این مادر دو کودک خود را تکه تکه کرد (عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
این مادر دو کودک خود را تکه تکه کرد (عکس)

جنجالی ترین حوادثی که در فروردین 95 رخ داد

 

داغ ترین خبر و حوادث را در همین بخش خبری از سایت نازوب دنبال کنید.

 

محتویات
1- مادری که دو کودک خردسال خود را تکه تکه کرد
2-  قاتلان سریالی گلستان پای میز محاکمه
3- بوق زدن در مشهد به مرگ پایان یافت
4- آخرین وضعیت پسر تلگرامی

 

 

1- مادری که دو کودک خردسال خود را تکه تکه کرد
یک زن بنبروکی به جرم دو قتل بعد از پیدا شدن جنازه فرزندانش در هفته پیش محکوم شد.

 

مادر با زخم های چاقو روی بدنش پیدا شد که نیروهای پلیس اعتقاد دارند که این زخم ها توسط خود زن صورت گرفته است.

 

فرمانده پلیس بنبروک، دیوید ببکاک گفت: سوفیا تیگانکوا دو دختر یک و 5 ساله خود را به قتل رسانده است اما در همان لحظه دستگیر نشده است چون تحت ارزیابی روانی در بیمارستان جان پیتر اسمیت در فورت ورث می باشد.

 

فرمانده دیوید ببکاک افزود: ما دلایلی داریم که باور کنیم زخم های چاقوی روی بدن مادر کار خودش بوده و او به طور همزمان تحت ارزیابی و نظر نیروهای پلیس است.

 

سوفیا تیگانکوا به جرم قتل دو کودک زیر 10 سال یک مجرم درجه یک محسوب می شود.

2-  قاتلان سریالی گلستان پای میز محاکمه
رسیدگی به این پرونده اوایل بهار سال گذشته و با وقوع سرقت مسلحانه خودروی پراید و فوت راننده خودرو به‌دلیل اصابت گلوله سارقان، آغاز شد. در بررسی های صورت گرفته مشخص شد با اسلحه ای که راننده پراید به قتل رسیده است، سرقت ها قتل های دیگری در شهرستان های دیگر استان گلستان رخ داده است.

 

درحالی که بررسی ها در این رابطه ادامه داشت، کارآگاهان جنایی موفق شدند سارق سابقه داری را به عنوان نخستین متهم این پرونده دستگیر کنند. متهمی که مشخص شد از سال 1378 همراه فرزندانش و فرد دیگری اقدام به سرقت‌های مسلحانه می‌کرده که در یک عملیات ضربتی سه متهم دیگر هم دستگیر و در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند. اعضای این باند در بازجویی‌ها به 13 فقره قتل با انگیزه سرقت در سطح استان گلستان اعتراف کردند. در ادامه بررسی ها مشخص شد سه نفر از متهمان عاملان اصلی این جنایات بوده اند.

 

 

اعضای این باند در دادگاه کیفری استان گلستان پای میز محاکمه قرار گرفتند و به دفاع از اتهامات خود پرداختند و رئیس دادگاه پس از آخرین دفاعیات اعضای این باند ، ختم رسیدگی به پرونده را اعلام کرد و به زودی حکم مجازات اعضای این باند صادر می شود.

3- بوق زدن در مشهد به مرگ پایان یافت
به گزارش نازوب، 8 فرودین امسال، درگیری دو راننده در خیابان طوس مشهد با قتل پایان یافت. به دنبال این حادثه، بازپرس حسینی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شده و عامل این جنایت دستگیر شد.

 

قاتل در اعترافات خود گفت: روز حادثه برای پیاده کردن مسافر توقف کردم. مقتول پشت سرم شروع به بوق زدن کرد و همین شروع درگیری ما بود. پس از طی مسافتی او با خودرو مقابل من پیچید و سد راهم شد. بعد از با برداشتن چوبی به طرفم حمله کرد. من هم چاقویی که برای خانه خریده بودم را برداشته و با آن ضربه ای به مرد جوان زدم که باعث مرگش شد.

 

متهم جوان به دستور بازپرس حسینی، با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

4- آخرین وضعیت پسر تلگرامی
سردار کمال هادیانفر  با اشاره به آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده پسر جنجالی تلگرام که انتشار عکس‌هایش با تعدادی از دختران در شبکه‌های اجتماعی خبر ساز شده بود، اظهار کرد: در تحقیقات انجام گرفته مشخص شد جوانی که تحت عنوان پسر جنجالی تلگرام در رسانه‌ها معروف شده بود، تخلفاتی را انجام داده است و شواهد و قرائن نشان می‌دهد که وی شخصاً بخشی از این اطلاعات جنجال‌آفرین را منتشر کرده است.

 

رئیس پلیس فتا ناجا ادامه داد: با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده این جوان به انگیزه بزرگنمایی اقدام به انتشار این مطالب و اطلاعات زده بود و برای قاضی پرونده نیز محرز شده است که وی بخشی از این اطلاعات را شخصاً و به منظور بزرگنمایی منتشر کرده است.

 

وی گفت: این جوان تا پیش از عید در بازداشت به سر می‌برد ولی پیش از آغاز سال نو با قرار وثیقه مناسب آزاد شد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان