فال روز یکشنبه 29 فروردین 95

فال روز یکشنبه 29 فروردین 95

عشق یک اتفاق است ، نه انتخاب !

اگر انتخاب باشد

با یک اتفاق از بین می رود !

 

 

فال روز متولدین فروردین:

از امروز تا سه هفته دیگر، زندگی شما روی غلتک خواهد بود و همه جانبه از مزایای زندگی بهره مند خواهید شد. ارتباط های حضوری و آنلاین خود را بیشتر کنید. برای دوستان ایمیل بزنید یا با همکاران جلسه های کاری تشکیل دهید. انرژی های گروهی شادی مضاعفی به قلب شما جاری می کند که خودتان هم هیجان زده خواهید شد. درک و مهربانی زیادی دارید و این مساله کمک می کند تا با شریک عاطفی خود لحظه خاطره انگیزی خلق کنید. این را به یاد داشته باشید که همه لحظه ها، فرصتی برای پیشرفت هستند. پس از ثانیه های زندگی استفاده کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

بخت از دهان دوست نشانم نمی دهد***دولت خبر ز راز نهانم نمی دهد

از بهر بوسه ای ز لبش جان همی دهم***اینم همی ستاند و آنم نمی دهد

تعبیر: صبر کرده ای، تحمل کرده ای، عبادت کرده ای ولی نشانه ای از رسیدن به مراد نمی بینی. فکر می کنی دیگر برای جبران ضرر نداری و مدام دور خودت می چرخی بدون اینکه پیشرفتی داشته باشی، ولی عاقبت اجر صبر خود را می بینی و بد عهدی زمانه را فراموش می کنی.

 

فال روز یکشنبه 29 فروردین 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز حسابی جذاب شده اید و در هر جمعی حاضر شوید، نگاه ها به سمت شما جذب خواهد شد. دلیل آن نیز انرژی های مثبت و خوبی است که در وجودتان هست و آرامش درونی، زیبایی ظاهری برایتان به ارمغان آورده است. از فرصت امروز برای به دست آوردن دل کسی که دوستش دارید، استفاده کنید. اینکه خواسته های خود را به زبان بیاورید خجالت ندارد. تا وقتی چیزی را که می خواهید، نگویید کسی متوجه آن نخواهد شد. پس شهامت داشته باشید. امروز اصلا در خانه نمانید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

ای قبای پادشاهی راست بر بالای تو***زینت تاج و نگین از گوهر والای تو

آفتاب فتح را هر دم طلوعی می دهد***از کلاه خسروی رخسار مه سیمای تو

تعبیر: شما لایق هر آنچه که دارید و در آینده به دست می آورید هستید. آفتاب برای شما هیچ وقت غروب نمی کند. همیشه جوان می مانید و فاتح اید. همای سعادت بالای سرتان در حال پرواز است. بسیار دانا و زیرکید. زبانتان جذاب است. چشم چراغ همه اید فقط کافی است حاجتی طلب کنید آنی مورد قبول واقع می شود.

 

فال روز یکشنبه 29 فروردین 95

 

فال روز متولدین خرداد:

شما کارهای زیادی پیش رویتان دارید، اما دقیقا مطمئن نیستید که بهترین راه برای انجام دادنشان چیست؟! شاید فکر می کنید تهیه کردن یک لیست بهتان کمک می کند که روی آنها تمرکز کنید، اما این کار برای شما مثل یک وظیفه اضطراب آور است! اگرچه برنامه ریزی کردن همیشه درست عمل می کند، اما الان بهتر است یکی یکی و به وقت خودش به کارهایتان برسید. اگر امروز پیشرفت زیادی نداشتید زیاد به خودتان سخت نگیرید؛ شما به زودی موفق خواهید شد.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

کتبت قصه شوقی و مدمعی باکی***بیا که بی تو به جان آمدم ز غمناکی

بسا که گفته ام از شوق با دو دیده خود***ایا منازل سلمی فاین سلماک

تعبیر: تهمتی به شما زده اند که به زودی دست بدخواهان رو م یشود. حادثه ای بسیار عجیب اتفاق می افتد که همه چیز را عوض می کند و به آنچه که هدفتان هست می رسید به شرط آنکه زرنگ باشید.کسی به دیدارتان می آید و غم رهایتان می کند.

 

فال روز یکشنبه 29 فروردین 95

 

فال روز متولدین تیر:

امروز یک شنونده عالی برای دیگران هستید و خیلی خوب می توانید به افرادی که به کمک نیاز دارند، کمک کنید. امروز یک دوست موجب خوشحالی شما خواهد شد. صحبت هایی که امروز انجام می دهید روی اطرافیان تاثیر ویژه ای دارد پس روی همه واژه هایی که انتخاب می کنید، وسواس به خرج دهید. دیدگاه خود در مورد مسایل مختلف را با دیگران به اشتراک بگذارید. این را بدانید هر کار خوبی که انجام دهید، بی نتیجه نمی ماند و اثر آن را خواهید دید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

نماز شام غریبان چو گریه آغازم***به مویه های غریبانه قصه پردازم

به یاد یار و دیار آن چنان بگریم زار***که از جهان ره و رسم سفر براندازم

تعبیر:  با گریه و زاری کردن و تنهایی دست به کار شدن کاری از پیش نخواهی برد. خداوند کمکت می کند به عقل پیران اعتماد کن. خودت نیز همتی کن تا هرچه زودتر به نیتت برسی به هر کس خوبی کردی نتیجه ی بد دیدی. به خدا توکل کن صبح امید نزدیک است.

 

فال روز یکشنبه 29 فروردین 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

امروز ایده ها و افکارتان را با دیگران به اشتراک بگذارید، اما هرچه دارید را رو نکنید. در مورد کار و تجارت امروز کمی وسواسی هستید و با هرکسی نمی توانید کنار بیایید، مسئله فقط پول نیست، این که چقدر از طرف مقابل خوشتان بیاید هم برایتان مهم خواهد بود، اما اشکالی ندارد، ضرری ندارد اگر گاهی اوقات کمی برای کارتان کلاس بگذارید. کمی شیطنتتان گل کرده است و بدتان نمی آید نگاهی به اطراف بیندازید، اما مواظب باشید عشقتان را ناراحت نکنید، ارزش او برای شما بیشتر از این حرف ها است. ولی خوب مجردها در این زمینه می توانند راحت باشند، ولی خوب عجله هم نکنید، آیا شخصی که امروز به نظرتان با ارزش است فردا نیز همانطور خواهد بود؟

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

بازآی و دل تنگ مرا مونس جان باش***وین سوخته را محرم اسرار نهان باش

زان باده که در میکده عشق فروشند***ما را دو سه ساغر بده و گو رمضان باش

تعبیر: عجله کن تا از دیگران عقب نیفتی. با دل نگرانی و حرف نگرانی و حرف زدن به جایی نخواهی رسید. بسیار مواظب سلامتی خودت باش. فکر می کنی کس دیگری می خواهد مقصود و نظر تو را از چنگت بیرون بکشد ولی بدان در سرنوشت تو مقصود چیز دیگریست و نصیب کس دیگری نمی شود.

 

فال روز یکشنبه 29 فروردین 95

 

فال روز متولدین شهریور:

امروز خیلی چیزها دلتان می خواهد. اما قبل از اینکه تقاضایی را به زبان بیاورید، درست به آن فکر کنید و ببینید آیا واقعن می خواهید آن را داشته باشید. امروز خیال می کنید برخی از مشکلات و سوتفاهمام ها را می توانید برطرف کنید، اما وقتی وارد جریان می شوید، می بینید خیلی سخت تر از تصور است. شاید بد نباشد از دیگران در این کار کمک بگیرید. از عشقتان هم می توانید برای بهبود اوضاع زندگی کمک بگیرید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

عاشق روی جوانی خوش نوخاسته ام***و از خدا دولت این غم به دعا خواسته ام

عاشق و رند و نظربازم و می گویم فاش***تا بدانی که به چندین هنر آراسته ام

تعبیر: برای رسیدن به دولت و مقام و ثروت کاری که انجام داده اید دعا کردن است وای خداوند می گوید از تو حرکت از من برکت. هنرهای بسیای دارید که فقط آنها را برای خودتان حفظ کرده اید پس همت کنیدتا وقت تلف شده را جبران کنید. غم دلتان از بین می رود

 

فال روز یکشنبه 29 فروردین 95

 

فال روز متولدین مهر:

با سیاست بودن امروز حکم جادو برای شما دارد. وقتی با فکر و کاملا هوشمندانه حرف بزنید و رفتار کنید، به ناگه خود را در موقعیتی مشاهده خواهید کرد که شاید تصورش را هم نمی کردید. امروز یک روز جادویی است، سرشار از خوش بینی، خلاقیت و ایده ها ناب. از تک تک ثانیه های خود استفاده کنید. در انتخاب های خود وسواس بیشتری به خرج دهید. به ویژه برای انتخاب شریک عاطفی، همه مسایل را در نظر بگیرید و با آینده نگری و کاملا عاقلانه وارد رابطه جدید بشوید. باید فردی را انتخاب کنید که موجب پیشرفت و خوشحالی شما بشود، نه برعکس.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

مسلمانان مرا وقتی دلی بود***که با وی گفتمی گر مشکلی بود

به گردابی چو می افتادم از غم***به تدبیرش امید ساحلی بود

تعبیر: فکر می کنی کسی حرفت را نمی شنود و از مشکلت خبر ندارد. کسی تو را از گرداب غم رهایی نمی دهد. اما همه ی این ها مصلحت الهی است و تو مورد امتحان قرار گرفته ای باز هم رحمت خدا شامل حالت می شود و کاردانی تو را نجات می دهد بدان همه ی این مصائب به خاطر جهالت خودت بوده است.

 

فال روز یکشنبه 29 فروردین 95

 

فال روز متولدین آبان:

امروز ستاره ها شما را در شرایطی بسیار محبت آمیز قرار می دهند و شما، از چنان شرایطی در هر موقعیت، کاملاً لذت خواهید برد. اما به عنوان یک شیر سخاوتمند، از تشویق خود دست بر نمی دارید. تقریباً بدون آن که خودتان بدانید، رفتاری بسیار خوب با نزدیکان و عزیزانتان خواهید داشت.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

ناگهان پرده برانداخته ای یعنی چه***مست از خانه برون تاخته ای یعنی چه

زلف در دست صبا گوش به فرمان رقیب***این چنین با همه درساخته ای یعنی چه

تعبیر: تغییرحالت شما همه را در بهت و حیرت فرو برده است. گاهی با رقیبان هم داستانید، گاهی با دوستان، قدر روزگار خود را نمی دانیدف با همه سر جنگ و دعوا دارید. اطرافیانتان روی شما حساب می کنند ولی افسوس که همه را پراکنده نموده اید. مشکل شما و دل تسلی تان زمان درمان می شود که بهخدا و بعد به خودتان بپردازید.

 

فال روز یکشنبه 29 فروردین 95

 

فال روز متولدین آذر:

امروز قبل از حرف زدن خوب فکر کنید و کلماتتان را به دقت انتخاب کنید، زیرا ممکن است در نظر کسانی که سعی دارید با آنها همکاری کرده و پیشرفت کنید گستاخ و یا تند جلوه کنید. دلتان می خواهد در ظاهر زندگی خود و دکوراسیون منزلتان تغییرات کلی به وجود بیاورید، اما فعلا این کار برای شما مقدور نیست، پس بهتر است با ایجاد تغییرات کوچک که می توانند روحیه تان را شاد کنند برای مدتی خودتان را راضی نگه دارید. آخر هفته را به یک سفر کوتاه بروید و حال و هوایی عوض کنید. عشقتان نیز به این تعطیلات نیاز دارد و می توانید سر فرصت و به دور از هیاهوی زندگی روزمره در مورد مشکلاتتان در آرامش با هم حرف بزنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

گفتم غم تو دارم گفتا غمت سر آید***گفتم که ماه من شو گفتا اگر برآید

گفتم ز مهرورزان رسم وفا بیاموز***گفتا ز خوبرویان این کار کمتر آید

تعبیر: دوران غم دلت کوتاه است اما از همین غم تجربه ای به دست آورده ای که اساس خوشبختی ات می باشد. برای رهایی از غم بسیار بی تابی می کنی. تو بندگی خدا را بکن خداوند هم حاجت تو را می رساند و پروردگار بر همه چیز و همه ی دل ها آگاه و واقف است

 

فال روز یکشنبه 29 فروردین 95

 

فال روز متولدین دی:

اگر امروز شما بتوانید به جهانی آرمانی راه پیدا کنید، در حالی که موسیقی مطلوب شما به نرمی در پس زمینه نواخته می شود، همه رنگها نیز کاملاً با هم هماهنگ خواهند بود. خوشبختانه لزومی ندارد برای اینکه دنیای کاملی را ببینید به جاهای دیگر مسافرت کنید، برای اینکه عطارد با نپتون در سازگاری کامل به سر می برد. از همان جایی که هستید به رویاهایتان فکر کنید و سعی کنید حداقل یکی از آنها را به واقعیت تبدیل کنید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

آن سیه چرده که شیرینی عالم با اوست***چشم میگون لب خندان دل خرم با اوست

گر چه شیرین دهنان پادشهانند ولی***او سلیمان زمان است که خاتم با اوست

تعبیر: آن کسی را که بسیار دوست می داری چند صباحی از او جدا می شوی و کسی را برای درد دل نمی یابی اما ایمان به خداوند و صبر باعث می شود این جدایی را تحمل کنی. فکر نکن که دیگر آخر زمان شده باز هم نکته ها و اتفاقات بسیار خوبی پیش خواهد آمد که دل مرده ی تو را زنده می کند. به امید بخشش خداوند باش

 

فال روز یکشنبه 29 فروردین 95

 

فال روز متولدین بهمن:

شاگر احساس می کنید که در این تعطیلات چیزی را کم دارید، ممکن است بخواهید بیش از حد جبران آن کمبود را بکنید و در انجام آن اغراق کنید. اما این کار زیاد مفید نیست و باعث هم نمی شود کسی احساس بهتری داشته باشد. این فقط به خاطر این است که بر احساس گناه خود سرپوش بگذارید. به جای اینکه وانمود کنید که هر چیزی مانند سال قبل است، دلیل این تفاوت را بفهمید. دانستن و پذیرفتن حقیقت بهترین کاری است که همه می توانند انجام دهند.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

کی شعر تر انگیزد خاطر که حزین باشد***یک نکته از این معنی گفتیم و همین باشد

از لعل تو گر یابم انگشتری زنهار***صد ملک سلیمانم در زیر نگین باشد

تعبیر: تا زمانی که غمگین و ناراحت باشی، نی توانی تصمیم درست بگیری. با طعنه ی حسودان میدان را خالی نکن به روی خودت نیاور و خودت را مترل کن. از خداوند کمک بخواه. فعلا” اوضاع همین است باید بسازی ولی دست بدخواهان رو می شود و تو دوباره نامت بر سر زبان ها افتد و روزگارت از گذشته بهتر می شود.

 

فال روز یکشنبه 29 فروردین 95

 

فال روز متولدین اسفند:

شما تا زمانی که ناخواسته خودتان را در میان موقعیتی پویا که به خلاق بودن شما کمک می کند قرار داده اید، می توانید در مسیر خود باقی بمانید. شاید امروز احساسات شما مثبت باشند، اما از شما برای اینکه می خواهید فعالیتهایتان را فقط در یک مسیر با الهام قلبی تان انجام دهید سرپیچی می کنند. دیگران نسبت به اینکه شما چه احساسی در مورد هر یک از این دو دارید اطیمنان ندارند، برای اینکه شما پیامتان را واضح بیان نکرده اید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

سینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت***آتشی بود در این خانه که کاشانه بسوخت

تنم از واسطه دوری دلبر بگداخت***جانم از آتش مهر رخ جانانه بسوخت

تعبیر: به هر کس وفا کردی جفا دیده ای. سینه ای مالامال از درد داری. تا کی می خواهی پریشان حال باشی. دست از غم بردار. توبه کن تا دلت صاف شود. انتظارات بیجا را کنار بگذار. رویا و خیال را فراموش کن و به واقعیات بپرداز و از آنچه تا کنون نصیبت شده لذت ببر و عقل را به پای دل هدر نده.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان