ramazan
ramazan

محمد رضا خلعتبری و وضعیت وخیم او (عکس)

مجموعه : اخبار ورزشی
محمد رضا خلعتبری و وضعیت وخیم او (عکس)

باز هم یکی دیگر از اسطوره و ستاره های فوتبال ایران در بستر بیماری است برای بهبود حال این ستاره سابق  از خدا طلب سلامتی برای ایشان داریم.

 

به گزارش ناز وب، محمدرضا خلعتبری بازیکن خوش تکنیک پرسپولیس در دهه پنجاه که همبازی پروین، کلانی، زنده یاد بهزادی و دیگر ستاره های دهه پنجاه پرسپولیس بوده، چند روزی است که در بیمارستان مدرس تهران و در بخش ای سی یو بستری است.

 

وی سالهاست با بیماری تومور مثانه دست و پنجه نرم کرده و بارها بستری شده و چند روز پیش عمل جراحی باز انجام داده و دو سه روزی است که با دستگاه تنفس مصنوعی نفس می کشد و وضعیت بیماری و هشیاری اش وخیم گزارش شده است. خلعتبری به دلیل ابتلا به بیماری سخت تومور مثانه چندین بار با دستگاه تحت درمان و عمل قرار گرفته اما این بار عمل جراحی سختی داشته است.

 

محمد رضا خلعتبری و وضعیت وخیم او (عکس)

متاسفانه تا به امروز هیچ یک از مسوولان و اهالی فوتبال به عیادت وی نرفته اند. به طور حتم در پی این اطلاع رسانی انتظار می رود همبازیان وی در پرسپولیس و همچنین مسوولان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس جویای احوال این بازیکن تکنیکی و باسابقه شوند.

 

خلعتبری سالهای زیادی در دهه پنجاه برای پرسپولیس بازی کرده و در قهرمانی های بسیاری سهیم بوده است.او سابقه بازی در صنعت نفت،گارد،اکباتان و دیگر تیم ها را نیز داشته و در سالهای گذشته به رغم ابتلا به این بیماری سخت در استان مارندران به عنوان مربی به اموزش و کشف استعدادها پرداخته است. خلعتبری بیش از پنج سال در دهه پنجاه بازیکن پرسپولیس بود.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان