظر گرفته می شود و باقی دیوار به محیط نشیمن و غذاخوری خانه متصل می شود. البته استثنائی هم وجود دارد که آشپزخانه زیر از آن بهره برده است، سینک ظرفشویی به جزیره منتقل شده که هم حکم میز ناهارخوری را دارد و هم میز کار و آمارده سازی غذا.

دکوراسیون و جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه 2017

مدل بعدی نشان دهنده نقشه ریزی دقیق و استفاده از سانت سانت فضا در طراحی یک آشپزخانه بسیار کوچک است. این نوع آشپزخانه ها را به نام U (یو) شکل می شناسند و پلان آنها نیز به همین شکل طراحی می شود. مشاهده می کنید که یک فضای کوچک چقدر می تواند باکلاس و شیک طراحی شود طوریکه حتی از آشپزخانه هایی با مساحت دو برابر نیز زیباتر و حتی کارآمدتر است. استفاده از کابینت های مدرن یکدست سفید، یخچال سفید و سنگ مرمر طبیعی در قسمت روکابینتی و دیوار بین کابینت ها، همگی جلوه ای بسیار مدرن و بسیارظریف و زیبا به این آشپزخانه داده است. کفپوش چوبی نیز تا حد زیادی فضای آشپزخانه را گرم نشان می دهد.

دکوراسیون و جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه 2017

یک آشپزخانه مدرن دیگر اما اینبار در رنگی متفاوت که نشان می دهد آشپزخانه های مدرن هم می توانند جذاب و پرانرژی باشند. رنگ نارنجی از جمله رنگ هایی که معمولا کمتر در لیست انتخاب خانه دارها قرار می گیرد خصوصا در آشپزخانه، اما مدل زیر نشان می دهد که یک طراحی درست و بجا همه چیز را ممکن می کند. نارنجی رنگی مهیج، پرانرژی و تحریک کننده است بخاطره همین بیشتر در فضاهای عمومی مانند کتابخانه ها از آن استفاده می شود تا محیط کار و مطالعه را مشخص کند. اما وقتی همین رنگ با رنگ های خنثی وسردتری مانند خاکستری و استیل ترکیب می شود، نتیجه خارق العاده ای در پی خواهد داشت که آشپزخانه زیر به وضوح این موضوع را نشان می دهد

دکوراسیون و جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه 2017دکوراسیون و جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه 2017دکوراسیون و جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه 2017دکوراسیون و جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه 2017دکوراسیون و جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه 2017دکوراسیون و جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه 2017دکوراسیون و جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه 2017دکوراسیون و جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه 2017


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان