ماجرای عجیب تار موی حضرت محمد در مسجد طرابلس (عکس)

ماجرای عجیب تار موی حضرت محمد در مسجد طرابلس (عکس)

خبر وجود تار مویی از حضرت محمد در مسجد طرابلس لبنان !!

 

 

به گزارش نازوب حقیقت این است که چیزی حدود 126 سال قبل ، پادشاه عثمانی ، سلطان عبدالحمید دوم ، یک تار مو از ریش و محاسن پیامبر اکرم (ص) را به عنوان هدیه به مردم

 

ماجرای عجیب تار موی حضرت محمد در مسجد طرابلس (عکس)

وجود تار مویی از حضرت محمد (ص) در عصر حاضر :
طبق خبر منتشر شده توسط روزنامه ی معتبر القدس العربیه ، هر ساله در آخرین جمعه ی ماه مبارک رمضان در مسجد المنصوری از یک تار موی ریش حضرت محمد (ص) رونمایی می شود و در معرض دید و نمایش مردم قرار می گیرد .

 

 

ماجرای عجیب تار موی حضرت محمد در مسجد طرابلس (عکس)

حقیقت این است که چیزی حدود 126 سال قبل ، پادشاه عثمانی ، سلطان عبدالحمید دوم ، یک تار مو از ریش و محاسن پیامبر اکرم (ص) را به عنوان هدیه به مردم شهر طرابلس لبنان می دهد و این مردم تا سالها از این هدیه ی با ارزش نگهداری می کردند تا اینکه اکنون برای دیدن آن باید هر سال تا آخرین جمعه ی ماه مبارک رمضان صبر کرد .

 

این تار موی ارزشمند و تاریخی قبلا در کاخ توپ کاپی در استامبول و در بخش امانت های مقدس نگهداری می شد که همانطور که بیان شد ، پادشاه عثمانی برای تشکر از مردم وفادار طرابلس لبنان بخاطر وفاداری یشان نسبت به حکومت عثمانی هدیه داده شد . درواقع این هدیه ی با ارزش را درون یک جعبه ی طلایی قرار داده اند و در آن زمان به وسیله ی کشتی از ترکیه به لبنان فرستاده شده .

 

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید ، مردم برای دیدن و بوسیدن جایگاه این شیء با ارزش از قبل نوبت گرفته و برای ورود و دیدن تلاش می کنند .

 

 

مطالب مرتبط

دختر بازیگر در فیلم موهن توهین به حضرت محمد (ص)

جنجال تار موی حضرت محمد در موزه!! (عکس)

تظاهرات در مشهد و شیراز علیه توهین به حضرت محمد (تصاویر)

مکان و محل تولد حضرت محمد (ص) در مکه +(عکس)

جلوه هایی از زیبایی های حضرت محمد


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان