فال روزانه Daily Omen شنبه 3 بهمن 94

فال روزانه Daily Omen شنبه 3 بهمن 94

باهفتا آسمون پر از گل یاس و میخک
باصد تا دریا پر از عشق و اشتیاق و پولک
یه قلب عاشق بایه احساس بی قرار و کوچک
فقط میخوادبهت بگه تولدت مبارک

 

 

فال روز متولدین فروردین:

حرف زدن کاملا رایگان است و شما می توانید هر چه دوست دارید را به هر کسی می خواهید بگویید. اما این را در نظر بگیرید که نباید بی گدار به آب بزنید و همه احوالات درونی خود را روی دایره بریزید. مراقب کلمات خود باشید و با افرادی که ارتباط نزدیک ندارید، مکالمه های شخصی نداشته باشید. امروز در مسایل عاطفی باید زمانی را به برنامه های مالی خود اختصاص دهید. بهترین فرصت برای استراحت و تجدید انرژی در کنار عشقتان، امروز است. البته اگر مجرد هستید، برای قرار ملاقات با فرد جدید زمان خوبی نیست.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

به مژگان سیه کردی هزاران رخنه در دینم***بیا کز چشم بیمارت هزاران درد برچینم

الا ای همنشین دل که یارانت برفت از یاد***مرا روزی مباد آن دم که بی یاد تو بنشینم

تعبیر: بسیار انسان باوفایی هستید هر چند که روزگار و دوستانتان به شما جفا می کنند ولی باز هم مرام خودتان را حفظ کرده و برای رسیدن به اهداف خودتان کوشش و اهتمام زیادی می کنید. مراقب باشید گول شیطان را نخورید و به جای بهشت سر از جهنم در نیاورید. خوب می دانید که دنیا فانی است پس ارزش گناه کردن را ندارد.

فال روزانه Daily Omen شنبه 3 بهمن 94

فال روز متولدین اردیبهشت:

نباید کار و تفریح را با هم قاطی کنید، حداقل الان وقت مناسبی برای این کار نیست هرچند نیرویی از درون شما را به این کار دعوت کند. تا جایی که می توانید در کارتان جدی باشید و موضوعات دیگر را به بعد از ساعت کاریتان موکول کنید. به ویژه سعی کنید توانایی های فنی خود را با مهارت تمام به نمایش بگذارید چرا که امروز شما تحت نظر هستید و ممکن است این باعث انتخاب شدن و پیشرفت شما بشود. مشکلی که مدت زیادی است با یکی از اطرافیانتان دارید تنها از طریق گوش دادن به حرف های او و نگاه کردن به این موضوع از زاویه ای تازه حل خواهد شد. زندگی شخصیتان نیز همزمان با فعالیت حرفه ای شما در حال پیشرفت است و از این بهتر نمی تواند بشود.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

زبان خامه ندارد سر بیان فراق***وگرنه شرح دهم با تو داستان فراق

دریغ مدت عمرم که بر امید وصال***به سر رسید و نیامد به سر زمان فراق

تعبیر: کار خود را به دست خدا بسپار. از تو دیگر کاری بر نمی آید. تو فقط باید صبر پیشه کنی. سرنوشت آنچه را که باید برایت رقم می زند پس دعا کن تا آنچه را که می خواهی پیش آید. اگر بخواهی به زور چیزی را بدست بیاوری زود هم از دست می دهی. پس با خدا و توکل به او کن.

فال روزانه Daily Omen شنبه 3 بهمن 94

فال روز متولدین خرداد:

به جای اینکه بخواهید برای تمام روز خود برنامه ریزی کنید، برای زمانهایی خالی ای که در طول روز دارید فکری بکنید. به ندرت برای شما پیش آمده که ندانید چه کاری باید انجام بدهید، اما شما امروز ترغیب شده اید که بیشتر فعالیتهایتان را فهرست وار بر روی کاغذ بیاورید. انگیزه های خودتان را بررسی کنید و مطمئن باشید که شما خودتان را بیش از حد درگیر کار نخواهید کرد، برای اینکه شما از تنها بودن بیزار هستید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

گداخت جان که شود کار دل تمام و نشد***بسوختیم در این آرزوی خام و نشد

به لابه گفت شبی میر مجلس تو شوم***شدم به رغبت خویشش کمین غلام و نشد

تعبیر: راهی که انتخاب نموده اید راه درستی نیست و بر مبنای هوی و هوس این راه را می روید برگردید چون غیر از ضرر چیز دیگری ندارد. سودی نمی کنید و کسی هم به شما کمک نمی کند. به پیغامی که برایتان می فرستند اهمیت ندهید چون می خواهند شما را به دام بیاندازند.

فال روزانه Daily Omen شنبه 3 بهمن 94

فال روز متولدین تیر:

دوستانی که فکر می کردید می توانند مورد اعتماد شما قرار بگیرند باعث نا امیدیتان شده اند، اما به این داستان تنها از دید خودتان نگاه نکنید. به سخنان آنها گوش کنید، شاید دلایلی داشته باشند که بتواند شما را قانع کند. حالا که سرعت زندگی افزایش یافته است دلتان نمی خواهد هیچ چیزی شما را متوقف کند و می خواهید با سرعت تمام پیش بروید، اما حواستان باشد یک جاهایی لازم است ترمز کنید و یادتان باشد که آهسته و پیوسته رفتن همیشه بهترین راه پیشروی است. احساس می کنید عشقتان از شما فاصله گرفته است و چیزی هست که نمی خواهد با شما در میان بگذارد. به او فشار نیاورید و صبور باشد، به وقتش او هر چیزی که لازم باشد را به شما خواهد گفت.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

تاب بنفشه می دهد طره مشک سای تو***پرده غنچه می درد خنده دلگشای تو

ای گل خوش نسیم من بلبل خویش را مسوز***کز سر صدق می کند شب همه شب دعای تو

تعبیر:  کم محلی و بی اعتنایی دیگر کافی است چون خودتان هم ناراحت می شوید. حالا وقت دعا و طلب دولت کردن است. وقت تلاش برای رسیدن به مقصد است. وقت آن است که با دیگران هم نفس شده و بههم کمک کینید تا زودتر به حاجتتان برسید

فال روزانه Daily Omen شنبه 3 بهمن 94

 فال روز متولدین مرداد:

امروز آرام گرفتن تبدیل به چالش شده است، چراکه عطارد در نشانه شما با بهرام نگران در یک دام گرفتاره شده اند. به جز اینکه شما در طول روز به تمام افکارتان با دقت گوش فرا می دهید، ممکن است از برخوردهای زبانی افراد دیگر خشمگین شوید، چراکه فکر می کنید مورد تهدید قرار گرفته اید. به هرجهت اکنون صحبت هایی که بدون فکر قبلی به زبان می آیند مفید نخواهند بود. برای کسب کردن دیدگاه های متفاوت به جای صحبت کردن سعی کنید بیشتر گوش دهید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

ای دل آن دم که خراب از می گلگون باشی***بی زر و گنج به صد حشمت قارون باشی

در مقامی که صدارت به فقیران بخشند***چشم دارم که به جاه از همه افزون باشی

تعبیر: دعایتان فقط برای رسیدن به مال و ثروت است ولی بدانید شما ثروتی دارید که شاید دیگران حسرت آن را داشته باشند و آن نعمت سلامتی است. برای رسیدن به مقصود باید خطرها را به جان خرید. زیرک باشید و از اطرافتان غافل نشوید. بیشتر به تکامل روحی خودتان بپردازید و حرص ایام و مادیات را نخورید.

فال روزانه Daily Omen شنبه 3 بهمن 94

فال روز متولدین شهریور:

امروز هر چقدر قهوه و چای می نوشید، باز هم ذهنتان باز نمی شود و حالت کسالت و خواب آلودگی دارید. ماه در وضعیت ابهام قرار گرفته و این مساله روی طالع امروز شما نیز تاثیر گذاشته است. بهتر است به ندای درونی خود اعتماد کنید. در میان انسان هایی باشید که انرژی خوب و مثبتی دارند و می توانند شما را از فضا و فاز فکری منفی بیرون بیاورند. به جای اینکه به این تردیدها دامن بزنید، یا در نتیجه آنها با اطرافیان بدرفتاری داشته باشید، در گوشه تنهایی خود باشید و استراحت کنید تا این انرژی های منفی از بین بروند

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

مجمع خوبی و لطف است عذار چو مهش***لیکنش مهر و وفا نیست خدایا بدهش

دلبرم شاهد و طفل است و به بازی روزی***بکشد زارم و در شرع نباشد گنهش

تعبیر: تو که از خوبی و لطف و صفا همه چیز داری چرا محبت خویش را از دیگران دریغ می کنی. هنوز در حال و هوای بچگی سیر می کنی و با این طریق از زیر کارها شانه خالی می کنی. یادت باشد که با شکستن دل ها به جایی نخواهی رسید. اگر محبت و خوبی و لطف و صفا را یکجا داشته باشی پیش خلق مقامت بالا می رود.

فال روزانه Daily Omen شنبه 3 بهمن 94

فال روز متولدین مهر:

شاید شما فهمیده باشید که چگونه عصبانیت خود را کنترل کنید، اما حتی اگر شما با هوشمندی به پیدا کردن منشأ این مشکل فکر می کنید باز هم ممکن است که عصبانیت شما طغیان کند. خوشبختانه در این اوقات دوستان شما می توانند از شما حمایت کرده و باعث تسلی خاطر شما باشند، و این کار برای اینکه شما به آرامش برسید کافی است. به یاد داشته باشید که لازم نیست شما همه چیز را ثابت کنید؛ فقط باید انعطاف پذیر باشید تا بتوانید با تغییرات کنار بیایید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

دوش از جناب آصف پیک بشارت آمد***کز حضرت سلیمان عشرت اشارت آمد

خاک وجود ما را از آب دیده گل کن***ویرانسرای دل را گاه عمارت آمد

تعبیر: خود را کوچک نشمار. تو فرد بسیار بزرگ و کاردانی در جامعه خواهی شد. در همه حال رو به سوی خدا بیاور که در عین ناامیدی فقط اوست که به تو امید می بخشد. بشارتی به تو می دهند که دل ویران تو را تبدیل به عمارت می کند وقت مناسبی پیش آمده تا از یک معامله سود کلانی ببری

فال روزانه Daily Omen شنبه 3 بهمن 94

فال روز متولدین آبان:

شما باید چشمان تان بر روی بعضی از مسائل ببندید و وانمود کنید که آنها را نمی بینید زیرا در غیر این صورت تنها شما آسیب می بینید. شما دارای انرژی های مثبت زیادی هستید انرژی هایی مانند صبر، استقامت، که هر شخصی این انرژی ها را ندارد و این یک موهبت از طرف خداوند برای شما است. هر مسائله ای به آسانی نمی تواند به اصطلاح خون شما را به جوش بیاورد پس افکار خود را به درستی تجزیه و تحلیل کنید تا مشکلات تان کمتر شود.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

ماهم این هفته برون رفت و به چشمم سالیست***حال هجران تو چه دانی که چه مشکل حالیست

مردم دیده ز لطف رخ او در رخ او***عکس خود دید گمان برد که مشکین خالیست

تعبیر: زیاد عجله می کنی، هر چند که همه می دانند چه روزهای سختی را پشتسر می گذاری. همگان ظاهر را می بینند پس برای حفظ آبرو ظواهر را حفظ ک. بسیار بی تجربه ای اما ادعای با تجربه بودن می کنی. کاری نکن که انگشت نما شوی، تو جوهر خوبیبرای کار داری همین مسئله باعث م شود تو به مراد برسی و تن خسته ات التیام پیدا کند

فال روزانه Daily Omen شنبه 3 بهمن 94

فال روز متولدین آذر:

از امروز تا سه هفته دیگر، زندگی شما روی غلتک خواهد بود و همه جانبه از مزایای زندگی بهره مند خواهید شد. ارتباط های حضوری و آنلاین خود را بیشتر کنید. برای دوستان ایمیل بزنید یا با همکاران جلسه های کاری تشکیل دهید. انرژی های گروهی شادی مضاعفی به قلب شما جاری می کند که خودتان هم هیجان زده خواهید شد. درک و مهربانی زیادی دارید و این مساله کمک می کند تا با شریک عاطفی خود لحظه خاطره انگیزی خلق کنید. این را به یاد داشته باشید که همه لحظه ها، فرصتی برای پیشرفت هستند. پس از ثانیه های زندگی استفاده کنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

نماز شام غریبان چو گریه آغازم***به مویه های غریبانه قصه پردازم

به یاد یار و دیار آن چنان بگریم زار***که از جهان ره و رسم سفر براندازم

تعبیر: با گریه و زاری کردن و تنهایی دست به کار شدن کاری از پیش نخواهی برد. خداوند کمکت می کند به عقل پیران اعتماد کن. خودت نیز همتی کن تا هرچه زودتر به نیتت برسی به هر کس خوبی کردی نتیجه ی بد دیدی. به خدا توکل کن صبح امید نزدیک است

فال روزانه Daily Omen شنبه 3 بهمن 94

فال روز متولدین دی:

امروز دلتان می خواهد پول زیادی خرج تفریح و یا خرید کنید، کمی تفریح یا خرید بد نیست، اما بهتر است زیاده روی نکنید تا بعدا به مشکل مالی برنخورید. با یک بودجه بندی عاقلانه می توانید پس انداز بیشتری کرده و یک سرمایه گذاری دراز مدت انجام دهید. امروز نیاز زیادی به ریلکس کردن دارید و این برای سلامت شما ضروری است. اگر نامزدتان به شما آرامش می دهد با او ساعات خوشی را گذرانده و لذت ببرید، اما اگر او خودش منبع استرس است بد نیست امروز را به تنهایی بگذرانید! آیا مجرد هستید و کسی چشمتان را گرفته اما پا پیش نمی گذارید؟ بهتر است این کار را بکنید، این می تواند فرصت خوبی برایتان باشد، ستاره هایتان که اینطور می گویند!

فال حافظ امروز متولدین دی :

بازآی و دل تنگ مرا مونس جان باش***وین سوخته را محرم اسرار نهان باش

زان باده که در میکده عشق فروشند***ما را دو سه ساغر بده و گو رمضان باش

تعبیر: عجله کن تا از دیگران عقب نیفتی. با دل نگرانی و حرف نگرانی و حرف زدن به جایی نخواهی رسید. بسیار مواظب سلامتی خودت باش. فکر می کنی کس دیگری می خواهد مقصود و نظر تو را از چنگت بیرون بکشد ولی بدان در سرنوشت تو مقصود چیز دیگریست و نصیب کس دیگری نمی شود.

 

 

فال روزانه Daily Omen شنبه 3 بهمن 94

 

فال روز متولدین بهمن:

شما در این روزها از بیکاری و یا شاید کم کاری که انجام می دادید رها شده اید و به شدت سخت کوش و فعال شده اید به همین دلیل خداوند نیز شما را یاری می کند و در مقام اجتماعی تان به شدت پیش رفت خواهید کرد و بیش از پیش سرتان شلوغ خواهد شد.خوشبختانه به دلیل روحیه بالا و انعطاف پذیری که دارید حتی اگر در محیط کار برایتان مشکلی پیش اید به سادگی مشکلات را کنار می گذارید و از پس انها بر می اید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

نسیم باد صبا دوشم آگهی آورد***که روز محنت و غم رو به کوتهی آورد

به مطربان صبوحی دهیم جامه چاک***بدین نوید که باد سحرگهی آورد

تعبیر: نوید فتح و پیروزی خیلی زود به شما داده می شود و آنقدر خوشحال می شوید مثل اینکه بهشت و یک حوری به شما بخشیده اند. بخت با شماست و این بخاطر سجده در مقابل معبود الهی می باشد همیشه از خدا اطاعت کنید تا به پادشاهی برسید

 

فال روزانه Daily Omen شنبه 3 بهمن 94

 

 

فال روز متولدین اسفند:

امروز وقتی که شما در مورد خلاقیتهای خود صحبت می کنید دوستانتان شما را تشویق خواهند کرد، برای اینکه آنها حتی زمانی که شما کارهایی که دوست دارید را انجام می دهید شما را بیشتر تحسین می کنند. اما تمایل و علاقه شما جلب توجه کردن در برابر دیگران است، بنابراین شما دوست دارید کاری را انجام دهید که برای دیگران لذت بخش باشد. این طرز تفکر می تواند باعث به وجود آمدن یک موقعیت «برنده- برنده» خیلی خوب شود، پس از قدرت تخیل خود استفاده کند تا از امروز با خاطره خوبی یاد کنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

ز در درآ و شبستان ما منور کن***هوای مجلس روحانیان معطر کن

اگر فقیه نصیحت کند که عشق مباز***پیاله ای بدهش گو دماغ را تر کن

تعبیر: صبر و مقاومت را از دیگران یاد بگیر مقاومت و صبر تو باعث پیروزیت می شود تلاش هایت بی اجر نمی مانند تو پاداش خود را خواهی گرفت فقط عجله کن الان وقت مقاومت است. خجالت را کنار بگذار و بر حسب قراری که گذاشته ای عمل کن حاجت خود را از خدا بخواه که اوست دعایت را مستجاب می کند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان