ramazan
ramazan

جنجالی ترین تصویر ناراحت کننده یک خرس غمگین ! عکس

جنجالی ترین تصویر ناراحت کننده یک خرس غمگین ! عکس

انتشار تصویری که هزاران و شاید میلیون ها بار تقاضای دیدن آن را داشتند …

 

 

 هزاران نفر با ارائه درخواستی، خواستار جمع‌آوری آکواریومی در جنوب چین شدند که محل زندگی غمگین‌ترین خرس قطبی جهان می باشد.

 

این خرس قطبی که Pizza نام دارد داخل آکواریومی در یک پارک ملی اقیانوسی واقع در مرکز خرید شهر “گوانگژو” در معرض دید عموم قرار گرفته است.

 

 

 

جنجالی ترین تصویر ناراحت کننده یک خرس غمگین ! عکس

 

از اوایل ماه ژانویه که این آکواریوم ساخته شده است واکنش‌های بین‌المللی به همراه داشته است و یک موسسه خیریه حقوق حیوانات در هنگ کنگ آن را زندان وحشتناک حیوانات نامگذاری کرده است.

 

مدیریت این مرکز ادعاهای مربوط به بدرفتاری با این حیوان را رد کرده و اظهار کرده است: این خرس قطبی در این آکواریوم وضعیت مطلوبی دارد.

 

همچنین فعالان حقوق حیوانات در هنگ کنگ اظهار داشتند: مدیریت این مرکز پس از مواجهه با اعتراض‌های بین المللی شوکه شده است و به دنبال راهکارهایی برای بهبود اوضاع برآمدند. با این وجود نشانه‌ای مبنی بر اینکه این آکواریوم جمع آوری می‌شود وجود ندارد.

 

همچنین در روزهای اخیر درخواست‌ها در شبکه‌های اجتماعی چین برای جمع آوری این آکواریوم افزایش یافته است.

 

با این حال هنوز هیچ نشانه‌ای از تصمیم مسئولان برای بستن این آکواریوم و منتقل کردن حیوانات آن که به جز این خرس قطبی شامل تعدادی گرگ قطبی، نهنگ بلوگا و گراز دریایی نیز می‌شود به جایی مناسب‌تر وجود ندارد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان