فال حافظ و طالع بینی روز جمعه 4 تیر 95

فال حافظ و طالع بینی روز جمعه 4 تیر 95

فال روز متولدین فروردین:

اگر بتوانید هفته آینده تمام تواناییتان را برای پس انداز کردن به کار بگیرید و این همه ولخرجی نکنید، هفته بعد خواهید دید که به چیزهایی که فکر می کرده اید قابل دسترسی نیستند دست خواهید یافت. رویاهایتان به محدوده دسترسیتان بسیار نزدیک شده اند. زمانی فوق العاده برای پیشروی فرا رسیده است. هر پروژه بزرگ و طولانی مدتی که در سر دارید شما را به قدم گذاشتن در راه فرا می خواند. تأخیر نکنید و این نیروی قوی درونتان را که شما را به جلو رفتن تشویق می کند نادیده نگیرید. به جای آیه یأس خواندن با نگرش مثبت به سوی اهدافتان گام بردارید. امروز را در خانه و در کنار همسرتان بگذرانید و با بهترین غذاها از خودتان پذیرایی کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

سبت سلمی بصدغیها فوادی***و روحی کل یوم لی ینادی

نگارا بر من بی دل ببخشای***و واصلنی علی رغم الاعادی

تعبیر: کسی از شما طلب بخشش می کند دست رد به سینه اش نزنید برای آرام کردن خودتان به دعا و ثنای خداوند بپردازید. اگر می خواهید غرق در الطاف خداوند شوید و در بحر نعمات او شنا کنید و عزت و بزرگی خود را حفظ کنید و به غم دل دچار نشوید بخشنده باشید و دوستانتان را ببخشید.

 

فال حافظ و طالع بینی روز جمعه 4 تیر 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

مأموریت امروز شما این است که به اوضاع سلامت خود از همه لحاظ رسیدگی کنید. در نظر داشته باشید که حفظ سلامت شما باعث می شود راحتتر بتوانید استرس را در خود کنترل کنید و در نتیجه در زمینه کاری مؤثرتر عمل کنید. امروز فرصت مناسبی است برای اینکه بالاخره ورزش را شروع کرده و در جهت رسیدن به تناسب اندام تلاش کنید. فرد جدید و جالبی، شاید از شهر یا کشوری دور، امروز وارد زندگی شما خواهد شد که می توانید ساعت ها با او صحبت کنید و ازین مصاحبت لذت ببرید. به زندگی خصوصیتان نیز توجه کنید و شریک زندگیتان را از عشقی که به او دارید مطمئن کنید. یک شام خوشمزه بپزید و از زمانی که همراه با همسرتان می گذرانید لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

چو برشکست صبا زلف عنبرافشانش***به هر شکسته که پیوست تازه شد جانش

کجاست همنفسی تا به شرح عرضه دهم***که دل چه می کشد از روزگار هجرانش

تعبیر: به دنبال دوستی می گردید که بتوانید درد دل خودتان را به او بگویید. با خجالت و گوشه نشینی آینده ی خوبی نخواهید داشت. بهانه و عذرها را کنار بگذارید تا دلتان زنده و جوان شود. شما به نیتتان می رسید زیرا نشانه هایی از آن به نظرتان رسیده است.

 

فال حافظ و طالع بینی روز جمعه 4 تیر 95

 

فال روز متولدین خرداد:

وقتی که احساس گیجی و پریشانی می کنید واقعا دست پاچه و نگران می شوید در حالیکه دیگران شما را به عنوان شخصی می بینند که گام هایتان را استوار و مطمئن بر زمین می گذارد. با وجود اینکه ماه نشان شما هنوز تحت تاثیر زحل تاریک و محزون است و در اولین خانه از شخصیت شما قرار دارد، افکارتان در ابرها شناور هستند. سیاره حاکم شما عطارد اکنون مقصر است چرا که به نپتون رویایی می پیوندد تا شما را به یک سفر جادویی و مرموز بفرستد. ممکن است زمانیکه از دنیای خیال به زمین برمی گردید بین حقیقت و خیال غوطه ور باشید..

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

دیر است که دلدار پیامی نفرستاد***ننوشت سلامی و کلامی نفرستاد

صد نامه فرستادم و آن شاه سواران***پیکی ندوانید و سلامی نفرستاد

تعبیر: از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت.

 

فال حافظ و طالع بینی روز جمعه 4 تیر 95

 

فال روز متولدین تیر:

شما امروز پیامهایی دوگانه ارسال می کنید، برای اینکه یک بخش از وجود شما مشتاق بذله گویی و تفریح است. اما بخش دیگر شما سیر و سفر درونی برای ارتباط با جهان معنوی را ارزشمند می شمارد و این زمانی حاصل می شود که از شام خوردن با همکاران یا تفریح بعدازظهر با دوستانتان چشم پوشی کنید. اگر شما تصمیم گرفته اید در فعالیتهای اجتماعی سهیم باشید، حداقل مذاکراتتان را به سمتی معناگراتر و به نفع دیگران هدایت کنید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر:  به لطف و عنایت خداوند و با همت بلند به آرزوی دیرین خودتان خواهید رسید. غرور را کنار بگذارید و پیشنهاد خودتان را عنوان کنید. در کارتان مشورت نمائید و امیدتان را از دست ندهید. تکیه بر ظواهر ننمائید. دست به دعا بردارید. با توکل به حق هر کار غیرممکن ممکن می شود

 

فال حافظ و طالع بینی روز جمعه 4 تیر 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

یک صدا به شما می گوید که به دنبال آن چیزی که می خواهید بروید، ولی صدای دیگری می گوید که برای رسیدن آن منتظر بمانید. شما در موقعیت سختی از تصمیم گیری قرار دارید، اما قادرید از راهی که انتخاب کرده اید دفاع کنید. با این وجود، شما هنوز نمی دانید که چه کاری درست است. به اضافه، ممکن است مهم نباشد، به خاطر اینکه آخرین پاسخ شما احتمالا آخرین فرصت تان نخواهد بود. و مهم نیست که شما کدام یک را انتخاب کنید. پس، پایتان را از گلیمتان درازتر نکنید، صبر کنید تا زمانیکه گرفتگی تان حل شود. فردا می بینید که انتخاب های دیگری هم برایتان پیش می آید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

مطرب عشق عجب ساز و نوایی دارد***نقش هر نغمه که زد راه به جایی دارد

عالم از ناله عشاق مبادا خالی***که خوش آهنگ و فرح بخش هوایی دارد

تعبیر: در زندگی، عشق و محبت را فراموش نکن مخصوصاً در زندگی خصوصی خود. ازدواج موفقیت آمیزی در پیش داری. با کسی که دوست داری زندگی سرشار از عشق و محبت خواهی داشت

 

فال حافظ و طالع بینی روز جمعه 4 تیر 95

 

فال روز متولدین شهریور:

اگرچه ممکن است که شما چراغهای سبز را در پیش روی خود بینید، زیرکانه است که شما هنگامی که چراغهای زرد اخطار روشن شدند فعالیت خود را شروع کنید. اگر شما خیلی سریع به سمت جلو حرکت کنید، خواهید توانست به مقاصد نادرست پایان دهید. حتی اگر شما بخواهید با قبول کردن یک پروژه کارتان را شروع کنید و به هرجهت زمانتان را برای آن نیز بگذارید باز هم شما نمی توانید معجزه کنید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست***دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست

اشکم احرام طواف حرمت می بندد***گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست

تعبیر: مطمئن باش به مقصود خواهی رسید.شک نداشته باش خودت می دانی که هدفت را شناخته ای و در چه راهی قدم می گذاری و به خود عتماد داری و همین خیلی کمکت می کند. دام ها را گشوده و از قفس چون باد فرار کرده ای تا برای مرادت تلاش کن. مردم تو را تحسین می کنند و همگان دوستت دارند

 

فال حافظ و طالع بینی روز جمعه 4 تیر 95

 

فال روز متولدین مهر:

امروز بسیار اجتماعی هستید و موفقیت هایی که در چند وقت گذشته به دست آورده اید به شما این جسارت را می دهند که بیش از هر زمان دیگری با دیگران بجوشید و در ارتباط برقرار کردن پیشقدم شوید. این احساس شما ممکن است در زندگی عاطفیتان تأثیرگذار باشد و چنانچه مجرد هستید شانس پیدا کردن نیمه گمشده تان را بالا ببرد. امروز انرژی جسمی فراوانی دارید و احساس می کنید از پس انجام هرنوع کار فیزیکی بر می آیید. چرا حالا که روز تعطیل است فرصت را غنیمت نمی شمارید و فعالیت ورزشی مورد علاقه تان را انجام نمی دهید؟ تمام بعد از ظهر را برای لم دادن جلوی تلویزیون همراه با عشقتان وقت خواهید داشت، فعلا کمی تکان به خودتان بدهید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

ای که دایم به خویش مغروری***گر تو را عشق نیست معذوری

گرد دیوانگان عشق مگرد***که به عقل عقیله مشهوری

تعبیر: خود را از بقیه جدا می دانی و به خودت مغرور شده ای. فکر می کنی از تو عاقل تر کسی دیگر نیست، اگر به خدا نزدیک شوی عشق به حق تعالی تو را از بندهای غرور و ریا جدا می کند و از غم ها و دردهای دنیوی خلاص می شوی و نامت به نیکی همه جا یاد می شود و به حاجات خودت می رسی

 

فال حافظ و طالع بینی روز جمعه 4 تیر 95

 

فال روز متولدین آبان:

شاید شما اکنون ترجیح می دهید که به خاطر دوستانتان متحمل ضرر و زیان بشوید یا اینکه ترجیح می دهید به خاطر درگیر شدن در یک کار گروهی از مسائل شخصیتان فاصله بگیرید. به هرجهت، اکنون ماه در یازدهمین خانه ارتباطات شما قرار دارد و به شما قدرت می دهد که به نیازهای شخصیتان پرداخته و آگاهی احساسی خود را با دیگران سهیم شوید. پس اکنون فرصت آموزش دادن به هم سن و سالان خود را از دست ندهید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

عمریست تا به راه غمت رو نهاده ایم***روی و ریای خلق به یک سو نهاده ایم

طاق و رواق مدرسه و قال و قیل علم***در راه جام و ساقی مه رو نهاده ایم

تعبیر: آفرین بر شما که در زندگیتان ریا و دورویی وجود ندارد و پایه و بنیاد زندگی را بر مبنای مهر و محبت گذاشته اید. اما چندی است که چشم به راه و منتظر خبری هستید. به عافیت و سلامت می رسید و مقامتان روز به روز بالاتر می رود. همیشه امیدوار باشید . چشم طلب فقط از خدا داشته باشید که او بشارت رسیدن حاجت و مراد را به شما می دهد.

 

فال حافظ و طالع بینی روز جمعه 4 تیر 95

 

فال روز متولدین آذر:

پروژه و فعالیت های گروهی که در حال انجام آن هستید، رو به بهبود است. امروز اشتیاق زیادی برای انجام کارهایتان خواهید داشت بنابراین آن را روی هدف هایتان سرمایه گذاری کنید. شاید بهتر باشد روی موضوعاتی دست بگذارید که از توجه دیگران دور است. جلسه ای با همکاران خود ترتیب دهید و ایده های جدیدی را که به ذهن تان خطور کرده، با آنها در میان بگذارید. به دنبال کتاب هایی باشید که به شما انگیزه می دهد. اگر فرصت آن را دارید، با دوستان خود برنامه یک مسافرت را بچینید. اگر متاهل هستید، رابطه نزدیک تری با همسر خود برقرار کنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

شهریست پرظریفان و از هر طرف نگاری***یاران صلای عشق است گر می کنید کاری

چشم فلک نبیند زین طرفه تر جوانی***در دست کس نیفتد زین خوبتر نگاری

تعبیر: حال وقت نشستن نیست باید کاری کنید تا توان جوانی دارید می توانید خودتان را به هدف برسانید هر چند که این آدمیان خاکی شما را بسیار فریب داده اند ولی باز هم گذشته را فراموش کنید. توقع خودتان را کمی پائین آورید، گره کارتان باز می شود و کاری که بسیار سخت و دشوار باشد حل می گردد به شرط اینکه رازتان را فاش نکنید.

فال حافظ و طالع بینی روز جمعه 4 تیر 95

 

فال روز متولدین دی:

امروز بهتر است که بین عقل و احساستان تعادلی به وجود بیاید، اما برای شما راحت تر است که با عقل تصمیم گیری کنید تا با احساس. اگر شما احساسات واقعی تان را با حاضر جوابی کنایه دار مخفی کنید، پایه ریزی کردن برای روابط دوستی های مهم سخت تر خواهد شد. از طرف دیگر اگر اکنون آنچه را که می خواهید با دیگران تقسیم کنید ، شاید سرعت رسیدن به آروزهای تان بییشتر شود.

فال حافظ امروز متولدین دی :

ای دل آن دم که خراب از می گلگون باشی***بی زر و گنج به صد حشمت قارون باشی

در مقامی که صدارت به فقیران بخشند***چشم دارم که به جاه از همه افزون باشی

تعبیر: دعایتان فقط برای رسیدن به مال و ثروت است ولی بدانید شما ثروتی دارید که شاید دیگران حسرت آن را داشته باشند و آن نعمت سلامتی است. برای رسیدن به مقصود باید خطرها را به جان خرید. زیرک باشید و از اطرافتان غافل نشوید. بیشتر به تکامل روحی خودتان بپردازید و حرص ایام و مادیات را نخورید.

 

فال حافظ و طالع بینی روز جمعه 4 تیر 95

فال روز متولدین بهمن:

امروز راه های زیادی برای گشایش کارها جلوی پای شما قرار می گیرد. از انرژی امروز می توانید برای افزایش اعتماد به نفس خود استفاده کنید. باید خلاقیت های خود را بیشتر کنید تا به واسطه آنها پروژه های کاری بیشتری بگیرید و موفقیت بیشتری را برای خود رقم بزنید. از جریان مثبت زندگی استفاده کنید. این را در نظر داشته باشید که با نشستن و دست روی دست گذاشتن هیچ کاری پیش نمی رود. باید از نقطه امن و راحتی بیرون بیایید و کمی ریسک کنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

ساقیا سایه ابر است و بهار و لب جوی***من نگویم چه کن ار اهل دلی خود تو بگوی

بوی یک رنگی از این نقش نمی آید خیز***دلق آلوده صوفی به می ناب بشوی

تعبیر: حالا که همه چیز فراهم است خوش باش و این روزها را غنیمت دان. درب های رحمت به سویت باز شده است ولی مراقب باش کبر و غرور باعث نشود که غافل شوی زیرا خوشی نیز ماندگار نیست. از این روزها برای فرداهای بهتر استفاده کن.

فال حافظ و طالع بینی روز جمعه 4 تیر 95

 

فال روز متولدین اسفند:

شما خدای انجام کارهای تکراری هستید و خیلی خوب می توانید روزمرگی های خود را تکرار کنید. اما دیگر وقتش رسیده تا تغییر کنید. از گوشه امن زندگی بیرون بیایید و کمی تحول ایجاد کنید. مسیرهای تازه برای کارهای خود پیدا کنید. در ارتباط هایتان نگاهتان را عوض کنید. بهترین زمان برای تفکرات عمیق است. به دل و قلب خود رجوع کنید. حتی در ظاهر خانه و زندگی هم تغییر ایجاد کنید. اگر بتوانید با خودتان صادق باشید و تنبلی را کنار بگذارید، شک نداشته باشید اتفاق های بسیار خوبی در انتظار شما خواهد بود.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

گر بود عمر به میخانه رسم بار دگر***بجز از خدمت رندان نکنم کار دگر

خرم آن روز که با دیده گریان بروم***تا زنم آب در میکده یک بار دگر

تعبیر: فرصت های از دست رفته را می خواهی جبران کنی. سبب ساز است و تو موفق خواهی شد. فکر می کنی کسی قدر تو را نمی داند و کارهایت خریداری ندارد اما ناراحت نباش، سرنوشت تو تغییر پیدا می کند، با همت خود می توانی این مسئله را ثابت کنی.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان