ramazan
ramazan

اتفاق ترسناک در ورزشگاه آزادی همه را شوکه کرد (عکس)

مجموعه : اخبار ورزشی
اتفاق ترسناک در ورزشگاه آزادی همه را شوکه کرد (عکس)

خبر حادثه ای ترسناک و عجیب در ورزشگاه آزادی باعث وحشت و شوکه شدن مردم شود. ادامه این حادثه عجیب را در بخش زیر دنبال کنید.

به گزارش نازوب چند سگ ولگرد هفته گذشته به ورزشکاران نزدیک دریاچه آزادی حمله کردند و آنها را زخمی کردند. یک دونده و یک قایقران روز یک شنبه دور دریاچه آزادی مورد حمله این سگ ها قرار گرفتند.یک شنبه هفته گذشته در ساعات بعد از ظهر 3 سگ ولگرد به یکی از اعضای مجموعه ورزشی آزادی که دور دریاچه در حال دویدن بود حمله کردند.

 

حسین یوسف زاده که عضو مجموعه ورزشی آزادی به حساب می آید فرزند خود را برای کلاس های تنیس به استادیوم برده بود . او در زمان تمرین پسرش برای دویدن به کنار دریاچه رفته است که این اتفاق برایش رخ داده است :«پسرم مشغول تنیس بازی کردن با مربی اش بود گفتم دور دریاچه بدوم … مشغول دویدن بودم که سگ ها به من حمله کردند»

 

 

اتفاق ترسناک در ورزشگاه آزادی همه را شوکه کرد (عکس)

هرچند این اتفاق در ساعت 5:20 بعد از ظهر رخداده است اما کسی در مجموعه نبوده که بتواند کمک او بکند:« سگ ها 3 تا بودند وحشی و غیرقابل کنترل . خیلی تلاش کردم که جلو حمله شان را بگیرم اما نتوانستم آنجا هیچ کسی هم نبود که به کمکم بیاید. اصلا نمی دانم سگ ولگرد چرا باید در استادیوم آزادی باشد و یا چطور یک گشتی چیزی در استادیوم نیست

 

که کمک کند. با سگ ها درگیر شدم و صدمه دیدم»زخم ها و آسیب ها وارد شده به دست و گردن و شکم مرد ورزشکار را نگران کرده اما در استادیوم آزادی تجهیزات لازم برای حل مشکل وجود نداشته است:« سگ ها بلیزم را پاره کردند و شلورام را همینطور. هم روی پا و هم شکم گردنم زخم شده بود و بالاخره می ترسیدم از اینکه سگ ها هار باشند.»

 

اتفاق ترسناک در ورزشگاه آزادی همه را شوکه کرد (عکس)

 

بی توجهی مسوولان استادیوم آزادی اما این مرد ورزشکار را ناراحت کرده:« من به کمک احتیاج داشتم اما ابزار لازم وجود نداشت. حراست ورزشگاه کارخاصی نکرد و حتی من را به مرکز پزشکی هم منتقل نکردند. مجبور شدم با وسیله شخصی به انستیتو پاستور بروم و مراحل درمانی را پشت سر بگذارم»اما ظاهرا این تنها اتفاق روز یکشنبه نبوده است.

 

یوسف زاده از اتفاق مشابه در همان روز خبر می دهد. یکی از خانم های قایقران هم همان روز دور دریاچه مورد حمله سگ ها قرار گرفت:« این خانم بعد از من دچار حمله سگ ها شده بود . سگ ها گلوی خانم قایقران را گاز گرفته بودند . البته من با شوهرشان صحبت کردم و ماجرای حمله چند دقیقه بعد از حمله به من برای ایشان رخ داده است»

 

اتفاق ترسناک در ورزشگاه آزادی همه را شوکه کرد (عکس)

این طور که از ظاهر امر پیداست ، یکی از مصدومین شکایت کرده است و با توجه به قانون بیمه ای که برای حاضران و اعضای استادیوم آزادی وجود دارد این امیدواری هست که مصدومان به حق و حقوق خود بابت صدمات وارد شده برسند.اما همچنان جای سوال باقی است

 

که چطور در یک مجموعه ورزشی 3 سگ ولگرد حضور دارند و مسوولان فکری به حال این سگ ها نکرده اند.تلاش های عصرایران در تماس با دفتر مدیریت ، دفترحراست و دفتر روابط عمومی مجموعه برای گرفتن پاسخ مناسب در مورد اتفاق مورد نظر بی نتیجه بود.

 

اتفاق ترسناک در ورزشگاه آزادی همه را شوکه کرد (عکس)


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان