ramazan
ramazan

برای بلند شدن مژه ها چکار کنیم

برای بلند شدن مژه ها چکار کنیم

برای بلند شدن و تقویت مژه ها به ویژه کسانی که برای مدتی از مژه های مصنوعی استفاده کردند برترین راه حل ها را برای شما گردآوری کرده ایم که خیلی زودتر مژه های بلندتر و پرپشت تر داشته باشید.

 

چه دارویی برای بلند شدن مژه ها توصیه میشود,اکثر خانم ها و مخصوصا دخترهای مجرد همیشه و همیشه دوست داشته اند که مژه هایی بلند زیبا و جذاب داشته باشند که از طریق صرف هزینه اندک و مصرف دارو به این مهم دست یابند اما به راستی چه داروهایی وجود دارند که بدون دردسر و مالیدن هزار جور روغن کرم و و پوست انواع و اقسام میوه ها بتوانند مژه ها را در فاصله زمانی اندک بلند و یا درشت کنند؟

 

 

در این مقاله از سایت نازوب، چکیده ای مهم از اخرین اطلاعات و کشفیات علمی در این زمینه را برسی خواهیم کرد کاربران زیادی با ارسال کامنت های تکراری و با موضوع مژه هام خیلی کوتاه هستند چه کار کنم و چه دارویی بخورم نشان داد که این موضوع حتی باعث نگرانی بین خانم ها شده است اما اگر خواننده مطلب پایین باشید پی خواهید برد که قرار نیست کوهی جابه جا شود و یا فلان دارو با فلان قیمت گزاف مصرف شود چند روش معمولی و خیلی کم هزینه میتواند برای شما حتی معجزه کند

 

برای بلند شدن مژه ها چکار کنیم

1- میتوانید با یک شونه به آرمی هر روز مژه هایتان را مرتب نمایید
می توانید شانه های ظریفی پیدا کنید که برای شانه زدن مژه ها باشد. احتمالا هرگز به فکر شانه زدن مژه هایتان نبودید، ولی این یک روش ساده برای رشد آنها است.می توانید این کار را قبل از زدن ریمل انجام دهید.

 

برای بلند شدن مژه ها چکار کنیم

 
2. قبل از ورود به رخت خواب هرگونه آرایشی را از روی صورت خود برداشته و بشویید
مراقبت از چشم به معنی استفاده از پاک کننده و آرایش نیست. شما باید آب زیاد نوشیده و غذاهای غنی از ویتامین A را در برنامه غذایی خود داشته باشید. قبل از خواب همیشه با یک پنبه و لوسیون پاک کننده آرایش چشم را پاک کنید.

 

 
3. وازلین زدن به مژه ها روزانه دو مرتبه فراموش نشود
تمام چیزی که نیاز دارید ضربه های سبک وازلین با یک پنبه و یا برس ریمل به مژه قبل از خواب است. این ترفند ساده به پرپشت و بلند شدن مژه کمک می کند. نتیجه آن در طی چند روز مشخص نمی شود ولی اگر مرتب این کار را انجام دهید متوجه تغییر آن خواهید شد.

 

برای بلند شدن مژه ها چکار کنیم

 

 
4. نقش روغن های طبیعی و یا گیاهی کارامد است
روغن های طبیعی نه تنها برای رشد مو جادو می کنند بلکه به بلند شدن مژه ها نیز کمک می کنند. به گزارش پرشین وی می توانید از روغن زیتون، جوجوبا و کرچک حاوی ویتامین ، مواد معدنی و عوامل بلندکننده مو برای مرطوب کردن مژه ها استفاده کنید.

 

۵٫ بهترین ویتامین یعنی E طی روز مصرف شود
ویتامین E به تسریع در رشد مژه کمک می کند. می توانید به صورت خارجی از یک لوسیون ویتامین E استفاده کنید و یا آنها را به صورت قرص و یا طبق نوع تجویز پزشک استفاده کنید.این روش نتایج بهتر و سریع تری خواهد داد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان