طالع بینی و فال حافظ روز دوشنبه 10 خرداد 95

طالع بینی و فال حافظ روز دوشنبه 10 خرداد 95

فال روز متولدین فروردین:

شما وقتی هنگام رسیدگی کردن به مسئل مالی تان با ناسازگاری روبرو می شوید، دوست دارید که راحت و بی خیال باشید، البته اتفاق خطرناکی هم نخواهد افتاد. این موضوع فقط در مورد مسائل مالی صدق نمی کند، بلکه در مورد شخصی هم که شما بر او نظارت دارد اتفاق می افتد. تا زمانی که احساس امنیت را در خودتان به وجود نیاورده اید حرکت کردن برای شما مشکل است. اما ثبات و پایداری زمانی به وجود می آید که در روش و رفتارتان انعطاف پذیر و سازش پذیر باشید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

منم که دیده به دیدار دوست کردم باز***چه شکر گویمت ای کارساز بنده نواز

نیازمند بلا گو رخ از غبار مشوی***که کیمیای مراد است خاک کوی نیاز

تعبیر: از مشکلات فرار نکنید، مرد کار و عمل باشید. دلتان را با خون دل خوردن التیام ندهید بلکه با خواند نماز دلتان را آرام کنید. از نظر ایمان در مقام بالایی هستید به زیارت عتبات عالیات مشرف می شوید. به دوستان خودتان اطمینان کنید.

 

طالع بینی و فال حافظ روز دوشنبه 10 خرداد 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

شما امروز در حالیکه دیگران را تشویق می کنید که شما را از انزوا بیرون بیاورند، نسبت به همیشه احساس درون نگرانه تری دارید. مشکل اینجاست که آنها فکر می کنند شما ناراحت و یا حتی افسرده هستید، و کناره گیری شما را اشتباه تعبیر می کنند. به آنها بگویید که شما افسرده نیستید -فقط فردی درون نگر هستید- از اینکه مؤدبانه درخواست کنید که به حدود شما احترام گذاشته شود هراس نداشته باشید؛ شما زمان نیاز دارید تا فکر کنید.فکرهای بسیار جالبی در سر دارید، اما عملی کردن آن ها تلاش مضاعف می طلبد. اهداف تان آن قدرها هم بزرگ و دست نیافتنی نیستند، فقط این که برای تحقق آن ها باید با اندیشه ی عمیق تری پیش بروید و مرحله به مرحله گام بردارید. قبل از آن که به سوی مقصد مورد نظر حرکت کنید، به شما توصیه می شود که وقت بگذارید و ببینید دقیقاً می خواهید چه کار کنید. وقتی هنوز چیزهای زیادی مانده که باید به آن ها فکر کنید، عجله کردن اصلاً کار درستی نیست.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

هر آن کو خاطر مجموع و یار نازنین دارد***سعادت همدم او گشت و دولت همنشین دارد

حریم عشق را درگه بسی بالاتر از عقل است***کسی آن آستان بوسد که جان در آستین دارد

تعبیر: آفرین بر شما که تصمیم عاقلانه ای گرفته اید. سعادت و دولت یکجا نصیبتا می شود. در کاری که انجام می دهید ذلت و خواری وجود ندارد. به وصال یاری می رسید که از هر سو حسن دارد. توانایی های خودتان را نشان بدهید و مثل همیشه به مستمندان کمک کنید.

 

طالع بینی و فال حافظ روز دوشنبه 10 خرداد 95

 

فال روز متولدین خرداد:

شما امروز نسبت به گذشته خودتان با حساسیت و احتیاط بیشتری عمل می کنید، به همین علت وارد مسیر تازه ای از زندگی تان خواهید شد، فقط باید مراقب منفعت هایی که به دست می آورید باشید تا آنها را بیهوده هدر ندهید. موفقیتها و راه های کوچکی که در آینده به آنها می رسید پلی برای دستیابی به موفقیت های بزرگ تر است.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

انت روائح رند الحمی و زاد غرامی***فدای خاک در دوست باد جان گرامی

پیام دوست شنیدن سعادت است و سلامت***من المبلغ عنی الی سعاد سلامی

تعبیر: خبری را که برایش انتظار کشیده اید بزود می رسد که سرشار از سعادت و سلامت و خوشبختی می باشد. انتظار به سر رسید و الان وقت سلام و خیر مقدم است نه گریه کردن. قدوم یار برای شما بسیار پر خیر و برکت است. دلتان شاد می شود. امیدتان که به یار می نشیند دولت به سراغتان می آید.

 

طالع بینی و فال حافظ روز دوشنبه 10 خرداد 95

 

فال روز متولدین تیر:

به جای اینکه نگران سر وسامان دادن ذهن تان باشید؛سعی کنید از خلاقیت خود برای ابراز وجود در برابر دیگران استفاده کنید. اغلب بسیار سخت است که بخواهید بوسیله پاسخ دادن به تمام پرسش های دیگران اعتماد به نفس خودتان را محک بزنید. به هر حال اگر با خود صادق باشید موفق تر خواهید شد. آماده باشید و زمانی را برای این بگذارید که نگرانی های تان را با دیگران تقسیم کنید به جای اینکه آنها را در تاریکی ابهام بگذارید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

به جان خواجه و حق قدیم و عهد درست***که مونس دم صبحم دعای دولت توست

سرشک من که ز طوفان نوح دست برد***ز لوح سینه نیارست نقش مهر تو شست

تعبیر:  افسوس ایام گذشته سودی ندارد. به آینده فکر کن. معامله ای می کنی که بسیار سودمند است. ولی طمع نکن. صداقت داشته باش و حقیقت را بگو. کار امروز را به فردا نینداز. از یار خود رنجیده خاطر نباش. دروغ و بدی ها را فراموش کن تا خورشید عشق به رویت لبخند بزند

 

طالع بینی و فال حافظ روز دوشنبه 10 خرداد 95

 

فال روز متولدین مرداد:

امروز برای شما یک روز هیجان انگیز به حساب می آید، اما حالا که ماه به نشانه شما بازگشته است، ممکن است تحمل کردن حالتهای متغیرتان برای شما سخت باشد. گرچه دوره نگاه کردن به گذشته فرا رسیده است، اما شما باز هم دوست دارید که بیشتر به پشت سرتان نگاه کنید تا به جلو. آمادگی رها کردن آنچه که در گذشته کسب کرده اید را داشته باشید. سپس یک آداب شخصی ایجاد کنید که به واسطه آن بتوانید برای ایجاد کردن یک مرز مشخص بین بحران گذشته و جادوی زمان حال به خودتان کمک کنید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

آن که رخسار تو را رنگ گل و نسرین داد***صبر و آرام تواند به من مسکین داد

وان که گیسوی تو را رسم تطاول آموخت***هم تواند کرمش داد من غمگین داد

تعبیر: زمانی به گنج و ثروت می رسی که قناعت داشته باشی. در آن صورت است که خداوند هم کرمش را بیشتر خواهد کرد. حاجتی داری که خیلی زود به آن می رسی به شرط اینکه حق دیگران را ضایع نکنی و بدان جوانی و زیبایی همیشه ماندنی نیست پس جمالت مغرور نباش.

 

طالع بینی و فال حافظ روز دوشنبه 10 خرداد 95

 

فال روز متولدین شهریور:

شما می خواهید بدانید که احساسات تان ثابت و بدون تناقض هستند یا نه. چرا که می خواهید فعالیت هایتان بر اساس و پایه واقعیت شکل بگیرند. متاسفانه امروز شما در حالیکه اطلاعات بیشتری جممع می کنید احساسات تان نیز تغییر می کنند. به جای سرسختی کردن و پافشاری کردن بر روی دیدگاه هایتان، درحالیکه روز می گذرد واکنش های شما نسبت به گذشته کمتر قابل پیش بینی هستند. تا موقعی که مجبور نشده اید هیچ تصمیم بلند مدتی نگیرید؛ جوابی که حالا می دهید لزوماً آخرین جواب شما نخواهد بود!

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست***منزل آن مه عاشق کش عیار کجاست

شب تار است و ره وادی ایمن در پیش***آتش طور کجا موعد دیدار کجاست

تعبیر: گم کرده ی خود را پیدا می کنی. وعده ی دیدار نزدیک است. هوشیار باش. خبر خوبی به تو خواهند داد. با مشکلات بجنگ و از بخت خود گله نداشته باش بعد از هر تاریکی روشنایی هست . سعی کن عقلت بر قلبت غلبه داشته باشد. با این حال فکر نکن همه ی خوبی ها در تو جمع شده و عاری از هرگونه بدی هستی.

 

طالع بینی و فال حافظ روز دوشنبه 10 خرداد 95

 

فال روز متولدین مهر:

در حالی که ماه در یازدهمین خانه شما قرار گرفته است که مربوط به روابطتان با دوستانتان است، در روزهای آینده نیز فعالیتهای اجتماعی شما نسبت به قبل زیادتر می شود. شما دوست دارید که یک کار گروهی را شروع کنید یا خودتان را کاملاً درگیر یک پروژه کنید. از زیاد کار کردن نترسید، فقط با خودتان عهد کنید که حتماً تفریح را هم وارد برنامه روزانه خود کنید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

یا مبسما یحاکی درجا من اللالی***یا رب چه درخور آمد گردش خط هلالی

حالی خیال وصلت خوش می دهد فریبم***تا خود چه نقش بازد این صورت خیالی

تعبیر: خودتان را با خیال و رویا گول نزنید و به واقعیات فکر کنید. ناامیدی را کنار بگذارید، خداوند توبه و بازگشت تان را می پذیرد و شما را از سر در گمی نجات می دهد. چهار چیز باعث نجاتتان می شود: خداوند، نماز، ایمان، قرآن. با این چهار چیز روزگارتان تغییر می کند و به شکوه و شوکت می رسید

 

طالع بینی و فال حافظ روز دوشنبه 10 خرداد 95

فال روز متولدین آبان:

آیا از پاساژگردی و تماشای ویترین مغازه ها لذت می برید؟ امروز می توانید همین کار را انجام دهید. با دوستان خود قرار بگذارید و با هم به مراکز خرید مورد علاقه تان بروید تا علاوه بر تفریح، شاید بتوانید وسایل موردنیازتان را نیز بخرید. البته امروز فرصت های مالی خیلی خوبی هم خواهید داشت که می توانید برای خریدهای لوکس از آن بهره بگیرید. مثلا وسایل خانه خود را عوض کنید. یا لباس های موردعلاقه تان را خریداری کنید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

به وقت گل شدم از توبه شراب خجل***که کس مباد ز کردار ناصواب خجل

صلاح ما همه دام ره است و من زین بحث***نیم ز شاهد و ساقی به هیچ باب خجل

تعبیر: ا کار زشتی که انجام داده ای بسیار خجالت زده هستی. منتظر بقیه سرنوشت خود باش که هرچه صلاح باشد همان خواهد شد. خودت را بی تفاوت نشان نده ثابت کن از کار که کرده ای خجالت زده هستی. ذات خوبی داری پس به درونت رجوع کن و سیای و ظلمت را از دلت بدر کن و بگذار دلت همچون آب صاف شود

 

طالع بینی و فال حافظ روز دوشنبه 10 خرداد 95

 

فال روز متولدین آذر:

امروز هرچقدر هم که آرام و راحت باشید یک جا نشستن برایتان بسیار سخت خواهد بود. امروز آرام کردن فکر و بدنتان کار بسیار مشکلی خواهد بود. نمی توانید روی کارتان متمرکز شوید و بهتر است امروز وظایف سخت و پیچیده را به عهده نگیرید. به جای اینکه بگذارید این حالت باعث استرس و آشفتگی در شما بشود، از این همه انرژی استفاده کنید. پروژه خانگی خلاقانه ای که مدت هاست پشت گوش می اندازید را انجام دهید و خودتان را سرگرم کنید. احساساتتان را نسبت به کسی که دوست دارید بیان کنید، این تنها راه برای آگاه ساختن او نسبت به احساسات قلبی شما است. شجاع باشید، از منطقه امن خود خارج شوید و حرف دلتان را به زبان بیاورید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

آن که پامال جفا کرد چو خاک راهم***خاک می بوسم و عذر قدمش می خواهم

من نه آنم که ز جور تو بنالم حاشا***بنده معتقد و چاکر دولتخواهم

تعبیر: بسیار انسان با گذشتی هستید هر چند که به شما جفا کرده اند و ستم روا داشته اند اما باز هم به همه چیز پایبند و معتقد هستید. خوبی ها و حسن های شما زبانزد مردم است. به مال و ثروت زیادی می رسید ولی باز هم از یاد خدا غافل نمی شوید و به خاطر ذره ذره ی چیزهایی که خدا به شما داده شاکر هستید

 

طالع بینی و فال حافظ روز دوشنبه 10 خرداد 95

 

فال روز متولدین دی:

شما باید کارها و فعالیت های تازه ای را ﺁغاز کنید، فرصت ها و اتفاقات تازه ای برایتان پیش می ﺁید که چشم شما را بیشتر به روی دنیا باز می کند. مراقب باشید زیرا نرمش بیش از حد در کارهایتان به ضرر شما می شود. هر پیش ﺁمد یا اتفاقی برایتان رخ می دهد نباید راه شما را عوض کند، در زندگی تان پیگیر باشید. اینقدر به مسائل با دیدی منفی ننگرید، زیرا باعث می شود که به سلامتی شما ﺁسیب برسد. واقع بین باشید تا موفق شوید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

شراب تلخ می خواهم که مردافکن بود زورش***که تا یک دم بیاسایم ز دنیا و شر و شورش

سماط دهر دون پرور ندارد شهد آسایش***مذاق حرص و آز ای دل بشو از تلخ و از شورش

تعبیر: از فرصتی که داری استفاده کن وگرنه کسی دیگر از این فرصت سود می برد. به زیردستان خود هم توجه کن. اگر در عین مفام و ثروت، به زیردستان محبت کردی مردی. دامی برایت گسترده اند

 

 

طالع بینی و فال حافظ روز دوشنبه 10 خرداد 95

فال روز متولدین بهمن:

موجی که قبلا بر زندگی شما جریان داشته است با درایت و تلاش هایتان به پایان رسیده است، اکنون به ساحل امن آرامش رسیده اید و تا حدودی خیالتان از هر بابت آسوده شده است. الان دیگر می توانید با فراغی باز از هر نوع دغدغه خاطر به رویاهایی که برای آینده تان در سر می پرورانید بیاندیشید. فقط مشکلاتی را که در گذشته متحمل آنها شده بودید را از یاد نبرید زیرا در این صورت بیشتر قدر عافیت را می دانید، در برابر مشکلاتی که در آینده برای تان پیش می آید با مقاوت بیشتری می ایستید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح***صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح

سواد زلف سیاه تو جاعل الظلمات***بیاض روی چو ماه تو فالق الاصباح

تعبیر: هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.

 

طالع بینی و فال حافظ روز دوشنبه 10 خرداد 95

 

فال روز متولدین اسفند:

یک نفر در حالیکه امروز دور و بر شما می پلکد، شما را کاملاً خسته کرده است. اگر نمی توانید از شر مزاحمتهایش خلاص شوید، بدون اینکه سعی کنید او را متوقف کنید کاری را که او انجام می دهد را تحسین کنید. آنچه که به نظر شما دخالت های بیش از حد به حساب می آمد اکنون می تواند مثل شور و هیجاناتی بی ضرر خیلی هم خوب باشد.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

بالابلند عشوه گر نقش باز من***کوتاه کرد قصه زهد دراز من

دیدی دلا که آخر پیری و زهد و علم***با من چه کرد دیده معشوقه باز من

تعبیر: یکان تصمیم نادست تان باعث یک عمر پشیمانی شما شده است. به ایمان خویش تکیه کنید با گریه و زتری کردن کاری از پیش نمی برید. از چیزی نترسید دوباره یا علی گفته و شروع کنید. با داشتن قدم اول نسیم پیروزی وزیدن می کند تا حالا فکر می کردید نقشه هایتان عملی نیست ولی با کمی تدبیر به حقیقت می پیوندد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان