ramazan
ramazan

عکس های زیباترین زنان امروزی با تاج های سنتی

عکس های زیباترین زنان امروزی با تاج های سنتی

عکس های این بخش گوشه های از زیباترین فرهنگ و پیام صلح و مهربانی مردم اوکراین را به تصویر کشیده است. تاج های زیبا و سنتی بر سر زنان امروزی. نمادی از آیین و فرهنگ مردم این مرز و بوم.

 

 

این مجموعه برای ادای احترام به مردم میهنشان ایجاد شد در عین حال که پیام صلح، مهربانی و آشنایی با فرهنگ اوکراین را با مردم جهان به اشتراک می گذارد.

 

ناز وب: کارگاه اسلاوی «Treti Pivni» اخیرا مجموعه ای شگفت انگیز از پرتره هایی ایجاد کرده که شامل زنان و بچه هایی است که که پوشش سنتی سر زنان اوکراین را دارند. این مجموعه برای ادای احترام به مردم میهنشان ایجاد شد در عین حال که پیام صلح، مهربانی و آشنایی با فرهنگ اوکراین را با مردم جهان به اشتراک می گذارد.

 

 
به طور سنتی این تاج های گل توسط زنان جوان و زنان مجرد به عنوان نشانه ای از پاکی و آمادگی برای ازدواج استفاده می شود. در دوران قبل از مسیح تصور می شد این تاج ها دختران بی گناه را از ارواح شیطانی محافظت می کند. در حال حاضر بعد از انقلاب 2014 اوکراین این تاج ها در زندگی روزانه و به عنوان نمادی از غرور ملی پوشیده می شوند.

 

عکس های زیباترین زنان امروزی با تاج های سنتیعکس های زیباترین زنان امروزی با تاج های سنتیعکس های زیباترین زنان امروزی با تاج های سنتیعکس های زیباترین زنان امروزی با تاج های سنتیعکس های زیباترین زنان امروزی با تاج های سنتیعکس های زیباترین زنان امروزی با تاج های سنتیعکس های زیباترین زنان امروزی با تاج های سنتیعکس های زیباترین زنان امروزی با تاج های سنتیعکس های زیباترین زنان امروزی با تاج های سنتیعکس های زیباترین زنان امروزی با تاج های سنتی

عکس های زیباترین زنان امروزی با تاج های سنتی 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان